Hoe krijg jij het voor elkaar om door het slotje heen te posten?quote:
deed ik datquote:Op maandag 5 juni 2006 20:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe krijg jij het voor elkaar om door het slotje heen te posten?![]()
*knuffel geeft*quote:
je moet wat overhebben voor dampende, homemade roti waar je je vingers bij afliktquote:Op maandag 5 juni 2006 20:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
*knuffel geeft*
maar Aarti, om nou helemaal naar amsterdam te gaan..daas te ver weg
Of je bent een undercovermod die zich zojuist verraden heeft.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
bovennatuurlijke krachten
Ik ben ook een van de X-Men
arme jij.quote:
Ik was de Molquote:Op maandag 5 juni 2006 20:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Of je bent een undercovermod die zich zojuist verraden heeft.![]()
ik denk dat het yvonne is.. dan snap ik het afschrikkende effect plotseling welquote:Op maandag 5 juni 2006 20:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Of je bent een undercovermod die zich zojuist verraden heeft.![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:15 schreef Aarti het volgende:
[..]
arme jij.
ik reageer wel op je
waar wil je het over hebben?
als je nog in den haag geweest was...quote:Op maandag 5 juni 2006 20:15 schreef Aarti het volgende:
je moet wat overhebben voor dampende, homemade roti waar je je vingers bij aflikt![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik denk dat het yvonne is.. dan snap ik het afschrikkende effect plotseling wel
Dan was het wel een erg goede kloon van Yvonne.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik denk dat het yvonne is.. dan snap ik het afschrikkende effect plotseling wel
jaaaaaaaaaaquote:
In denhaag hebben we geluncht met afbakbroodjes belegd met pesto, mozarella, tomaat en basilicumquote:
ach gossie.. niet huilen...quote:
Wie is moz ??quote:
Welke CD wil je? Ik heb de nieuwste van Moz hier liggenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:14 schreef Twisted_fok het volgende:
Nu baal ik dat ik van mezelf voorlopig niet meer naar de Plato mag om cd's te kopen.
klinkt goedquote:Op maandag 5 juni 2006 20:18 schreef Aarti het volgende:
[..]
In denhaag hebben we geluncht met afbakbroodjes belegd met pesto, mozarella, tomaat en basilicum![]()
![]()
in het fb topic van r&pquote:Op maandag 5 juni 2006 20:20 schreef CherryLips het volgende:
waar vraag je een slotje aan voor een dubbel topic
Is al gebeurd.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:20 schreef CherryLips het volgende:
en er was over!quote:
of via het topic report.. en dan komt de grote wijze Ccquote:Op maandag 5 juni 2006 20:20 schreef CherryLips het volgende:
je weet waar abraham de mosterd haalt? das wel lekker na de maaltijdquote:Op maandag 5 juni 2006 20:22 schreef Aarti het volgende:
[..]
en er was over!
maar ja, dat is hoe noem je dat in oudhollands mosterd na de maalltijd?
Of haar adjudant Scorpion.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
of via het topic report.. en dan komt de grote wijze Cc
das me net iets te oudquote:Op maandag 5 juni 2006 20:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
je weet waar abraham de mosterd haalt? das wel lekker na de maaltijd
ik heb liever Ccquote:
CC is niet groot en zeker niet wijs . . .quote:Op maandag 5 juni 2006 20:22 schreef nixxx het volgende:
of via het topic report.. en dan komt de grote wijze Cc![]()
Wij allemaal, zij is immers de enige mod die zich met enige regelmaat in de slowchat laat zien.quote:
Ik record de streamquote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wij allemaal, zij is immers de enige mod die zich met enige regelmaat in de slowchat laat zien.![]()
wel een beetje.. maar het ligt eraan voor welk doelquote:
Zit ie niet op Pinkpop?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:30 schreef Thisbe het volgende:
Ja ik ben nog steeds boos. Niet opkomen dagen en ook niet afzeggenen vooral niet reageren op smsjes
![]()
Mannen![]()
Neauzem?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:30 schreef Thisbe het volgende:
Ja ik ben nog steeds boos. Niet opkomen dagen en ook niet afzeggenen vooral niet reageren op smsjes
![]()
Mannen![]()
boys lie, poke 'em in the eyequote:Op maandag 5 juni 2006 20:30 schreef Thisbe het volgende:
![]()
Mannen![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:30 schreef Thisbe het volgende:
![]()
Mannen![]()
Misschien komt dat door het gemiddelde niveau hier.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
en dan komt ze best wijs over .. vind ik dan
kijk.. daar moet je dus nog even aan werken CLquote:
ze moesten 'm afvoerenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:33 schreef Twisted_fok het volgende:
als er 1 schaap over de dranghekken is volgen er meer.
Scorpion had ook nog gekund . . .quote:
Dan moet je ook niet met de verkeerde mannen afsprekenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:30 schreef Thisbe het volgende:
![]()
Mannen![]()
Ik denk dat het bestand uiteindelijk best groot zal wordenquote:
Charlie Big Potato ??quote:Op maandag 5 juni 2006 20:32 schreef CherryLips het volgende:
beetje jammer dat ze nu het enige kutlied van skunk anansie zingt.
opzouten met die magoolquote:Op maandag 5 juni 2006 20:30 schreef Thisbe het volgende:
![]()
Mannen![]()
Mailen mag ookquote:Op maandag 5 juni 2006 20:34 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik denk dat het bestand uiteindelijk best groot zal worden![]()
Doe je het niet goed, gewoon opnieuw inpakken . . .quote:Op maandag 5 juni 2006 20:34 schreef Dickies het volgende:
Ik denk dat het bestand uiteindelijk best groot zal worden![]()
Ik neem pas sinds een kwartier op he, doe het vooral voor de RHCPquote:
wat schattigquote:Op maandag 5 juni 2006 20:36 schreef Thisbe het volgende:
Nee niet nozem, die zou niet durven om niet op te komen dagen![]()
nee, hedonism.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:35 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Charlie Big Potato ??
Vind ik juist één van de betere nummers van ze . . .![]()
![]()
ik luister liever naar mijn eigen herrie.. en waar is mijn bierquote:Op maandag 5 juni 2006 20:36 schreef Thisbe het volgende:
Nee niet nozem, die zou niet durven om niet op te komen dagen![]()
En Pinkpop is ook kut, al die herrie![]()
Waar is de wijn![]()
Ik zou 'm na afloop ook graag willen hebben als het niet teveel moeite is . . .quote:Op maandag 5 juni 2006 20:36 schreef Dickies het volgende:
Ik neem pas sinds een kwartier op he, doe het vooral voor de RHCP![]()
zeg het maar hoorquote:
Geen probleemquote:Op maandag 5 juni 2006 20:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik zou 'm na afloop ook graag willen hebben als het niet teveel moeite is . . .![]()
![]()
ze bedoelt niet morrissey hoor.. denk ik..quote:
oh, ok, sorry danquote:Op maandag 5 juni 2006 20:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
ze bedoelt niet morrissey hoor.. denk ik..
ik vind de tekst erg goedquote:
Ja ik schreeuw wel even met je mee.quote:
ga een marathon lopen, vergeet je problemen 14.gifquote:Op maandag 5 juni 2006 20:41 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja ik schreeuw wel even met je mee.
Mannen![]()
ik heb een gescheurde pees, dus ik kan ook al niet sporten godverdomme!quote:Op maandag 5 juni 2006 20:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
ga een marathon lopen, vergeet je problemen 14.gif
had ie gezegd dat ie zou bellen?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:43 schreef Thisbe het volgende:
[..]
ik heb een gescheurde pees, dus ik kan ook al niet sporten godverdomme!
De LUL!![]()
Dan ga je breien!quote:Op maandag 5 juni 2006 20:43 schreef Thisbe het volgende:
hij zou gewoon komen om half 7. Het is nu geen half 7!quote:
ooops... sorryquote:Op maandag 5 juni 2006 20:43 schreef Thisbe het volgende:
[..]
De LUL!![]()
Nog ongesteld? Vriending wordt het nu, wisselen jullie elkaar mooi afquote:Op maandag 5 juni 2006 20:46 schreef CherryLips het volgende:
heb ik toch weer gelijk met m'n ondertitel...
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:47 schreef Thisbe het volgende:
[..]
hij zou gewoon komen om half 7. Het is nu geen half 7!
Ik heb nog wel een niet al te beste riesling open.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
ooops... sorryik kan je wel een virtueel wijntje inschenken
O ja, jij was toch degene die zei dat ik me niet aan moest stellen met m'n enkelquote:
Of naaien!quote:
Welnee, ik heb juist heel begripvol op je gereageerd.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:49 schreef Thisbe het volgende:
[..]
O ja, jij was toch degene die zei dat ik me niet aan moest stellen met m'n enkel![]()
Jij bent ook een lul![]()
En dan te bedenken dat je misschien anders vanavond met die lul het bed in was gedokenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:49 schreef Thisbe het volgende:
[..]
O ja, jij was toch degene die zei dat ik me niet aan moest stellen met m'n enkel![]()
Als hij zou komen en hij is niet gekomen, en heeft niks laten horen, is er misschien iets dringends tussen gekomen.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:47 schreef Thisbe het volgende:
[..]
hij zou gewoon komen om half 7. Het is nu geen half 7!
Nee, een man hoort te laat te kunnen komen. Soms moet dat zelfs een keertje.quote:
Ik ben maar een paar dagen ongesteld hoor, geen twee wekenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:48 schreef Dickies het volgende:
[..]
Nog ongesteld? Vriending wordt het nu, wisselen jullie elkaar mooi af![]()
plato is geen lul.. een misleide pvda-er dat wel.. maar een lul.. nee johquote:Op maandag 5 juni 2006 20:49 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik hou geen data bijquote:Op maandag 5 juni 2006 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben maar een paar dagen ongesteld hoor, geen twee weken
Ik ben er niet eens van overtuigd dat ie er een heeft, laat staan dat ie er eentje isquote:Op maandag 5 juni 2006 20:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
plato is geen lul.. een misleide pvda-er dat wel.. maar een lul.. nee joh
Zal ik alles waar ik bij jou niet van overtuigd ben ook maar even op tafel gooien?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ben er niet eens van overtuigd dat ie er een heeft, laat staan dat ie er eentje is.
Hij heeft er een, dat is voor mij op het moment voldoende om hem eens flink uit te schelden omdat zijn seksegenoten hufters zijn.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
plato is geen lul.. een misleide pvda-er dat wel.. maar een lul.. nee joh
Ja.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zal ik alles waar ik bij jou niet van overtuigd ben ook maar even op tafel gooien?![]()
Ik denk dat je in de war bent met zijn ruggengraat...quote:Op maandag 5 juni 2006 20:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ben er niet eens van overtuigd dat ie er een heeft...
Ga je gang.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zal ik alles waar ik bij jou niet van overtuigd ben ook maar even op tafel gooien?![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met zijn ruggengraat...
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:54 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Hij heeft er een, dat is voor mij op het moment voldoende om hem eens flink uit te schelden omdat zijn seksegenoten hufters zijn.Nogal wiedes.
ja.. en de import antillianen ook..quote:
Geen stream meerquote:Op maandag 5 juni 2006 20:58 schreef ThunderChild het volgende:
Bij jullie ook opeens geen beeld meer ??![]()
![]()
Witte of rooie ??quote:Op maandag 5 juni 2006 20:59 schreef Thisbe het volgende:
En nu ga ik op de bank de hele fles wijn leegdrinken.
Gmblm![]()
Niet zo mokken, meisjequote:Op maandag 5 juni 2006 20:59 schreef Thisbe het volgende:
Gmblm![]()
Mannen met lang haarquote:Op maandag 5 juni 2006 21:00 schreef Twisted_fok het volgende:
Jammer dat Anthony z'n haar weer lang heeft.
verdrink je verdrietquote:Op maandag 5 juni 2006 20:59 schreef Thisbe het volgende:
Gmblm![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:59 schreef Burdie het volgende:
Geen stream meer. De peppers hoef ik niet zo nodig te zien op stream.
Ja joh, The Flaming Lips, Franz Ferdinand en Morrissey waren voor mij echt het hoogtepunt van dit weekend, samen met de Kaiser Chiefs. En die eerste drie kwamen allemaal achter elkaar, dus ik vind het wel even genoeg geweest.quote:
Dat klinkt in elk geval niet zo corps-ballerig als Plateau.quote:
ow my gawd!!! nu heeft het water nog een smaakje ook ipv alleen een kleurtje?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:04 schreef CherryLips het volgende:
oh kak, theezakje iets te lang in het water gehangen
gatver.
Welnee, in het corps zou mijn naam tot P1 of zo afgekort worden.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat klinkt in elk geval niet zo corps-ballerig als Plateau.
Al weet ik niet of "Henk" nu zo'n positieve klank heeft,.
niet echt.. maar ik gooi mijn raam wel dicht nuquote:
Shit, Kaiser Chiefs gemist . . .quote:Op maandag 5 juni 2006 21:03 schreef Burdie het volgende:
Ja joh, The Flaming Lips, Franz Ferdinand en Morrissey waren voor mij echt het hoogtepunt van dit weekend, samen met de Kaiser Chiefs. En die eerste drie kwamen allemaal achter elkaar, dus ik vind het wel even genoeg geweest..
Ik heb lekker Franz Ferdinand aangezet om na te genieten.
Tja, dan is het idd niet meer te zuipen. Zet maar nieuwe . . .quote:Op maandag 5 juni 2006 21:04 schreef CherryLips het volgende:
oh kak, theezakje iets te lang in het water gehangen
gatver.
het is iets te veel van 't goeiequote:Op maandag 5 juni 2006 21:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
ow my gawd!!! nu heeft het water nog een smaakje ook ipv alleen een kleurtje?
Het idee! Vreselijk!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
ow my gawd!!! nu heeft het water nog een smaakje ook ipv alleen een kleurtje?
Of je zou een bijnaam krijgen. Ik was laatst met een grote groep corpsballen en die hadden voor iedereen een naam. De één heette Pannenkoek, de ander "Wim", en er was een "WJ1" en een "WJ2" en ga zo maar doorquote:Op maandag 5 juni 2006 21:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Welnee, in het corps zou mijn naam tot P1 of zo afgekort worden.![]()
Diederik-Jan wordt dan vaak afgekort tot DJ.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Of je zou een bijnaam krijgen. Ik was laatst met een grote groep corpsballen en die hadden voor iedereen een naam. De één heette Pannenkoek, de ander "Wim", en er was een "WJ1" en een "WJ2" en ga zo maar door.
Oh. Ik geloof je, Peen.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Welnee, in het corps zou mijn naam tot P1 of zo afgekort worden.![]()
vaak haal ik mijn zakje niet eens uit het water..quote:
My god, jij bent echt te erg.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
vaak haal ik mijn zakje niet eens uit het water..
Goed idee QyRoZ-Jan.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:09 schreef Q. het volgende:
P1. Is het niet de wekelijkse tijd om het vrouwelijk geslacht uit te schelden?
Ja, maar ze hadden allemaal een dubbele naam. En de meisjes heetten allemaal Natasha geloof ikquote:Op maandag 5 juni 2006 21:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Diederik-Jan wordt dan vaak afgekort tot DJ.![]()
"Frezer" was ooit een bijnaam voor mij,quote:Op maandag 5 juni 2006 21:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Of je zou een bijnaam krijgen. Ik was laatst met een grote groep corpsballen en die hadden voor iedereen een naam. De één heette Pannenkoek, de ander "Wim", en er was een "WJ1" en een "WJ2" en ga zo maar door.
dan komt er tenminste nog WAT smaak aanquote:
En je volledige naam is ??quote:
Dan hebben we nie een dilemma, aangezien er hier nog een annie rond loopt. Hoe gaan we dat oplossenquote:
Welnee, corpsmeisjes heten Willemijn, Noortje of Jolijn.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, maar ze hadden allemaal een dubbele naam. En de meisjes heetten allemaal Natasha geloof ik.
Ja, veel te veel. Ieuw!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
dan komt er tenminste nog WAT smaak aan
niet...quote:Op maandag 5 juni 2006 21:14 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dan hebben we nie een dilemma, aangezien er hier nog een annie rond loopt. Hoe gaan we dat oplossen![]()
hahaquote:Op maandag 5 juni 2006 21:14 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dan hebben we nie een dilemma, aangezien er hier nog een annie rond loopt. Hoe gaan we dat oplossen![]()
Annie1 en Annie2?
pietjequote:Op maandag 5 juni 2006 21:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mag ik ook een bijnaam? Vogeltje ofzo?.
Wat dacht je van Christine?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
"Huismus"quote:Op maandag 5 juni 2006 21:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
polsie?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat zou een best leuke "gewone" naam zijn.quote:
Dat zal ik doen, annie2.quote:
linne(n) ... voor op bedquote:
Ja, misschien is die naam iets te controversieel.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, dan denkt iedereen gelijk dat ik een slet ben..
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, dan denktweet iedereen gelijk dat ik een slet ben..
Ja, het ligt aan de naamquote:Op maandag 5 juni 2006 21:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, misschien is die naam iets te controversieel.![]()
Nog steeds voor zijn theedrinkgewoontes neem ik aan?quote:
Duh! Dat is ongezond.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nog steeds voor zijn theedrinkgewoontes neem ik aan?
En? Ik ben altijd nummer één maar voel zelden de noodzaak om dat vijf keer per dag aan anderen te meldenquote:
Namen zijn belangrijk, het is zelfs zo dat namen als Wesley en Jeffrey de kans om voor een sollicitatiegesprek uitgenodigd te worden aanzienlijk verkleinen bij bepaalde functies.quote:
haha.. je voelt mijn hete adem in je nek he..quote:
Hetzelfde geldt uiteraard voor Hasan, Souad, Oualid, Fatma, Meryem, Ali, Mohammed, etc.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Namen zijn belangrijk, het is zelfs zo dat namen als Wesley en Jeffrey de kans om voor een sollicitatiegesprek uitgenodigd te worden aanzienlijk verkleinen bij bepaalde functies.![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
En? Ik ben altijd nummer één maar voel zelden de noodzaak om dat vijf keer per dag aan anderen te melden.
Callgirl?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Namen zijn belangrijk, het is zelfs zo dat namen als Wesley en Jeffrey de kans om voor een sollicitatiegesprek uitgenodigd te worden aanzienlijk verkleinen bij bepaalde functies.![]()
En morgen nummer 100 want dan is het gepeupel thuis gekomen en de roezen uitgeslapen . . .quote:
Thee is überhaupt smakeloos, ik drink het dan ook nooit.quote:
nog twee-en-een-half uurquote:Op maandag 5 juni 2006 21:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
En? Ik ben altijd nummer één maar voel zelden de noodzaak om dat vijf keer per dag aan anderen te melden.
Je weet hoe moelijk dat is hè? Maar je bent goed op weg.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
haha.. je voelt mijn hete adem in je nek he..
het is mijn doel om nog kanslozer te worden![]()
Het is een gave, sorry, maar anders was jij de eerste die ik van het geheim op de hoogte brachtquote:
Misschien dat Wesley het dan wel goed doet.quote:
Voor wat ??quote:Op maandag 5 juni 2006 21:22 schreef Aarti het volgende:
Nog maar 4 nachtjes slapen
Nee, want vandaag is de laatste reactiedagquote:Op maandag 5 juni 2006 21:21 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En morgen nummer 100 want dan is het gepeupel thuis gekomen en de roezen uitgeslapen . . .![]()
![]()
![]()
What has she in her pocketssesssss?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
nog twee-en-een-half uur.
ik zeg je: in the pocketttttttttt.
Dan... Is het weekendquote:Op maandag 5 juni 2006 21:22 schreef Aarti het volgende:
Nog maar 4 nachtjes slapen
ik doe mijn bestquote:Op maandag 5 juni 2006 21:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Je weet hoe moelijk dat is hè? Maar je bent goed op weg.
nee, dat gaat helaas nog wat langer duren, vrees ikquote:
Gokje: Kamer.quote:
Voetbal is beter dan seks. En eenvoudiger te beleven.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee, dat gaat helaas nog wat langer duren, vrees ik
WK voetbal begint![]()
Graag wil ik bovenstaande post onderschrijven.quote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee, dat gaat helaas nog wat langer duren, vrees ik
WK voetbal begint![]()
De kans dat ik seks krijg is groter dan de kans dat "we" WK worden. Helaas?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Voetbal is beter dan seks. En eenvoudiger te beleven.![]()
En jij zegt iets over Nixxx??quote:Op maandag 5 juni 2006 21:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Voetbal is beter dan seks. En eenvoudiger te beleven.![]()
Oh mooi, dan kan ik jou wel vragen om mij te helpen verhuizenquote:Op maandag 5 juni 2006 21:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig heb ik de komende maand weinig andere bezigheden.![]()
Ik zie het er beiden niet van komen dit jaar.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:26 schreef Aarti het volgende:
[..]
De kans dat ik seks krijg is groter dan de kans dat "we" WK worden. Helaas?![]()
Hier is het andersom, maar jij bent een vrouw.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:26 schreef Aarti het volgende:
[..]
De kans dat ik seks krijg is groter dan de kans dat "we" WK worden. Helaas?![]()
Dat kun je inderdaad best vragen.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh mooi, dan kan ik jou wel vragen om mij te helpen verhuizen.
De kans dat ik binnenkort seks krijg is groter dan de kans dat ik het WK ga volgen.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:26 schreef Aarti het volgende:
[..]
ha.. een uitdaging!quote:
Jezelf vragen om te helpen met verhuizenquote:Op maandag 5 juni 2006 21:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat kun je inderdaad best vragen.![]()
Hoop ik zeer binnenkort ook te gaan doen.![]()
je gelooft het eindelijk?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier is het andersom, maar jij bent een vrouw.
Excuus. Dat mag natuurlijk.quote:
je hebt mijn nummerquote:Op maandag 5 juni 2006 21:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
De kans dat ik binnenkort seks krijg is groter dan de kans dat ik het WK ga volgen..
Oh, maar ik moet meedoen met de WK-poule op mijn werk... damnit, dan maar snel wat te neuken regelen he..
Mooi om te zien dat er achter mij zo voor de tweede plaats gevochten wordt.quote:
Daar heb je het al.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
Omdat we allerlei kansloze eisen hebben.
Ik hoor al de hele tijd dat Burdie de absolute nummer 1 is. Leg eens uit?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Een heel klein beetje. Maar toch. Even de absolute #1-plek verdedigen.![]()
Samengevat: een klootzak.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
Hij moet humor hebben, spontaan zijn, alles voor me doen, maar geen mietje zijn
moet wel vrouw zijn....quote:Op maandag 5 juni 2006 21:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar heb je het al.![]()
Wij hebben geen eens eisen.![]()
hoe dan lukt het niet?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar heb je het al.![]()
Wij hebben geen eens eisen.![]()
Dat is aan de andere kant, de kant met de tieten.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik hoor al de hele tijd dat Burdie de absolute nummer 1 is. Leg eens uit?
Klopt. Het is slechts een van de vele nummers op mijn lijstje "nummers die ik niet ga bellen als ik iets te neuken wil regelen".quote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Klopt. Het is slechts een van de vele nummers op mijn lijstje "nummers die ik niet ga bellen als ik iets te neuken wil regelen".
Je ontkent het niet eens.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:30 schreef Burdie het volgende:
Jeez, dat impliceert dat ik echt zulk soort lijstjes bijhoud.
dat doe je ook, ik heb ze gezienquote:Op maandag 5 juni 2006 21:30 schreef Burdie het volgende:
Terwijl iedereen die je beter kent weet hoe goed je geheugen isquote:Op maandag 5 juni 2006 21:30 schreef Burdie het volgende:
Ik neem aan dat dit een retorische vraag is?quote:
Lieve schat, het is fok. Uit ervaring blijkt dat ontkennen gewoon geen zin heeft, of iets nou waar is of niet.quote:
whehe ik weet wie het zegt..quote:Op maandag 5 juni 2006 21:30 schreef Aarti het volgende:
[..]
![]()
je hebt het niet tegen mij, en ik voel de pijn al in mn hart![]()
![]()
Als ik je posts zo zie doe je niet eens je best om je te verdedigen. Pas op Plateau, dadelijk lig je tijdens een belangrijke voetbalwedstrijd onzedelijke activiteiten uit te voeren.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat er achter mij zo voor de tweede plaats gevochten wordt.![]()
quote:
Gelukkig weten we allemaal dat het waar is.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Lieve schat, het is fok. Uit ervaring blijkt dat ontkennen gewoon geen zin heeft, of iets nou waar is of niet..
Als het voor Aarti nieuw is kan het best interessant zijn om de excuses een keer te lezen.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit een retorische vraag is?![]()
owja.. mijn hart bloedtquote:
Mij boeit het echt niet wat anderen denken hier op fok. Per slot heb ik al een bepaald, zorgvuldig opgebouwd imago.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig weten we allemaal dat het waar is.
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als het voor Aarti nieuw is kan het best interessant zijn om de feiten een keer te lezen.
Een echt sulletje denkt op zo'n moment eisen te kunnen stellen, hij is tenslotte gewildquote:Op maandag 5 juni 2006 21:32 schreef Aarti het volgende:
[..]
foutemannen
![]()
![]()
Die heb je voor een poosje om mee te genieten
En dan zoek je uiteindelijk een sulletje, endaar trouw je dan mee
dus wie weet, sulletjes die hier rond lopen![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mij boeit het echt niet wat anderen denken hier op fok. Per slot heb ik al een bepaald, zorgvuldig opgebouwd imago..
Laddertheorie,quote:Op maandag 5 juni 2006 21:32 schreef Aarti het volgende:
[..]
foutemannen
![]()
![]()
Die heb je voor een poosje om mee te genieten
En dan zoek je uiteindelijk een sulletje, endaar trouw je dan mee
dus wie weet, sulletjes die hier rond lopen![]()
waar waar watquote:Op maandag 5 juni 2006 21:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als het voor Aarti nieuw is kan het best interessant zijn om de excuses een keer te lezen.
vertelquote:Op maandag 5 juni 2006 21:34 schreef Frezer het volgende:
[..]
Laddertheorie,. Oh nee, niet helemaal,
.
Who the f**k is Fleaquote:
Ga naar een sul. Ga niet langs start. Ontvang geen passioneel liefdesleven.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:34 schreef Frezer het volgende:
[..]
Laddertheorie,. Oh nee, niet helemaal,
.
post je tieten!quote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ga naar een sul. Ga niet langs start. Ontvang geen passioneel liefdesleven.
Gebruik de zoekfunctie of google eens,quote:
Boe die je bent.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je kent van die vrouwen die zeggen geen eisen te stellen? Die liegenquote:
Ik heb geen reeks in ONZ over andermans seksleven anders.quote:
Ach als we oud zijn gaan we gewoon allemaal in een bejaardentehuis voor verbitterde vrijgezellen wonen.quote:
Niet dat je weet tenminste. Wel in R&P. Deze reeks.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb geen reeks in ONZ over andermans seksleven anders..
heb ik gedaan, de dag dat ik me registreerdequote:Op maandag 5 juni 2006 21:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
post je tieten!
automatische reactie op het woord newbie
en... nog veeeeel belangrijker... jij wordt niet binnen zeg 8 maanden pappaquote:Op maandag 5 juni 2006 21:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb geen reeks in ONZ over andermans seksleven anders..
Doe er twee voor mij. Heb ik wel nodig met mijn frustraties.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach als we oud zijn gaan we gewoon allemaal in een bejaardentehuis voor verbitterde vrijgezellen wonen.
Ik denk dat ik voor Nixxx, Frezer en jou de kamers al vast reserveer.![]()
Wel gescheiden tussen de vrijgezellen die verbitterd zijn omdat ze vrijgezel zijn, en de vrijgezellen die vrijgezel zijn omdat ze verbitterd zijn toch?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach als we oud zijn gaan we gewoon allemaal in een bejaardentehuis voor verbitterde vrijgezellen wonen.
Ik denk dat ik voor Nixxx, Frezer en jou de kamers al vast reserveer.![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
en... nog veeeeel belangrijker... jij wordt niet binnen zeg 8 maanden pappa
Ah, maar niemand heeft hier seks. Toch?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet dat je weet tenminste. Wel in R&P. Deze reeks..
Ik ben gewoon verbitterd omdat CL niet wil daten.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wel gescheiden tussen de vrijgezellen die verbitterd zijn omdat ze vrijgezel zijn, en de vrijgezellen die vrijgezel zijn omdat ze verbitterd zijn toch?
Het is allemaal onderdeel van dezelfde vicieuze cirkel.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wel gescheiden tussen de vrijgezellen die verbitterd zijn omdat ze vrijgezel zijn, en de vrijgezellen die vrijgezel zijn omdat ze verbitterd zijn toch?
True.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, maar niemand heeft hier seks. Toch?
Precies en daarom ben je ook vrijgezel.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben gewoon verbitterd omdat CL niet wil daten.
The circle of shitquote:Op maandag 5 juni 2006 21:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is allemaal onderdeel van dezelfde vicieuze cirkel.![]()
Je negeert het belang van het beginpunt van de cirkelquote:Op maandag 5 juni 2006 21:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is allemaal onderdeel van dezelfde vicieuze cirkel.![]()
Kutwijven allemaal!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies en daarom ben je ook vrijgezel.![]()
oh maar dat heeft niemand me verteld toen ik hier kwamquote:Op maandag 5 juni 2006 21:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, maar niemand heeft hier seks. Toch?
The beginning is the end is the beginning is the endquote:Op maandag 5 juni 2006 21:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je negeert het belang van het beginpunt van de cirkel.
Een cirkel heeft geen beginpunt.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je negeert het belang van het beginpunt van de cirkel.
Heb jij seks? Dan hoor je er echt niet bij!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:44 schreef Aarti het volgende:
[..]
oh maar dat heeft niemand me verteld toen ik hier kwam![]()
het is wel al precies 24 uur geledenquote:Op maandag 5 juni 2006 21:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb jij seks? Dan hoor je er echt niet bij!
quote:
Minimaal twee jaar, anders tel je echt niet mee.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:45 schreef Aarti het volgende:
[..]
het is wel al precies 24 uur geleden![]()
Dan is het toch wel uit mn systeem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |