goed, dan woon je samen etc. met je levenspartner, maar neuk je buiten de deur? of doe je trio's?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij is sex een essentieel onderdeel in een relatie... Ik kan me niets voorstellen bij een sexloze relatie eigenlijk....
Een trio met een 2e man is wat mij betreft NOOIT een optiequote:Op maandag 5 juni 2006 23:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
goed, dan woon je samen etc. met je levenspartner, maar neuk je buiten de deur? of doe je trio's?
Geen kinderen is geen kinderen, en dus ook geen adoptiekinderen... En persoonlijk zou ik een 'ik wil geen kinderen van mezelf, maar wél adoptiekinderen' een bijzonder zwak 'tegenbod' vindenquote:
wat een persoonlijke vragenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
goed, dan woon je samen etc. met je levenspartner, maar neuk je buiten de deur? of doe je trio's?
wat dacht je van de eerste 5 jaren van een kind dan? die kan je wel overslaanquote:Op maandag 5 juni 2006 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, dat ook niet. Maar adoptie duurt lang, is duur en zéker niet eenvoudig!
een kwartet ook niet trouwensquote:Op maandag 5 juni 2006 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een trio met een 2e man is wat mij betreft NOOIT een optie![]()
Elke moeder zal je nu verafschuwen en verrot scheldenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
wat dacht je van de eerste 5 jaren van een kind dan? die kan je wel overslaan
In het geval van een sexloze relatie bedoel je danquote:Op maandag 5 juni 2006 23:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
goed, dan woon je samen etc. met je levenspartner, maar neuk je buiten de deur? of doe je trio's?
so?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Elke moeder zal je nu verafschuwen en verrot schelden![]()
En met 2 vrouwen?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een trio met een 2e man is wat mij betreft NOOIT een optie![]()
Welterusten D.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:43 schreef D.Rose het volgende:
ow, ik zie dat het buiten al donker is
tijd voor mijn bedje dus
welterusten allen
En daar gaat je geloofwaardigheidquote:
als jij en je levenspartner geen sex met elkaar hebben idd.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:42 schreef es70 het volgende:
[..]
In het geval van een sexloze relatie bedoel je dan.
Trustequote:Op maandag 5 juni 2006 23:43 schreef D.Rose het volgende:
ow, ik zie dat het buiten al donker is
tijd voor mijn bedje dus
welterusten allen
quote:
Wordt het een beetje engquote:Op maandag 5 juni 2006 23:43 schreef D.Rose het volgende:
ow, ik zie dat het buiten al donker is
tijd voor mijn bedje dus
welterusten allen
Zolang ze zich alleen met mij bezighouden niet. Overigens was de vraag al beantwoord, anders had ik immers wel bezwaar gemaakt tegen trio's in het algemeenquote:
Dan neuk ik buiten de deurquote:Op maandag 5 juni 2006 23:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
als jij en je levenspartner geen sex met elkaar hebben idd.
dus dan zou het wel kunnenquote:
Zonder sex een relatie hebben bedoel jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |