De laatste aflevering die jullie te zien krijgen, is nog niet de laatste aflevering in het eerste seizoen van PB...het eerste seizoen telt namelijk 22 afleveringen en daar is Nederland nog lang nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:35 schreef Coelho het volgende:
Met nog 1 uitzending te gaan begin ik het gevoel te krijgen dat we op een anticlimax af gaan. Er moet nog ontsnapt worden, het verhaal rondom de zaak van Lincoln moet nog afgerond worden, die vice president moet nog getackled worden. Gezien het tempo waarin de diverse afleveringen gaan, heb ik het idee dat we ergens halverwege blijven hangen en een cliffhanger krijgen richting volgend seizoen.
En nee, ik verwacht geen spoilers als antwoord op mijn bedenkingen
zie ik rtl wel voor aanquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:51 schreef magnifor het volgende:
Echt het is zo jammer dat RTL5 gewoon niet door gaat. Straks gaan ze ep 14 tot ep 22 nog seizoen 2 noemen.
Maarja, ik heb de DVD's en ga elke week 2 afleveringen kijken.
nu welquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:31 schreef RedFever007 het volgende:
Had ik al een tvp gepost?
quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:39 schreef Rory78 het volgende:
Heeft Peter Stormare (Abruzzi) nog geen fan-topic alhier?
Tijd, niet?
Ik vond hem ook al zo geweldig in Constantine (als Satan) en laatst heb ik hem als bizarre quiz-master gezien in een aantal VW-reclames... Hij is echt geniaal.
Op donderdag 1 juni 2006 12:41 schreef RedFever007 het volgende:
Open er dan heeel erg snel één, hup hup aan het werk![]()
![]()
Goed idee van mij hequote:Op donderdag 8 juni 2006 14:02 schreef Rory78 het volgende:
[..]
Het Peter Stormare Fan-topic
![]()
Het loopt er nog niet storm, maar er is al een klein begin; feel free to join and add...
Hmmzz...dus vanaaf staan ze nog niet buiten?? Verdorie....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:43 schreef biggetje het volgende:
[..]
De laatste aflevering die jullie te zien krijgen, is nog niet de laatste aflevering in het eerste seizoen van PB...het eerste seizoen telt namelijk 22 afleveringen en daar is Nederland nog lang niet![]()
Been there, done thatquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:02 schreef Rory78 het volgende:
[..]
Het Peter Stormare Fan-topic
![]()
Het loopt er nog niet storm, maar er is al een klein begin; feel free to join and add...
quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:13 schreef VoreG het volgende:
Hoe durven ze ons nog zo lang te laten wachten! Of alles moet in 15 mins gebeuren, maar dat zou kut zijn:+.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:28 schreef Xurk het volgende:
De tering, wat een moment voor een zomerstop-cliffhanger
Wel jammer van het voorstukje van afl. 14 alleen...Welk vorstukje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe, kan best. Wel een paar in ieder gevalquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Trouwens? Had jij me ooit niet eens gemaild ofzo over waar ik die adflveringen kon vinden?
Als je toch bezig bentquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hehe, kan best. Wel een paar in ieder geval
Ooh oke dus in feiten klopt het wel. met Amerikaquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:34 schreef Xurk het volgende:
Ja, seizoen 1 kent 22 afleveringen en dit was aflevering 13. In de VS stopten ze na aflevering 13 een halfjaar alvorens verder te gaan, daarom kozen ze hier ook deze aflevering uit om te stoppen denk ik
Jij mag altijd mailen hoorquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou dan niet!
Ik zal nog eens wat aanbieden!![]()
Je kan beter die van 5 nog wat gig hebbenquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:40 schreef Zwansen het volgende:
380 Mb, is dat een beetje te kijken dan?
Ik weet dat het frustrerend is wanneer er een zomer- of winterstop zich aandient van een serie, maar het slaat eigenlijk nergens op dat we [ja, ik ookquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:36 schreef Julien het volgende:
Bla bla
Je zag toch dat die schoonmaken ofzo naar dat gat keek toen ie wegging?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Keigaaf hoor
Alleen ik snap niet wat er nou vervangen is. Zat die pijp er eerst niet en wilden ze langs daar naar boven klimmen de ziekenboeg in?
Eerst zat die oude verroeste pijp erin met al die gaten. Die kon je met een veertje doorbreken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Keigaaf hoor
Alleen ik snap niet wat er nou vervangen is. Zat die pijp er eerst niet en wilden ze langs daar naar boven klimmen de ziekenboeg in?
Ok, komt eraan.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:54 schreef golfer het volgende:
Jullie mogen mij ook wel een paar afleveringen aanbieden, Zwansen of BS.
Kort mailtje naar het mailadres in mijn profiel, krijgen jullie daarna mijn echte mailadres.
Nope, mijn beveiliging stond te hoog. Probeer nog eens?quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:15 schreef Zwansen het volgende:
Gelukt Golfer?
No problem. Deel 14 is al binnen hier.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:52 schreef golfer het volgende:
Thanx Zwansen.
HDquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:40 schreef Zwansen het volgende:
380 Mb, is dat een beetje te kijken dan?
Maar dan klopt het qua tijd enzo allemaal toch niet meer ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Goed, ze konden dus niet in sickbay omdat die nieuwe pijp er zat. Maar!
michael kon vanuit zijn cel naar de plek komen waar ze PI deden. Dus terug kan ook. Michael kon vanuit zijn cel, via de buizen in het plafond naar sickbay toen hij de schattige dokter ging redden. Dan is dat toch een alternatieve route en is er toch geen probleem?
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:19 schreef magnifor het volgende:
Heb tot ep 19 gezien. Ik ga vandaag de serie afkijken. Eigenlijk was ik van plan om elke week 2 afleveringen te kijken, maar het is gewoon te spannend.
Hmmz, maar daar zijn ze al bij ep 22.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:50 schreef boneyard het volgende:
iedereen die nu aan het downloaden is kan dus lekker naar het usa topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |