quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:35 schreef Viviann het volgende:
ik denk dat het wel kan. kennedie mistte ook een stuk van zn hoofd.
Nee, niet gelezen. Kun je misschien aangeven waar het precies over gaat?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:35 schreef Jayhawk het volgende:
Ken je het boek Being There? Lees dat maar eens.
Ja, maar ik heb het over een nederlandse situatie.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wel eens van F.D. Roosevelt gehoord?
Heel leuk.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:35 schreef Viviann het volgende:
Die is daarna nergens meer uitgenodigd.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:35 schreef Viviann het volgende:
Ja, maar die tijs is nu wel een beetje voorbij heb ik zo het idee.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:39 schreef WeirdMicky het volgende:
Nee, de kwaadwilligen onder ons merken de schoonheidsfouten direct op en blijven er constant de nadruk op leggen. Kijk maar naar Balkenende, hoe die man naar beneden is gehaald vanwege enkel een kapsel is absurd, maar wel de realiteit helaas.
Die tijd is voorbij? Hoe kom je daarbij? De mens is net zo oppervlakkig als altijd.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:40 schreef RobertvanWinkle het volgende:
[..]
Ja, maar die tijs is nu wel een beetje voorbij heb ik zo het idee.
Zou een gehandicapte mp niet veel meer respect afdwingen?![]()
in het begin zag je de ene foto naar de andere, nu zie je die nog wel maar geen nieuwe versies. Het houdt mensen dus veel minder bezig, dat haar van Balkenende.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:41 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Die tijd is voorbij? Hoe kom je daarbij? De mens is net zo oppervlakkig als altijd.
Toen die zijn kapsel een tijd terug veranderde stond het op praktisch elke voorpagina van de kranten. Dit is typerend voor de massa, aangezien ze te dom/lui/dwaas zijn om verder te kijken dan de uiterlijke kenmerken van die persoon.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:44 schreef RobertvanWinkle het volgende:
[..]
in het begin zag je de ene foto naar de andere, nu zie je die nog wel maar geen nieuwe versies. Het houdt mensen dus veel minder bezig, dat haar van Balkenende.![]()
Ik kan me voorstellen dat men veel bouwkundige aanpassingen zal moeten doen. Niet elke ruimte is denk ik geschikt voor een rolstoelgebruiker. Ook in het buitenland loop je daar tegenaan.quote:
ja misschien, hoezo? wil je je kandidaat gaan stellen?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:54 schreef RobertvanWinkle het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat men veel bouwkundige aanpassingen zal moeten doen. Niet elke ruimte is denk ik geschikt voor een rolstoelgebruiker. Ook in het buitenland loop je daar tegenaan.
Dat zou misschien een punt kunnen zijn.![]()
Nee, dan had ik dat wel aangegeven.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja misschien, hoezo? wil je je kandidaat gaan stellen?
Wat voor lichamelijke kwaal heeft Bush dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:04 schreef B4CO het volgende:
Bush is het toch ook gelukt?
Down syndroomquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:05 schreef RobertvanWinkle het volgende:
[..]
Wat voor lichamelijke kwaal heeft Bush dan?![]()
Dus omdat jij lelijk bent ben je ook een mongool?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:08 schreef B4CO het volgende:
ooit zn hoofd gezien?
qua wat dan?quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
beterschap en ga maar weer lekker in bed liggen danquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:47 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik heb 40,5 graden koorts, dus blijf me vooral serieus nemen
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:47 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik heb 40,5 graden koorts, dus blijf me vooral serieus nemen
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:33 schreef Mwanatabu het volgende:
Mama's mogen nooit ziek zijn namelijk.
Die was president in het tijdperk dat er nog geen televisie was. Niemand zit te wachten op een kreupele als minister-president op een politiek toneel waar uiterlijk en goedkope one-liners tellen in plaats van argumenten.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
als dat volledig waar zou zijn, dan zou JPB nu geen premier zijn van NL...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:05 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Die was president in het tijdperk dat er nog geen televisie was. Niemand zit te wachten op een kreupele als minister-president op een politiek toneel waar uiterlijk en goedkope one-liners tellen in plaats van argumenten.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:40 schreef Megumi het volgende:
Tuurlijk kan dat. Zou zelfs beter zijn een lichemlijk gehandicapte. Want het zooitje wat nu in het kabinet zit is namelijk verstandelijk gehandicapt.
Ik zie niet in waarom het niet zou kunnen. Er is in ieder geval geen wet die het tegen zou houden. Het is alleen een beetje onhandig als je je armen mist, want een Minister President moet dagelijks een flinke hoeveelheid handtekeningen zetten, en het is ook lastig als je niet eens iemand z'n hand kan schudden.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:37 schreef RobertvanWinkle het volgende:
Ja, maar ik heb het over een nederlandse situatie.![]()
at least he tried not to have one.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:16 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom het niet zou kunnen. Er is in ieder geval geen wet die het tegen zou houden. Het is alleen een beetje onhandig als je je armen mist, want een Minister President moet dagelijks een flinke hoeveelheid handtekeningen zetten, en het is ook lastig als je niet eens iemand z'n hand kan schudden.
Overigens was F.D. Roosevelt niet gehandicapt toen hij aantrad.
In een ander topic lees ik dat handenschudden helemaal niet belangrijk is. Dus dat zou geen probleem mogen zijn. Ik denk meer dat het in de acceptatie van andere leiders zou liggen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:16 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom het niet zou kunnen. Er is in ieder geval geen wet die het tegen zou houden. Het is alleen een beetje onhandig als je je armen mist, want een Minister President moet dagelijks een flinke hoeveelheid handtekeningen zetten, en het is ook lastig als je niet eens iemand z'n hand kan schudden.
Overigens was F.D. Roosevelt niet gehandicapt toen hij aantrad.
lol. ga idd maar geen crosspostvergelijking maken met het handenschudden van imams. anders schudden ze toch gewoon zijn stomp?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:26 schreef RobertvanWinkle het volgende:
[..]
In een ander topic lees ik dat handenschudden helemaal niet belangrijk is. Dus dat zou geen probleem mogen zijn. Ik denk meer dat het in de acceptatie van andere leiders zou liggen.
Ik geef met het andere topic aan dat het er dus blijkbaar niet toe doet. Men wil het niet handen schudden best accepteren, dus daar ligt het probleem niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. ga idd maar geen crosspostvergelijking maken met het handenschudden van imams. anders schudden ze toch gewoon zijn stomp?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |