Normaal is dat man en vrouw met elkaar gaan. Het huwelijk is voor mij iets tussen man en vrouw. Ik heb helemaal niets tegen homoparen maar vind het de grootst mogelijk onzin dat ze kunnen trouwen. Overigens verbiedt de Bijbel natuurlijk gewoon gemeenschap tussen hetzelfde geslachtquote:Op maandag 5 juni 2006 22:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb de kinderbijbel meer dan eens gelezen, daar staat iig niets in over het homohuwelijk. De 'echte' bijbel staat nog steeds op mijn 'te lezen' (en aan te schaffen) lijstje
.
Vertel het me maar.
Ja, dat vroeg ik aan jou, jij vond het immers 'niet normaal' (tenzij ik het verkeerd gelezen heb).quote:Op maandag 5 juni 2006 22:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Vraag je aan mij waarom
Geen idee, het is gewoon zo
Snap ook niet dat ze het willen trouwens
zijn ze 'anders', moeten ze weer dezelfde rechten hebben
Ik zei niet dat ik dat vond, ik zei dat het zo wasquote:Op maandag 5 juni 2006 22:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik aan jou, jij vond het immers 'niet normaal' (tenzij ik het verkeerd gelezen heb).
Ondanks het feit dat ik me er niets bij voor kan stellen iets dergelijks voor een vrouw te voelen ben ik van mening dat liefde liefde is, of dat nou man/vrouw, man/man of vrouw/vrouw liefde is.
Alleen nog dit: jij vindt dat het zo is, dat wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk zo is.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik dat vond, ik zei dat het zo was
En liefde is liefde, dat klopt, en een verzegeling daarvan, ook prima, maar trouwen is nou eenmaal iets tussen een man en een vrouw.
Straks eisen homomannen nog zwangerschapsverlof
Cola ook goedquote:
nee hoor, een feit is geen meningquote:Op maandag 5 juni 2006 22:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Alleen nog dit, jij vindt dat het zo is, dat wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk zo is.
Ik ben het met D.Rose eensquote:Op maandag 5 juni 2006 22:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Alleen nog dit: jij vindt dat het zo is, dat wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk zo is.
Nee, ik neem slechts genoegen met bierquote:
Dikke, vette jammer dan, ik heb geen zin in bierquote:
ik ben het ook met jou eensquote:Op maandag 5 juni 2006 22:38 schreef es70 het volgende:
Goh, jullie zijn het met elkaar eens, verfrissend.
Ja, het homohuwelijk is belachelijk. En dat is mijn stelling van de dagquote:Op maandag 5 juni 2006 22:38 schreef es70 het volgende:
Goh, jullie zijn het met elkaar eens, verfrissend.
En dat is nogal eens het gevalquote:Op maandag 5 juni 2006 22:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ben het ook met jou eens
tenzij je mij tegenspreekt
Moe, of moe van de discussie die nauwelijks ergens over gaatquote:
Is er een discussie danquote:Op maandag 5 juni 2006 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moe, of moe van de discussie die nauwelijks ergens over gaat![]()
![]()
Ben je mal, het gaat hier toch nooit ergens overquote:
Ik doe zelden aan teruglezen he, moet dat nu wel?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben je mal, het gaat hier toch nooit ergens over.
Nee hoor, er werd slechts een stelling gedaan. En niet iedereen was het daarmee eensquote:
Als je behoefte hebt aan een aantal posts waarin het over het al dan niet 'normaal' zijn van het homohuwelijk hebt wel, anders kun je het wel latenquote:Op maandag 5 juni 2006 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik doe zelden aan teruglezen he, moet dat nu wel?
En wat was de stelling?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee hoor, er werd slechts een stelling gedaan. En niet iedereen was het daarmee eens![]()
Of het homohuwelijk al dan niet moet worden toegestaan zeg maarquote:
Ja hoor, sta maar toequote:Op maandag 5 juni 2006 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Of het homohuwelijk al dan niet moet worden toegestaan zeg maar![]()
quote:
Nou, hij plaatste alleen een kotssmilie bij de naam Bush. Daaruit mag ik opmaken dat hij dus een voorstander is van het homohuwelijk anders beperk je je niet zoquote:Op maandag 5 juni 2006 22:49 schreef es70 het volgende:
Beetje jammer dat Qutie zich er niet in gemengd heeft, tenslotte slingerde hij e.e.a. aan...
Niet goed?quote:
Iets meer dan een kotssmilie was leuk geweest, een kotssmilie alleen is een beetje magertjes...quote:Op maandag 5 juni 2006 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, hij plaatste alleen een kotssmilie bij de naam Bush. Daaruit mag ik opmaken dat hij dus een voorstander is van het homohuwelijk anders beperk je je niet zo![]()
Niet quoten voordat ik kan edittenquote:
Ja, vind ik ook wat makkelijk. Of eigenlijk, vind ik dat wat zwak om je mening mee uit te drukkenquote:Op maandag 5 juni 2006 22:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Iets meer dan een kotssmilie was leuk geweest, een kotssmilie alleen is een beetje magertjes...
Ohquote:
Jaquote:Op maandag 5 juni 2006 22:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook wat makkelijk. Of eigenlijk, vind ik dat wat zwak om je mening mee uit te drukken![]()
Ja, aangeven waarom je iets vind kan best verhelderend zijn inderdaadquote:Op maandag 5 juni 2006 22:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja. Het hoeft geen oeverloze welles/nietus discussie te worden (zeker omdat de ander(en) waarschijnlijk toch geen oren hebben naar het tegengestelde standpunt ), maar iets meer was leuk geweest
.
Conservatief hallelujaahquote:Op maandag 5 juni 2006 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zag wel Bush op tv vanavond. Gelukkig begon hij met zeggen dat het huwelijk de basis is van alles. Toen was ik wel klaar met hem.
Leven boeit niet meer, maar je moet wel netjes getrouwd zijn met iemand van de andere sexe
Mijn meningquote:Op maandag 5 juni 2006 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh
Nee, dat is omdat ik vind dat dat een vrije keuze van iedereen is. Als 2 mannen met elkaar trouwen willen moeten ze dat vooral doen.
disclaimer: ondanks dat vrouwen stom zijn wil ik er wel 1 mijn bed in en geen man![]()
Das nog wat te vriendelijk.quote:
En hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:58 schreef Stuart het volgende:
Eigenlijk ben ik ook best conservatief moet ik zeggen![]()
Er zijn meer dan genoeg mensen die ongehuwd net zo gelukkig samen leven als wanneer er 'eigendomsrechten'quote:Op maandag 5 juni 2006 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zag wel Bush op tv vanavond. Gelukkig begon hij met zeggen dat het huwelijk de basis is van alles. Toen was ik wel klaar met hem.
Leven boeit niet meer, maar je moet wel netjes getrouwd zijn met iemand van de andere sexe
Ik ben tegen het homohuwelijk, ik ben ook tegen abortus (tenzij iemand is verkracht ofzo) en zo wel meer van dat soort standpuntenquote:
Ik snap ook het nut van het huwelijk niet. Zeker niet zoals het gebracht wordt door mensen als Bushquote:Op maandag 5 juni 2006 23:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Er zijn meer dan genoeg mensen die ongehuwd net zo gelukkig samen leven als wanneer er 'eigendomsrechten'zouden zijn getekend. En er zijn ook meer dan genoeg mensen die in een huwelijk zitten waarbij het ze koud laat wat de ander uitspookt.
Getrouwd of ongetrouwd, het is maar net hoe je er zelf mee omgaat en invulling geeft aan je leven samen.
Abortus is helemaal een ingewikkeld iets...quote:Op maandag 5 juni 2006 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben tegen het homohuwelijk, ik ben ook tegen abortus (tenzij iemand is verkracht ofzo) en zo wel meer van dat soort standpunten
Mag ookquote:Op maandag 5 juni 2006 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben tegen het homohuwelijk, ik ben ook tegen abortus (tenzij iemand is verkracht ofzo) en zo wel meer van dat soort standpunten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |