kwoot de fipo-topicquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:46 schreef Plastic_Power het volgende:
Kutstad
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:45 schreef Dramaqueen_ het volgende:
- Ik woon zelf in den helder& ik zou willen weten , wat jullie van den helder vindeé
Kusje
Hoezo is het eeén kutstad danquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:46 schreef Plastic_Power het volgende:
Kutstad
Lelijke karakterloze betonnen zooi met een criminaliteitsprobleem. Het enige goede aan Den Helder is dat je er de boot naar Texel kan nemen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:49 schreef Dramaqueen_ het volgende:
[..]
Hoezo is het eeén kutstad dan? ..
Dat is juist het mooie hierquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:53 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Lelijke karakterloze betonnen zooi met een criminaliteitsprobleem.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:45 schreef Dramaqueen_ het volgende:
Kusje
Hoezo van my dan ?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:56 schreef Chriz2k het volgende:
Ik wil wel eens een keer een rondleiding van jou hebben.
Nája , ik heb hier zo me vrienden ensoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:58 schreef altface het volgende:
Maar wat vind jij er zelf van dan Dramaqueen_?
Je mag wel bij mij in Alkmaar komen wonen hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:02 schreef Dramaqueen_ het volgende:
[..]
Nája , ik heb hier zo me vrienden enso, dus veel maakt het niet uit
, maaar k zou liever ergens anders willen wonen , ik heb het wel gezellig enso , maar het is hier om zo maar te zeggen Dood :S
maarja, wat vind jij er dan zo van
, Trouwens er wordt veel geweld hier gebruikt :S
Is goed hoor !quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij in Alkmaar komen wonen hoor.
Hoezo kut dorp ?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:04 schreef mordradead het volgende:
Ik heb een tijdje geleefd in Den Helder, conclusie: kutdorp.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |