Wat is er mis met een onepack?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
spriet is weer overdreven alexxx
sixpacknog maar 2 te gaan
toch een behoorlijke miskoop die passat, als je het vergelijkt met deze fantastische kia rio!quote:
Mja, het is niet veel, maar we doen het er maar mee ehquote:Op maandag 5 juni 2006 21:25 schreef Fugie het volgende:
het intelligente deel van mij is het eens met herman, het andere deel vind dat je moet doen wat je wil![]()
Ik moest lachenquote:Op maandag 5 juni 2006 21:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
toch een behoorlijke miskoop die passat, als je het vergelijkt met deze fantastische kia rio!
Mja het gaat hier niet om een kat of hond, tis wel een mensenleven waar het om gaatquote:Op maandag 5 juni 2006 21:25 schreef Fugie het volgende:
het intelligente deel van mij is het eens met herman, het andere deel vind dat je moet doen wat je wil![]()
ovlov vriendjequote:Op maandag 5 juni 2006 21:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja het gaat hier niet om een kat of hond, tis wel een mensenleven waar het om gaat
Ook ik ben het een keer eens met herman![]()
Ik geloof m hoorquote:
jij kan zo bij de kia dealer aan de slag, als je dat in een eeuw vervangt door een wat politiek correctere uitspraak.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
toch een behoorlijke miskoop die passat, als je het vergelijkt met deze fantastische kia rio!
een 1.3 rs versie, 1044 kg met 85 pk uit de 1.3 van 0-100 in een eeuw. Alles electrisch als het werkt en een plastiek interieur!
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSs herman deed lachen hihiquote:
ik ben het daar ook mee eens.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja het gaat hier niet om een kat of hond, tis wel een mensenleven waar het om gaat
Ook ik ben het een keer eens met herman![]()
wat dacht je van 1 geeuw !quote:Op maandag 5 juni 2006 21:28 schreef M5 het volgende:
[..]
jij kan zo bij de kia dealer aan de slag, als je dat in een eeuw vervangt door een wat politiek correctere uitspraak.
zo onwaarschijnlijkquote:Op maandag 5 juni 2006 21:30 schreef hermandeperman het volgende:
Mja, ongelooflijk dat ik ook menselijke trekjes heb eh waar jullie het mee eens kunnen zijn?![]()
[afbeelding]
De bekleding kleurt bij uw oogschaduwquote:Op maandag 5 juni 2006 21:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
wat dacht je van 1 geeuw !
dat is toch potdomme geniaal. Ik voel me net een peu, nu nog zon stijlvol kapsel en een srtak pak en ik kan lekker gaan slijmen bij mensen om die autos te kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |