kwoot de fipo-topicquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:46 schreef Plastic_Power het volgende:
Kutstad
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:45 schreef Dramaqueen_ het volgende:
- Ik woon zelf in den helder& ik zou willen weten , wat jullie van den helder vindeé
Kusje
Hoezo is het eeén kutstad danquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:46 schreef Plastic_Power het volgende:
Kutstad
Lelijke karakterloze betonnen zooi met een criminaliteitsprobleem. Het enige goede aan Den Helder is dat je er de boot naar Texel kan nemen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:49 schreef Dramaqueen_ het volgende:
[..]
Hoezo is het eeén kutstad dan? ..
Dat is juist het mooie hierquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:53 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Lelijke karakterloze betonnen zooi met een criminaliteitsprobleem.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:45 schreef Dramaqueen_ het volgende:
Kusje
Hoezo van my dan ?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:56 schreef Chriz2k het volgende:
Ik wil wel eens een keer een rondleiding van jou hebben.
Nája , ik heb hier zo me vrienden ensoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:58 schreef altface het volgende:
Maar wat vind jij er zelf van dan Dramaqueen_?
Je mag wel bij mij in Alkmaar komen wonen hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:02 schreef Dramaqueen_ het volgende:
[..]
Nája , ik heb hier zo me vrienden enso, dus veel maakt het niet uit
, maaar k zou liever ergens anders willen wonen , ik heb het wel gezellig enso , maar het is hier om zo maar te zeggen Dood :S
maarja, wat vind jij er dan zo van
, Trouwens er wordt veel geweld hier gebruikt :S
Is goed hoor !quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij in Alkmaar komen wonen hoor.
Hoezo kut dorp ?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:04 schreef mordradead het volgende:
Ik heb een tijdje geleefd in Den Helder, conclusie: kutdorp.
Dat alleen idd!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:11 schreef M3THoD_MAN het volgende:
De boot naar Texel! Dat is goed aan Den Helder!![]()
Ja de mensen die d'r heroine en cocaine hier in de stad komen halen hahahaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:14 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Komt er ook nog eens wat volk langs, anders is het zo leeg daar in die uithoek van Noord-Holland!
Check mijn sig!quote:
quote:
Den Helder heb sowieso kwa Antii's 1 van de grootste handel in heroine... zeggen zelfs Antie's uit Rotterdam tegen mijn... en ook een hele groote cocaine handel.. maarja is wel goed verdient veel geld zeggen ze, mij storen ze er niet mee gekke boys.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:30 schreef mSt. het volgende:
Maar drugshandel hebben we op Texel ook, alleen is het verschil best wel groot, Den Helder is grote stad enzo, en ook veel meer allochtonen.
Die zijn wel schaars op Texel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |