Dat moet je zelf doenquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:14 schreef jogy het volgende:
M,n enkel is ingetaped door de huisarts.
Misstiquequote:
Nog van die baggermeet dat ik door m'n enkel was gegaan. Nu doet het nog meer pijn dan voordat ik naar de huisarts ging.quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:16 schreef Litso het volgende:
Wat heb je gedaan Jogy?
Aaawwwquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Nog van die baggermeet dat ik door m'n enkel was gegaan. Nu doet het nog meer pijn dan voordat ik naar de huisarts ging.
Etterende wonden en zulcks?quote:
Nee, maar het blijft m'n voet. Nooit echt een kusbaar deel van het lichaam geweest eigenlijk.quote:
Daar ben ik het in principe volledig mee eens, maar het ging toch om je enkel?quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, maar het blijft m'n voet. Nooit echt een kusbaar deel van het lichaam geweest eigenlijk.
Ok ok, dat is een klein beetje minder erg maar toch.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar ben ik het in principe volledig mee eens, maar het ging toch om je enkel?.
Vanaf de knie omhoog bent u ongeveer kusbaar?quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:13 schreef jogy het volgende:
Ok ok, dat is een klein beetje minder erg maar toch.
Neh, vanaf net boven de enkel kom je al in de groene zone hoor. Het is geen chemisch afval. Tenzij ik weer eens naar het buitenland op vakantie ga met één paar schoenen die ik overal draag. Maar dat doe ik niet meer, nadat ik een keer op de bank moest slapen omdat m'n voeten stonken alsof er een beerput was open gegooid.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Vanaf de knie omhoog bent u ongeveer kusbaar?
Aha.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:23 schreef jogy het volgende:
Neh, vanaf net boven de enkel kom je al in de groene zone hoor. Het is geen chemisch afval. Tenzij ik weer eens naar het buitenland op vakantie ga met één paar schoenen die ik overal draag. Maar dat doe ik niet meer, nadat ik een keer op de bank moest slapen omdat m'n voeten stonken alsof er een beerput was open gegooid.
Als vanzelf. Zoals dat velen van ons vrijwel dagelijks overkomt.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:35 schreef ehqo het volgende:
Hoe ben ik hier nou weer terecht gekomen?!
Dat is duur man. Je kan hem beter handmatig afmaken.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:38 schreef Litso het volgende:
Éindelijk.
Mijn kat zit bij de dierenarts nu. Of ligt, waarschijnlijk.
Het begint een beetje te dagen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als vanzelf. Zoals dat velen van ons vrijwel dagelijks overkomt.
Zeg!quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:39 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat is duur man. Je kan hem beter handmatig afmaken.
Dan is het goed, schatje van me.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik dacht, ik zeg eens wat anders dan [[afbeelding]]Misstique.
Je gooit dus in feite een soort licht, dat toevallig economische ingredienten heeft, over een bedrijfspand, dat thans gebruikt wordt als zaak.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:47 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik werp enkel een economisch licht op de zaak.
Dat is best raar.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je gooit dus in feite een soort licht, dat toevallig economische ingredienten heeft, over een bedrijfspand, dat thans gebruikt wordt als zaak.
Georgina Verbaan zou trots op je zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:47 schreef ehqo het volgende:
[..]
Het gaat om een sterilisatie. Dat kan ik niet zelf. Althans, niet als ik ook graag wil dat de kat daarna nog naar behoren functioneert.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:47 schreef ehqo het volgende:
[..]
Om straks terug te komen als je-weet-wel-kater of mis-poes?quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:38 schreef Litso het volgende:
Éindelijk.
Mijn kat zit bij de dierenarts nu. Of ligt, waarschijnlijk.
Als 'geholpen' huisdier.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Om straks terug te komen als je-weet-wel-kater of mis-poes?
Zo kįn je het interpreteren. Maar dat zou in dit geval geen hout snijden, noch zou iemand er een touw aan vast kunnen knopen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je gooit dus in feite een soort licht, dat toevallig economische ingredienten heeft, over een bedrijfspand, dat thans gebruikt wordt als zaak.
Je zou het touw kunnen vastknopen aan het hout, wellicht breekt het dan af en is snijden niet meer nodig.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:52 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zo kįn je het interpreteren. Maar dat zou in dit geval geen hout snijden, noch zou iemand er een touw aan vast kunnen knopen.
Straks heb je een 'kat' danwel 'poes' die stoned voor zich uit staart. Dat is wel grappig om te zien.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:51 schreef Litso het volgende:
[..]
Het gaat om een sterilisatie. Dat kan ik niet zelf. Althans, niet als ik ook graag wil dat de kat daarna nog naar behoren functioneert.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:56 schreef jogy het volgende:
Het is op zich ook wel leuk om je slapende kat een zogenaamde 'nose' te geven. Maar dat is één keer grappig en ook alleen maar als je in de pubertijd zit en zelf een beetje stoned bent.
Dan ben ik al te laat.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:56 schreef jogy het volgende:
Het is op zich ook wel leuk om je slapende kat een zogenaamde 'nose' te geven. Maar dat is één keer grappig en ook alleen maar als je in de pubertijd zit en zelf een beetje stoned bent.
Nose?quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:56 schreef jogy het volgende:
Ja, best erg.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:58 schreef Janetje het volgende:
Did ya miss me?
Mja. Je maakt een cupje met je handen om de neus van je beoogde slachtoffer, steekt een joint andersom in je mond en blaast het in het voornoemde cupje, het slachtoffer ademt dan in en is meteen familie van de zeediertjes ookwel een garnaal genoemd, niet letterlijk natuurlijk, dat zou raar zijn.quote:
Mooi.quote:
Immer.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:58 schreef Janetje het volgende:
Did ya miss me?
Alleen als ie wakker is werkt het niet, dan wil die wegquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Mja. Je maakt een cupje met je handen om de neus van je beoogde slachtoffer, steekt een joint andersom in je mond en blaast het in het voornoemde cupje, het slachtoffer ademt dan in en is meteen familie van de zeediertjes ookwel een garnaal genoemd, niet letterlijk natuurlijk, dat zou raar zijn.
quote:
Ik ben een soort van vrouw.. wat denk je zelf?quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:05 schreef ehqo het volgende:
[..]
Gelukkig, ik was even aan het twijfelen wat je nou wou horen.
j.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:08 schreef jogy het volgende:
J.
Dat lijkt me standaard. De mens is het enige zoogdier dat moedwillig het lichaam sloopt of daar zelfs behoefte aan heeft.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:06 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Alleen als ie wakker is werkt het niet, dan wil die weg![]()
Goh echt?quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:08 schreef Litso het volgende:
DL, je icon is kapot.
Mwah, dieren onder stress kunnen gekke dingen dien.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat lijkt me standaard. De mens is het enige zoogdier dat moedwillig het lichaam sloopt of daar zelfs behoefte aan heeft.
Je mooie... mooie.. moooooooie ava?quote:
njah kipfilet met (een beetje) wiet erin at ie welquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat lijkt me standaard. De mens is het enige zoogdier dat moedwillig het lichaam sloopt of daar zelfs behoefte aan heeft.
True, maar dat is dan weer de stress die een mindfuck uitvoert waardoor beesten een beetje raar in het hoofd worden en varkens oren afknabbelen van andere varkens enzo.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Mwah, dieren onder stress kunnen gekke dingen dien.
Katten schijnen 'Doornappel' ofwel 'Datura' lekker te vinden. En dat is wel ongeveer het laatste dat gezond is.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik had het over moedwillig.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:12 schreef ehqo het volgende:
[..]
Katten schijnen 'Doornappel' ofwel 'Datura' lekker te vinden. En dat is wel ongeveer het laatste dat gezond is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |