neen dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan mag je je denigrerende 'pappie en mammie' toontje wel aanpassen
neen dat ben ik niet. waarom zou ik jalours zijn? ik word echt niet gelukkiger van als mijn ouders een horloge van 4000 euro zouden kopen voor een verjaardag.quote:
Prima, maar vervolgens breng je het ook alsof de mensen welke het WEL krijgen van ouders (en meer familie) minderwaardig zijn ofzo. Een typisch jaloerse reactie.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:37 schreef oor het volgende:
[..]
neen dat ben ik niet. waarom zou ik jalours zijn? ik word echt niet gelukkiger van als mijn ouders een horloge van 4000 euro zouden kopen voor een verjaardag.
in het leven moet je gewoon niet jalours zijn, je moet blij zijn met wat je hebt en wat je zelf kan kopen. als die jongen nou dat krijgt, dan moet ik daar jalours op zijn. neen. ik zeg alleen maar dat ik er zelf niet eens een wil van mijn ouders.
ik heb ook een dunne pols geloof mij. Maar tot nu toe reageerd iedereen heel positief op mijn klokjequote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:46 schreef -Wolf- het volgende:
Nooit horloges gedragen omdat ik dunne polsen heb en het nooit zo mooi vond staan, maar zit er toch aan te denken om binnenkort een fraai uurwerkje aan te schaffen.
Ik leen stiekem de Mondial CK1 van mijn vader, die heeft hij vorig jaar laten maken en was januari af, best wel een mooie klok.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Of een Christiaan van der Klaauw
Maar ja, smaken verschillen.
Prachtig verwoord.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:55 schreef hydrah het volgende:
[..]
En met een Breitling zou ik nog niet dood gevonden willen worden, het zelfde geldt voor een Rolex.
Volgens mij is de Montbrillant 38mm, en heeft ie mineraalglas...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:41 schreef k_man het volgende:
Het is een Navitimer Montbrillant. Met saffier en een doorsnede van 43 mm.
Voor een Breitling vind ik 'm juist vrij ingetogen. Vaak zie je bij Breitling veel drukkere ontwerpen dan dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |