Of iemand er bekend mee isquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:00 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Wat wil je horen dan? Als je het mooi vindt?
Dat vond ik ook al. Mijn horloge van pagina 1 is 475 euro en de duurdere versies uit de Sportura series gaan zelfs over de 2000 euro, maar volgens een hoop mensen is Seiko een merk voor de massa en daarom niet interessant.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens een beetje vreemd dat Seiko in de OP in het rijtje 100 en 200 euro vermeld wordt.
Zeker omdat er ook Seiko's van boven 500,- zijn. Enb Seiko toch best bijzondere klokken maakt en inovatief is.
Dat snap ik, maar kijk jij vind het niets, maar als je het nou mooi vindt? Dan moet je dat toch helemaal zelf wetenquote:
Oeps, foutje.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:24 schreef RikDeMan het volgende:
Pfff, ik ben ook altijd een van de laatsten die in de gaten heeft dat er een nieuw deel is geopend![]()
Laat dit dan als TVP gelden![]()
State of Current Collection
[afbeelding]
Nee, da's die van Abequote:Op woensdag 14 juni 2006 21:12 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Dit is dus definitly not you collectie.
Ik doel er meer op of iemand er ervaring mee heeft, of iemand een horloge van dit merk heeft en wat zijn/haar mening erover is met uitleg waarom.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:43 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar kijk jij vind het niets, maar als je het nou mooi vindt? Dan moet je dat toch helemaal zelf weten
Ik had die ook al zien staan in de Veronica Gids. Hte enige waarom ik nog twijfelde om hem niet te halen was de Canvas band. Ik vind die band echt super mooi, maar ik weet ook dat die krengen enorm kunnen gaan stinken.quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:32 schreef -Wolf- het volgende:
[afbeelding]
ik vind deze eigenlijk wel fraai.
heb de laatste tijd iets met canvas....
dat is waar.quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:34 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Ik had die ook al zien staan in de Veronica Gids. Hte enige waarom ik nog twijfelde om hem niet te halen was de Canvas band. Ik vind die band echt super mooi, maar ik weet ook dat die krengen enorm kunnen gaan stinken.
Bandje eraf halen en wassen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:34 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Ik had die ook al zien staan in de Veronica Gids. Hte enige waarom ik nog twijfelde om hem niet te halen was de Canvas band. Ik vind die band echt super mooi, maar ik weet ook dat die krengen enorm kunnen gaan stinken.
Als je zelf stinkt wel ja...quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:34 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Gouden colliers met holle schakels meurend naar 50 verschillende soorten parfums en dicht gekoekt met huidsmeer en vet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:56 schreef Adsum het volgende:
Rofl, ik heb nu al medelijden met mijn uurwerk-klasgenoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |