Wat is er mis met een onepack?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
spriet is weer overdreven alexxx
sixpacknog maar 2 te gaan
toch een behoorlijke miskoop die passat, als je het vergelijkt met deze fantastische kia rio!quote:
Mja, het is niet veel, maar we doen het er maar mee ehquote:Op maandag 5 juni 2006 21:25 schreef Fugie het volgende:
het intelligente deel van mij is het eens met herman, het andere deel vind dat je moet doen wat je wil![]()
Ik moest lachenquote:Op maandag 5 juni 2006 21:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
toch een behoorlijke miskoop die passat, als je het vergelijkt met deze fantastische kia rio!
Mja het gaat hier niet om een kat of hond, tis wel een mensenleven waar het om gaatquote:Op maandag 5 juni 2006 21:25 schreef Fugie het volgende:
het intelligente deel van mij is het eens met herman, het andere deel vind dat je moet doen wat je wil![]()
ovlov vriendjequote:Op maandag 5 juni 2006 21:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja het gaat hier niet om een kat of hond, tis wel een mensenleven waar het om gaat
Ook ik ben het een keer eens met herman![]()
Ik geloof m hoorquote:
jij kan zo bij de kia dealer aan de slag, als je dat in een eeuw vervangt door een wat politiek correctere uitspraak.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
toch een behoorlijke miskoop die passat, als je het vergelijkt met deze fantastische kia rio!
een 1.3 rs versie, 1044 kg met 85 pk uit de 1.3 van 0-100 in een eeuw. Alles electrisch als het werkt en een plastiek interieur!
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSs herman deed lachen hihiquote:
ik ben het daar ook mee eens.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja het gaat hier niet om een kat of hond, tis wel een mensenleven waar het om gaat
Ook ik ben het een keer eens met herman![]()
wat dacht je van 1 geeuw !quote:Op maandag 5 juni 2006 21:28 schreef M5 het volgende:
[..]
jij kan zo bij de kia dealer aan de slag, als je dat in een eeuw vervangt door een wat politiek correctere uitspraak.
zo onwaarschijnlijkquote:Op maandag 5 juni 2006 21:30 schreef hermandeperman het volgende:
Mja, ongelooflijk dat ik ook menselijke trekjes heb eh waar jullie het mee eens kunnen zijn?![]()
[afbeelding]
De bekleding kleurt bij uw oogschaduwquote:Op maandag 5 juni 2006 21:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
wat dacht je van 1 geeuw !
dat is toch potdomme geniaal. Ik voel me net een peu, nu nog zon stijlvol kapsel en een srtak pak en ik kan lekker gaan slijmen bij mensen om die autos te kopen
Zeg eens eerlijk, hoeveel mensen heb jij in je leven al dood verveeld?quote:
wij hebben ook de speciale tijgerprint die wel goed bij uw jurkje past, tevens bieden wij een stuurhoes aan van apenhaar en een vossestaart voor aan uw spiegel. Dit alles maakt de binnenkant van uw kia rio tot een aangename omgeving waar u nog vele jaren plezier van zult hebben!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De bekleding kleurt bij uw oogschaduw
[afbeelding]
0, maar jij wordt de eerste?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, hoeveel mensen heb jij in je leven al dood verveeld?
[afbeelding]
Ghihihi hoeft dat niet?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:34 schreef M5 het volgende:
[..]
0, maar jij wordt de eerste?
wat is je probleem man. je bent niet verplicht op m'n post te reageren hoor
Goedkope oppasquote:Op maandag 5 juni 2006 21:35 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn buren hebben elke dag de hele dag hun kleinkindjes op bezoek.
Muahahah
Mam, pap, de kinderen moeten naar school, kan ik effe vangen?quote:
Ik vind dat je ouders ook wat rust verdienenquote:Op maandag 5 juni 2006 21:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Precies!
Mijn ouders hebben ook al duidelijk gezegd "dat flikken jullie ons niet" hihihi
Ja, ik denk dat ik never nooit mijn ouders als oppas zal gebruikenquote:Op maandag 5 juni 2006 21:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik vind dat je ouders ook wat rust verdienen![]()
Ik ben ook met die gedachte gelijk na m'n examen het huis uit gegaan enzo, maar soms denk ik dat ik in de minderheid ben.
[afbeelding]
tot hun dochter een kind krijgtquote:Op maandag 5 juni 2006 21:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik never nooit mijn ouders als oppas zal gebruiken
Ik zie mijn ouders ook niet echt meer met kleine kleine kleine kindjes
"Deze keer zal het wel lukken..."quote:Op maandag 5 juni 2006 21:43 schreef hermandeperman het volgende:
Mijn ouders willen juist wel dat ik m'n kinderen er drop
Ik heb vroeger ook veel tijd bij m'n opa en oma doorgebracht. Ze woonden 2 minuten lopen bij ons vandaan en kwamen ons ook gewoon vaak ophalen![]()
**dingdong**
**We komen de jongens halen, ze zijn vanavond wel weer terug, doei**
[afbeelding]
jammer dat ook deze keer de argumenten nergens terug te vinden zijn hequote:Op maandag 5 juni 2006 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en ik ben van mening dat mongolen als jij preventief gecastreerd moeten worden
Ik neem aan dat mijn broers wat eerder zijnquote:Op maandag 5 juni 2006 21:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
tot hun dochter een kind krijgt
Durf te wedden dat ze zo trots als wat zijn
Mwoah, mijn ouwe is ook Opa, maar dat betekend echt niet dat het de kinderdump is, maar oppassen kan heel leuk zijn. Ik pas ook vaak op m'n nichtje, maar alleen omdat ik het graag wil.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
tot hun dochter een kind krijgt
Durf te wedden dat ze zo trots als wat zijn
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
"Deze keer zal het wel lukken..."
[afbeelding]
Lijkt me fijn hoor. Mn opa's heb ik amper gekend, en mn oma's zijn niet echt gezellig. Wel aardig enzo, maar te oud voor kleine kids. Ik heb dat meer met m'n tante gehad.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wij zijn ook de enige 2 kleinkinderen waarvan ze hebben "genoten" zoals ze het altijd zelf zeiden. Mijn ouders hebben vrij laat kinderen gekregen en mijn ouders waren allebei de jongsten thuis. De meeste kleinkinderen zijn dus opgegroeid in de periode dat m'n opa en opa nog werkten.
Toen wij kwamen waren ze uitgewerkt dus hadden ze ineens niets te doen, en waren wij de slachtoffers
Maar ik heb het altijd als geweldig ervaren
[afbeelding]
Heb 1x op 2 nichtjes gepast.... nou nooit meerquote:Op maandag 5 juni 2006 21:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mwoah, mijn ouwe is ook Opa, maar dat betekend echt niet dat het de kinderdump is, maar oppassen kan heel leuk zijn. Ik pas ook vaak op m'n nichtje, maar alleen omdat ik het graag wil.
Laatst nog een stukje met m'n nichtje gefietst, beestjes kijken
[afbeelding]
Mja waarschijnlijk alles in de hoop dat jij een vaste relatie aangaatquote:Op maandag 5 juni 2006 21:50 schreef ook_gek het volgende:
mijn ouders zouden zonder enig probleem oppassen op kleine kinderen
Kinderen zijn zo makkelijk joh. Als je gaat oppassen moet je gewoon niet gaan opvoeden, simpel is dat. Als ik op het kindje van m'n zus pas, mag alles en hoeft niks. En als je dat doet heb je ze een halfuurtje na bedtijd met een bigsmile in bed.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb 1x op 2 nichtjes gepast.... nou nooit meer
Ik ben echt hopeloos met kinderen
Met je eigen kinderen zal dat wel anders zijn, maar met andermans kinderen.... brrrr
Dat gaat niet altijd zo.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kinderen zijn zo makkelijk joh. Als je gaat oppassen moet je gewoon niet gaan opvoeden, simpel is dat. Als ik op het kindje van m'n zus pas, mag alles en hoeft niks. En als je dat doet heb je ze een halfuurtje na bedtijd met een bigsmile in bed.14.gif
[afbeelding]
Mja, da's dan idd ook een duidelijke zaak ja, fijn dat ze op iemand kunnen terugvallen als het wat drukker wordtquote:Op maandag 5 juni 2006 21:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Lijkt me fijn hoor. Mn opa's heb ik amper gekend, en mn oma's zijn niet echt gezellig. Wel aardig enzo, maar te oud voor kleine kids. Ik heb dat meer met m'n tante gehad.M'n pa was aan het promoveren, m'n ma aan het omscholen, en m'n tante thuis vanwege (destijds) een overschot in het onderwijs.
[afbeelding]
scannen, uppen, posten.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:53 schreef BaraCuda het volgende:
m'n ma blijft ook doorzeveren over dat meisje wat hier een puppy heeft gekocht![]()
Had ze foto's van haar en het puppy gestuurdWil je je toekomstige vrouw zien?
![]()
![]()
Mja zijn net honden joh kleine kinderenquote:Op maandag 5 juni 2006 21:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kinderen zijn zo makkelijk joh. Als je gaat oppassen moet je gewoon niet gaan opvoeden, simpel is dat. Als ik op het kindje van m'n zus pas, mag alles en hoeft niks. En als je dat doet heb je ze een halfuurtje na bedtijd met een bigsmile in bed.14.gif
[afbeelding]
Tis bij mij al 4 jaar een succesnummer andersquote:
Zo zijn ze dus duidelijk niet allemaalquote:Op maandag 5 juni 2006 21:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dude, doe dan iets als ze leuk is, wat heb je te verliezenquote:Op maandag 5 juni 2006 21:53 schreef BaraCuda het volgende:
m'n ma blijft ook doorzeveren over dat meisje wat hier een puppy heeft gekocht![]()
![]()
![]()
Mja, de 2 kinderen waar ik doe babysitten. Die zijn echt mega-verwend.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tis bij mij al 4 jaar een succesnummer anders
Maar mijn nichtje is ook wel echt een schatje.
[afbeelding]
Je wil aan de vrouw geraken via je werk anders?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:53 schreef BaraCuda het volgende:
![]()
![]()
Mwoah ik had 10 ADHD stuiterballen van 7-9 jaar zonder veel moeite in bed en aan het tukken toen met Vinea van de zomerquote:Op maandag 5 juni 2006 21:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo zijn ze dus duidelijk niet allemaal
[afbeelding]
Nee man die zie ik helemaal nooit meerquote:Op maandag 5 juni 2006 21:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dude, doe dan iets als ze leuk is, wat heb je te verliezen
[afbeelding]
Kut eh technisch werkquote:Op maandag 5 juni 2006 21:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je wil aan de vrouw geraken via je werk anders?
[afbeelding]
Dan ben je gewoon goed met kidsquote:Op maandag 5 juni 2006 21:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mwoah ik had 10 ADHD stuiterballen van 7-9 jaar zonder veel moeite in bed en aan het tukken toen met Vinea van de zomer
[afbeelding]
op deze manier zeker niet neequote:Op maandag 5 juni 2006 21:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee man die zie ik helemaal nooit meer
Verwende kids zijn wel erg jaquote:Op maandag 5 juni 2006 21:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, de 2 kinderen waar ik doe babysitten. Die zijn echt mega-verwend.
De oudste gaat wel, die gaat zelfs uit zijn eigen wel eens naar bed
Maar de jongste, 't meisje, allllllllltijd moeilijk doen!
Op deze manier niet neequote:Op maandag 5 juni 2006 21:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee man die zie ik helemaal nooit meer
Ik heb nu ook al weer zin in de zomer joh. Opstandige recalcitrante pubersquote:Op maandag 5 juni 2006 21:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon goed met kids
Ik kreeg die 2 verwende nesten maar niet in bed hoor
[afbeelding]
Maar dan! Hoe houd je ze in bedquote:Op maandag 5 juni 2006 22:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Verwende kids zijn wel erg ja
Maar dan is het gewoon ze laten kiezen uit twee domme dingen, dat werkt prima
Gaan we nu pyama aandoen of boekje lezen. En zo kiezen ze zich zelf in bed
Maar goed m'n ma is pedagoge, dus tja dan leer je wel eens wat trucjes onderweg
[afbeelding]
ik moest het even opzoekenquote:Op maandag 5 juni 2006 22:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb nu ook al weer zin in de zomer joh. Opstandige recalcitrante pubers
[afbeelding]
quote:re·cal·ci·trant (bn.)
1 onwillig => weerspannig
tsja dat krijg je als je alleen je havo diploma hebtquote:Op maandag 5 juni 2006 22:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ff dat leermoment zo op de avond is altijd weer fijn![]()
We willen dat je Maagd5 verslaat met het aan de vrouw gerakenquote:
Whehehe, ieder z'n dingquote:Op maandag 5 juni 2006 22:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb nu ook al weer zin in de zomer joh. Opstandige recalcitrante pubers
[afbeelding]
Nadat jij je ringracer hebt en ik m'n motor....quote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
We willen dat je Maagd5 verslaat met het aan de vrouw geraken
[afbeelding]
Nou bedankt hoorquote:Op maandag 5 juni 2006 22:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
We willen dat je Maagd5 verslaat met het aan de vrouw geraken
[afbeelding]
Je denkt echt dat het allemaal bitches met haar op hun tanden zijn eh?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nadat jij je ringracer hebt en ik m'n motor....
want als je daarvoor een vriendin krijgt kun je dat wel op je buik schrijven
dat duurt nog wel ffquote:Op maandag 5 juni 2006 22:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nadat jij je ringracer hebt en ik m'n motor....
want als je daarvoor een vriendin krijgt kun je dat wel op je buik schrijven
Hee uit mijn mond is dat een heel compliment hoorquote:
Hoeveel vrouwen boeien tenquote:Op maandag 5 juni 2006 22:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je denkt echt dat het allemaal bitches met haar op hun tanden zijn eh?
Ze zijn niet allemaal zo als je moeder jochie
[afbeelding]
Nummer 4 alleen als ik het ook magquote:Op maandag 5 juni 2006 22:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen boeien ten
1e auto's?
2e F1, andere racevormen
3e Karten als hobby?
4e vinden het leuk als hun vriend op een motor stapt?
Juist jaDie zijn heel erg zeldzaam
Maar langer doorgaan is ook niet alles toch?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:10 schreef BoJo het volgende:
ik werk nu omdat mijn supervisor op vakantie is van 9:30 tot 18:00... bevalt me wel moet ik zeggen![]()
![]()
lekker uurtje langer pitten![]()
Ja dat snap ik ook wel, maar een beetje op 1 lijn zitten is wel welkom toch?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:12 schreef BoJo het volgende:
jongen. je snapt het niet. Dat is jouw hobby en dat moet je scheiden met wat je met je vrouwtje doet. Zij haar dingetjes, jij de jouwe![]()
Dinsdag is voor paupers, want dan is de bioscoop maar 5 euroquote:Op maandag 5 juni 2006 22:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
op een dinsdag
wanneer ben jij voor het laatst uit geweest?![]()
Ik dacht hetzelfde toen ik op invoeren druktequote:Op maandag 5 juni 2006 22:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
op een dinsdag
wanneer ben jij voor het laatst uit geweest?![]()
na 17:00 belt er toch geen hond, bijna iedereen naar huis.... heerlijk rustig. Ik heb veel meer moeite in de ochtendquote:Op maandag 5 juni 2006 22:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar langer doorgaan is ook niet alles toch?
Ben blij dat ik in theorie om 16:00 klaar ben
dinsdag is de doodste dag en vooral morgen op de 6-6-2006dequote:Op maandag 5 juni 2006 22:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde toen ik op invoeren drukte
Veel ik verveel me momenten dus.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
na 17:00 belt er toch geen hond, bijna iedereen naar huis.... heerlijk rustig. Ik heb veel meer moeite in de ochtend![]()
Ehm hoeveel boeit jou ten:quote:Op maandag 5 juni 2006 22:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
1e auto's?
2e F1, andere racevormen
3e Karten als hobby?
Ok vrijdag danquote:Op maandag 5 juni 2006 22:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
dinsdag is de doodste dag en vooral morgen op de 6-6-2006de![]()
Ik ben toch niet thuisquote:Op maandag 5 juni 2006 22:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah, kan ik jullie tenminste fatsoenlijk vervelen![]()
Ja daar heb je inderdaad wel gelijk inquote:Op maandag 5 juni 2006 22:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ehm hoeveel boeit jou ten:
1e kleding kopen, praten over kleding kopen?
2e hoe je er iedere minuut van de dag uitziet?
3e de hele tijd praten over alles en iedereen restylen?
Net zo weinig, dat maakt toch ook echt geen snars uit allemaal, zolang je maar tijd en interesse voor elkaar als persoon hebt, wat boeit de rest dan
[afbeelding]
die is volgens mij net gesloten las ik laatst ergensquote:Op maandag 5 juni 2006 22:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ok vrijdag dan
Gaan we naar teasers, misschien kennen die slettebakken me nog
wat heb je trouwens met Hugo gedaan?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben toch niet thuisDus je gaat je gang maar.
Je snapt er echt werkelijk helemaal geen zak van ehquote:Op maandag 5 juni 2006 22:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
1e auto's?
2e F1, andere racevormen
3e Karten als hobby?
de helft slaat op de mijnequote:Op maandag 5 juni 2006 22:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
1e auto's?
2e F1, andere racevormen
3e Karten als hobby?
Teasers is dicht dudequote:Op maandag 5 juni 2006 22:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ok vrijdag dan
Gaan we naar teasers, misschien kennen die slettebakken me nog
Je gaat me niet vertellen dat dat nog nooit in je is opgekomen eh?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja daar heb je inderdaad wel gelijk in
Gesloten?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
die is volgens mij net gesloten las ik laatst ergens![]()
ik ken wel een leuke striptent en paar sex clubs![]()
Ja, hij is onderweg. Vraag 't hem zelf maar, want ik heb ook geen ideequote:Op maandag 5 juni 2006 22:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
heb al een tijdje niks meer van hem gehoord![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij bent de eerste die het hoort als het zover is
jawel, maar het lijkt me leuk om met iemand te zijn die daar wel interesse in heeftquote:Op maandag 5 juni 2006 22:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat dat nog nooit in je is opgekomen eh?
[afbeelding]
wrom niet?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gesloten?Hoezo waarom hoezo?!
![]()
Dat is....was een klant van ons
Maar een striptent en sexclub wil ik m'n toekomstige vriendin niet ontmoeten hoor
onderweg van jou ? of naar jou ?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, hij is onderweg. Vraag 't hem zelf maar, want ik heb ook geen idee
het is een weg, daar is toch altijd plaatsquote:Op maandag 5 juni 2006 22:19 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
ik ga deze week bellen om te kijken of er uberhaupt plaats is![]()
voor de overnachting mr vette corquote:Op maandag 5 juni 2006 22:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het is een weg, daar is toch altijd plaats
Allebei nietquote:
Hee heb je wel eens klusjes voor ON. gedaan toevallig?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
Maar een striptent en sexclub wil ik m'n toekomstige vriendin niet ontmoeten hoor
Omdat daar allemaal van die ouwe rukkers zittenquote:Op maandag 5 juni 2006 22:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
wrom niet?![]()
enne in Teasers dacht jij wel te scoren![]()
Ben je gelovig opgevoed?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
ON. ?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hee heb je wel eens klusjes voor ON. gedaan toevallig?
[afbeelding]
Daar heb je toch vrienden voor...?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
jawel, maar het lijkt me leuk om met iemand te zijn die daar wel interesse in heeft
en wel zitten chatten hier, laat je ons Huugje zomaar stikken pffffquote:Op maandag 5 juni 2006 22:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Allebei nietHij belde net vanuit de bus richting huis. Maar ik had even geen zin om te bellen
Dus ik weet verder niks.
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
en wel zitten chatten hier, laat je ons Huugje zomaar stikken pffff![]()
mag hopen dat je dat niet bedoeld met stappen?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
dinsdag is de doodste dag en vooral morgen op de 6-6-2006de![]()
Nee helemaal niet, maar verwacht jij leuke meisjes in een sextent?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ben je gelovig opgevoed?
[afbeelding]
als je er nooit geweest bent waarom denk je dat ?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Omdat daar allemaal van die ouwe rukkers zitten
En teasers is een van de weinige tenten in amsterdam die ik van binnen ken
Oh en hardrock cafe
Omdat ik teveel films kijk?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
als je er nooit geweest bent waarom denk je dat ?![]()
erm er zijn geen andere dan diegene die aan je paal hangen hoorquote:Op maandag 5 juni 2006 22:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, maar verwacht jij leuke meisjes in een sextent?
En dan bedoel ik niet degene die aan de paal hangen
Nee natuurlijk niet, daarom ga ik er ook niet heenquote:Op maandag 5 juni 2006 22:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, maar verwacht jij leuke meisjes in een sextent?
En dan bedoel ik niet degene die aan de paal hangen
ja maar jouw ideeën zijn altijd iets wat vaag. En dan druk ik me nog heel zachtjes uitquote:Op maandag 5 juni 2006 22:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Omdat ik teveel films kijk?
Nee dat idee heb ik gewoon bij een striptent
omg en Yoda bestaat ook echtquote:Op maandag 5 juni 2006 22:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Omdat ik teveel films kijk?
Nee dat idee heb ik gewoon bij een striptent
alleen in scheveningen valt er wellicht wat te beleven voor de alcoholistenquote:Op maandag 5 juni 2006 22:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mag hopen dat je dat niet bedoeld met stappen?
Want er is meer dan voldoende te doen. Mijn vaste stap avond is op dinsdag![]()
Nou dan zijn we het daar in iedergeval over eensquote:Op maandag 5 juni 2006 22:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, daarom ga ik er ook niet heen
Maar omdat je het altijd hebt over "m'n toekomstige vriendin" .
Iets tussendoor bestaat niet...?
[afbeelding]
Heel de boulevard is gewoon open. De stad is ook normaal open tot 2uur. En dat is echt elke kroeg in den haag. Er zijn genoeg kroegjes open tot in de vroege uurtjes.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
alleen in scheveningen valt er wellicht wat te beleven voor de alcoholisten![]()
Overal hoorquote:Op maandag 5 juni 2006 22:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
alleen in scheveningen valt er wellicht wat te beleven voor de alcoholisten![]()
Je bent van de "ik ben voor jou, ik blijf je voor eeuwig trouw" ?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou dan zijn we het daar in iedergeval over eens![]()
Oh natuurlijk bestaat er wel iets tussendoor, maar daar heb ik niet echt behoefte aan eigenlijk
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:28 schreef ThaFreak het volgende:
BaraCuda![]()
![]()
sommige reacties damm![]()
kom je wel eens buiten??
ja Amsterdam ook wel... ik vind zelf op een dinsdag gaan stappen helemaal niks... vooral als je full time werktquote:
als je niet weet wat je mist heb je er ook geen behoefte aan nee dat klopt.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:28 schreef BaraCuda het volgende:
Oh natuurlijk bestaat er wel iets tussendoor, maar daar heb ik niet echt behoefte aan eigenlijk
TFjequote:Op maandag 5 juni 2006 22:28 schreef ThaFreak het volgende:
BaraCuda![]()
![]()
sommige reacties damm![]()
kom je wel eens buiten??
neequote:Op maandag 5 juni 2006 22:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]ja hoor ik heb alleen geen behoeft om elk weekend lam in een cafe te hangen
En aan een vriendin heb ik ook geen behoefte
Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?
Helemaal niks mis meequote:Op maandag 5 juni 2006 22:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent van de "ik ben voor jou, ik blijf je voor eeuwig trouw" ?
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:29 schreef D.Rose het volgende:
de hoogste en de laagste van de toer dit weekend
[afbeelding]
maak jij snel en makkelijk contact met vrouwen?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]ja hoor ik heb alleen geen behoeft om elk weekend lam in een cafe te hangen
zelfs ik vond het teveel van het goede wordenquote:Op maandag 5 juni 2006 22:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als zelfs TF je afvalt bedoel je?
[afbeelding]
Nee dat is weer het andere uiterste, maar one night stands hoeft van mij niet neequote:Op maandag 5 juni 2006 22:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent van de "ik ben voor jou, ik blijf je voor eeuwig trouw" ?
[afbeelding]
Neehoor, maar aan je reacties te zien hier snap ik ook wel waarom je geen behoefte hebt aan een vriendinquote:Op maandag 5 juni 2006 22:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja hoor ik heb alleen geen behoeft om elk weekend lam in een cafe te hangen
hij heeft het zelf niet eens doorquote:
Full-time werken en doordeweeks stappen gaan niet echt lekker samen heb ik idd meermaals aan den levende lijve ondervonden jaquote:Op maandag 5 juni 2006 22:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja Amsterdam ook wel... ik vind zelf op een dinsdag gaan stappen helemaal niks... vooral als je full time werkt![]()
Gewoon niet mijn dag om uit te gaan.![]()
Oh nee daar heb ik geen problemen mee hoor, maar de behoefte voor een relatie is er gewoon nietquote:Op maandag 5 juni 2006 22:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maak jij snel en makkelijk contact met vrouwen?
of durf je dat niet
yep, zo voor op de neus is niet mooiquote:Op maandag 5 juni 2006 22:32 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
holi crap heb je nou je kenteken helemaal daar onder zitten![]()
![]()
m'n collega doet het wel eens, dan zit ie weer de hele dag brak te wezen en telkens in slaap te flikkerenquote:Op maandag 5 juni 2006 22:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Full-time werken en doordeweeks stappen gaan niet echt lekker samen heb ik idd meermaals aan den levende lijve ondervonden ja
[afbeelding]
Nah Bara, dan weet ook jij genoeg denk ikquote:Op maandag 5 juni 2006 22:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
zelfs ik vond het teveel van het goede worden![]()
ja als je toch niet kan slapen, moet je toch wat hequote:Op maandag 5 juni 2006 22:35 schreef ook_gek het volgende:
door de weeks stappen en full time werken heb ik geen problemen mee![]()
wie zegt gelijk relaties danquote:Op maandag 5 juni 2006 22:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh nee daar heb ik geen problemen mee hoor, maar de behoefte voor een relatie is er gewoon niet*punt*
mensen die roepen de waren nog niet tegen gekomen zijn of totaal geen behoefte hebben aan een relatie liegen dat ze barsten. Het lukt ze gewoon niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh nee daar heb ik geen problemen mee hoor, maar de behoefte voor een relatie is er gewoon niet*punt*
Ik heb het ook al iets te vaak gedaan jaquote:Op maandag 5 juni 2006 22:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
m'n collega doet het wel eens, dan zit ie weer de hele dag brak te wezen en telkens in slaap te flikkeren![]()
hoeft van mij niet![]()
iddquote:Op maandag 5 juni 2006 22:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
eensch, vind dat ze dat moeten afschaffen
wordt het je allemaal teveelquote:
Sock on tha mike is gaaaaaaangsta, sock on tha mike is gaaaaaaaaaangstaquote:Op maandag 5 juni 2006 22:55 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zeg SOTMC live @ pinkpop 2007
"Zeg Soooooock"
[afbeelding]
¤100.000,00? Want dat is wat een kind ongeveer kost.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra ziek
Oh en maken julie je maar niet te druk over onze financiële situatie, er komen namelijk wta potjes met geld vrij voor ons in het geval van een kind, is wat ik bedoelde
verspreid over 16 jaar jaquote:Op maandag 5 juni 2006 23:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
¤100.000,00? Want dat is wat een kind ongeveer kost.
[afbeelding]
uhhhh, ik wijk tegenwoordig ook heel vaak uit naar de rest van het land...quote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar we gaan pas verder met vruchtbaarheidsonderzoek als ik een baan heb, dus jullie maken je überhaupt druk om niks
Gekke lui, die Limburgersquote:Op maandag 5 juni 2006 23:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
uhhhh, ik wijk tegenwoordig ook heel vaak uit naar de rest van het land...Engste ervaring was laatst een dancefeest in Landgraaf met mensen die je ouders zouden kunnen zijn en die zich kleden alsof ze 18 zijn...
![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:21 schreef hermandeperman het volgende:
Een Utrechter in het verkeer
[afbeelding]
bij mij is het ALTIJD lichtquote:Op maandag 5 juni 2006 23:31 schreef Fugie het volgende:
het is meestal licht als ik naar huis ga van uitgaan
nee nee jij trekt het op zeker langer dan mij dat weet ik zekerquote:Op maandag 5 juni 2006 23:35 schreef Fugie het volgende:
mark jij ownt, je weet
nix opgezwolle, excalibur
ik ben net een racepaard in wedstrijdvorm, in topconditie laat ik me gaan, dag en nachtenlang nix is te gek ook al kan ik niet meer staan.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee nee jij trekt het op zeker langer dan mij dat weet ik zeker
egggg nieejjjjjquote:Op maandag 5 juni 2006 23:39 schreef hermandeperman het volgende:
Mja, Fugie speelt vals
[afbeelding]
ik moet mezelf verbeteren, speel alleen vals op dikke feestenquote:
zeg strax denke julie allemal dat ik constant met me neus in de poeier zitquote:Op maandag 5 juni 2006 23:49 schreef hermandeperman het volgende:
Whehehe, hap
En dan nog moet je het zelf weten
[afbeelding]
Jij bent een rare vogelquote:Op maandag 5 juni 2006 23:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
zeg strax denke julie allemal dat ik constant met me neus in de poeier zitDat is slecht beeld, dat komt pas als ik het geld ervoor heb.
Scarface stijl gewoon je neus in een grote sigarendoos vol met coke en daarna iedereen kapot schieten in je eigen villa
maar ik ben pitten nah
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
zeg strax denke julie allemal dat ik constant met me neus in de poeier zitDat is slecht beeld, dat komt pas als ik het geld ervoor heb.
Scarface stijl gewoon je neus in een grote sigarendoos vol met coke en daarna iedereen kapot schieten in je eigen villa
maar ik ben pitten nah
Mja ik heb wat geprobeerd, maar ik krijg niks fatsoenlijk uit mn vingersquote:
speel je valsquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ik heb wat geprobeerd, maar ik krijg niks fatsoenlijk uit mn vingers
[afbeelding]
Ik kopier en plak Googols soep een geef een slinger aan de huequote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik kopier en plak Googols soep een geef een slinger aan de hue
[afbeelding]
Too much pressurequote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ik verwacht een toppertje van je.
neem de uitdaging aan... I command you!
damnit!
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Too much pressure
Ik heb wel een nieuwe concept geschilderd
[afbeelding]
W.I.P. http://www.audiofuhrer.de/images/tvr2wip.jpgquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
kommop man ... jij maakt de mooiste soeps hier.
en laat zien die concept
Yo ik ben net klaar met bellenquote:
heeft je hond je huiswerk opgegeten?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:20 schreef ijsmeis het volgende:
Huug, ik kan strakjes nietwant want want want
Ik heb geen hond. Maar je mag op zich mijn huiswerk wel makenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
heeft je hond je huiswerk opgegeten?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb geen hond. Maar je mag op zich mijn huiswerk wel maken
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:19 schreef hermandeperman het volgende:
Ontbijt iedereen achter de pc ofzo
Ja Bo, van jou weet ik het![]()
![]()
Oi![]()
[afbeelding]
hele nacht wakker gelegen omdat m'n kop verbrand is en ziek ben,quote:
Da's gaar danquote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:34 schreef vlad het volgende:
[..]
hele nacht wakker gelegen omdat m'n kop verbrand is en ziek ben,
m'n vriendin die weer eens de kolder in de kop heeft, en vanmorgen in de file precies van de plek waar ik de snelweg op ga en af ga![]()
en de auto is altijd half kapot![]()
jij nog wezen zeilen afgelopen weekend? was er het ideale windje voor![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Da's gaar dan
En nee, ik heb het _hele_ weekend achter de PC gezeten onderhand![]()
afstuderen
Ik ging erin met Dit wordt een 9Maar heb momenteel zo iets van Met een 6je slagen vind ik ook goed
![]()
[afbeelding]
Laten we het hopen.... alles is af, nu alleen m'nquote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:45 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
hoe herkenbaarGaat wel lukken allemaal?
Heb het hele weekend kunnen varen![]()
er is tijdelijk geen controle bij ons op het water, want de politie heeft hun boot volgas de kant op gevarenEn daardoor was het savonds een groot feest. Er liggen 4 van die snelle boten met 200+ pk erachter
en die waren een beetje aan het spelen. met meer dan 150km/h over het water
![]()
o.a. dit bootje was erbij
vakantiebaan daar waar je nu je opdracht doet?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Laten we het hopen.... alles is af, nu alleen m'nscriptie
nog
...
En mazzelpik... het hele weekend kunnen varen... Hebben m'n ouders ook gedaan ja...
Ik zit nog steeds te twijfelen wat ik ga doen deze zomer... ik wilde helemaal geen fuck gaan uitvoeren en full-time varen... maar ik heb nu wel een heel puike vakantiebaan aangeboden gekregen
En je plaatje doet het niet
[afbeelding]
Ook, maar die is minder leuk dan een ander baantje wat ik aangeboden heb gekregen... Voor een reparatiebedrijf voor jachten, lekker klussen aan systemen aan boord van jachtenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:27 schreef vlad het volgende:
[..]
vakantiebaan daar waar je nu je opdracht doet?
plaatje doet het nu wel als het goed is![]()
klinkt leukquote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ook, maar die is minder leuk dan een ander baantje wat ik aangeboden heb gekregen... Voor een reparatiebedrijf voor jachten, lekker klussen aan systemen aan boord van jachtenBeetje het land doorcruisen met je gereedschapskoffertje
En wat een lelijk ding
[afbeelding]
Absoluut, maar ik wilde eigenlijk 2 maanden lang met m'n piel spelenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:01 schreef vlad het volgende:
[..]
klinkt leukzou ik voor gaan als ik jou was
![]()
die boot is heel lelijk, maar zo snelding heeft een diepgang van rond de 15 cm
![]()
Applequote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:14 schreef hermandeperman het volgende:
HugoGoogol
Appelgebak![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Leuk topic weer, dat rijbewijssie kwijt
[afbeelding]
Ieeeuwwwquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat dan, je zal er vandaag wel tegenaan moeten kijken in mijn kamer![]()
[afbeelding]
M'n huisgenoot heeft het ook jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:22 schreef Hugster het volgende:
Mijn broertje haalt in vandaag en morgen zijn heftruckrijbewijs. Is dat nou het rijbewijs waar je zo trots op bent Alex?2 dagen werk
[afbeelding]
Voor lampies?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
M'n huisgenoot heeft het ook ja
Moet je eens vragen hoe de theorie was![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Tss, vanmiddag stap ik toch echt in de auto en tank ik het beestje helemaal vol.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zelf geen geld hebben voor een ritje naar Hugo maar wel anderen uitschelden
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
IBM Thinkpad T60!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |