quote:
Zeker als er een paar mooie benen boven zitten met een lekker strak rokje waar je een lekker kontje nog in kan zien.quote:
Gezien de voordelen kan ik daar wel mee leven.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:05 schreef BaajGuardian het volgende:
als jullie allemaal eens leren lezen verdulle, het gaat er niet om hoe het eruit ziet, dat zal mij een ware BIET wezen.
het is dat stervende kachel geluid, dat geKLAK KLAK KLAK alsof al die sletten de hele tijd in je oor roepen van ''IK LOOP HIERO !!11 KIJK MIJ LOPEEEEeeeEEEEEEEeee!!11*
en ook in winkels met een houten vloer is het vreselijk, ik krijg moordlusten ervan
vandaag heb ik ieder vrouwmens op hoge hakken even nagedaan (qua geluid)
dus wanneer er zon del langskwam deed ik ff goed hard stampen terwijl ik liep.
zal ze leren
Dat zal ze inderdaad leren dat er wannabee-hoge hakkenlopers zijn die vanwege hun geslacht het lopen op hoge hakken door de maatschappij ontzegd wordt en die daarom jaloers als ze zijn maar het prachtig klikkende geluid nadoen...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:05 schreef BaajGuardian het volgende:
vandaag heb ik ieder vrouwmens op hoge hakken even nagedaan (qua geluid)
dus wanneer er zon del langskwam deed ik ff goed hard stampen terwijl ik liep.
zal ze leren
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:30 schreef Gizmo112 het volgende:
==> SEX
Zeker geil, dat klakken is een soort lokroep.
Ik vind het er best mooi uitzien inderdaad..... En ik denk dat dat ook voornamelijk de reden is waarom vrouwen ze dragen, ze willen het andere geslacht bewust, of onbewust voorzien van een mooi uitzichtquote:
Die van mij heeft daar geen last van hoorquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:16 schreef Avani het volgende:
Ik vind het juist leuk als je hakken zo tikken.En ze zijn mooier, vrouwelijker, dus mannen die het niet kunnen waarderen zijn überhaupt al lomp.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |