goed, dan woon je samen etc. met je levenspartner, maar neuk je buiten de deur? of doe je trio's?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij is sex een essentieel onderdeel in een relatie... Ik kan me niets voorstellen bij een sexloze relatie eigenlijk....
Een trio met een 2e man is wat mij betreft NOOIT een optiequote:Op maandag 5 juni 2006 23:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
goed, dan woon je samen etc. met je levenspartner, maar neuk je buiten de deur? of doe je trio's?
Geen kinderen is geen kinderen, en dus ook geen adoptiekinderen... En persoonlijk zou ik een 'ik wil geen kinderen van mezelf, maar wél adoptiekinderen' een bijzonder zwak 'tegenbod' vindenquote:
wat een persoonlijke vragenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
goed, dan woon je samen etc. met je levenspartner, maar neuk je buiten de deur? of doe je trio's?
wat dacht je van de eerste 5 jaren van een kind dan? die kan je wel overslaanquote:Op maandag 5 juni 2006 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, dat ook niet. Maar adoptie duurt lang, is duur en zéker niet eenvoudig!
een kwartet ook niet trouwensquote:Op maandag 5 juni 2006 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een trio met een 2e man is wat mij betreft NOOIT een optie![]()
Elke moeder zal je nu verafschuwen en verrot scheldenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
wat dacht je van de eerste 5 jaren van een kind dan? die kan je wel overslaan
In het geval van een sexloze relatie bedoel je danquote:Op maandag 5 juni 2006 23:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
so?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Elke moeder zal je nu verafschuwen en verrot schelden![]()
En met 2 vrouwen?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een trio met een 2e man is wat mij betreft NOOIT een optie![]()
Welterusten D.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:43 schreef D.Rose het volgende:
ow, ik zie dat het buiten al donker is
tijd voor mijn bedje dus
welterusten allen
En daar gaat je geloofwaardigheidquote:
als jij en je levenspartner geen sex met elkaar hebben idd.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:42 schreef es70 het volgende:
[..]
In het geval van een sexloze relatie bedoel je dan.
Trustequote:Op maandag 5 juni 2006 23:43 schreef D.Rose het volgende:
tijd voor mijn bedje dus
welterusten allen
quote:
Wordt het een beetje engquote:Op maandag 5 juni 2006 23:43 schreef D.Rose het volgende:
tijd voor mijn bedje dus
welterusten allen
Zolang ze zich alleen met mij bezighouden niet. Overigens was de vraag al beantwoord, anders had ik immers wel bezwaar gemaakt tegen trio's in het algemeenquote:
Dan neuk ik buiten de deurquote:Op maandag 5 juni 2006 23:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
als jij en je levenspartner geen sex met elkaar hebben idd.
dus dan zou het wel kunnenquote:
Zonder sex een relatie hebben bedoel jequote:
Proostquote:
maar als álles goed is, alleen geen sex omdat je partner van hetzelfde geslacht is, maar jullie wel de afspraak maken dat het wel buiten de deur mag?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Zonder sex een relatie hebben bedoel je. Ja, maar dan heb ik het over een bestaande relatie waarin de sex wegvalt om welke reden dan ook. Een 'relatie' starten zonder dat er ooit uitzicht is op sex zou geen optie zijn....
Want? Als dat gebeurt veranderen er toch een aantal dingen?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:53 schreef es70 het volgende:
Overigens moet ik zeggen dat mensen toch behoorlijk geshockeerd zijn als je dat gewoon eerlijk zegt.
Nee, dan nog niet dusquote:Op maandag 5 juni 2006 23:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar als álles goed is, alleen geen sex omdat je partner van hetzelfde geslacht is, maar jullie wel de afspraak maken dat het wel buiten de deur mag?
dan ga ik maar neuken met mensen uit mijn vriendenkringquote:Op maandag 5 juni 2006 23:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, dan nog niet dus. Je hebt zonder sex geen relatie in mijn ogen, maar zoals Stu al zei een vriendschap...
je kan het niet meer aan he:')quote:Op maandag 5 juni 2006 23:57 schreef Stuart het volgende:
Ik heb zin in het komende WK. Lekker voor de buis hangen, bier drinken, relaxen en genieten![]()
Ja, zoietsquote:Op maandag 5 juni 2006 23:53 schreef qu63 het volgende:
Es, dé openingszin die jij dus gebruikt is: "neuken?", want als diegene nee zegt, hoef je er ook niks mee te beginnen?
Als ik heel eerlijk ben is de discussie wel een beetje geweest tochquote:
Hoe bedoel jequote:Op maandag 5 juni 2006 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want? Als dat gebeurt veranderen er toch een aantal dingen?
Jakkesquote:Op maandag 5 juni 2006 23:57 schreef Stuart het volgende:
Ik heb zin in het komende WK. Lekker voor de buis hangen, bier drinken, relaxen en genieten![]()
voor jou bedoel jequote:Op maandag 5 juni 2006 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben is de discussie wel een beetje geweest toch![]()
Alle wedstrijden waarin Nederland of Engeland speelt zal ik gaan kijkenquote:
Ik heb het over 'liefdes'relatie's, niet over vriendschappen....quote:Op maandag 5 juni 2006 23:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan ga ik maar neuken met mensen uit mijn vriendenkring
Nou, het is nu iets meer uitdiepen van maar het zijn geen nieuwe aspecten meerquote:
Hoeveel zijn dat er in eerste instantiequote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alle wedstrijden waarin Nederland of Engeland speelt zal ik gaan kijken
Voor de groepswedstrijden 6quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoeveel zijn dat er in eerste instantie.
En daar zal het ook wel bij blijven (sprak zij hoopvolquote:
Dus dan zou zowel Engeland als Nederland niet doorgaanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:05 schreef es70 het volgende:
[..]
En daar zal het ook wel bij blijven (sprak zij hoopvol).
Dat zou zomaar kunnen, tochquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus dan zou zowel Engeland als Nederland niet doorgaan![]()
Ja, het zou kunnen. Ik hoop het echter nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, toch. Ik weet van voetbal net zoveel als van computers
![]()
.
ja!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus dan zou zowel Engeland als Nederland niet doorgaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |