Ik heb vandaag (jongens)hemdjes gezien van Engeland en Nederland (en waarschijnlijk nog wel meer landen, maar deze vielen me op)... Heb toch nog even staan twijfelenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, het zou kunnen. Ik hoop het echter niet
Leuk (die van Engeland dan)quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag (jongens)hemdjes gezien van Engeland en Nederland (en waarschijnlijk nog wel meer landen, maar deze vielen me op)... Heb toch nog even staan twijfelen.
Die is qua kleur iig veel bescheidener dan dat oranjequote:
Ja, dat komt daardoor ook meteen zo tijdelijk over dat Oranjequote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Die is qua kleur iig veel bescheidener dan dat oranje.
Daar kunnen ze zich met goed fatsoen niet meer in vertonen als 'ze' er meteen uitliggenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat komt daardoor ook meteen zo tijdelijk over dat Oranje
Precies. En Engeland is eigenlijk altijd gewoon wel hipquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar kunnen ze zich met goed fatsoen niet meer in vertonen als 'ze' er meteen uitliggen.
Dat wordt waarschijnlijk niet eens herkend als zijnde een voetbalhemdjequote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. En Engeland is eigenlijk altijd gewoon wel hip![]()
Nou, helemaal prima tochquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat wordt waarschijnlijk niet eens herkend als zijnde een voetbalhemdje...
Ik heb ze niet gekocht, geen Nederland en geen Engeland...quote:
Dat had ik al uit je eerste bericht begrepen. Maar goed, ik vergeef jequote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gekocht, geen Nederland en geen Engeland...
Gelukkigquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat had ik al uit je eerste bericht begrepen. Maar goed, ik vergeef je![]()
Maar hoe kun je nu hard roepen dat dat geen opties.. terwijl je waarschijnlijk niet eens weet hoe het is...quote:Op maandag 5 juni 2006 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een trio met een 2e man is wat mij betreft NOOIT een optie![]()
Ik weet ook niet hoe het is met een vrouw, en ik heb ook niet de behoefte daar verandering in te brengen. Geen optie dus, precies hetzelfde...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Maar hoe kun je nu hard roepen dat dat geen opties.. terwijl je waarschijnlijk niet eens weet hoe het is...
wat zit er voor jou dan achter waarom je zoiets nooit zou willen![]()
Er is niets wat mij daarin aantrekt en zie derhalve ook geen reden om er dan aan te beginnenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Maar hoe kun je nu hard roepen dat dat geen opties.. terwijl je waarschijnlijk niet eens weet hoe het is...
wat zit er voor jou dan achter waarom je zoiets nooit zou willen![]()
Zo vroegquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:23 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga maar naar bed denk ik
Waarom is dat egoistischquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er is niets wat mij daarin aantrekt en zie derhalve ook geen reden om er dan aan te beginnen![]()
En ja, dat is best egoïstisch
Maar stel nou dat je in een situatie komt dat het je gewoon gebeurt .. dan zou jij roepen.. ik ga zekerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er is niets wat mij daarin aantrekt en zie derhalve ook geen reden om er dan aan te beginnen![]()
Als ik zeg het wel met 2 vrouwen te willen is dat naar de vrouw toe niet echt eerlijkquote:
Het is ook een groot woord, maar uiteindelijk ben ik bang dat ik dan wel zal opstappen jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Maar stel nou dat je in een situatie komt dat het je gewoon gebeurt .. dan zou jij roepen.. ik ga zeker![]()
Ik vind dat nooit "nooit"gebruik altijd zo krom..
Okay, daar heb je een puntquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik zeg het wel met 2 vrouwen te willen is dat naar de vrouw toe niet echt eerlijk![]()
Dat vind ik dan weer een goed puntquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik zeg het wel met 2 vrouwen te willen is dat naar de vrouw toe niet echt eerlijk![]()
In the end of the day denk ik dat een trio iets is wat sowieso niet snel gebeurd als je er zo naar kijkt als ik doe. Het is niet fair naar je partner toe uiteindelijkquote:
vrouwen zijn zo makkelijk over te halenquote:
Ach, ik voel me niet super zeg maarquote:
Ik lust geen paprika, en dan niet in de zin van 'ik vind het niet zo lekker', maar in de zin van 'ik krijg er kotsneigingen van'. Ik eet dus nooit paprika (vis het tussen mijn eten weg en mocht het zich onverhoopt verdekt opgesteld hebben, eet ik absoluut niet verder).quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Maar stel nou dat je in een situatie komt dat het je gewoon gebeurt .. dan zou jij roepen.. ik ga zeker![]()
Ik vind dat nooit "nooit"gebruik altijd zo krom..
Welterusten dan maar, hopelijk voel je je morgen weer wat beterquote:
Goed plan, ga ik ook doen, welterusten allemaalquote:
Welterusten Esquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Goed plan, ga ik ook doen, welterusten allemaal.
Massale leegloopquote:
Nee, niet echt. Ik werk eigenlijk alleen maar met Paint Shopquote:
Ja, de tijd gaat snel. Alleen het aantal actievelingen laat te wensen overquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:35 schreef marcb1974 het volgende:
Bijna 2 uur, dan moet de boel hier dicht
Dat is erg vroeg zeg. Nou, welterusten dan maar en succes morgenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:38 schreef marcb1974 het volgende:
Ik moet om 07.45 opstaan, en dat alleen om mijn auto naar de apk te brengen,
Truste dus maar
Ik moest om 6 uurquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:38 schreef marcb1974 het volgende:
Ik moet om 07.45 opstaan, en dat alleen om mijn auto naar de apk te brengen,
Truste dus maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |