Schroef zonder plug kon je dus zonder props erin krijgen helemaal?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:11 schreef ia het volgende:
Nee, ik heb diep genoeg geboord.. Vreemd genoeg ging de schroef rechtsonder er wel redelijk makkelijk in..
Niet getest.. maar ik heb overal de gaten even diep geboord, en aangezien een schroef er goed in ging, moet de diepte van het gat dus niet het probleem zijn?quote:Schroef zonder plug kon je dus zonder props erin krijgen helemaal?
Kun je aan het schroefdraad zien, hoe diep de plug zit?quote:Dieper boren, idd... de plug hoort veel dieper te zitten, aan de schroefdraad te zien
Ik zat meer te denken aan minder dikke schroeven.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:33 schreef Allan24 het volgende:
Misschien té voor de hand liggend, maar... een (accu)schroefboormachine?
Martijn!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:39 schreef Martijn_77 het volgende:
Heb je de schroeven er al zonder plug in gestoken en gekeken of je ze ver genoeg in het gat kunt steken
En jij ookquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:02 schreef Gripper het volgende:
Heb je al met de stofzuiger het boorstof uit het gat gezogen?
Boxen van 15 KG per stukquote:Wat moet er trouwens aan die beugel komen te hangen dat het met 4 8mm pluggen vast moet? Een LCD toevallig?
Heb ik een tipvoor je. Draar je de schroefjes weer in de plug voor een deel. En dan kan je ze door aan de schroef te trekken ze er vaak wel uitkrijgen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:58 schreef ia het volgende:
Dan ga ik vanavond, de schroeven er maar weer uithalen.. en eens kijken waarom het niet past.. Hopelijk krijg ik die plug er nog een beetje makkelijk uit..
[..]
Boxen van 15 KG per stuk![]()
Ik mag hopen dat je geen buren hebt aan de andere kant van de muur. Anders ga je binnen een dag ontdekken dat je voor nop 8 gaten in je muur hebt geboordquote:
Goeie vraag, ik mag hopen dat hij geen hollewandpluggen in zijn betonnen muur heeft geslagen...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:52 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat voor pluggen heb je gebruikt?
Dan kan ik hem 2 parkerschroefjes aanraden van 3 mmquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:03 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Goeie vraag, ik mag hopen dat hij geen hollewandpluggen in zijn betonnen muur heeft geslagen...
Ik wist wel altijd wat ik in m'n handen had, en wat ik zonet gedaan had. Of ik kon 't beschrijven.quote:
Bespaar je de moeite.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:25 schreef ia het volgende:
Ik zal er vanavond een foto van maken als ik weer wat verder ben.
In hoeverre is de kwaliteit van standaard pluggen belangrijk?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:50 schreef Sjummie het volgende:
Meegeleverde pluggen zijn vrijwel altijd van but-kwaliteit.
Tip: meegeleverde pluggen direct de kliko in en universele pluggen halen bijv. van Fisher.
Op de plug staat maat 8.. En met die maat heb ik dus geboord..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:24 schreef ia het volgende:
Ik heb met de juiste maat geboord, maat 8..
[..]
Waarom niet?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:21 schreef Blur het volgende:
Ik zou toch voor andere pluggen gaan...
Die pluggen die ik op je foto zie zou ik niet in een betonnen muur schroeven in ieder geval.
Die heb ik ook, maar er is hier nog nooit iets naar beneden komen vallen daardoor.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:45 schreef Sjummie het volgende:
Ik heb ooit "1000 pluggen voor 2,50" gekocht bij de bouwmarkt, die zijn vandezelfde butkwaliteit.
Thanx, beter had ik me niet kunnen wensenquote:
quote:
Idd...quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:18 schreef dribbel79 het volgende:
waar woont TS, kom ik ff die beugels ophangen...
Op sommige stukken schiet ik er redelijk makkelijk in, op andere stukken moet ik heel veel kracht zetten om er doorheen te komen. De boor schiet niet af en toe ineens een stuk verder..quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:31 schreef ElmowwW het volgende:
[..]
Idd...
Hoe "voelt" de muur eigenlijk met boren? Steek je zo je boormachine erin of moet je echt moeilijk doen om er een gat in te krijgen?
Schiet je boor af en toe ineens een centimeter ofwat verder? Watvoor kleur is het boormeel (wit, grijd, rood of anders)?
- Volle muur, yepquote:Het is een volle muur? (bakstenen/beton)
Je hebt plug 8 en schroef 6?
Je hebt een steenboor 8 gebruikt?
Het zijn geen gipsplaten/cellen beton blokken?
Ik zou niet weten waarom het niet gaat
Al voor de gein andere pluggen geprobeerd?
Als dit allemaal niet zo is...dan wordt het vrees ik een schilderij-tje over de gaten hangen en de speakers op een standaard zetten (zullen de buren ook wel wat meer waarderen )
In Den Bosch. Maar ik heb een vriend die "kluswerk" als beroep heeft, dus die laat ik het binnenkort eens proberen..quote:waar woont TS, kom ik ff die beugels ophangen...
Amsterdams grachtenpand?quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:18 schreef ia het volgende:
[..]
Thanx, beter had ik me niet kunnen wensen* klik *
wtf?quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:01 schreef Walrik het volgende:
je doet vier dingen verkeerd:
1. verkeerde boor
2. moet 'masonry' drill bit, dus geen hout of metalen boordingetje
3. je moet een hamerboor gebruiken
4. je moet langzaam boren, en voorzichtig boren, niet snel en grof
ik weet hier ook niks van maar dit is mij verteld door mijn beste vriend
off topic: sorry voor t engels, t is hier laat en ik zit in californie, mijn nederlands wordt net zo roestig als een oude schroef
Uhmm, het gaten boren lukt hem wel hoorquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:01 schreef Walrik het volgende:
je doet vier dingen verkeerd:
1. verkeerde boor
2. moet 'masonry' drill bit, dus geen hout of metalen boordingetje
3. je moet een hamerboor gebruiken
4. je moet langzaam boren, en voorzichtig boren, niet snel en grof
ik weet hier ook niks van maar dit is mij verteld door mijn beste vriend die vaak dit soort klussen doet
off topic: sorry voor t engels, t is hier laat en ik zit in californie, mijn nederlands wordt net zo roestig als een oude schroef
quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Uhmm, het gaten boren lukt hem wel hoor
Wat zit je nou dom te lachen. Het gaten boren lukt 'm wel. Het probleem zit 'm in de pluggen en/of schroeven. Nog updates van TS trouwens ?quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:16 schreef Sjummie het volgende:
[..]
Wat zit je nou dom te lachen. Het gaten boren lukt 'm wel. Het probleem zit 'm in de pluggen en/of schroeven. Nog updates van TS trouwens ?
We hebben hier duidelijk te maken met een schlemiel idd.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:57 schreef kroegtijger het volgende:
[..]voor zover we weten hangen zn speakers nog steeds niet...
Dan kost het gewoon wat meer moeite om de schroeven erin te krijgen. Of je moet het echt heel erg scheef doen. Zo te zien zijn het gewoon rechte gaten.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tevens twijfel ik eraan of de gaten wel recht zijn geboord (onder elkaar dus)
Tenzij je natuurlijk zo briljant bent om op de laatste halve centimeter op je boor te gaan hangen. Zodat je een gat krijgt wat er aan de buitenkant uitziet als 8 mm, maar van binnen 10 is.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:48 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dan kost het gewoon wat meer moeite om de schroeven erin te krijgen. Of je moet het echt heel erg scheef doen. Zo te zien zijn het gewoon rechte gaten.
Als 't van binnen 10 zou zijn, zou hij geen moeite hebben de schroeven erin te krijgen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:23 schreef gronk het volgende:
Tenzij je natuurlijk zo briljant bent om op de laatste halve centimeter op je boor te gaan hangen. Zodat je een gat krijgt wat er aan de buitenkant uitziet als 8 mm, maar van binnen 10 is.
Met "onder elkaar" bedoel ik dus "onder elkaar" en NIET of de boorschacht scheef in de muur zitquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:48 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dan kost het gewoon wat meer moeite om de schroeven erin te krijgen. Of je moet het echt heel erg scheef doen. Zo te zien zijn het gewoon rechte gaten.
Klopboor of niet maakt geen fuck uit, als je er zonder te kloppen doorheen kan komen dan is het goed. Al gebruik je een hout- of ijzerboor, een gat is een gat.
Oeh, een expert.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met "onder elkaar" bedoel ik dus "onder elkaar" en NIET of de boorschacht scheef in de muur zit
Nee jij weet het allemaal.quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 06:21 schreef Walrik het volgende:
[..]
Nee jij weet het allemaal.
Als iemand de verkeerde boor gebruikt, krijg je t verkeerde type gat zal ik maar zeggen. geen wonder dat de schroeven er half uit blijven hangen. anyway ik zal nog eens goed advies doorgeven voor niets.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 06:21 schreef Walrik het volgende:
[..]
Als iemand de verkeerde boor gebruikt, krijg je t verkeerde type gat zal ik maar zeggen. geen wonder dat de schroeven er half uit blijven hangen. anyway ik zal nog eens goed advies doorgeven voor niets.
Je zegt zelf dat je er geen verstand van hebt, houd je er dan gewoon buiten. En inderdaad, geef voortaan maar niet van deze "goede adviezen", het topic loopt al een tijdje en dan kom jij met je vage opmerkingen. Je hebt volgns mij nog nooit een gat geboord.quote:Op donderdag 15 juni 2006 06:21 schreef Walrik het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat linksdraaiende gaten niet passen met rechtse schroeven?quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:26 schreef kroegtijger het volgende:
[..]een verkeerd type gat.... heb je misschien een foto ter illustratie van "een verkeerd type gat"??
![]()
ROFL!quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:01 schreef gronk het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat linksdraaiende gaten niet passen met rechtse schroeven?![]()
verkeerd type gat.. omg..quote:Op donderdag 15 juni 2006 06:21 schreef Walrik het volgende:
[..]
TS heeft denk ik de handdoek in de ring gegooidquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:44 schreef FoXje het volgende:
Maar zitten die schroeven van TS er nou in of niet?
Een echte klussert gaat door tot het gaatjequote:Op donderdag 15 juni 2006 21:57 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
TS heeft denk ik de handdoek in de ring gegooidhij ziet er geen gat meer in
en anders maakt ie er nog een paar bijquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:04 schreef misterDre het volgende:
[..]
Een echte klussert gaat door tot het gaatje![]()
Dan ben je niet voor 1 gat te vangenquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:06 schreef gronk het volgende:
[..]
en anders maakt ie er nog een paar bij
Ik denk dat we hem toch moeten gaan helpen. Praatjes vullen immer geen gaatjesquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:24 schreef misterDre het volgende:
[..]
Dan ben je niet voor 1 gat te vangen![]()
Een Fok!-boorsessie! Jay! En na afloop foto's maken van de tsetsjenenmuur!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:37 schreef Sjummie het volgende:
[..]
Ik denk dat we hem toch moeten gaan helpen. Praatjes vullen immer geen gaatjes![]()
Kwestie van je pluggen iets dieper de muur inslaan.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:35 schreef RemcoDelft het volgende:
In pluggen moet je schroeven hebben met volledig schroefdraad, dat gladde stuk blijft-ie echt niet aan hangen...
En wat is jouw deskundige kluskijk op deze zaak??quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind dit wel een van de goedste topics in K&W![]()
![]()
Ik zou er gewoon een schilderijtje voor hangen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 07:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En wat is jouw deskundige kluskijk op deze zaak??
Denk jij ook aan een typisch geval van een verkeerd type gat??
zelfs ik krijg het niet eens voor elkaar m'n hele muur te verrabbezakken zoals jij dat hebt gedaan!quote:
Hoeft ie die handdoek in ieder geval niet meer op te hangenquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:57 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
TS heeft denk ik de handdoek in de ring gegooidhij ziet er geen gat meer in
hier moet zelfs TS zijn handdoek mee op kunnen hangenquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:07 schreef lost95 het volgende:
[..]
Hoeft ie die handdoek in ieder geval niet meer op te hangen![]()
Goede tip, heeft hij in ieder geval een doekje voor het bloedenquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:14 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
hier moet zelfs TS zijn handdoek mee op kunnen hangen
[afbeelding]
zo zie je maar weer, wij in K&W zijn niet voor 1 gat te vangenquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:23 schreef misterDre het volgende:
[..]
Goede tip, heeft hij in ieder geval een doekje voor het bloeden![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:25 schreef Duderinnetje het volgende:
TS is gewoon überhaupt niet zo handig
Auto gehuurd en ongeluk gehad..
Ahh, dat is de befaamde franse klapschroefquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:08 schreef DragonFire het volgende:
Hah jij maakt teminste nog gaten en probeerd ze erin te schroeven. Ik zag vandaag op tv een stel meiden die schoeven in de muur probeerde te krijgen met een hamer!
Ik dacht dat dat amerikaanse schroeven waren?quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:53 schreef lost95 het volgende:
Ahh, dat is de befaamde franse klapschroef
Belgische ramschroeven meen ik.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:36 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat amerikaanse schroeven waren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |