abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38573010
quote:
Op maandag 5 juni 2006 21:38 schreef es70 het volgende:

[..]

Hmz... Dat schiet niet op . Hoe kom je aan de behoefte om je uit een vliegtuig te storten en erop te vertrouwen dat dat lapje stof en die paar touwtjes je weer veilig op de grond zullen brengen .
Er is inmiddels wel bewezen dat de kans groter is dat dat goed gaat dan andersom
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  maandag 5 juni 2006 @ 21:42:07 #27
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38573105
quote:
Op maandag 5 juni 2006 21:39 schreef Stuart het volgende:

[..]

Er is inmiddels wel bewezen dat de kans groter is dat dat goed gaat dan andersom
Vast. De uitzondering worden die de regel bevestigd trekt me bijzonder weinig (okay, ik ben een bangerd ).
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  maandag 5 juni 2006 @ 22:01:34 #28
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_38573929
Bush
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 5 juni 2006 @ 22:02:58 #29
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38573982
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:01 schreef qu63 het volgende:
Bush
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_38574015
Tot vrijdag/zaterdag allemaal
  maandag 5 juni 2006 @ 22:04:31 #31
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38574049
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Tot vrijdag/zaterdag allemaal
Veel plezier Astrid .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  maandag 5 juni 2006 @ 22:05:09 #32
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_38574077
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:02 schreef es70 het volgende:

[..]

hij gaat nu weer zeuren over homostellen

dat die niet mogen trouwen en dat ie dat in de grondwet wil
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 5 juni 2006 @ 22:05:51 #33
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_38574114
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Tot vrijdag/zaterdag allemaal
Veel plezier!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 5 juni 2006 @ 22:06:34 #34
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38574143
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:05 schreef qu63 het volgende:

[..]

hij gaat nu weer zeuren over homostellen

dat die niet mogen trouwen en dat ie dat in de grondwet wil
Wat een kneus .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  maandag 5 juni 2006 @ 22:08:42 #35
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_38574221
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:06 schreef es70 het volgende:

[..]

Wat een kneus .
ja
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_38574225
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Tot vrijdag/zaterdag allemaal
Doei
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_38574261
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:05 schreef qu63 het volgende:

[..]

hij gaat nu weer zeuren over homostellen

dat die niet mogen trouwen en dat ie dat in de grondwet wil
Daar heeft hij altijd moeilijk over gedaan. Het komt nu opnieuw ter sprake maar feitelijk is het iets ouds. Tsja, daar zijn het conservatieven voor
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  maandag 5 juni 2006 @ 22:10:02 #38
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38574282
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:08 schreef qu63 het volgende:

[..]

ja
Dom volk .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  maandag 5 juni 2006 @ 22:10:49 #39
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38574316
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:09 schreef Stuart het volgende:

[..]

Daar heeft hij altijd moeilijk over gedaan. Het komt nu opnieuw ter sprake maar feitelijk is het iets ouds. Tsja, daar zijn het conservatieven voor
Hij zal vast veel steun hebben...
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  Moderator maandag 5 juni 2006 @ 22:13:20 #40
18653 crew  D.
pi_38574426
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:05 schreef qu63 het volgende:

[..]

hij gaat nu weer zeuren over homostellen

dat die niet mogen trouwen en dat ie dat in de grondwet wil
het slaat ook nergens op dat ze dat willen
  Moderator maandag 5 juni 2006 @ 22:13:42 #41
18653 crew  D.
pi_38574441
oja, ik ben er weer
  maandag 5 juni 2006 @ 22:14:47 #42
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38574504
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:13 schreef D.Rose het volgende:

[..]

het slaat ook nergens op dat ze dat willen
Dat wie wat wil precies .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_38574530
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:10 schreef es70 het volgende:

[..]

Hij zal vast veel steun hebben...
Veel Amerikanen zijn erg conservatief. Hoewel veel Europeanen dit soort standpunten als idioot zullen bestempelen zijn er veel gelovige Amerikanen die ermee weglopen
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_38574535
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:13 schreef D.Rose het volgende:
oja, ik ben er weer
Hoi
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  Moderator maandag 5 juni 2006 @ 22:15:48 #45
18653 crew  D.
pi_38574549
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:14 schreef es70 het volgende:

[..]

Dat wie wat wil precies .
dat homoparen willen trouwen
  Moderator maandag 5 juni 2006 @ 22:16:14 #46
18653 crew  D.
pi_38574559
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:15 schreef Stuart het volgende:

[..]

Hoi
oja: eejjjjjjjj
  maandag 5 juni 2006 @ 22:17:37 #47
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38574620
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:15 schreef D.Rose het volgende:

[..]

dat homoparen willen trouwen
Waarom . Waarom is het wel normaal dat heterostellen hun liefde willen 'bezegelen' met een huwelijk, maar niet normaal voor homostellen .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_38574660
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:17 schreef es70 het volgende:

[..]

Waarom . Waarom is het wel normaal dat heterostellen hun liefde willen 'bezegelen' met een huwelijk, maar niet normaal voor homostellen .
Lees de Bijbel
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  Moderator maandag 5 juni 2006 @ 22:20:31 #49
18653 crew  D.
pi_38574748
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:17 schreef es70 het volgende:

[..]

Waarom . Waarom is het wel normaal dat heterostellen hun liefde willen 'bezegelen' met een huwelijk, maar niet normaal voor homostellen .
Vraag je aan mij waarom

Geen idee, het is gewoon zo
Snap ook niet dat ze het willen trouwens
zijn ze 'anders', moeten ze weer dezelfde rechten hebben
  maandag 5 juni 2006 @ 22:20:41 #50
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38574756
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:18 schreef Stuart het volgende:

[..]

Lees de Bijbel
Ik heb de kinderbijbel meer dan eens gelezen, daar staat iig niets in over het homohuwelijk . De 'echte' bijbel staat nog steeds op mijn 'te lezen' (en aan te schaffen) lijstje .

Vertel het me maar .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')