Hoe krijg jij het voor elkaar om door het slotje heen te posten?quote:
deed ik datquote:Op maandag 5 juni 2006 20:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe krijg jij het voor elkaar om door het slotje heen te posten?![]()
*knuffel geeft*quote:
je moet wat overhebben voor dampende, homemade roti waar je je vingers bij afliktquote:Op maandag 5 juni 2006 20:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
*knuffel geeft*
maar Aarti, om nou helemaal naar amsterdam te gaan..daas te ver weg
Of je bent een undercovermod die zich zojuist verraden heeft.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
bovennatuurlijke krachten
Ik ben ook een van de X-Men
arme jij.quote:
Ik was de Molquote:Op maandag 5 juni 2006 20:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Of je bent een undercovermod die zich zojuist verraden heeft.![]()
ik denk dat het yvonne is.. dan snap ik het afschrikkende effect plotseling welquote:Op maandag 5 juni 2006 20:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Of je bent een undercovermod die zich zojuist verraden heeft.![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:15 schreef Aarti het volgende:
[..]
arme jij.
ik reageer wel op je
waar wil je het over hebben?
als je nog in den haag geweest was...quote:Op maandag 5 juni 2006 20:15 schreef Aarti het volgende:
je moet wat overhebben voor dampende, homemade roti waar je je vingers bij aflikt![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik denk dat het yvonne is.. dan snap ik het afschrikkende effect plotseling wel
Dan was het wel een erg goede kloon van Yvonne.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik denk dat het yvonne is.. dan snap ik het afschrikkende effect plotseling wel
jaaaaaaaaaaquote:
In denhaag hebben we geluncht met afbakbroodjes belegd met pesto, mozarella, tomaat en basilicumquote:
ach gossie.. niet huilen...quote:
Wie is moz ??quote:
Welke CD wil je? Ik heb de nieuwste van Moz hier liggenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:14 schreef Twisted_fok het volgende:
Nu baal ik dat ik van mezelf voorlopig niet meer naar de Plato mag om cd's te kopen.
klinkt goedquote:Op maandag 5 juni 2006 20:18 schreef Aarti het volgende:
[..]
In denhaag hebben we geluncht met afbakbroodjes belegd met pesto, mozarella, tomaat en basilicum![]()
![]()
in het fb topic van r&pquote:Op maandag 5 juni 2006 20:20 schreef CherryLips het volgende:
waar vraag je een slotje aan voor een dubbel topic
Is al gebeurd.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:20 schreef CherryLips het volgende:
en er was over!quote:
of via het topic report.. en dan komt de grote wijze Ccquote:Op maandag 5 juni 2006 20:20 schreef CherryLips het volgende:
je weet waar abraham de mosterd haalt? das wel lekker na de maaltijdquote:Op maandag 5 juni 2006 20:22 schreef Aarti het volgende:
[..]
en er was over!
maar ja, dat is hoe noem je dat in oudhollands mosterd na de maalltijd?
Of haar adjudant Scorpion.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
of via het topic report.. en dan komt de grote wijze Cc
das me net iets te oudquote:Op maandag 5 juni 2006 20:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
je weet waar abraham de mosterd haalt? das wel lekker na de maaltijd
ik heb liever Ccquote:
CC is niet groot en zeker niet wijs . . .quote:Op maandag 5 juni 2006 20:22 schreef nixxx het volgende:
of via het topic report.. en dan komt de grote wijze Cc![]()
Wij allemaal, zij is immers de enige mod die zich met enige regelmaat in de slowchat laat zien.quote:
Ik record de streamquote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wij allemaal, zij is immers de enige mod die zich met enige regelmaat in de slowchat laat zien.![]()
wel een beetje.. maar het ligt eraan voor welk doelquote:
Zit ie niet op Pinkpop?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:30 schreef Thisbe het volgende:
Ja ik ben nog steeds boos. Niet opkomen dagen en ook niet afzeggenen vooral niet reageren op smsjes
![]()
Mannen![]()
Neauzem?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:30 schreef Thisbe het volgende:
Ja ik ben nog steeds boos. Niet opkomen dagen en ook niet afzeggenen vooral niet reageren op smsjes
![]()
Mannen![]()
boys lie, poke 'em in the eyequote:Op maandag 5 juni 2006 20:30 schreef Thisbe het volgende:
![]()
Mannen![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:30 schreef Thisbe het volgende:
![]()
Mannen![]()
Misschien komt dat door het gemiddelde niveau hier.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
en dan komt ze best wijs over .. vind ik dan
kijk.. daar moet je dus nog even aan werken CLquote:
ze moesten 'm afvoerenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:33 schreef Twisted_fok het volgende:
als er 1 schaap over de dranghekken is volgen er meer.
Scorpion had ook nog gekund . . .quote:
Dan moet je ook niet met de verkeerde mannen afsprekenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:30 schreef Thisbe het volgende:
![]()
Mannen![]()
Ik denk dat het bestand uiteindelijk best groot zal wordenquote:
Charlie Big Potato ??quote:Op maandag 5 juni 2006 20:32 schreef CherryLips het volgende:
beetje jammer dat ze nu het enige kutlied van skunk anansie zingt.
opzouten met die magoolquote:Op maandag 5 juni 2006 20:30 schreef Thisbe het volgende:
![]()
Mannen![]()
Mailen mag ookquote:Op maandag 5 juni 2006 20:34 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik denk dat het bestand uiteindelijk best groot zal worden![]()
Doe je het niet goed, gewoon opnieuw inpakken . . .quote:Op maandag 5 juni 2006 20:34 schreef Dickies het volgende:
Ik denk dat het bestand uiteindelijk best groot zal worden![]()
Ik neem pas sinds een kwartier op he, doe het vooral voor de RHCPquote:
wat schattigquote:Op maandag 5 juni 2006 20:36 schreef Thisbe het volgende:
Nee niet nozem, die zou niet durven om niet op te komen dagen![]()
nee, hedonism.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:35 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Charlie Big Potato ??
Vind ik juist één van de betere nummers van ze . . .![]()
![]()
ik luister liever naar mijn eigen herrie.. en waar is mijn bierquote:Op maandag 5 juni 2006 20:36 schreef Thisbe het volgende:
Nee niet nozem, die zou niet durven om niet op te komen dagen![]()
En Pinkpop is ook kut, al die herrie![]()
Waar is de wijn![]()
Ik zou 'm na afloop ook graag willen hebben als het niet teveel moeite is . . .quote:Op maandag 5 juni 2006 20:36 schreef Dickies het volgende:
Ik neem pas sinds een kwartier op he, doe het vooral voor de RHCP![]()
zeg het maar hoorquote:
Geen probleemquote:Op maandag 5 juni 2006 20:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik zou 'm na afloop ook graag willen hebben als het niet teveel moeite is . . .![]()
![]()
ze bedoelt niet morrissey hoor.. denk ik..quote:
oh, ok, sorry danquote:Op maandag 5 juni 2006 20:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
ze bedoelt niet morrissey hoor.. denk ik..
ik vind de tekst erg goedquote:
Ja ik schreeuw wel even met je mee.quote:
ga een marathon lopen, vergeet je problemen 14.gifquote:Op maandag 5 juni 2006 20:41 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja ik schreeuw wel even met je mee.
Mannen![]()
ik heb een gescheurde pees, dus ik kan ook al niet sporten godverdomme!quote:Op maandag 5 juni 2006 20:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
ga een marathon lopen, vergeet je problemen 14.gif
had ie gezegd dat ie zou bellen?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:43 schreef Thisbe het volgende:
[..]
ik heb een gescheurde pees, dus ik kan ook al niet sporten godverdomme!
De LUL!![]()
Dan ga je breien!quote:Op maandag 5 juni 2006 20:43 schreef Thisbe het volgende:
hij zou gewoon komen om half 7. Het is nu geen half 7!quote:
ooops... sorryquote:Op maandag 5 juni 2006 20:43 schreef Thisbe het volgende:
[..]
De LUL!![]()
Nog ongesteld? Vriending wordt het nu, wisselen jullie elkaar mooi afquote:Op maandag 5 juni 2006 20:46 schreef CherryLips het volgende:
heb ik toch weer gelijk met m'n ondertitel...
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:47 schreef Thisbe het volgende:
[..]
hij zou gewoon komen om half 7. Het is nu geen half 7!
Ik heb nog wel een niet al te beste riesling open.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
ooops... sorryik kan je wel een virtueel wijntje inschenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |