Of naaien!quote:
Welnee, ik heb juist heel begripvol op je gereageerd.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:49 schreef Thisbe het volgende:
[..]
O ja, jij was toch degene die zei dat ik me niet aan moest stellen met m'n enkel![]()
Jij bent ook een lul![]()
En dan te bedenken dat je misschien anders vanavond met die lul het bed in was gedokenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:49 schreef Thisbe het volgende:
[..]
O ja, jij was toch degene die zei dat ik me niet aan moest stellen met m'n enkel![]()
Als hij zou komen en hij is niet gekomen, en heeft niks laten horen, is er misschien iets dringends tussen gekomen.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:47 schreef Thisbe het volgende:
[..]
hij zou gewoon komen om half 7. Het is nu geen half 7!
Nee, een man hoort te laat te kunnen komen. Soms moet dat zelfs een keertje.quote:
Ik ben maar een paar dagen ongesteld hoor, geen twee wekenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:48 schreef Dickies het volgende:
[..]
Nog ongesteld? Vriending wordt het nu, wisselen jullie elkaar mooi af![]()
plato is geen lul.. een misleide pvda-er dat wel.. maar een lul.. nee johquote:Op maandag 5 juni 2006 20:49 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik hou geen data bijquote:Op maandag 5 juni 2006 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben maar een paar dagen ongesteld hoor, geen twee weken
Ik ben er niet eens van overtuigd dat ie er een heeft, laat staan dat ie er eentje isquote:Op maandag 5 juni 2006 20:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
plato is geen lul.. een misleide pvda-er dat wel.. maar een lul.. nee joh
Zal ik alles waar ik bij jou niet van overtuigd ben ook maar even op tafel gooien?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ben er niet eens van overtuigd dat ie er een heeft, laat staan dat ie er eentje is.
Hij heeft er een, dat is voor mij op het moment voldoende om hem eens flink uit te schelden omdat zijn seksegenoten hufters zijn.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
plato is geen lul.. een misleide pvda-er dat wel.. maar een lul.. nee joh
Ja.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zal ik alles waar ik bij jou niet van overtuigd ben ook maar even op tafel gooien?![]()
Ik denk dat je in de war bent met zijn ruggengraat...quote:Op maandag 5 juni 2006 20:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ben er niet eens van overtuigd dat ie er een heeft...
Ga je gang.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zal ik alles waar ik bij jou niet van overtuigd ben ook maar even op tafel gooien?![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met zijn ruggengraat...
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:54 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Hij heeft er een, dat is voor mij op het moment voldoende om hem eens flink uit te schelden omdat zijn seksegenoten hufters zijn.Nogal wiedes.
ja.. en de import antillianen ook..quote:
Geen stream meerquote:Op maandag 5 juni 2006 20:58 schreef ThunderChild het volgende:
Bij jullie ook opeens geen beeld meer ??![]()
![]()
Witte of rooie ??quote:Op maandag 5 juni 2006 20:59 schreef Thisbe het volgende:
En nu ga ik op de bank de hele fles wijn leegdrinken.
Gmblm![]()
Niet zo mokken, meisjequote:Op maandag 5 juni 2006 20:59 schreef Thisbe het volgende:
Gmblm![]()
Mannen met lang haarquote:Op maandag 5 juni 2006 21:00 schreef Twisted_fok het volgende:
Jammer dat Anthony z'n haar weer lang heeft.
verdrink je verdrietquote:Op maandag 5 juni 2006 20:59 schreef Thisbe het volgende:
Gmblm![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:59 schreef Burdie het volgende:
Geen stream meer. De peppers hoef ik niet zo nodig te zien op stream.
Ja joh, The Flaming Lips, Franz Ferdinand en Morrissey waren voor mij echt het hoogtepunt van dit weekend, samen met de Kaiser Chiefs. En die eerste drie kwamen allemaal achter elkaar, dus ik vind het wel even genoeg geweest.quote:
Dat klinkt in elk geval niet zo corps-ballerig als Plateau.quote:
ow my gawd!!! nu heeft het water nog een smaakje ook ipv alleen een kleurtje?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:04 schreef CherryLips het volgende:
oh kak, theezakje iets te lang in het water gehangen
gatver.
Welnee, in het corps zou mijn naam tot P1 of zo afgekort worden.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat klinkt in elk geval niet zo corps-ballerig als Plateau.
Al weet ik niet of "Henk" nu zo'n positieve klank heeft,.
niet echt.. maar ik gooi mijn raam wel dicht nuquote:
Shit, Kaiser Chiefs gemist . . .quote:Op maandag 5 juni 2006 21:03 schreef Burdie het volgende:
Ja joh, The Flaming Lips, Franz Ferdinand en Morrissey waren voor mij echt het hoogtepunt van dit weekend, samen met de Kaiser Chiefs. En die eerste drie kwamen allemaal achter elkaar, dus ik vind het wel even genoeg geweest..
Ik heb lekker Franz Ferdinand aangezet om na te genieten.
Tja, dan is het idd niet meer te zuipen. Zet maar nieuwe . . .quote:Op maandag 5 juni 2006 21:04 schreef CherryLips het volgende:
oh kak, theezakje iets te lang in het water gehangen
gatver.
het is iets te veel van 't goeiequote:Op maandag 5 juni 2006 21:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
ow my gawd!!! nu heeft het water nog een smaakje ook ipv alleen een kleurtje?
Het idee! Vreselijk!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
ow my gawd!!! nu heeft het water nog een smaakje ook ipv alleen een kleurtje?
Of je zou een bijnaam krijgen. Ik was laatst met een grote groep corpsballen en die hadden voor iedereen een naam. De één heette Pannenkoek, de ander "Wim", en er was een "WJ1" en een "WJ2" en ga zo maar doorquote:Op maandag 5 juni 2006 21:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Welnee, in het corps zou mijn naam tot P1 of zo afgekort worden.![]()
Diederik-Jan wordt dan vaak afgekort tot DJ.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Of je zou een bijnaam krijgen. Ik was laatst met een grote groep corpsballen en die hadden voor iedereen een naam. De één heette Pannenkoek, de ander "Wim", en er was een "WJ1" en een "WJ2" en ga zo maar door.
Oh. Ik geloof je, Peen.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Welnee, in het corps zou mijn naam tot P1 of zo afgekort worden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |