Normaal is dat man en vrouw met elkaar gaan. Het huwelijk is voor mij iets tussen man en vrouw. Ik heb helemaal niets tegen homoparen maar vind het de grootst mogelijk onzin dat ze kunnen trouwen. Overigens verbiedt de Bijbel natuurlijk gewoon gemeenschap tussen hetzelfde geslachtquote:Op maandag 5 juni 2006 22:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb de kinderbijbel meer dan eens gelezen, daar staat iig niets in over het homohuwelijk. De 'echte' bijbel staat nog steeds op mijn 'te lezen' (en aan te schaffen) lijstje
.
Vertel het me maar.
Ja, dat vroeg ik aan jou, jij vond het immers 'niet normaal' (tenzij ik het verkeerd gelezen heb).quote:Op maandag 5 juni 2006 22:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Vraag je aan mij waarom
Geen idee, het is gewoon zo
Snap ook niet dat ze het willen trouwens
zijn ze 'anders', moeten ze weer dezelfde rechten hebben
Ik zei niet dat ik dat vond, ik zei dat het zo wasquote:Op maandag 5 juni 2006 22:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik aan jou, jij vond het immers 'niet normaal' (tenzij ik het verkeerd gelezen heb).
Ondanks het feit dat ik me er niets bij voor kan stellen iets dergelijks voor een vrouw te voelen ben ik van mening dat liefde liefde is, of dat nou man/vrouw, man/man of vrouw/vrouw liefde is.
Alleen nog dit: jij vindt dat het zo is, dat wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk zo is.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik dat vond, ik zei dat het zo was
En liefde is liefde, dat klopt, en een verzegeling daarvan, ook prima, maar trouwen is nou eenmaal iets tussen een man en een vrouw.
Straks eisen homomannen nog zwangerschapsverlof
Cola ook goedquote:
nee hoor, een feit is geen meningquote:Op maandag 5 juni 2006 22:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Alleen nog dit, jij vindt dat het zo is, dat wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk zo is.
Ik ben het met D.Rose eensquote:Op maandag 5 juni 2006 22:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Alleen nog dit: jij vindt dat het zo is, dat wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk zo is.
Nee, ik neem slechts genoegen met bierquote:
Dikke, vette jammer dan, ik heb geen zin in bierquote:
ik ben het ook met jou eensquote:Op maandag 5 juni 2006 22:38 schreef es70 het volgende:
Goh, jullie zijn het met elkaar eens, verfrissend.
Ja, het homohuwelijk is belachelijk. En dat is mijn stelling van de dagquote:Op maandag 5 juni 2006 22:38 schreef es70 het volgende:
Goh, jullie zijn het met elkaar eens, verfrissend.
En dat is nogal eens het gevalquote:Op maandag 5 juni 2006 22:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ben het ook met jou eens
tenzij je mij tegenspreekt
Moe, of moe van de discussie die nauwelijks ergens over gaatquote:
Is er een discussie danquote:Op maandag 5 juni 2006 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moe, of moe van de discussie die nauwelijks ergens over gaat![]()
![]()
Ben je mal, het gaat hier toch nooit ergens overquote:
Ik doe zelden aan teruglezen he, moet dat nu wel?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben je mal, het gaat hier toch nooit ergens over.
Nee hoor, er werd slechts een stelling gedaan. En niet iedereen was het daarmee eensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |