Je nieuwe fossil, heb je daar het type nr oid van?quote:Op zondag 2 juli 2006 11:00 schreef SToRM81 het volgende:
Mijn oude horloge, een Swiss Military automatic:
[afbeelding]
Die heb ik echt al heel lang.
En sinds een paar dagen heb ik deze:
[afbeelding]
Een Fossil automatic, wel een mooi horloge vind ikHet leuke bij dit horloge is dat je het contra-gewicht ziet bewegen in de ruimte die om de wijzerplaat heen zit.
Ik dacht dat ze maar in één maat werden geleverd: 45 mm of zo.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:52 schreef Adsum het volgende:
Kleinere kast dan wat?
Er is een 38mm variant.
Hangt af van het model, kijk es op de website van Breiltlingquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:35 schreef Nyx96 het volgende:
Is de Breitling Navitimer er ook met een kleinere kast (voor mensen met smalle polsjes dus)?
hmm wist ik niet, maar als man zou ik zo geen klein formaat nemenquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:55 schreef Adsum het volgende:
Op www.interwatch.nl staat toch echt een Navitimer met een kastdiameter van 38mm...
En een Navitimer 92 is ook 37-38mm.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:32 schreef WaSTeiL het volgende:
Moet zeggen dat ik de Seiko Premier eigenlijk ook wel erg mooi vind. Zou liever met een metalen band hebben, maar die maakt hem niet mooier.
[afbeelding]
Ik heb nog zo tegen mezelf gezegd dat ik helemaal geen nieuwe wil kopen.
Die Omega heeft hetzelfde Haaienvinnen bandje als mijn Breitling Crosswind....is dat nagemaakt door Omega of heb je een Breitling bandje erom heen zitten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:47 schreef Adsum het volgende:
Hier een foto die ik vanmiddag gemaakt heb, heb m'n Omega's weer op een leren band gezet:
[afbeelding]
Is gewoon een haaienbandje. Geen haaivinnen. Gewoon de huid. Breitling maakt die bandjes ook niet zelf hoor. Ze hebben geen design gepatenteerd voor die bandjes bij Breitling.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:18 schreef colossus01 het volgende:
[..]
Die Omega heeft hetzelfde Haaienvinnen bandje als mijn Breitling Crosswind....is dat nagemaakt door Omega of heb je een Breitling bandje erom heen zitten.
Ik vind dit echt een ubermooie klok.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:32 schreef WaSTeiL het volgende:
Moet zeggen dat ik de Seiko Premier eigenlijk ook wel erg mooi vind. Zou liever met een metalen band hebben, maar die maakt hem niet mooier.
[afbeelding]
Ik heb nog zo tegen mezelf gezegd dat ik helemaal geen nieuwe wil kopen.
Zoals Tom al zegt, is een blauwe haaienleren band niet gepatenteerd door Breitlingquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:18 schreef colossus01 het volgende:
[..]
Die Omega heeft hetzelfde Haaienvinnen bandje als mijn Breitling Crosswind....is dat nagemaakt door Omega of heb je een Breitling bandje erom heen zitten.
Vet! Dit is een van de mooiere die ik heb gezien! Ga eens kijken of ik zoiets kan vinden voor me zelf.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:44 schreef pieter1981 het volgende:
Mijn nieuwe aanwinst: een Certina DS Podium
Ik vind het echt een super horloge.. Chique maar toch sportief
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij de kijkshop nog steeds maar ¤50,- ofzoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een ubermooie klok.
Ja... ook Seiko maakt in mijn opinie mooie horloge's. (sowieso hebben ze jarenlang de beste automaat onder de 100 gulden verkocht. De Seiko 5 automaat was briljant in zijn eenvoud)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |