quote:
Oh nee he, doe je dat echtquote:Op maandag 5 juni 2006 22:57 schreef BazzieK het volgende:
Moet morgen trouwens op de fiets en in volledig leren pak naar de rijles
Had je die raketwerpers op de achterkant niet meteen mee kunnen bestellenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:05 schreef Worldbeater het volgende:
En weer thuis na een romantisch weekendje Belgie
, alles goed hier?
Leuke meet zag ik van Raus, Martie en Rebbel.Frieslandspics.
![]()
Alexxxx op MF..............![]()
Net nog een paddockstand besteld via een reply op mail.![]()
[afbeelding]
Best tof toch, voor als je <18 bentquote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:46 schreef kratjuh het volgende:
Hoe triest kun je zijn ...
Mogge overigens
Coole avatar btw Hollander
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=967682918545156943 Leuke bochies.
Enne homo's hier zeg![]()
You need to learn some manners dudequote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:18 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik wil zo'n smiley uit je avatar invoegen hier ...
Manners zijn voor mietjes ..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:37 schreef hicham het volgende:
[..]
You need to learn some manners dude
[afbeelding]
Word up [afbeelding]
Hoe wil je dat doen, als je armen zinloos langs je lijf bungelen. ...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Kijken of je nog zo stoer bent als er een vuist op je oog belandt ..
quote:
Thanks, mislukte foto gerecycled.quote:Coole avatar btw Hollander
Hmmm even kijkenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mogge Elfstedentochter ... Heb je de foto's op de site al gezien ?
Kheb ons niet gespot ...
Ik zal straks de oud-voorzitter ff bellen, die weet precies wat er wel of niet kanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
[..]
Thanks, mislukte foto gerecycled.
Gaat vandaag dus niet lukken?![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:20 schreef Makster het volgende:
Hmmmmm ok![]()
Ik denk we rijden ff naar MotoPort Breda, staat een mooie Raptor te koop. Ik er heen, ff een stukje rijden. Tja rijdt best lekker![]()
Hee mooie carbonpijpjes eronder, stalen remleidingen, 9000 km, hmmm best leuk. Laten we maar ff een praatje met de verkoper maken, en wat gebeurd er dan. Je koopt ff een motor zonder dat je die intenties had![]()
![]()
![]()
Wel een geil apparaat zeg hee, volop koppel, smetteloze staat en gelijk Pilot Powers eronder laten leggen
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Rare middag![]()
OPM, koop die fighter is, ik heb cash nodig![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:07 schreef kratjuh het volgende:
[..]
MegaMeet werden meer foto's geschoten ... Ga ik volgend jaar toch maar weer daarheen ..
Ik niet, alleen maar op de foto's, jij wel toch ?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je zwarte piet nog gezien?![]()
Gaarne, die poeperts hier weten het ook allemaal niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:56 schreef kratjuh het volgende:
Ik zal straks de oud-voorzitter ff bellen, die weet precies wat er wel of niet kan
Geen enkel probleem. Doen we het een andere keer.quote:Maar ik moet vanavond eigenlijk echt gaan leren dus als het een ander keertje ook mag ... ?
quote:Toepasselijk trouwens die avatar, vandaag is 6-6-06![]()
6-6-06 de dag waarop volgens de bijbel (?) de Antichrist geboren wordt ..quote:
Mijn broer gaat trouwen vandaagquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:55 schreef kratjuh het volgende:
[..]
6-6-06 de dag waarop volgens de bijbel (?) de Antichrist geboren wordt ..
Gelijk een gat in de weg van A44
Ik zie nog steeds de relatie niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:55 schreef kratjuh het volgende:
[..]
We gaan toch naar de klote en de A44 is wel een mooi stuk om mee te beginnen idd.quote:Gelijk een gat in de weg van A44
Dat wordt dus bierenquote:
De duivelse pretoogjes van je hondje ... Antichrist ... Tss moet ik het spellen ofzo ...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds de relatie niet.![]()
[..]
We gaan toch naar de klote en de A44 is wel een mooi stuk om mee te beginnen idd.
Er zijn al genoeg anti christenen geboren, maar die lijken totaal niet op die hondquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:11 schreef kratjuh het volgende:
[..]
De duivelse pretoogjes van je hondje ... Antichrist ... Tss moet ik het spellen ofzo ...![]()
Blijkbaar wordt de antichrist geboren onder de A44 dat hij zich een weg naar buiten aan het banen is ..
Zal toch wel 6-6 zijn en niet specifiek 6-6-06quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:55 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Gelijk een gat in de weg van A44
Ik ben geen kenner maar ik hoorde ook op de radio iets over "Op de 6e dag van de 6e maand van het 6e jaar" bladiebla ...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:14 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zal toch wel 6-6 zijn en niet specifiek 6-6-06![]()
ik denk dat ie die mooie glimmende oogjes bedoeldquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds de relatie niet.![]()
En daar bij leven we ondertussen al in het 2006de jaar. jaar 6 is al zolang passéquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:16 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner maar ik hoorde ook op de radio iets over "Op de 6e dag van de 6e maand van het 6e jaar" bladiebla ...
Tis toch allemaal bullshit ... Volgens mij is die Antichrist een mietje en zittie toch met z'n luie reet op een of ander tropisch eiland het luxe leventje te genieten, de aarde is toch al fucked-up...
Jij mocht hem niet over kopenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:09 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat wordt dus bieren
Over broers gesproken, de mijne heeft zijn buell omgeruild voor een KTM 950supermoto...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was weer een aparte gewaarwording. De wissel heeft trouwens niks te maken met het WK
Blij dat ik niet thuis ben in die materie.Kan ik me er niet druk om maken of over opwinden ookquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:16 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner maar ik hoorde ook op de radio iets over "Op de 6e dag van de 6e maand van het 6e jaar" bladiebla ...
Tis toch allemaal bullshit ... Volgens mij is die Antichrist een mietje en zittie toch met z'n luie reet op een of ander tropisch eiland het luxe leventje te genieten, de aarde is toch al fucked-up...
Stel je voor, de Antichrist reïncarneert in een mug die jij vannacht doodslaat ... Lastig opstaan met zo'n lomperik op je smoel ...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:25 schreef richardgie het volgende:
[..]
Blij dat ik niet thuis ben in die materie.Kan ik me er niet druk om maken of over opwinden ook.En ik sta morgen gewoon weer op,althans dat is de bedoeling
![]()
In theorie wel, maar de motor was miij te klein. Ik kon er wel op rijden, maar dat was niet heel lang vol te houden.quote:
Ik zie het nog steeds niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:11 schreef kratjuh het volgende:
[..]
De duivelse pretoogjes van je hondje ... Antichrist ... Tss moet ik het spellen ofzo ...![]()
Tof!quote:Blijkbaar wordt de antichrist geboren onder de A44 dat hij zich een weg naar buiten aan het banen is ..
da's jammerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
In theorie wel, maar de motor was miij te klein. Ik kon er wel op rijden, maar dat was niet heel lang vol te houden.
Als ie humor heeft begint ie met het Binnenhof ...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Tof!Geef even een seintje als ie boven is, kan ik vanaf het dak gaan kijken hoe de randstad verzwolgen wordt.
![]()
sweetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |