Ik ben het wel met je eens. Ik vind er ook weinig aan. Het is zo standaard, zo gewoon. Beatles, Queen had iets unieks, dit vind ik zo doorsneequote:Op maandag 5 juni 2006 20:14 schreef Netsoenev het volgende:
Ik zou zo graag in het hokje 'mensen met goede smaak' geplaatst willen worden, echt waar. Maar The Smiths en nu ook Morrisey, ik krijg er gewoon jeuk van. Het ligt bij mij niet in het gehoor, en daar schaam ik me voor.
Maar jij vond de Dresden Dolls ook al kut, dus jij telt al niet meer mee.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:15 schreef Harry_Sack het volgende:
Mwoa, als het helpt, ik vind er ook geen ruk aan hoor
Ik kraak het niet af, Tong. Misschien zegt het alleen iets over mijn wansmaak, het is natuurlijk niet zomaar zo populair onder de wat 'serieuze' muziekliefhebbers.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:16 schreef tong80 het volgende:
Ik word aan de schandpaal genageld als ik een bandje niet goed vind. En jullie gaaan gvd een meester afkraken
Volgens mij vergat ie de tekst. Dat gebeurde hem vrijdag bij Jools Holland ook al...quote:Op maandag 5 juni 2006 20:21 schreef Rahl het volgende:
vergat ie de tekst nou of hoort dat zo?
Over smaak valt niet te twisten, dus je hoeft je ook niet te veronstchuldigenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:19 schreef Netsoenev het volgende:
[..]
Ik kraak het niet af, Tong. Misschien zegt het alleen iets over mijn wansmaak, het is natuurlijk niet zomaar zo populair onder de wat 'serieuze' muziekliefhebbers.
Ik vind het alleen zo saai, vervelend en jankerig als wat.
En jij durft ze in een adem te noemenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Maar jij vond de Dresden Dolls ook al kut, dus jij telt al niet meer mee.
Geef mijn een man die zo mooi oud wordtquote:Op maandag 5 juni 2006 20:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat heeft 'ie toch ook een geweldige kop.
Volgens mij knuffelt hij iets anders dan bomenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:22 schreef Elusive het volgende:
vind het anders niet zo geweldig klinken hoor maar ben dan ook nooit echt een fan geweest van die bomenknuffelende muzikant
vind maar eens een man die 20 jaar van zijn leven celibatair doorbrengtquote:Op maandag 5 juni 2006 20:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Geef mijn een man die zo mooi oud wordt.
Ja, hij is wel een beetje een watje hequote:Op maandag 5 juni 2006 20:25 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
vind maar eens een man die 20 jaar van zijn leven celibatair doorbrengt
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:26 schreef Harry_Sack het volgende:
die vent zou nu nog tussen de young ones passen
Jaaaaaaa daar moet ik bij hem ook altijd aan denken.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:28 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
![]()
Ik vind hem juist de enige echte James Bond.![]()
Maar dat komt wellicht door de Quarry-cover..
Wat de boer niet kentquote:Op maandag 5 juni 2006 20:26 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Te jong voor Morrissey? Onlangs album uitgebracht...
Hij lijkt op die Poolse huisbaas uit de Young onesquote:Op maandag 5 juni 2006 20:28 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
![]()
Ik vind hem juist de enige echte James Bond.![]()
Maar dat komt wellicht door de Quarry-cover..
Tjah, ik ben er in principe ook te jong voor.. Maar ben via You Are The Quarry toch bij The Smiths enzo terecht gekomen.quote:
Last Night I Dreamt denk ik wel. Bigmouth denk ik niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
How Soon Is Now!!
Zou er ook nog een Last Night I Dreamt of Bigmouth Strikes Again in zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |