quote:
Zeker als er een paar mooie benen boven zitten met een lekker strak rokje waar je een lekker kontje nog in kan zien.quote:
Gezien de voordelen kan ik daar wel mee leven.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:05 schreef BaajGuardian het volgende:
als jullie allemaal eens leren lezen verdulle, het gaat er niet om hoe het eruit ziet, dat zal mij een ware BIET wezen.
het is dat stervende kachel geluid, dat geKLAK KLAK KLAK alsof al die sletten de hele tijd in je oor roepen van ''IK LOOP HIERO !!11 KIJK MIJ LOPEEEEeeeEEEEEEEeee!!11*
en ook in winkels met een houten vloer is het vreselijk, ik krijg moordlusten ervan
vandaag heb ik ieder vrouwmens op hoge hakken even nagedaan (qua geluid)
dus wanneer er zon del langskwam deed ik ff goed hard stampen terwijl ik liep.
zal ze leren
Dat zal ze inderdaad leren dat er wannabee-hoge hakkenlopers zijn die vanwege hun geslacht het lopen op hoge hakken door de maatschappij ontzegd wordt en die daarom jaloers als ze zijn maar het prachtig klikkende geluid nadoen...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:05 schreef BaajGuardian het volgende:
zal ze leren
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:30 schreef Gizmo112 het volgende:
==> SEX
Zeker geil, dat klakken is een soort lokroep.
Ik vind het er best mooi uitzien inderdaad..... En ik denk dat dat ook voornamelijk de reden is waarom vrouwen ze dragen, ze willen het andere geslacht bewust, of onbewust voorzien van een mooi uitzichtquote:
Die van mij heeft daar geen last van hoorquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:16 schreef Avani het volgende:
Ik vind het juist leuk als je hakken zo tikken.En ze zijn mooier, vrouwelijker, dus mannen die het niet kunnen waarderen zijn überhaupt al lomp.
Je maakt mij niet wijs dat hij het leuk vindt als je hierop rondloopt:quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:13 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Die van mij heeft daar geen last van hoorDie houd juist niet van naaldhakken
![]()
Hij ligt geregeld in een deuk als hij er iemand op ziet rond strompelen. Lang niet iedereen kan er mee * uit de voeten *
Nou 't is toch waar, ik heb ze samen met een paar half hoge wandel schoenen gekocht speciaal op zijn verzoek. Hij vind ze ECHT leukquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:23 schreef seto het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat hij het leuk vindt als je hierop rondloopt:
[afbeelding]
![]()
da's een zorg-klomp.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:23 schreef seto het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat hij het leuk vindt als je hierop rondloopt:
[afbeelding]
![]()
als je naar het fotoboek van de TS vrees ik dat je wel eens gelijk kunt hebben over dat lomp zijnquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:16 schreef Avani het volgende:
Ik vind het juist leuk als je hakken zo tikken.En ze zijn mooier, vrouwelijker, dus mannen die het niet kunnen waarderen zijn überhaupt al lomp.
Van nog geen 10 cm en hakje?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:28 schreef Jill-RMC het volgende:
Is ook niet echt comfortable....daarom heb ik alleen laarzen met hakken en dan echt zo een mini hakje van nog geen 10cm, anders val ik omMn diesel gymschoenen rulen all
kankermongoolquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:02 schreef alors het volgende:
Ik heb deze altijd aan![]()
[afbeelding]
Dat klakt soms ook wel een beetje hoor, ik hoop niet dat je het erg vindt![]()
Doeiquote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:09 schreef maduropa het volgende:
[..]
da's een zorg-klomp.
gedragen door thuiszorg & verpleegsters.
Maar ja, voor hun is het ook logisch dat ze niet op hoge hakken lopen.
mjn droomvrouw.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:59 schreef DFDuo het volgende:
Als ik hakken heb die me echt teveel herrie maken dan erger ik me er zelf zelfs aan, en ga ik naar de schoenenwinkel om er wat aan te laten doen. Kleine moeite en een hele opluchting voor toch wel een hoop mensen die zich inderdaad terrecht ergeren aan dat te ernstige klak klak geluid. Bovendien haat ik het als de halve straat opkijkt als ik langskom
Dat kunen ontzettend geile laarzen zijn, al moet je er wel de benen voor hebben. Benen dus. Maar ja, na het zoveelste snuif-dieetje om met je 1.70m vooral niet boven de 40 kilo te komen heb je geen benen meer, maar stokjes.quote:
Schoenen met hakken zijn geen puntschoenen. Schoenen met hakken hebben ook niet perse punten.quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:13 schreef Magistic het volgende:
geef mij maar gewoon een meid op een paar afgetrapte gympen ofzo, puntschoenen zijn echt vreselijk...
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:02 schreef alors het volgende:
Ik heb deze altijd aan![]()
[afbeelding]
Dat klakt soms ook wel een beetje hoor, ik hoop niet dat je het erg vindt![]()
normale sportschoenen, adidas, puma o.i.d.quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:13 schreef Magistic het volgende:
geef mij maar gewoon een meid op een paar afgetrapte gympen ofzo, puntschoenen zijn echt vreselijk...
Alles behalve Nike, dan moet ik gelijk aan zo'n gabberwijf denkenquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:54 schreef vethard het volgende:
[..]
normale sportschoenen, adidas, puma o.i.d.
puntschoenen zijn vreselijk... denk ik dat ze puntvoeten heeft
Dat hebben bepaalde Herenschoenen ook, voor degene met een originele houten hak nogquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:39 schreef BaajGuardian het volgende:
kunnen jullie jugendschorumfiguren nou niks anders zien dan sex sex sex?
het gaat om het godverdomde geluid van die kloteschoenen nie om wat het draagt jezes man, vind je het gek dat al die wijven verhoerentyfus tmf hersenspoeling met jullie ge, ja kontje en tieten wat er op steunt etc, het zijn vrouwen die erop lopen, maar dat geluid...dat achterlijke geluid.. ik word er helemaal krankzinnig van.
quote:
Die bestaan ookquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:39 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom maken ze geen hakken die geen geluid maken ?
dan weet je niet welke kant je op moet kijkenquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:39 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom maken ze geen hakken die geen geluid maken ?
't Is erger wanneer je -klak-klak- hoort en denkt dat er een vrouw aankomt, terwijl het gewoon een kerel is met te harde hakkenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:16 schreef Avani het volgende:
Idd, dat ziet er veel beter uit als die zorg klompquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:38 schreef maartena het volgende:
[afbeelding]
Toch vind ik het wel wat hebben die hoge hakken.... het ziet er in ieder geval beter uit als die "zorg-klomp" zoals ie al mooi werd omschreven!
hihih jij bent joods.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:05 schreef BaajGuardian het volgende:
als jullie allemaal eens leren lezen verdulle, het gaat er niet om hoe het eruit ziet, dat zal mij een ware BIET wezen.
het is dat stervende kachel geluid, dat geKLAK KLAK KLAK alsof al die sletten de hele tijd in je oor roepen van ''IK LOOP HIERO !!11 KIJK MIJ LOPEEEEeeeEEEEEEEeee!!11*
en ook in winkels met een houten vloer is het vreselijk, ik krijg moordlusten ervan
zal ze leren
Ja, en als je daar 2 keer op gelopen hebt, is er geen hak meer over en loop je op een spijkerquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:40 schreef Brunette het volgende:
[..]
Die bestaan ook![]()
Die zijn gemaakt van een zachtere soort "plastic"![]()
Nee hoor,quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, en als je daar 2 keer op gelopen hebt, is er geen hak meer over en loop je op een spijker![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |