5-8 eieren in 1 maaltijd?!?!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:06 schreef Miguel het volgende:
Ik maak het liefst een lekkere pan scrambled eggs (5-8 XL eieren van de Jumbo) en dan een paar geroosterde boterhammen erbij
Maar potten pindakaas gaan er hier idd ook in rap tempo door
k, ik herken dat. Vaak start ik met het gevoel "ben gek dat ik ga lopen"quote:Op maandag 5 juni 2006 23:41 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Bij mij verdwijnt de pijn meestal wel als ik ga hardlopen.
Het eigeel schijnt niet echt slecht te zijn voor je (in de bulk)quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:23 schreef Miguel het volgende:
[..]
Maar slechts van 2 of 3 eieren het eigeel natuurlijk
is er iest wat sleht ovor je is in de bulk danquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:40 schreef McGilles het volgende:
[..]
Het eigeel schijnt niet echt slecht te zijn voor je (in de bulk)
mee eens isquote:
da's wel een lekker gewichtjequote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:44 schreef BushRanger het volgende:
dumbells tot 200 pounds. !
Nice!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:44 schreef BushRanger het volgende:
Ben net verhuisd van Canmore naar Edmonton en moest dus op zoek naar een nieuwe gym. En ik heb er een gevonden hoor!! Het is een echte hardcore gym, dus niemand die tv kijkt en tijdschriften leest. Drie squatrekken, dumbells tot 200 pounds. Gisteravond voor het eerst wezen trainen en de muziek was hard en alleen maar techno en hardhouse! Traint echt super daar!
Verbrand tot vetquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:06 schreef Driverrrr het volgende:
Ik las ergens op internet dat je lichaam maar 25 gram eiwitten per uur opneemt, en de rest verbrand tot vet. Klopt dit? anders neem ik veel te veel eiwitten na de training.
Het wentquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:39 schreef Spacehamster het volgende:
Duikt bij het woordje "kwark" onder bureau en zit daar met grote angstogen te trillen
Stel je voor: iemand die niet van kwark houdt gaat toch netjes iedere dag kwark eten omdat het zo goed zou zijn voor lijn en spieren..........
...................
.........
OMG ik kan geen kwark meer zien!![]()
idd, probeer maar eens tarwekiemolie, dan weet je waarover je praatquote:
1 tot 1.25 lepels bruine suiker per ons, en het is zelfs lekker!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:39 schreef Spacehamster het volgende:
Duikt bij het woordje "kwark" onder bureau en zit daar met grote angstogen te trillen
Stel je voor: iemand die niet van kwark houdt gaat toch netjes iedere dag kwark eten omdat het zo goed zou zijn voor lijn en spieren..........
...................
.........
OMG ik kan geen kwark meer zien!![]()
zijn die van plan uit te breiden naar de benelux?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:44 schreef BushRanger het volgende:
Ben net verhuisd van Canmore naar Edmonton en moest dus op zoek naar een nieuwe gym. En ik heb er een gevonden hoor!! Het is een echte hardcore gym, dus niemand die tv kijkt en tijdschriften leest. Drie squatrekken, dumbells tot 200 pounds. Gisteravond voor het eerst wezen trainen en de muziek was hard en alleen maar techno en hardhouse! Traint echt super daar!
ja, en die zijn weer goed voor vanalles en nogwat (ondermeer opname van voedingsstoffen) en je haar wordt er zacht vanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:42 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Het went
Ik bedoel ik vind de naturel magere kwark ook niet superlekker, maar ik eet het gewoon omdat ik het nu gewend ben (het zit gewoon boordevol eiwitten).
Maar ook niet vies ofzo..
Ff een vraag: waar is die vis/olijfolie goed voor? Onverzadigde vetten?
Wat denk je van lijnzaadolie.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:16 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
idd, probeer maar eens tarwekiemolie, dan weet je waarover je praat![]()
olijfolie is nog (zeer) goed te doen![]()
*Jaloers is*quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:44 schreef BushRanger het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |