quote:The Chevrolet Callaway Corvette Sledgehammer was a one-off example produced to beat the top-speed record for a motorcar. Reeves Callaway headed the team of engineers who successfully produced a 255 mph car for the road. The team used an '88 production Callaway as a base, car No. 51. Callaway Corvettes are famous for their twin-turbo design, and that concept carries through to the Sledgehammer. The engineers stretched the engine to 898 bhp by using huge Turbonetics T04B-series turbos, increasing the boost and replacing parts of the engine with higher quality materials. The engine long block itself has little in common with the stock version. The block is a NASCAR series Chevrolet special product. Cylinder heads are made by Brodix. connecting rods are hand balanced. The rods carry special Mahle pistons. The Camshaft is made by Cam Techniques with full roller gear.
To keep everything cool, a huge copper/brass radiator with a G&O core was engineered, mounted on a steep angle and fed through ample openings in the nose. It's also supplemented by two electric fans mounted on a fabricated bracket. Power delivery goes through a Doug Nash 5-speed built to GTO racing specs and fitted to a special overdrive unit through a special adapter.
The Callaway Corvette Sledgehammer recorded its mind-boggling top speed of 254.76 mph at Transportation Research Center - a 7.5 mile oval with steeply banked turns and straightaways that stretch to the horizon. The car was driven by John Lingenfelter on Wednesday after prior successions of engine misfiring. However, the Sledgehammer is not regarded as the world's fastest production car because only a single unit was made, unlike the 240 mph McLaren F1 of which 100 units were produced.
vorige deeltjesquote:Engine Twin Turbo V8
Horsepower: 898
Torque: 772 ft/lbs = 1045 Nm
Dimensions Length: 176.5 in.
Width: 70.9 in.
Height: 46.7 in.
Weight: 3503 lbs
Price: $400.000,-
Jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:39 schreef hermandeperman het volgende:
Ja Hugo, beetje wel eh![]()
[afbeelding]
... het boeit me geen zak of ijsmeis hem ziet, niet of welquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:40 schreef ijsmeis het volgende:
Tsss, al is de edit nog zo snel...
Boe-fucking-hoe.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
... het boeit me geen zak of ijsmeis hem ziet, niet of wel
[afbeelding]
Of je kijkt gewoon nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Boe-fucking-hoe.
Kijk eens: America's Next Top Model, Cycle 5 vanaf 5 juni te zien!! Ze posten de foto's weer van volgende week.
Wat is dat voor een dom iets
Ik ga niet meer kijken nee, maar ik heb ze nu wel gezienquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Of je kijkt gewoon niet
[afbeelding]
Ik ken de T60 nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Pot ketel enzo
Of kun je er niet tegen dat hij sneller is As de jouwe
[afbeelding]
NSB'en voor die spoilers! snel! Gauw! Vlug! Rap! Komaan!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Boe-fucking-hoe.
Kijk eens: America's Next Top Model, Cycle 5 vanaf 5 juni te zien!! Ze posten de foto's weer van volgende week.
Wat is dat voor een dom iets
Het is toegestaanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
NSB'en voor die spoilers! snel! Gauw! Vlug! Rap! Komaan!
[afbeelding]
Dankjequote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
NSB'en voor die spoilers! snel! Gauw! Vlug! Rap! Komaan!
[afbeelding]
Heb ik al gedaanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Doe dat in dat topic dan
[afbeelding]
Tsssssss! Hun kijken het programma zeker niet eens!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:53 schreef hermandeperman het volgende:
Whehehehehe, ik zie het al... ze vinden daar ook dat je zeikt, whehehehe.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
lieve schat wij hebben werkelijk geen zak met die serie, wordt ff kwaad in dat topic
[afbeelding]
Zij.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsssssss! Hun kijken het programma zeker niet eens!
Je broertje?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
alle emo's en goths zijn van steek men
[afbeelding]
die zijn in hun nopjesquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
alle emo's en goths zijn van steek men
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
die zijn in hun nopjes
Alleen nu warm met al die dikke kleding aan en makeup rond een altaartje dansen zeg
Zo hun hebben flash wel in de vingersquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:42 schreef ijsmeis het volgende:
De nieuwe 2 advanced is onlinehttp://www.2advanced.com/
Wat doet het, afgezien van een onduidelijke layout met een mooi plaatje in het midden?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:42 schreef ijsmeis het volgende:
De nieuwe 2 advanced is onlinehttp://www.2advanced.com/
ze komt vanmiddag.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat doet het, afgezien van een onduidelijke layout met een mooi plaatje in het midden?
En moet jij niet bij Hugo zijn?
Het is al middag!quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat doet het, afgezien van een onduidelijke layout met een mooi plaatje in het midden?
En moet jij niet bij Hugo zijn?
Ik doe niet aan virtuele verkeringquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:20 schreef Mukie het volgende:
hebben ijsmeis en hugster nu wat of is het alleen maar opgeilen?
blijft dus bij opgeilenquote:
En tissues? Voor AB?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hoeft niet, die heb ik hier wel voor je [afbeelding]
[afbeelding]
"sukkel!"quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja ik ben ontzettend gevoelig en licht geraakt![]()
Wacht maar af
[afbeelding]
Daar ben ik te pragmatisch voorquote:
das al 1quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je was de enige die het nog niet gezegd had geloof ik
Middawg![]()
Inleiding af
[afbeelding]
het blijftquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:35 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik heb dat dus een keer gehad toen ik op school op het toilet zat. Iemand op de wc naast me begon opeens te praten, iets in de trant van "Hoi, hoe is het ermee?". Dus ik geef antwoord, verbaasd, dat nog net wel. Na nog wat vragen hoor ik degene nasst me opeens zeggen, "ja sorry, er zit hier iemand op het toilet naast me de hele tijd te antwoorden als ik een vraag aan jou stel."
Die bleek dus op het toilet aan het bellen te zijn... Vind ik ook niet gezond. Ik ben pas uit het toilethokje gekomen nadat er verder niemand meer in de buurt was.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:23 schreef Sjoewe het volgende:
Plaatjes draaien
Bob Marley and the Wailers - Live
[afbeelding]
Verscilt per opleidingsinstituut, bij de meeste stelt het geen drol voor inderdaadquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:22 schreef Hugster het volgende:
Mijn broertje haalt in vandaag en morgen zijn heftruckrijbewijs. Is dat nou het rijbewijs waar je zo trots op bent Alex?2 dagen werk
[afbeelding]
Die zit nog in het plastic bij mijquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
M'n huisgenoot heeft het ook ja
Moet je eens vragen hoe de theorie was![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
En jij had net die ene die er een test van maakt zo moeilijk als de verdediging van je proefschrift?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Verscilt per opleidingsinstituut, bij de meeste stelt het geen drol voor inderdaad
Kan 'ie _eindelijk_ zelf in z'n kadettilac cruisenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:30 schreef hermandeperman het volgende:
M'n huisgenoot heeft z'n rijbewijs![]()
![]()
[afbeelding]
Hij komt me vanmiddag ophalenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kan 'ie _eindelijk_ zelf in z'n kadettilac cruisen
[afbeelding]
5daagse opleiding, en dan nog maar 5 jaar geldig ookquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En jij had net die ene die er een test van maakt zo moeilijk als de verdediging van je proefschrift?![]()
[afbeelding]
In Friesland kan je daarop promoveren aan de Universiteit voor Heftrucks en Hoogwerkersquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En jij had net die ene die er een test van maakt zo moeilijk als de verdediging van je proefschrift?![]()
[afbeelding]
[m5]Jij hebt geeneens een rijbewijs [/m5]quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
In Friesland kan je daarop promoveren aan de Universiteit voor Heftrucks en Hoogwerkers
[afbeelding]
Kon ook niet anders met die zeeuwse schijt-aan mentaliteitquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij komt me vanmiddag ophalen
Maar joyriden heeft hij ook meer dan eens gedaan al
[afbeelding]
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
In Friesland kan je daarop promoveren aan de Universiteit voor Heftrucks en Hoogwerkers
[afbeelding]
[peu]Maar volgend jaar wel een wetenschappelijke opleiding afgerond, om er daarna nog een te doen 14.gif [/peu]quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[m5]Jij hebt geeneens een rijbewijs [/m5]
Achja, nadat hij die politieagent een gebroken poot heeft gereden is hij wel wat milder geworden...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kon ook niet anders met die zeeuwse schijt-aan mentaliteit
[afbeelding]
[bara]ik snap hem niet[/bara]quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[peu]Maar volgend jaar wel een wetenschappelijke opleiding afgerond, om er daarna nog een te doen 14.gif [/peu]
[afbeelding]
Je kunt veel beter werkervaring opbouwenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[peu]Maar volgend jaar wel een wetenschappelijke opleiding afgerond, om er daarna nog een te doen 14.gif [/peu]
[afbeelding]
Ach joh een beetje een park schoffelen in zo'n mooi oranje pak is ook een carrierequote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kunt veel beter werkervaring opbouwen
Nu nog ergens gaan wonen waar werk is
[afbeelding]
Als ze daar mensen nodig zouden hebben jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ach joh een beetje een park schoffelen in zo'n mooi oranje pak is ook een carriere
[afbeelding]
Dat je 'm er gewoon even eens een keer in moet hangen... 14 gifquote:
Wat moet waarin dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat je 'm er gewoon even eens een keer in moet hangen... 14 gif
[afbeelding]
[m5]Wat? Waarin? Hangen? Huh?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat je 'm er gewoon even eens een keer in moet hangen... 14 gif
[afbeelding]
GMTAquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat moet waarin dan?
[afbeelding]
Dat topic waar deze quote uit komtquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:10 schreef MUSLEEH het volgende:
ik zag laatst een veulen tegen schrikdraad aan lopen, ben ik nu electrosex pedo bestialiteit voyeur?
[ook_gek]Wooooo! Ik heb nu toch een gaaf nummertje, ga helemala uit mn dak man! Ben alleen de titel vergeten[/ook_gek]quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[m5]Wat? Waarin? Hangen? Huh?[/m5]
[afbeelding]
ik moet zeggen dat de laatste paar nummertjes van ook_gek, zeker puikend warenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ook_gek]Wooooo! Ik heb nu toch een gaaf nummertje, ga helemala uit mn dak man! Ben alleen de titel vergeten[/ook_gek]
[TF]@#$()@#$_)#@$()*&@#$()&*@#$()*@#$()&*#@$ MOTOR IN DE SOEP GELOPENquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[fugie]Mn linker achterdeur is krom getrokken, ik had de radio te luid aan staan[/fugie]
[TF]EN IK REED HOFDR PAS 10 MINUTEN IN DE REV-LIMITERquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[TF]@#$()@#$_)#@$()*&@#$()&*@#$()*@#$()&*#@$ MOTOR IN DE SOEP GELOPEN![]()
![]()
![]()
![]()
[/TF]
[afbeelding]
Gast, STOPPEN nu, m'n collegae kijken me HEEL vreemd aanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[TF]EN IK REED HOFDR PAS 10 MINUTEN IN DE REV-LIMITERJettaJettaJettaJettaJetta *fap*fap*fap*fap*fap*
[/TF]
We lunchen iedere dag bij de MaccieD maar ik heb geen idee waarom ik dikker geworden ben, ringracerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:50 schreef hermandeperman het volgende:
Ik verveel me
Daar hoeft geen naam voor/bij neem ik aan
[afbeelding]
Ik wil een PSPquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
We lunchen iedere dag bij de MaccieD maar ik heb geen idee waarom ik dikker geworden ben, ringracer
[afbeelding]
[ijsmeis]M'n moeder is een bitch want ze zegt dat ik m'n eigen tosti's moet maken, lui wijfquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[Hugster]ijsmeis is online, even mn bureausteol wat lager zetten, anders staat mn tafeltje zo scheef[/Hugster]
Dit wordt te erg Hermquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:54 schreef hermandeperman het volgende:
[ijsmeis]Ik heb zin in een tost maar heb geen zin die te makenMaaamaaaaaa maak eens een tosti voor me
[/ijsmeis]
[ijsmeis]@#$()&*@#$)(&*#@$ ZE WIL GEEN TOSTI VOOR ME MAKEN![]()
![]()
![]()
[/ijsmeis]
[afbeelding]
[bara] Deze vrouw dient: Van auto's, motorracen, ringracers, auto's, karten, labrador's en auto's te houden, en ze moet eruit zien als m'n moederquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:57 schreef Sjoewe het volgende:
[Bara]Op een dag kom ik een vrouw tegen en dat zeg ik: 'Trouwen? En dan gaan we dat doen, en blijven we voor altijd samen, met 83743 choco-labradors in de kofferbak van mn 850R[/Bara]
[Sjoewe]Sterf niet-linkse kankerhippiesquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
We delen onze ergernissen![]()
![]()
[afbeelding]
[M5]Maar wat doe je dan met die vrouw?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[bara] Deze vrouw dient: Van auto's, motorracen, ringracers, auto's, karten, labrador's en auto's te houden, en ze moet eruit zien als m'n moeder[/bara]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[Sjoewe]Sterf niet-linkse kankerhippies[/Sjoewe]
[M5]Het is geen werk, en het is geen VW, dus het boeit me niet[/M5]quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[M5]Maar wat doe je dan met die vrouw?[/M5]
[bara]Naar de honden kijkenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[M5]Maar wat doe je dan met die vrouw?[/M5]
[Peu]Ik ken iemand die iemand kent die dat ook heeftquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:04 schreef Sjoewe het volgende:
[Hugster]En dan bouwen we weer een stuk aan de schuur om allemaal dure karts en crossfietsen neer te zetten die we nooit gebruiken[/Hugster]
[afbeelding]
[Sjoewe] Neuken? Ja graagquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:04 schreef Sjoewe het volgende:
[Hugster]En dan bouwen we weer een stuk aan de schuur om allemaal dure karts en crossfietsen neer te zetten die we nooit gebruiken[/Hugster]
[afbeelding]
[Sjoewe]Alles met een BMI van minder dan 25 is acceptabelquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[Sjoewe] Neuken? Ja graag[/Sjoewe]
[afbeelding]
das achter de schermenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[Mukie]vanavond ben ik er niet, morgen ben ik er niet en overmorgen ben ik er de hele dag niet. En over drie dagen ga ik een weekje weg[/Mukie]
[Alexxxxx]En ondanks dat ik best weet dat iedereen gelijk heeft, ga ik er toch lekker tegenin, want het zal me niet gebeuren dat ik het met iemand eens benquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:06 schreef hermandeperman het volgende:
[Alexxxxx]We willen al jaren kinderen, maar nu het niet lukt en ik geen baan heb ontken ik dat gewoon[/Alexxxx]
Beter een ster in m'n voorruit, dan een ster op m'n grille dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:07 schreef Alfisti het volgende:
[alfisti] godver-de-gloeiende-tering-tyfuseen sterretje in mijn voorruit! Dood aan alle vrachtwagens
[/alfisti]
en nu geen grappige opmerking van beter een ster in je vorruit dan een voorruit in je ster![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:58 schreef Sjoewe het volgende:
[FWNK]Kijk Brechtje, zonder is echt beter, alleen al die bultjes snap ik niet[/FWNK]
[afbeelding]
[Googol]beter een ster in je vorruit dan een voorruit in je ster[/Googol]quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:07 schreef Alfisti het volgende:
[alfisti] godver-de-gloeiende-tering-tyfuseen sterretje in mijn voorruit! Dood aan alle vrachtwagens
[/alfisti]
en nu geen grappige opmerking van beter een ster in je vorruit dan een voorruit in je ster![]()
Maar in het beste geval gewoon een ster voor je ruitquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:07 schreef Alfisti het volgende:
[/alfisti]
[Alexxxxx]Hoi, ik plaats iedereen in hokjes, maar zeg mooi tegen jou dat je een hokjesdenker bentquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[Alexxxxx]En ondanks dat ik best weet dat iedereen gelijk heeft, ga ik er toch lekker tegenin, want het zal me niet gebeuren dat ik het met iemand eens ben[/Alexxxxx]
[afbeelding]
Een 95% GMTAquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar in het beste geval gewoon een ster voor je ruit
[afbeelding]
[riceboy]Da's weer 5 pkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:12 schreef Sjoewe het volgende:
[Googol]Heee pssst, zal ik een sticker voor je maken[/Googol]
[afbeelding]
[Sjoewe]Ik verveel mequote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:12 schreef Sjoewe het volgende:
[Googol]Heee pssst, zal ik een sticker voor je maken[/Googol]
[afbeelding]
Peu ten voeten uitquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:15 schreef Alfisti het volgende:
[..........] De vriend van mijn vaders broer en daar weer de neef van heeft een kennis waar de buurman van de overkant familie heeft die een Maserati hebben, wil je mij nu aanraken? [.......]
[Googol]quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:13 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
[Sjoewe]Ik verveel me[/Sjoewe]
oeh, oeh ... ehhhmmm ... Gexqon?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:15 schreef Alfisti het volgende:
[..........] De vriend van mijn vaders broer en daar weer de neef van heeft een kennis waar de buurman van de overkant familie heeft die een Maserati hebben, wil je mij nu aanraken? [.......]
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[Googol]
Ik heb pijn in m'n rug
Weet je wat?
[afbeelding]
[/Googol]
[afbeelding]
Ik ontwerp ze alleen ... en daarover gesproken: waar is Opa_Vertelt eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:18 schreef Fugie het volgende:
produceer je ook raambanden googol?
je vergeet de tagsquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:18 schreef Fugie het volgende:
produceer je ook raambanden googol?
Mja en ik maak er gelijk tien, vanuit elke denkbare hoekquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[jaguarized]Ik had deze foto's niet al eerder geplaatst, dat waren andere mislukte foto's van dezelfde auto's[/jaguarized]
wihihihiquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[Googol]
Ik heb pijn in m'n rug
Weet je wat?
[afbeelding]
[/Googol]
[afbeelding]
[Vlad]Kut, daar stuiterde een injector van drie ruggen, hopelijk heeft niemand het gezien...quote:
[jaguarized]ik maak helemaal niet tien foto's uit elke dnekbare hoekquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja en ik maar er gelijk tien, vanuit elke denkbare hoek
[afbeelding]
Even serieus, ik kijk niet eens meer in dat topic door die rukkerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[jaguarized]Ik had deze foto's niet al eerder geplaatst, dat waren andere mislukte foto's van dezelfde auto's[/jaguarized]
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Even serieus, ik kijk niet eens meer in dat topic door die rukker
[afbeelding]
ik geef je wel een seintje als ie weer gepost heeft, mag je m komen uitschelen de waarheid brengen zoals jij dat zo goed kuntquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Even serieus, ik kijk niet eens meer in dat topic door die rukker
[afbeelding]
Ik snap ook echt niet wat er nu leuk is aan een site met 200 dezelfde porches en 300 dezelfde M3's eropquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Want elke keer als ik er iets van zeg trommelt ie zn autogespot rukmaatjes opJe weet wel die site met mislukte foto's van BMW M3's van de vorige generatie
Ik plaats ook wel eens dingen NIETquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:28 schreef hermandeperman het volgende:
Ik bedoel, Lex, BB is ook niet mijn smaak, maar er zit iig variatie in
[afbeelding]
Dat bedoel ik jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik plaats ook wel eens dingen NIETOf ik knip een foto bij als er een kilometer kader omheen zit
En ik zet meer dan 6 merken op de foto
Ik wacht op jou, voor de tweeslagquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ben je al een reactie aan het inkloppen?
[afbeelding]
Ohwkeejquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik wacht op jou, voor de tweeslag
[afbeelding]
Okidoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:38 schreef hermandeperman het volgende:
Naja, ik heb even gekeken, maar sinds die discussie doet hij het niet meer
Beetje mosterd-na-de-maaltijd-gevalletje dit dus volgens mij
[afbeelding]
Ik ben veelste vredelievend met de Beatles op de achtergrondquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar schroom niet als jij vindt dat het wel nodig is
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben veelste vredelievend met de Beatles op de achtergrond
[afbeelding]
Zit ik hier met BNRquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben veelste vredelievend met de Beatles op de achtergrond
[afbeelding]
wordt er niet van een modje verwacht dat deze onpartijdig is en een vredelievende sfeer creeert?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar o wee als hij weer een baggerpost plaatst
Dan laten julie hem huilend het toipc voorgeod verlaten toch?![]()
Tuurlijk Cobyquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar o wee als hij weer een baggerpost plaatst
Dan laten julie hem huilend het toipc voorgeod verlaten toch?![]()
Heel veel Mp3'tjesquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:50 schreef vlad het volgende:
tuurlijk vinyl![]()
je hebt volgens mij ook niets anders![]()
En DAAR gaat het misquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:50 schreef vlad het volgende:
tuurlijk vinyl![]()
je hebt volgens mij ook niets anders![]()
Oh, ik dacht dat er van me werd verwacht dat ik kutusers moest eliminerenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:51 schreef vlad het volgende:
[..]
wordt er niet van een modje verwacht dat deze onpartijdig is en een vredelievende sfeer creeert?![]()
dan zal ik maar niet zeggen dat ik jaloers ben op zo'n collectie vinylquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En DAAR gaat het mis
[afbeelding]
je hebt mij ook nog steeds niet geelimineerdquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat er van me werd verwacht dat ik kutusers moest elimineren
Mja wie nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:53 schreef vlad het volgende:
[..]
dan zal ik maar niet zeggen dat ik jaloers ben op zo'n collectie vinyl![]()
Dat wordt er ook van je verwacht, maar je neemt je taak niet erg serieus mijns inziens.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat er van me werd verwacht dat ik kutusers moest elimineren
ik weet niet wat die collectie mp3tjes inhoudt, dus neem daarin genoegen met wat ik zelf hebquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja wie niet
Ik ben het ook op z'n collectie mp3's
[afbeelding]
dat komt ervan als er geen msngesprekken meer gevoerd wordenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:55 schreef hermandeperman het volgende:
Wat fijn eh trouwens, dat er zoveel anderen in de SC zijn komen meeposten in de tussentijdEn dat allemaal door de grote reorganisatie
[afbeelding]
heel management net aan m'n bureau... heb een award gekregenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Verveel je je al?
[afbeelding]
Meeste tijd op internet gezeten vorige maand?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
heel management net aan m'n bureau... heb een award gekregen![]()
ben echt verrast![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
heel management net aan m'n bureau... heb een award gekregen![]()
ben echt verrast![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:59 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Meeste tijd op internet gezeten vorige maand?
Als je de helft weggooit, heb je nog 500 uur luisterplezier gok ik zoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:55 schreef vlad het volgende:
[..]
ik weet niet wat die collectie mp3tjes inhoudt, dus neem daarin genoegen met wat ik zelf heb![]()
Zo fijn dat het nu een samenzwering van intellect isquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:56 schreef vlad het volgende:
[..]
dat komt ervan als er geen msngesprekken meer gevoerd worden![]()
Dat is mooi... Hoe minder werk van een mod zichtbaar is, hoe beter.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat wordt er ook van je verwacht, maar je neemt je taak niet erg serieus mijns inziens.
[afbeelding]
intellekt? wasda?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo fijn dat het nu een samenzwering van intellect is
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kom je nu ook in een lijstje te hangen bij de ingang tesamen met 5 lelijke allochtonen met een half petje op onder het motto "Best employee of the month"?
Nee flauw
Welke award heb je gehad?
[afbeelding]
en 750 euriesquote:Silver Recognition Award
Lead client delivery team,
deliver quality and meet monthly SLA.
In Recognition of your exceptional achievement and contribution to the success of Unisys.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:55 schreef vlad het volgende:
[..]
ik weet niet wat die collectie mp3tjes inhoudt, dus neem daarin genoegen met wat ik zelf heb![]()
Jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:03 schreef Sjoewe het volgende:
Zouden Hugo en ijsmeis al aan het palen zijn?
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
teringquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
kicken
![]()
Gefeliciteerd
Toch maar de PSP kopen?
[afbeelding]
75%quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:06 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
eerst bier en een dikke taart voor al z'n PTA SC vriendjes![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:05 schreef vlad het volgende:
[..]
tering![]()
wat voor muziek is dat in grote lijnen?![]()
toevallig ook metal?![]()
punk-hardcorequote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mja ehm is ehm zo'n beetje: Rock, Punk-Hardcore, Metal(core), HipHop, DnB, andere electronica
[afbeelding]
herman en ik hebben al een bestemmingsplan opgesteldquote:
20GBquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:13 schreef Xtreem het volgende:
1) Hugo & IJsmeis?Dat wil ik NIET op m'n netvlies
2) Goed bezig Bo!
3) 37 GB mp3?!? mijn HD is maar 20 gb
Ik ben meer van de contemporaine hardcore zeg maar.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:11 schreef vlad het volgende:
[..]
punk-hardcore![]()
geweldige skate muziek was dat![]()
Heb je toevallig Madball, AF, SOIA en iets van Rykers?![]()
en wat jij daar noemt is na mijn tijdquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben meer van de contemporaine hardcore zeg maar.![]()
American Nightmare, I Defy, Blacklisted, Hope Conspiracy. Die hele New York golf is voor mijn tijd
[afbeelding]
Tuurlijk ken ik ze, ik bedoelde meer aan te duiden naar wat ik luisternquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:17 schreef vlad het volgende:
[..]
en wat jij daar noemt is na mijn tijd![]()
ken alleen I defy![]()
maar Sick of it all en Agnostic front ken je toch wel? ken je klassiekers![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijken of mn lens er is![]()
AF = agnostic front (broer van freddy stigma (geloof ik) is de oprichter van Madball.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:16 schreef hermandeperman het volgende:
vlad, ik ben extreem slecht in namen, wat bedoel je met AF en SOIA?
Madball heb ik iig wel en Rykers iig niet
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:20 schreef Alexxxxx het volgende:
De mensne waar ik mee om heben een heel andere betekenis voor AFafter forever?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijken of mn lens er isZit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
ben naar een concert van agnostic front geweestquote:
Ahquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:20 schreef vlad het volgende:
[..]
AF = agnostic front (broer van freddy stigma (geloof ik) is de oprichter van Madball.
SOIA = Sick of it all
Ik heb de eerst 5 cd's van madball, maar geloof dat ze laatst weer nieuwe uitgebracht hebben, en daar heb ik wel belang bij![]()
en Rykers moet ik brother against brother nog van hebben. Maar Rykers is echt topVind je vast wel wat
![]()
euj bands die ik allemaal al luister sinds mn 14equote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah
AF en SOIA heb ik sowieso alles...:') heb je ook al de nieuwe cd van SOIA?
En ik zal eens kijken naar de laatste cd van MadballM'n huisgenoot download al die shit altijd en zet ze dan op de gedeelde schijf, zal vanavond eens kijken
En Rykers ga ik wel ff downloaden dan
[afbeelding]
dat moet volgens american pie en something about maryquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je al wel ff stoom afgeblazen?
[afbeelding]
Toen was ik net uit de wiegquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
euj bands die ik allemaal al luister sinds mn 14e
Dus daar heeft die vriend van me het vanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat moet volgens american pie en something about mary
ghihihiquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toen was ik net uit de wieg
Maar ik heb het gewoon ingehaald
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dus daar heeft die vriend van me het van
[afbeelding]
Ik heb ze nog nooit gezien, was in m'n concertperiode meer van Ill-niño en KoRn gebeuren...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
ghihihi
madball en agnostic front heb ik al zooooo vaak gezien, maar blijft leuk gewoon
SOIA en Rykers pas 2x gezien![]()
Gewoon laten blatenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:30 schreef Googolplexian het volgende:
Rijbewijssie kwijt [Deel 2]
Leuk dat de hersenloze asosiaaltjes nu een topic hebben om elkaars pik te wrijvenik laat ze lekker want ik ben niet zo
ja kan alleen mijn kwakkie niet vindenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je al wel ff stoom afgeblazen?
[afbeelding]
tofquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah
AF en SOIA heb ik sowieso alles...:') heb je ook al de nieuwe cd van SOIA?
En ik zal eens kijken naar de laatste cd van MadballM'n huisgenoot download al die shit altijd en zet ze dan op de gedeelde schijf, zal vanavond eens kijken
En Rykers ga ik wel ff downloaden dan
[afbeelding]
Die kom je straks vanzelf wel weer tegenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja kan alleen mijn kwakkie niet vinden![]()
[afbeelding]
ill ninoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit gezien, was in m'n concertperiode meer van Ill-niño en KoRn gebeuren...
En Rykers ken ik niet
[afbeelding]
Ik luister tegenwoordig heel softe shitquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:37 schreef vlad het volgende:
[..]
tofik wil ooit eens alle cd's van SOIA dl, want ik heb er nog niets van
![]()
maar ik luister tegenwoordig meer gothic, death, black, heavy en doom metal![]()
Ik heb die een jaar of 4 terug gezien in de 013 denk ikquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:38 schreef vlad het volgende:
[..]
ill nino![]()
twee jaar terug gezien op dynamo, en zouden ook op waldrock komen dit jaar, maar hebben helaas afgezegd![]()
![]()
Arrowquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:40 schreef Fugie het volgende:
luister de laatste tijd alleen maar radio1, kwaliteit is echt 400000x beter dan alles op de nederlandse frequenties bij elkaar
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:40 schreef Fugie het volgende:
luister de laatste tijd alleen maar radio1, kwaliteit is echt 400000x beter dan alles op de nederlandse frequenties bij elkaar
Die zijn echt meesterlijk jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]BBC Radio 1 essential mixes
[afbeelding]
oja, mathcadquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik luister tegenwoordig heel softe shitEn voroal de oude shit
Maja, jij wilde ook ooit mathlab nog van me hebben of niet? Is het ook niet erg van gekomen eh
En sinds ook_gek me bestormt met kaboenkaboenk-muziek luister ik dat ook best vaak
[afbeelding]
Nog nooit met pro-e gewerkt, maar kom er vast uitquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:41 schreef vlad het volgende:
[..]
oja, mathcadben er veel te druk voor om me daar ook nog eens mee bezig te houden
![]()
ben momenteel weer even met pro-e bezig, zit alleen een beetje klem. en jij hebt verstand van pro-e, dus als je me ooit eens zou willen helpen![]()
of essential selection = ookquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]BBC Radio 1 essential mixes
[afbeelding]
niet?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nog nooit met pro-e gewerkt, maar kom er vast uit
Na de 16e ben ik je man
[afbeelding]
rykers is leuk, doe maar downen kopenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit gezien, was in m'n concertperiode meer van Ill-niño en KoRn gebeuren...
En Rykers ken ik niet
[afbeelding]
als het mogelijk is, want het is mij nog niet geluktquote:
ik heb andere humor danquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:46 schreef Fugie het volgende:
[..]
of indie enzo, altijd lachen voor de afwisseling.
Nope, wel in UGS NX en RhinoCeros en MaxSurf.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:43 schreef vlad het volgende:
[..]
niet?dacht dat jij een grote kenner was daarmee
![]()
en de 16e?tering, het einde komt er nu wel snel aan he?
![]()
tsss, je doet veel te moeilijk zo te horen. gewoon krat bier ernaast zetten en jezelf inpiratie indrinkenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nope, wel in UGS NX en RhinoCeros en MaxSurf.
Beetje in Catia...
En yep, komt er zeker aan, maar nu ben ik dus m'n scriptie aan het typen, en als ik errrrgens een hekel aan heb![]()
![]()
[afbeelding]
Dat heb ik al 4 maanden gedaan, nu juist ff nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:50 schreef vlad het volgende:
[..]
tsss, je doet veel te moeilijk zo te horen. gewoon krat bier ernaast zetten en jezelf inpiratie indrinken![]()
![]()
quote:
ah, kan geen kwaad dan denk ikquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat heb ik al 4 maanden gedaan, nu juist ff niet
[afbeelding]
nee hoor, m'n vw heeft geen schadequote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:52 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
heb je je vw weer aan stront gereden?
of droom je weer van de m5?![]()
Dat die dingen zinloos zijn tenzij je een echte goeie neemtquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:54 schreef M5 het volgende:
btw, iemand verstand van autoalarmen?
hangt van de vraag afquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:54 schreef M5 het volgende:
btw, iemand verstand van autoalarmen?
Hij kreeg commentaar en is toen snel terug in z'n schulpje gekropenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:52 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
heb je je vw aan stront gereden?
of droom je weer van de m5?![]()
commentaar?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij kreeg commentaar en is toen snel terug in z'n schulpje gekropen
[afbeelding]
D'r zit een fabriek-af alarm in m'n auto incl. bewegingssensoren, nu wil ik weten of dat een SCM/TNO goedgekeurde klasse III is.quote:
ah, nou, speciaal voor jou dan, komt ie zo weer terug hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij kreeg commentaar en is toen snel terug in z'n schulpje gekropen
[afbeelding]
hmm, daar heb ik dan weer niet zoveel kennis van.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:58 schreef M5 het volgende:
[..]
D'r zit een fabriek-af alarm in m'n auto incl. bewegingssensoren, nu wil ik weten of dat een SCM/TNO goedgekeurde klasse III is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |