die heb ik nooit gehoord, maar in die richting moet je het wel zoeken iddquote:
Het liedje "De Fryske troedeboer" van Piter WIlkens is een grote verzameling van dat soort woorden. Prachtigquote:Op maandag 19 juni 2006 22:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
die heb ik nooit gehoord, maar in die richting moet je het wel zoeken idd
omdat het een irritant lang woord isquote:Op maandag 19 juni 2006 23:18 schreef Kazu het volgende:
Familiewoordje hier, typje voor afstandsbediening
(volgens mij heeft elke familie wel een ander woord voor de afstandsbediening ^^)
zapper. heb ik me altijd aan geërgerd.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:18 schreef Kazu het volgende:
(volgens mij heeft elke familie wel een ander woord voor de afstandsbediening ^^)
Inderdaad. Al voordat ik jouw post las wou ik 'ons' woord voor afstandsbediening posten.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:18 schreef Kazu het volgende:
Zapper kan ik nog wel begrijpen, maar flipperquote:Op maandag 19 juni 2006 23:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Inderdaad. Al voordat ik jouw post las wou ik 'ons' woord voor afstandsbediening posten.
Flipper
Je flippert van kanaal naar kanaal?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:03 schreef K33T het volgende:
[..]
Zapper kan ik nog wel begrijpen, maar flipper.
Vertel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |