Da's niet zo raar, post werkt niet vandaagquote:
Ach, en jij denkt dat die gasten bij 3FM niet overdreven dik worden betaaldquote:Op maandag 5 juni 2006 20:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
commerciele shit, dj's die denken dat ze leuk, etc.
ik denk dat er weinig mensen werkten vandaagquote:
nopequote:Op maandag 5 juni 2006 20:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, en jij denkt dat die gasten bij 3FM niet overdreven dik worden betaald
iddquote:Is dat ook niet de zender van Beelen![]()
Heb het anders over gister en eergisterquote:Op maandag 5 juni 2006 20:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's niet zo raar, post werkt niet vandaag.
Idem bovenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik denk dat er weinig mensen werkten vandaag
Beetje dom dus. Alsof Ruud de Wild daar destijds niet vet werd betaald. En over Giel Beelen, plz, over normale mensen gesproken zegquote:
Tisserquote:
Gister was het zondag, werken ze ook nietquote:Op maandag 5 juni 2006 20:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Heb het anders over gister en eergister
[..]
Idem boven
Oepsquote:Op maandag 5 juni 2006 20:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Gister was het zondag, werken ze ook niet.
waarom ging Ruud er dan weg?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje dom dus. Alsof Ruud de Wild daar destijds niet vet werd betaald. En over Giel Beelen, plz, over normale mensen gesproken zeg![]()
Hij gaat weer soepeltjes iddquote:Op maandag 5 juni 2006 20:55 schreef Stuart het volgende:
Goh, het forum is wel lekker op snelheid zeg![]()
Waarom gaan mensen uberhaupt weg? Doet niets af van het feit dat hij bij 3FM dik werd betaald. Het is niet zo dat de publieke omroepen matige salarissen betalen ofzoquote:Op maandag 5 juni 2006 20:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
waarom ging Ruud er dan weg?
en het is toch meestal wel zo dat de commerciële meer verdienen dan de publieke?
Nu wel weer. Lekker stabiel welquote:
Kennelijk fietsen ze niet in een gelijkmatig tempoquote:
Goed voor mekaar weer dusquote:Op maandag 5 juni 2006 21:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Kennelijk fietsen ze niet in een gelijkmatig tempo.
Extra vrije dag, kennelijk teveel gezopen om nog lekker door te blijven trappenquote:
Ieuwquote:Op maandag 5 juni 2006 21:26 schreef Stuart het volgende:
* Stuart heeft zin om te parachute springen![]()
[afbeelding]
wat houdt je tegen?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:26 schreef Stuart het volgende:
* Stuart heeft zin om te parachute springen![]()
[afbeelding]
Ik heb geen zin om het alleen te gaan doenquote:
Hmz... Dat schiet niet opquote:Op maandag 5 juni 2006 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om het alleen te gaan doen![]()
Er is inmiddels wel bewezen dat de kans groter is dat dat goed gaat dan andersomquote:Op maandag 5 juni 2006 21:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Hmz... Dat schiet niet op. Hoe kom je aan de behoefte om je uit een vliegtuig te storten en erop te vertrouwen dat dat lapje stof en die paar touwtjes je weer veilig op de grond zullen brengen
.
Vast. De uitzondering worden die de regel bevestigd trekt me bijzonder weinig (okay, ik ben een bangerdquote:Op maandag 5 juni 2006 21:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er is inmiddels wel bewezen dat de kans groter is dat dat goed gaat dan andersom![]()
quote:
Veel plezier Astridquote:
hij gaat nu weer zeuren over homostellenquote:
Veel plezier!quote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
hij gaat nu weer zeuren over homostellen
dat die niet mogen trouwen en dat ie dat in de grondwet wil
Daar heeft hij altijd moeilijk over gedaan. Het komt nu opnieuw ter sprake maar feitelijk is het iets ouds. Tsja, daar zijn het conservatieven voorquote:Op maandag 5 juni 2006 22:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dom volkquote:
Hij zal vast veel steun hebben...quote:Op maandag 5 juni 2006 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heeft hij altijd moeilijk over gedaan. Het komt nu opnieuw ter sprake maar feitelijk is het iets ouds. Tsja, daar zijn het conservatieven voor![]()
het slaat ook nergens op dat ze dat willenquote:Op maandag 5 juni 2006 22:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat wie wat wil preciesquote:Op maandag 5 juni 2006 22:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het slaat ook nergens op dat ze dat willen
Veel Amerikanen zijn erg conservatief. Hoewel veel Europeanen dit soort standpunten als idioot zullen bestempelen zijn er veel gelovige Amerikanen die ermee weglopenquote:
Waaromquote:
Lees de Bijbelquote:Op maandag 5 juni 2006 22:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom. Waarom is het wel normaal dat heterostellen hun liefde willen 'bezegelen' met een huwelijk, maar niet normaal voor homostellen
.
Vraag je aan mij waaromquote:Op maandag 5 juni 2006 22:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom. Waarom is het wel normaal dat heterostellen hun liefde willen 'bezegelen' met een huwelijk, maar niet normaal voor homostellen
.
Ik heb de kinderbijbel meer dan eens gelezen, daar staat iig niets in over het homohuwelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |