quote:
Oh nee he, doe je dat echtquote:Op maandag 5 juni 2006 22:57 schreef BazzieK het volgende:
Moet morgen trouwens op de fiets en in volledig leren pak naar de rijles
Had je die raketwerpers op de achterkant niet meteen mee kunnen bestellenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:05 schreef Worldbeater het volgende:
En weer thuis na een romantisch weekendje Belgie
, alles goed hier?
Leuke meet zag ik van Raus, Martie en Rebbel.Frieslandspics.
![]()
Alexxxx op MF..............![]()
Net nog een paddockstand besteld via een reply op mail.![]()
[afbeelding]
Best tof toch, voor als je <18 bentquote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:46 schreef kratjuh het volgende:
Hoe triest kun je zijn ...
Mogge overigens
Coole avatar btw Hollander
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=967682918545156943 Leuke bochies.
Enne homo's hier zeg![]()
You need to learn some manners dudequote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:18 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik wil zo'n smiley uit je avatar invoegen hier ...
Manners zijn voor mietjes ..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:37 schreef hicham het volgende:
[..]
You need to learn some manners dude
[afbeelding]
Word up [afbeelding]
Hoe wil je dat doen, als je armen zinloos langs je lijf bungelen. ...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Kijken of je nog zo stoer bent als er een vuist op je oog belandt ..
quote:
Thanks, mislukte foto gerecycled.quote:Coole avatar btw Hollander
Hmmm even kijkenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mogge Elfstedentochter ... Heb je de foto's op de site al gezien ?
Kheb ons niet gespot ...
Ik zal straks de oud-voorzitter ff bellen, die weet precies wat er wel of niet kanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
[..]
Thanks, mislukte foto gerecycled.
Gaat vandaag dus niet lukken?![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:20 schreef Makster het volgende:
Hmmmmm ok![]()
Ik denk we rijden ff naar MotoPort Breda, staat een mooie Raptor te koop. Ik er heen, ff een stukje rijden. Tja rijdt best lekker![]()
Hee mooie carbonpijpjes eronder, stalen remleidingen, 9000 km, hmmm best leuk. Laten we maar ff een praatje met de verkoper maken, en wat gebeurd er dan. Je koopt ff een motor zonder dat je die intenties had![]()
![]()
![]()
Wel een geil apparaat zeg hee, volop koppel, smetteloze staat en gelijk Pilot Powers eronder laten leggen
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Rare middag![]()
OPM, koop die fighter is, ik heb cash nodig![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:07 schreef kratjuh het volgende:
[..]
MegaMeet werden meer foto's geschoten ... Ga ik volgend jaar toch maar weer daarheen ..
Ik niet, alleen maar op de foto's, jij wel toch ?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je zwarte piet nog gezien?![]()
Gaarne, die poeperts hier weten het ook allemaal niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:56 schreef kratjuh het volgende:
Ik zal straks de oud-voorzitter ff bellen, die weet precies wat er wel of niet kan
Geen enkel probleem. Doen we het een andere keer.quote:Maar ik moet vanavond eigenlijk echt gaan leren dus als het een ander keertje ook mag ... ?
quote:Toepasselijk trouwens die avatar, vandaag is 6-6-06![]()
6-6-06 de dag waarop volgens de bijbel (?) de Antichrist geboren wordt ..quote:
Mijn broer gaat trouwen vandaagquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:55 schreef kratjuh het volgende:
[..]
6-6-06 de dag waarop volgens de bijbel (?) de Antichrist geboren wordt ..
Gelijk een gat in de weg van A44
Ik zie nog steeds de relatie niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:55 schreef kratjuh het volgende:
[..]
We gaan toch naar de klote en de A44 is wel een mooi stuk om mee te beginnen idd.quote:Gelijk een gat in de weg van A44
Dat wordt dus bierenquote:
De duivelse pretoogjes van je hondje ... Antichrist ... Tss moet ik het spellen ofzo ...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds de relatie niet.![]()
[..]
We gaan toch naar de klote en de A44 is wel een mooi stuk om mee te beginnen idd.
Er zijn al genoeg anti christenen geboren, maar die lijken totaal niet op die hondquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:11 schreef kratjuh het volgende:
[..]
De duivelse pretoogjes van je hondje ... Antichrist ... Tss moet ik het spellen ofzo ...![]()
Blijkbaar wordt de antichrist geboren onder de A44 dat hij zich een weg naar buiten aan het banen is ..
Zal toch wel 6-6 zijn en niet specifiek 6-6-06quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:55 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Gelijk een gat in de weg van A44
Ik ben geen kenner maar ik hoorde ook op de radio iets over "Op de 6e dag van de 6e maand van het 6e jaar" bladiebla ...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:14 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zal toch wel 6-6 zijn en niet specifiek 6-6-06![]()
ik denk dat ie die mooie glimmende oogjes bedoeldquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds de relatie niet.![]()
En daar bij leven we ondertussen al in het 2006de jaar. jaar 6 is al zolang passéquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:16 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner maar ik hoorde ook op de radio iets over "Op de 6e dag van de 6e maand van het 6e jaar" bladiebla ...
Tis toch allemaal bullshit ... Volgens mij is die Antichrist een mietje en zittie toch met z'n luie reet op een of ander tropisch eiland het luxe leventje te genieten, de aarde is toch al fucked-up...
Jij mocht hem niet over kopenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:09 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat wordt dus bieren
Over broers gesproken, de mijne heeft zijn buell omgeruild voor een KTM 950supermoto...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was weer een aparte gewaarwording. De wissel heeft trouwens niks te maken met het WK
Blij dat ik niet thuis ben in die materie.Kan ik me er niet druk om maken of over opwinden ookquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:16 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner maar ik hoorde ook op de radio iets over "Op de 6e dag van de 6e maand van het 6e jaar" bladiebla ...
Tis toch allemaal bullshit ... Volgens mij is die Antichrist een mietje en zittie toch met z'n luie reet op een of ander tropisch eiland het luxe leventje te genieten, de aarde is toch al fucked-up...
Stel je voor, de Antichrist reïncarneert in een mug die jij vannacht doodslaat ... Lastig opstaan met zo'n lomperik op je smoel ...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:25 schreef richardgie het volgende:
[..]
Blij dat ik niet thuis ben in die materie.Kan ik me er niet druk om maken of over opwinden ook.En ik sta morgen gewoon weer op,althans dat is de bedoeling
![]()
In theorie wel, maar de motor was miij te klein. Ik kon er wel op rijden, maar dat was niet heel lang vol te houden.quote:
Ik zie het nog steeds niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:11 schreef kratjuh het volgende:
[..]
De duivelse pretoogjes van je hondje ... Antichrist ... Tss moet ik het spellen ofzo ...![]()
Tof!quote:Blijkbaar wordt de antichrist geboren onder de A44 dat hij zich een weg naar buiten aan het banen is ..
da's jammerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
In theorie wel, maar de motor was miij te klein. Ik kon er wel op rijden, maar dat was niet heel lang vol te houden.
Als ie humor heeft begint ie met het Binnenhof ...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Tof!Geef even een seintje als ie boven is, kan ik vanaf het dak gaan kijken hoe de randstad verzwolgen wordt.
![]()
sweetquote:
Nee joh laat die eerst maar even zwoegen en zweten voor ze tot het besef komen geen oplossing voor dergelijke allochtonen te hebben.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:30 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Als ie humor heeft begint ie met het Binnenhof ...
quote:
Nee, had veel mooier geintegreerd kunnen worden in de velg.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:49 schreef kratjuh het volgende:
Ben ik nou de enige die de remschijf lillûk vind ... ?
Vast nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:49 schreef kratjuh het volgende:
Ben ik nou de enige die de remschijf lillûk vind ... ?
Voor de rest
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:10 schreef BazzieK het volgende:
Mogge relnichten
Rijles ging best wel goed, zo'n 3/4 van de BVtjes gedaan die allemaal voldoende gingen maar moet natuurlijk nog blijven oefenen want wil niet als twijfelgevalletje op examen gaanDaarna nog een stukje gereden wat gewoon geweldig was
![]()
Ohja 2 honden, 8 kinderen en 5 schapen doodgereden![]()
![]()
Kruisjesquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:11 schreef BazzieK het volgende:
En voor de liefhebbers
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:12 schreef ikookhier het volgende:
[..]
je mag wel opschieten het mooie weer komt er aan
![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:27 schreef richardgie het volgende:
richardgie gaat maar eens werken.Heb er eigenlijk best wel een beetje de ziekte over in.Vorige week vrij en nu niet het meest fraaie weer zeg maar
,en ik mag weer aan de slag,is het prachtig weer
.
![]()
.
![]()
Your welcomequote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Your welcome
En uhh... 9 weken? damn, dat is uhmm.. ja. Dat is best ver weg. En dan duurthet ook nog es 5 tot 6 weken voordat je af kan rijden...
In september kan je hem hebben
Voor de rest alles goed?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:42 schreef FemaleRebbel het volgende:
Stel A = 1 × 6, B = 2 × 6, C = 3 × 6 ... Z = 26 × 6........![]()
en pas deze sleutel toe op het woord computer: 18 + 90 + 78 + 96 + 126 + 120 + 30 + 108 = 666
![]()
Alstublieftquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze mij een wapen geven in jouw bijzijn
En dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze mij een wapen geven in jouw bijzijn
Zeldzaam ding hoor die kamikaze editie.quote:
is dat nou makkelijker schietenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zeldzaam ding hoor die kamikaze editie.![]()
Zoiets?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:09 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat wordt dus bieren
Over broers gesproken, de mijne heeft zijn buell omgeruild voor een KTM 950supermoto...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was weer een aparte gewaarwording. De wissel heeft trouwens niks te maken met het WK
Ekzaktomundo, dat is em. En ik moet toegeven dat het idd een bruut apparaa isquote:
Lekker boeiend tochquote:
Wa wa mis mee?quote:
Iemand had last van wat letterdiaree.quote:
leestekendiarree ook nog eensquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Iemand had last van wat letterdiaree.
Neenquote:
Anders word ik ff genegerdquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:22 schreef kratjuh het volgende:
Is 1 op 13,5 normaal voor een 900cc motert ?
sja, je kan niet alles hebben hequote:
Mja ... Moet wel zeggen dat het gas gister lekker open ging op sommige stukken, hè Fullie ?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:40 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
sja, je kan niet alles hebben he
maar ik heb geen idee... ik doe 1:20, maar ja, dat is met een 25kw 500cc
Anders ga je je zelf even quoten a la reetsmeerder.quote:
Zo erg kan ik nooit zijn worden ...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Anders ga je je zelf even quoten a la reetsmeerder.![]()
Ja, alleen was er bij jou wat meer output dan bij mijquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:43 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mja ... Moet wel zeggen dat het gas gister lekker open ging op sommige stukken, hè Fullie ?![]()
Heb jij daar wat van gemerkt dan ... ?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja, alleen was er bij jou wat meer output dan bij mij![]()
In een van de vorige topics staat toch een routekaartje ? Of week de route dit jaar wat af ?quote:Net weer even 100km afgelegd![]()
Geprobeerd om dat prachtige dijkje te vinden achter Sneek, maar ik wist niet meer precies waar we langs zijn gegaan... toch wel lekker gereden. Heerlijk weertje![]()
Wacht maar tot ze met de kettingzaag komen om hun deel op te eisen, dan piep je wel anders ..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
Rustig dames, er is genoeg Fullie voor iedereen![]()
Deeltje in FX zijn gevalquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:02 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze met de kettingzaag komen om hun deel op te eisen, dan piep je wel anders ..
I'm with stupid.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als het hier altijd gezellig was zou ik hier al lang niet meer posten
I passquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
Neeee Faithyyyyyquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:16 schreef Faithy het volgende:
[..]
I pass
XX, he's all yours![]()
kan ik weer iemand anders gaan vervelen![]()
Je vraagt echt teveelquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:24 schreef -XX- het volgende:
Mcwat is dat ? explain!
![]()
OMFG Ik vraag hier echt te veel![]()
Anders kijk je even boven in je browserquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:24 schreef -XX- het volgende:
Mcwat is dat ? explain!
![]()
OMFG Ik vraag hier echt te veel![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
quote:
ROFLquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:34 schreef -XX- het volgende:
Maar daar staat SC![]()
Maar als het goed is betekend het dan Mega Chat![]()
Nee schat, wat staat er voor de blokhaken ... ?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:34 schreef -XX- het volgende:
Maar daar staat SC![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
begint het wel op te lijken hequote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:33 schreef kratjuh het volgende:
MC = MokkelClub
Browser = Hond met blafgebrek Scooby Doo
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:34 schreef -XX- het volgende:
Maar daar staat SC![]()
MotorClubquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:34 schreef -XX- het volgende:
Maar daar staat SC![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
Ik moest eerst bijkomenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:38 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Slome willie ... Maar hij's wel leuk ...
quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
MotorClub
Ik hoop voor je dat je goed kan koken
Tuuuuurlijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
PUH!
![]()
Ik ga het volgende topic piekfijn openen![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ga vanavond naar een open dag voor de PABO en het kleutergedoe begint nou al
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:54 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ziet
een kleuter zou uren doorgezocht hebben naar fouten die er niet eens zijn!
![]()
Maar jij ziet het al![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:59 schreef -XX- het volgende:
Mijn internet doet wat zuurIk ga ook ff
![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:33 schreef kratjuh het volgende:
MC = MokkelClub met condoom
Browser = Hond met blafgebrek Scooby Doo speel mario nog eens.
Ga je die pics nog reposten of hoe zit dat (geresized en wel graag), want deze doen het nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:11 schreef BazzieK het volgende:
En voor de liefhebbers
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij heeft ze maar gedeeltelijk geupload.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Ga je die pics nog reposten of hoe zit dat (geresized en wel graag), want deze doen het niet
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hij heeft ze maar gedeeltelijk geupload.
Je zou toch meer verwachten van zo'n knul...quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:06 schreef hicham het volgende:
Zal wel zijn interpretatie zijn van de term resizen![]()
Dus binnenkort is het de Fok!SCMCZGMGEHEVAL ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTFquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:25 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Oh mijn God ze bestaan echt ...
Of heb je stiekum zitten editten Hollander ?
Leer 's quoten aub ...quote:
Domme blonde mutsen die eerst typen en pas gaan nadenken nadat ze op "invoeren" hebben geklikt?quote:
quote:Of heb je stiekum zitten editten Hollander ?
Dat zou het toch juist lijken als ik hem gequote hadquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:30 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Leer 's quoten aub ...
Het lijkt namelijk alsof je een Ninja zit uit te schelden voor een Bandit ..
Je vergeet de GB.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:24 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dus binnenkort is het de Fok!SCMCZGMGEHEVAL ?
Schaam jequote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Domme blonde mutsen die eerst typen en pas gaan nadenken nadat ze op "invoeren" hebben geklikt?
[..]![]()
Tis hier net het buffet bij de Chinees ... Vul zelf maar aan dan ..quote:
Op wie reageerde je nu dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:31 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat zou het toch juist lijken als ik hem gequote had![]()
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:08 schreef Faithy het volgende:
[..]![]()
ik verlaat je fotoboek niet zomaar hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^^ I'm with stupid ...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Op wie reageerde je nu dan?
Zat ook al te denken: groen, kawa
, bandit?
![]()
Nou doen we maar een HDR'tje met het goede merk voor mutsie:quote:
Die zie je overal gaanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nou doen we maar een HDR'tje met het goede merk voor mutsie:
[afbeelding]
Jah merk klopt, maar het leek wel weer zo'n typische vrouwen-hint dat je er een van een Bandit moest plaatsen ...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:38 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jah merk klopt, maar het leek wel weer zo'n typische vrouwen-hint dat je er een van een Bandit moest plaatsen ...![]()
Kast?quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kast?
Voorlopig kom je toch niet verder dan zoiets:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:40 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Tsss tis ook nooit goed ... Hier, heb je vast een accessoire voor bij je Bandit ..
[afbeelding]
Is nog zelfklevend ook, ideaal voor meisjes ...quote:
Ik vroeg me ook al af hoe je het voor elkaar had gekregen een HDR te maken van een bewegende motor.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Verkeerde linkje.![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:52 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al af hoe je het voor elkaar had gekregen een HDR te maken van een bewegende motor.
Of een paar keer langs rijden.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat is niet echt een probleem hoor.
Disclaimer:
Ligt natuurlijk wel aan de snelheid van de motor t.o.v. de fotograaf.![]()
Bijen .. Honing ... Need I say more ..?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:25 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Volgens mij heb ik nu een voordeel ten opzichte van de rest van de Fok!MC'ers [afbeelding]
Doe het voor BazzieK, die heeft moeite met linkjes leggenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:27 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Bijen .. Honing ... Need I say more ..?
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Doe het voor BazzieK, die heeft moeite met linkjes leggen
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Doe het voor BazzieK, die heeft moeite met linkjes leggen
Whahahaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:37 schreef hicham het volgende:
BazzieK's oplossing
[afbeelding]
-edit
Koffiekoekje!!!!!!!!![]()
![]()
Bloodbrother![]()
Regel 1: Alles is de schuld van BazzieKquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:38 schreef BazzieK het volgende:
Jaja ik zie een keer een of andere wazige uitleg van jullie niet en het ligt meteen weer aan mij
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:40 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Regel 1: Alles is de schuld van BazzieK
Regel 2: Zo niet, zie regel 1.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:01 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Dan moet je wel vroeg opstaanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
PUH!
![]()
Wat heb je nu weer gekookt dan ?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:13 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zo wat heb ik me volgevreten.. ik heb mezelf weer eens overtroffen met koken. Nu lig ik voor pampus
Piepers met de perfecte hoeveelheid zoutquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:10 schreef RB het volgende:
S`avonds allen![]()
[..]
Dan moet je wel vroeg opstaan![]()
![]()
Simpel, doch, effectief ...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Piepers met de perfecte hoeveelheid zout![]()
Krokantburgers van varkensvlees![]()
Sperziebonen met wat nootmuskaat
Volle vla met roosvicee als toetje![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:23 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Simpel, doch, effectief ...
Mag je weer trots zijn op jezelf, ouwe
Eet je wel eens geen aardappelen?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Piepers met de perfecte hoeveelheid zout![]()
Krokantburgers van varkensvlees![]()
Sperziebonen met wat nootmuskaat
Volle vla met roosvicee als toetje![]()
Niks mis met aardappelen.. sterker nog, ik houd van aardappelen.. het liefst heb ik ze gekookt maar zonder jus of boter. Puur natuurquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Niks mis met aardappelen.. sterker nog, ik houd van aardappelen.. het liefst heb ik ze gekookt maar zonder jus of boter. Puur natuur![]()
Ze kan hartstikke goed kokenquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ze kan hartstikke goed koken![]()
Maakt niet uit bij wie ik die piepers eet, ik vind er niet veel aanAlleen met sudderlappen/biefstukken jus
![]()
gewoon geen aardappelen eten.... kan je ook gewoon groot mee worden hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ze kan hartstikke goed koken![]()
Maakt niet uit bij wie ik die piepers eet, ik vind er niet veel aanAlleen met sudderlappen/biefstukken jus
![]()
Jij beperkt jezelf wel heel erg qua eten he?quote:
Truequote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:36 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
gewoon geen aardappelen eten.... kan je ook gewoon groot mee worden hoor
Hoezo.. huisgenoten koken soms ook nog wel eens pannenkoeken of macaroni.. voor wat variatiequote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij beperkt jezelf wel heel erg qua eten he?![]()
Melk drink ik al jaren niet meer.. menselijk lichaam schijnt er inderdaad helemaal niet op gebouwd te zijn, heb ik ooit eens gelezen. Maar aardappelen kan ik niet zonderquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:41 schreef Worldbeater het volgende:
Aardappelen zijn eigenlijjk ook helemaal niet goed voor je. En als we toch bezig zijn, melk ook niet.![]()
Zo op tafel: gebakken aardappelen, kipfilet en cappucijners. Heerlijk als je elke dag zelf kookt.
![]()
Zeker ook met patat en appelmoesquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:45 schreef -XX- het volgende:
OMFG! KipfiletHet liefst eet ik alleen maar kippen!
![]()
Mjah.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hoezo.. huisgenoten koken soms ook nog wel eens pannenkoeken of macaroni.. voor wat variatie![]()
Ga jezelf quoten, dat schijnt te helpen.quote:
Ik had het over een meet a.s. zondag ...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ga jezelf quoten, dat schijnt te helpen.![]()
Wat wil je weten?![]()
Hmmmmmm kan misschien welquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:53 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik had het over een meet a.s. zondag ...
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:45 schreef -XX- het volgende:
OMFG! KipfiletHet liefst eet ik alleen maar kippen!
![]()
Kip aangebrandquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ziet er best raar uit op zo'n foto.![]()
Als je mee eet wel ook ene hele familiepot cappucijners eten hèH, niet alleen maar Kipfilet.![]()
Diegene die je niet negeert.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:58 schreef kratjuh het volgende:
OMG ... Volgens mij heb ik iemand gevonden die net zo ziek van geest is als ik ..
Dat zijn dequote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
Kip aangebrand![]()
Zwarte stukjes eraf snijden [afbeelding]
sja, je trekt dat soort dingen nou eenmaal aan denk ikquote:
En als je geen trek hebt neem je maar een frikandel uit hetzelfde vet. Onwetend.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:02 schreef -XX- het volgende:
OmfgDie kippenhoofd hebben ze direct in de frituurpan gesneden!
![]()
mjommmquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En als je geen trek hebt neem je maar een frikandel uit hetzelfde vet. Onwetend.![]()
Zo vrij als een vogel!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik ben niet gek![]()
[afbeelding]
Ik ben een vliegtuig![]()
In frikandellen zitten ook gemalen kippenhoofdenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En als je geen trek hebt neem je maar een frikandel uit hetzelfde vet. Onwetend.![]()
Volgens mij moeten we er nog iets van 23 ?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:12 schreef -XX- het volgende:
vol!
ik hou mn hart vastquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
PUH!
![]()
Stel wat voor ... Grote kans dat ik niet kan ...quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
XX, het volgende deel is 484
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Laat ik het zo zeggen, ik ga iig een stukkie sturen. Afgelopen weekeinde heb ik midden/noord-limburg en brabant gereden. DIt weekeinde was ik van plan om Nijmegen eo. eens te gaan verkennen. Een rondje Vinkeveen, Hilversum en weet ik veel welke plaatsen nog meer vind ik ook prima.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:27 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Stel wat voor ... Grote kans dat ik niet kan ...
Maar 't wordt zulk mooi weer dus ik verwachtte allang mensen die wilden meeten ...
Vinkeveen en Hilversum bewaren we anders wel als ik ook weer tijd heb op zondag ...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik ga iig een stukkie sturen. Afgelopen weekeinde heb ik midden/noord-limburg en brabant gereden. DIt weekeinde was ik van plan om Nijmegen eo. eens te gaan verkennen. Een rondje Vinkeveen, Hilversum en weet ik veel welke plaatsen nog meer vind ik ook prima.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja dus snel zijn met het nieuwe deel, ik heb er niet zoveel vertrouwen in namelijk![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:42 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Vinkeveen en Hilversum bewaren we anders wel als ik ook weer tijd heb op zondag ...
Ik ben benieuwd waar ze mee komtquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
desnoods open ik hem
en daar word gegarandeerd niemand blij van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |