Echwel.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:46 schreef Chowi het volgende:
Ik kan dat topic toch niet zien, klootviool!
Oh, toch wel. De link klopte niet.quote:
Jouw account staat ingesteld als [BeF]-only!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:46 schreef Chowi het volgende:
Ik kan dat topic toch niet zien, klootviool!
Kijk eens in m'n MyAT.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Jouw account staat ingesteld als [BeF]-only!
quote:
quote:
nog erger: Iedereen slaapt!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:48 schreef JDude het volgende:
Ja. Daar was ik weer eens. Er is zeker weer een multi aan de gang, gezien de weinige reacties?
vergeet mij nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:50 schreef JDude het volgende:
Tal: online
Janet: online
David: online
Litso: online
Dribbel: online
Niet dus.
Geen klachten hier. Straks even naar de huisarts voor m'n enkel maar niets boeiends voor de rest.quote:Op woensdag 7 juni 2006 07:57 schreef Chowi het volgende:
Och, het gaat zo zijn gangetje. Ben alleen een beetje verkouden, maar daar kom ik wel overheen.
En daar?.
Ja. Bier op de vroege morgen is altijd goed.quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:04 schreef Chowi het volgende:
Ik heb zin in bier. Wat jij?
Ik heb maar 3 uur geslapen in totaal, had ik me maar verslapenquote:
Hm, da's ook niet gezond.quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:13 schreef jogy het volgende:
Ik heb maar 3 uur geslapen in totaal, had ik me maar verslapen.
Dat moet je zelf doenquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:14 schreef jogy het volgende:
M,n enkel is ingetaped door de huisarts.
Misstiquequote:
Nog van die baggermeet dat ik door m'n enkel was gegaan. Nu doet het nog meer pijn dan voordat ik naar de huisarts ging.quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:16 schreef Litso het volgende:
Wat heb je gedaan Jogy?
Aaawwwquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Nog van die baggermeet dat ik door m'n enkel was gegaan. Nu doet het nog meer pijn dan voordat ik naar de huisarts ging.
Etterende wonden en zulcks?quote:
Nee, maar het blijft m'n voet. Nooit echt een kusbaar deel van het lichaam geweest eigenlijk.quote:
Daar ben ik het in principe volledig mee eens, maar het ging toch om je enkel?quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, maar het blijft m'n voet. Nooit echt een kusbaar deel van het lichaam geweest eigenlijk.
Ok ok, dat is een klein beetje minder erg maar toch.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar ben ik het in principe volledig mee eens, maar het ging toch om je enkel?.
Vanaf de knie omhoog bent u ongeveer kusbaar?quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:13 schreef jogy het volgende:
Ok ok, dat is een klein beetje minder erg maar toch.
Neh, vanaf net boven de enkel kom je al in de groene zone hoor. Het is geen chemisch afval. Tenzij ik weer eens naar het buitenland op vakantie ga met één paar schoenen die ik overal draag. Maar dat doe ik niet meer, nadat ik een keer op de bank moest slapen omdat m'n voeten stonken alsof er een beerput was open gegooid.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Vanaf de knie omhoog bent u ongeveer kusbaar?
Aha.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:23 schreef jogy het volgende:
Neh, vanaf net boven de enkel kom je al in de groene zone hoor. Het is geen chemisch afval. Tenzij ik weer eens naar het buitenland op vakantie ga met één paar schoenen die ik overal draag. Maar dat doe ik niet meer, nadat ik een keer op de bank moest slapen omdat m'n voeten stonken alsof er een beerput was open gegooid.
Als vanzelf. Zoals dat velen van ons vrijwel dagelijks overkomt.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:35 schreef ehqo het volgende:
Hoe ben ik hier nou weer terecht gekomen?!
Dat is duur man. Je kan hem beter handmatig afmaken.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:38 schreef Litso het volgende:
Éindelijk.
Mijn kat zit bij de dierenarts nu. Of ligt, waarschijnlijk.
Het begint een beetje te dagen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als vanzelf. Zoals dat velen van ons vrijwel dagelijks overkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |