ZEKER!quote:Op maandag 5 juni 2006 17:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nice hewas op mijn oude motor
Ik was alleen bij de start, en die was om 9:00 afgelopenquote:Op maandag 5 juni 2006 17:00 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Oh dus jullie zijn toch nog best lang bezig geweest! Alexxxxx was al zo vroeg weer terug.Klinkt erg leuk allemaal.
Enne je hebt nu dus nog wel wat opgedaan voor de nodige routes bij jou in de buurt?![]()
Ja maar die Alex heeft alleen bij het vertrek wat foto's gemaaktquote:Op maandag 5 juni 2006 17:00 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Oh dus jullie zijn toch nog best lang bezig geweest! Alexxxxx was al zo vroeg weer terug.Klinkt erg leuk allemaal.
Enne je hebt nu dus nog wel wat opgedaan voor de nodige routes bij jou in de buurt?![]()
Nóg trager?quote:Op maandag 5 juni 2006 17:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja maar die Alex heeft alleen bij het vertrek wat foto's gemaakt
De mooie dijkjes zijn niet echt in de buurt te noemen helaas, vandaar dat ik ze nog niet gevonden had
Maar ik heb de hele route op papier staan, dus ik kan zo nog eens een gedeelte eruit pakken en overdoen.. op eigen tempo
Ik had idd ook niet verwacht dat het echt naast de deur zou zijn, maar misschien wel iets voor jou als je een langere route wilt rijden?quote:Op maandag 5 juni 2006 17:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja maar die Alex heeft alleen bij het vertrek wat foto's gemaakt
De mooie dijkjes zijn niet echt in de buurt te noemen helaas, vandaar dat ik ze nog niet gevonden had
Maar ik heb de hele route op papier staan, dus ik kan zo nog eens een gedeelte eruit pakken en overdoen.. op eigen tempo
Ik dacht even hetzelfdequote:Op maandag 5 juni 2006 17:24 schreef hicham het volgende:
Ja, dacht eerst dat je op OPM's pic reageerde dus kon het niet helemaal plaatsen
quote:Op maandag 5 juni 2006 17:25 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik had idd ook niet verwacht dat het echt naast de deur zou zijn, maar misschien wel iets voor jou als je een langere route wilt rijden?![]()
Wanneer gaan we dat beleven ?quote:Op maandag 5 juni 2006 17:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
En een leuke route voor FokMC Friesland Meeting![]()
Mja .. Zoals het er staat .. geen zin in, maar moet wel weer 's een examen gaan doen binnenkort ...quote:
Cursus van het een of het ander ?quote:Op maandag 5 juni 2006 17:52 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mja .. Zoals het er staat .. geen zin in, maar moet wel weer 's een examen gaan doen binnenkort ...
Nee inderdaad, karig.. ik zat ook al even te kijken op MF, maar het valt tegenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:47 schreef kratjuh het volgende:
Zijn er nog niet meer foto's te vinden van de EST ?
zowel op het 2cvkitcarforum, BuzzyBee, het crxclubfourm (quote:Op maandag 5 juni 2006 18:47 schreef kratjuh het volgende:
Zijn er nog niet meer foto's te vinden van de EST ?
Ja maar .. Ja maar .. En de motoren dan ... ?quote:Op maandag 5 juni 2006 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zowel op het 2cvkitcarforum, BuzzyBee, het crxclubfourm () als ook op MF nog geen foto's gezien
Behalve mn eigen dan
sytzecat (die op Buzzybee het draadje over de elfstedentocht is gestart) kennende heeft hij allen zichzelf op de foto gezetquote:Op maandag 5 juni 2006 18:54 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ja maar .. Ja maar .. En de motoren dan ... ?
Tief op met je ongeresizede foto'squote:Op maandag 5 juni 2006 18:59 schreef BazzieK het volgende:
FF wat foto's van de verbouwde tuin, schuur moet vanbinnen nog ff geverd worden en verlichting doorgetrokken naar de nieuwe lamp en dan kunnen de motoren er in
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:02 schreef kratjuh het volgende:
Waren niet helemaal de foto's die ik in gedachten had maar handig tuintje Bazzie
Ach laat die knul.. bier drinken is tenminste iets wat ie wel magquote:Op maandag 5 juni 2006 19:05 schreef -XX- het volgende:
En dat heineken blikje moet er persee weer op he![]()
De rest was al opgeruimdquote:Op maandag 5 juni 2006 19:05 schreef -XX- het volgende:
speciaal één blikje heineken gekocht in de winkel, de lege blikjes Hollandia staan net buiten beeldquote:Op maandag 5 juni 2006 19:05 schreef -XX- het volgende:
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ach laat die knul.. bier drinken is tenminste iets wat ie wel mag![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
speciaal één blikje heineken gekocht in de winkel, de lege blikjes Hollandia staan net buiten beeld
Lolquote:Op maandag 5 juni 2006 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
speciaal één blikje heineken gekocht in de winkel, de lege blikjes Hollandia staan net buiten beeld
Hollandia.. mijn fiets is ook van het merk Hollandiaquote:Op maandag 5 juni 2006 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die GS ziet er idd ook nogal goedkoop uit jaquote:Op maandag 5 juni 2006 19:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hollandia.. mijn fiets is ook van het merk Hollandia![]()
Staan wel recht............toch?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:10 schreef hicham het volgende:
Ah, dat verklaart meteen waarom die deuren schots en scheef staan
Zal ie zelf waarschijnlijk niets eens doorhebben, merkt ie morgen wel
Meen je dat nou serieus, volgens mij staan ze gewoon rechtquote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die heb je hartstikke mooi recht gezet hoor![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:15 schreef kratjuh het volgende:
Lidl heeft lekkere naar cola smakende frisdrank voor heel wènag ...
Waar heb je die vandaan??quote:Op maandag 5 juni 2006 19:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oh trouwens.. ik zit de Motorspecial van blik op de weg te kijken, zie ik nu een fragment van een motorrijder die een aanrijding heeft gehad op een dijkje. Maarrrrr, dan zie je die camera auto rijden op een dijkje en langs een stenen huisje te rijden waarna je een scherp bochtje naar rechts krijgt.. volgens mij hebben we dat dijkje gereden met die meet van vorig jaar waar ik bij was![]()
Dat huisje met die geniepige scherpe bocht is één van de dingen die ik zeker onthouden heb, en daar lijkt deze wel erg veel op
Naamquote:Op maandag 5 juni 2006 19:15 schreef kratjuh het volgende:
Lidl heeft lekkere naar cola smakende frisdrank voor heel wènag ...
Lidl eigen merk ... Volgens mij iets van American Cola ofzo .. ?quote:
Of klik hier voor het specifieke fragmentquote:
Dat is dan weer totaal onlogischquote:Op maandag 5 juni 2006 19:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
edit![]()
[..]
Jij was gewoon langzaam, want ik had hem al heel snel geedit![]()
Ben al ff de hele aflevering aan het downloaden maar toch bedanktquote:Op maandag 5 juni 2006 19:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Of klik hier voor het specifieke fragment
Zou 't niet weten eigenlijk, kan het me toch niet herinneren
Als ik deze thread moet geloven heet het Freeway cola. (zou best kunnen maar ik dacht dat het eerst anders heette ..quote:
Dan niet, scheelt je 400 MB nutteloze data pompenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ben al ff de hele aflevering aan het downloaden maar toch bedankt
Enige wat ik doe is de hele dag nutteloos pompenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan niet, scheelt je 400 MB nutteloze data pompen
Met je Zweedse Penis Pomp ?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Enige wat ik doe is de hele dag nutteloos pompen![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof hij dat dijkje zal herkennenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan niet, scheelt je 400 MB nutteloze data pompen
dat is emquote:Op maandag 5 juni 2006 19:21 schreef hicham het volgende:
[..]
wtf man, get a lifequote:Op maandag 5 juni 2006 19:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee die is van de Aldi... die American zooi van de Lidl is ranzigquote:Op maandag 5 juni 2006 19:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
* Fullie kijkt even onder zijn bureau
Volgens mij is het River Cola![]()
Hebben ze tegenwoordig ook supermarkten in fryslan dan?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee die is van de Aldi... die American zooi van de Lidl is ranzig
* Alexxxxx is een expert op het gebied van paupercola
Ook dieren hebben liefde nodig ..quote:Op maandag 5 juni 2006 19:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hebben ze tegenwoordig ook supermarkten in fryslan dan?
Poieszquote:Op maandag 5 juni 2006 19:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hebben ze tegenwoordig ook supermarkten in fryslan dan?
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:47 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ook dieren hebben liefde nodig ..
Of was het ook in de 3e wereld hebben ze honger .. ?
8quote:Op maandag 5 juni 2006 19:50 schreef -XX- het volgende:
Ben ik weer![]()
Nog mensen met goeie nummers?ben toe aan een flinke update in me playlist
Wat is je smaak qua muziek ?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:50 schreef -XX- het volgende:
Ben ik weer![]()
0633821292 of bedoelde je dat niet?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:50 schreef -XX- het volgende:
Ben ik weer![]()
netjes... zo'n deur in de poort zou ik hier ook wel kunnen gebruikenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:59 schreef BazzieK het volgende:
FF wat foto's van de verbouwde tuin, schuur moet vanbinnen nog ff geverd worden en verlichting doorgetrokken naar de nieuwe lamp en dan kunnen de motoren er in
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:05 schreef -XX- het volgende:
wtfquote:Op maandag 5 juni 2006 19:21 schreef hicham het volgende:
[..]
geen smaak dusquote:Op maandag 5 juni 2006 19:54 schreef -XX- het volgende:
Hij vind ze niet![]()
![]()
Ik hou van alle muziek, behalve harde rock!![]()
Het liefst Hip hop, R&B, reggae, top40 of dance, of jump muziek of of, tja...![]()
dom en doofquote:Op maandag 5 juni 2006 19:59 schreef -XX- het volgende:
Serieus! Harde rock! Als je dat op neemt met een geluidsmeter ( hoe je dat ook kan noemen) dan zijn die waven ( ofzo? ) allemaal op dezelfde hoogte
![]()
Als je mannen/vrouwen naar hun chromosomen kijkt, zijn ze ook allemaal hetzelfde ... Goeie logicaquote:Op maandag 5 juni 2006 19:59 schreef -XX- het volgende:
Serieus! Harde rock! Als je dat op neemt met een geluidsmeter ( hoe je dat ook kan noemen) dan zijn die waven ( ofzo? ) allemaal op dezelfde hoogte
![]()
Ga weer thuis wonen zou ik zeggen en schop je vaderquote:Op maandag 5 juni 2006 19:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
netjes... zo'n deur in de poort zou ik hier ook wel kunnen gebruiken![]()
vraag maar aan hicham
Stelletje verkapte alcoholisten hierquote:[..]dat viel mij ook gelijk op
Vond het vroegah ook niks maar nu ik wat ouder ben kan ik het wel waarderenquote:[..]
geen smaak dus
het is tenminste nog muziek... ipv boem boem boem en dan nog een vaag melodietje wat iedere nerd op z'n pc kan makenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:59 schreef -XX- het volgende:
![]()
En dance niet dan?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:59 schreef -XX- het volgende:
![]()
Wat zeg je ?! Je praat zo hard ..quote:Op maandag 5 juni 2006 20:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
dom ... zit wat in!
![]()
MAAR DOOF ZEKER NIET!![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:01 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
het is tenminste nog muziek... ipv boem boem boem en dan nog een vaag melodietje wat iedere nerd op z'n pc kan maken![]()
en nu hond uitlaten
ik woon nog thuis.....quote:Op maandag 5 juni 2006 20:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ga weer thuis wonen zou ik zeggen en schop je vader
uhm... jij hebt het bier in je tuin staan hoorquote:[..]
Stelletje verkapte alcoholisten hier
quote:[..]
Vond het vroegah ook niks maar nu ik wat ouder ben kan ik het wel waarderen![]()
![]()
![]()
Als ie echt een kerel was stond dat bier wel in de koelkast ...quote:Op maandag 5 juni 2006 20:03 schreef Roderick2085 het volgende:
uhm... jij hebt het bier in je tuin staan hoor![]()
Komt omdat als je ouder word, dover wordquote:Op maandag 5 juni 2006 20:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ga weer thuis wonen zou ik zeggen en schop je vader
[..]
Stelletje verkapte alcoholisten hier
[..]
Vond het vroegah ook niks maar nu ik wat ouder ben kan ik het wel waarderen![]()
![]()
![]()
Dus een echte kerel bewaart het alleen maar?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:03 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Als ie echt een kerel was stond dat bier wel in de koelkast ...
Wou net zeggenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dus een echte kerel bewaart het alleen maar?![]()
Wat een half jaar wel niet kan doen met je orenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zit maar een half jaartje van je af hoor
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
wtfik denk dat ik niet eens wil weten hoe jij iedere keer aan al die vage dingen komt
![]()
kloptquote:Op maandag 5 juni 2006 19:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
Motorspecial: http://0wn3d.nl/mf/Blikopdewegmotorspecial.rar
Fragment met die dijk: vanaf 14 minuten en 13 seconden
Family Guy is geweldigquote:Op maandag 5 juni 2006 20:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Zelfde manier als hoe ik dit soort dingen vindFamily Guy
Hurray voor mijn geheugenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kloptdat is em, ben er al zo vaak langs geweest
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:06 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wou net zeggenbij echte kerels heeft het niet eens tijd om in de koelkast te staan
![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:07 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat een half jaar wel niet kan doen met je oren![]()
![]()
Lauw bier is zooo studentikoos ..quote:Op maandag 5 juni 2006 20:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dus een echte kerel bewaart het alleen maar?![]()
Het nieuwste NVD lidquote:Op maandag 5 juni 2006 20:08 schreef -XX- het volgende:
Ik heb maar 693 nmrs in me lijst!
Grootste gedeelte van MJ![]()
?
Het blikje was al leeg pauper en stond daarvoor wel koudquote:Op maandag 5 juni 2006 20:10 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Lauw bier is zooo studentikoos ..
Een kerel zorgt ervoor dat z'n bier altijd koud en klaar voor gebruik is ..![]()
deze al gehoord? ziet er niet uit, maar klinkt echtquote:Op maandag 5 juni 2006 19:54 schreef -XX- het volgende:
Het liefst Hip hop, R&B, reggae, top40 of dance, of jump muziek of of, tja...![]()
In mijn studentenkoelkast zitten wel een paar koude Hertog Jans hoorquote:Op maandag 5 juni 2006 20:10 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Lauw bier is zooo studentikoos ..
Een kerel zorgt ervoor dat z'n bier altijd koud en klaar voor gebruik is ..![]()
Mega veelquote:Op maandag 5 juni 2006 20:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
In mijn studentenkoelkast zitten wel een paar koude Hertog Jans hoor![]()
Foto's Elfstedentocht 2006 (nu nog weinig, maar als het goed is komen daar binnenkort veel foto's)
Grotere koelkast kopen en grotere kliko regelen bij de gemeente, pauper ...quote:Op maandag 5 juni 2006 20:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het blikje was al leeg pauper en stond daarvoor wel koud![]()
Je kan ook gewoon bij mij achteropquote:Op maandag 5 juni 2006 20:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
Mega veeldamnz
zeker aan meedoen als ik motor heb!
volgens mij is dat bere gezellig
![]()
![]()
Wtf! Als ik dat in tik bij limewire krijg ik nietsquote:Op maandag 5 juni 2006 20:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
deze al gehoord? ziet er niet uit, maar klinkt echt
Wel je paspoort meenemenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
Mega veeldamnz
zeker aan meedoen als ik motor heb!
volgens mij is dat bere gezellig
![]()
![]()
We moeten wel onze reputatie als buurt tokkies hooghouden hequote:Op maandag 5 juni 2006 20:14 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Grotere koelkast kopen en grotere kliko regelen bij de gemeente, pauper ...
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Een weblogbericht over de elfstedentocht![]()
http://www.mcvlieland.nl/
Je vernaggeld de hele gewichtsverhoudingquote:Op maandag 5 juni 2006 20:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waarom heb ik dat aanbod nou nooit gehad![]()
![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Je vernaggeld de hele gewichtsverhouding![]()
Ah okquote:Op maandag 5 juni 2006 20:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Je vernaggeld de hele gewichtsverhoudingMijn GS heeft kutvering.
Hoeveel KW per kilo heb je dan nog over .. ?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Je vernaggeld de hele gewichtsverhouding![]()
quote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:24 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hoeveel KW per kilo heb je dan nog over .. ?
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:25 schreef -XX- het volgende:
wtf? hangt het er van af van hoe zwaar je bent, des te zwaarder je mag rijden?![]()
![]()
![]()
BIER!quote:Op maandag 5 juni 2006 20:28 schreef kratjuh het volgende:
Dan mag ik het zwaarst van iedereen hier rijden volgens mij ..
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:30 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Woei !!!
Eindelijk !!!![]()
En nog samen ook![]()
Ach, dat komt nog welquote:Op maandag 5 juni 2006 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ten minste één iemand met nog minder verstand dan
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
snotneuz
[afbeelding]
had em nog niet gezien, thx fullie
Helemaal up to date met allemaal verdraaide feiten en wetenswaardighedenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:31 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ach, dat komt nog wel![]()
Met de kenners hier ben ik binnen 1 maand helemaal up to date![]()
ik lurk hier nu al vanaf begin januari mee, en ik ben er niet veel slimmer op geworden hoorquote:Op maandag 5 juni 2006 20:31 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ach, dat komt nog wel![]()
Met de kenners hier ben ik binnen 1 maand helemaal up to date![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Zelfde manier als hoe ik dit soort dingen vindFamily Guy
uhuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe aflevering, was er gisteravond voorquote:Op maandag 5 juni 2006 20:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
snotneuz
[afbeelding]
[afbeelding]
ca. 70 jaar
quote:
THanks nu doet hij het wel!quote:Op maandag 5 juni 2006 20:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nieuwe aflevering, was er gisteravond voor![]()
Had hem ook gemist, maar zag 'm op MF![]()
[..]
[afbeelding]
![]()
Leuke mensen, waar dan?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik lurk hier nu al vanaf begin januari mee, en ik ben er niet veel slimmer op geworden hoor
Wel veel leuke mensen leren kennen
Dacht eerst dat die laatste RB was, maar toen zag ik dat het een 650 was en geen 1000 ...quote:Op maandag 5 juni 2006 20:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
snotneuz
[afbeelding]
[afbeelding]
ca. 70 jaar
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:43 schreef Gawaine het volgende:
MotoGP mugello net binnengeslurpt.
ff kijken![]()
Playerquote:Op maandag 5 juni 2006 20:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Doei lieverrrrrrrd![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Kijk nog een keer![]()
Je kunt in die balk rechts van het album wel goed zien dat het weer steeds beter begon te worden ..quote:
Inderdaad.. toen ik thuis zat begon de zon nog vaker te schijnenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:47 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Je kunt in die balk rechts van het album wel goed zien dat het weer steeds beter begon te worden ..
Mja .. Kheb hier in 't westen toch weinig zon gezien eigenlijk ...quote:Op maandag 5 juni 2006 20:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Inderdaad.. toen ik thuis zat begon de zon nog vaker te schijnen![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk, ze heeft nog een zusje zegt ze net
Daar lach je dan om, maar die relneef is wel de enige (op mij na danquote:
Ik volg em niet meerquote:Op maandag 5 juni 2006 20:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Daar lach je dan om, maar die relneef is wel de enige (op mij na dan) die die link gelegd heeft ...
3 x op 1 page een plaatje posten waar je maar vaagh voor de helft op de achtergrond ergens te zien bentquote:
Leg nou maar uit man, al 80x terug gelezen en snap nog steeds niet wat je nou bedoeld met die link leggenquote:Op maandag 5 juni 2006 21:04 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik ben je biologieleraar niet, pauper ... Lees maar terug
Link leggenquote:Op maandag 5 juni 2006 21:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Leg nou maar uit man, al 80x terug gelezen en snap nog steeds niet wat je nou bedoeld met die link leggen
Taai taai pobquote:
Ik doe niksquote:
tegen de tijd dat je m in je AT's hebt teruggevonden is deze alweer dicht hoorquote:Op maandag 5 juni 2006 21:34 schreef Rib-i het volgende:
tvp
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:25 schreef -XX- het volgende:
wtf? hangt het er van af van hoe zwaar je bent, des te zwaarder je mag rijden?![]()
![]()
![]()
Kloptquote:
Dan had ik nooit een rijbewijs voor zware motoren gehadquote:Op maandag 5 juni 2006 20:25 schreef -XX- het volgende:
![]()
![]()
Kan er nog eenquote:Op maandag 5 juni 2006 21:40 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dan had ik nooit een rijbewijs voor zware motoren gehad![]()
.
Ik denk dat ze de term PK/gewichtsverhouding niet helemaal begrepen heeftquote:Op maandag 5 juni 2006 21:43 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Kan er nog eengewoon een puch blijven rijden
![]()
Lijkt mij ook het gevalquote:Op maandag 5 juni 2006 21:49 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de term PK/gewichtsverhouding niet helemaal begrepen heeft.
Moet er niet aan denken zeg.Je zal toch maar de rest van je motorrijdend leven veroordeeld zijn tot een Harley zegquote:
quote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
3 x op 1 page een plaatje posten waar je maar vaagh voor de helft op de achtergrond ergens te zien bent
en dan noemen ze mij een poser![]()
![]()
Gaaf hèquote:Op maandag 5 juni 2006 21:04 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Eejjj, gespot tijdens jullie Elfstedentrip![]()
graag gedaanquote:Op maandag 5 juni 2006 21:38 schreef richardgie het volgende:
richardgie is ook weer terug van z'n weekendje Garderen.28 x het park op en neer met jut en jul achterop,om vervolgens de helft van de vriendjes en vriendinnetjes ook maar effe rond te rijden
.Motor schoon gemaakt na m'n weekendje met de Motor Club Nieuwegein
,en hier kwam me toch een partij bagger van af zeg
.Heb 3 emmers sop nodig gehad,maar de BMW ziet er weer zo goed als nieuw uit.En Alexxx,die foto in jouw fotoreportage in het vorige is Topic is inderdaad een R1100S.Toch leuk dat je aan me denkt als je onderweg bent
.
Inderdaad,de nadelen van twee wereldenquote:Op maandag 5 juni 2006 22:02 schreef ikookhier het volgende:
[..]
zijspan
de nadelen van een auto&motor combie
![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Dacht eerst dat die laatste RB was, maar toen zag ik dat het een 650 was en geen 1000 ...
Ik hoor optie Bquote:Op maandag 5 juni 2006 22:10 schreef richardgie het volgende:
[..]
Inderdaad,de nadelen van twee werelden.In de file gewoon achteraan sluiten en bij regen het water gewoon via je nek over je rug voelen lopen
.Voordeel is dat je echter alles mee kan nemen.Vrouw,kinderen,bungalow tent,gasstel
etc.Of zelf met de motor gaan en vrouw en kinderen met de auto sturen is natuurlijk ook een optie
.Maar dan komen ze de motorcamping weer niet op
.
Aangereden door een colonne lesauto's?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:24 schreef richardgie het volgende:
Waar is Faithy trouwens ineens gebleven?.
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Aangereden door een colonne lesauto's?
Aan de waterpijp gehangen ofzo?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:30 schreef richardgie het volgende:
Jeetje zeg.Ik heb echt af en toe met het meisje te doen zeg.Ja ik mag d'r wel.
Jijquote:Op maandag 5 juni 2006 22:39 schreef richardgie het volgende:
[..]
Wie?zij of ik?Ik rook zeker geen waterpijp.Gebruik helemaal niksBehalve alcohol.
Ach,er zijn best wel mensen hier die ik best graag mag,hoewel ik vrijwel niemand persoonlijk kenquote:Op maandag 5 juni 2006 22:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
JijJe kwam ineens zo filosofisch over
Schattig hoorquote:Op maandag 5 juni 2006 22:50 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ach,er zijn best wel mensen hier die ik best graag mag,hoewel ik vrijwel niemand persoonlijk ken.
Hmm,heb je op zich eigenlijk helemaal geen ongelijk in,maar ik heb helaas ook maar 7 dagen in een week van 24 uur per dag.Zal inderdaad een beetje moeten schipperenquote:
dat is leuk als het tegen het eind van de week 25 graden isquote:Op maandag 5 juni 2006 22:57 schreef BazzieK het volgende:
Moet morgen trouwens op de fiets en in volledig leren pak naar de rijles
Zegt de vaste meeterquote:
met zoeen sub kan ze wel wat hebben lijkt mijquote:Op maandag 5 juni 2006 22:30 schreef richardgie het volgende:
Jeetje zeg.Ik heb echt af en toe met het meisje te doen zeg.Ja ik mag d'r wel.
quote:+++ Sarcasm, just one more service I have to offer +++
dit roep om een foto momentquote:Op maandag 5 juni 2006 22:57 schreef BazzieK het volgende:
Moet morgen trouwens op de fiets en in volledig leren pak naar de rijles
dan wel met helm op en handschoenen aanquote:Op maandag 5 juni 2006 23:02 schreef ikookhier het volgende:
[..]
dit roep om een foto momentultimeposerpic
![]()
voor dood op de bank gaan liggen, en ik sleep mezelf nu even naar bedquote:Op maandag 5 juni 2006 22:24 schreef richardgie het volgende:
Waar is Faithy trouwens ineens gebleven?.
Kwam d'r een tijdje geleden ook al op een een of ander wazig chat ding tegen,waar het er heel anders aan toe gaat dan hier,maar neemt niet weg dat ik iedereen alle geluk van de wereld gun,en Faithy lijkt mij best wel een aardige meid.Maar dit geldt eigenlijk voor het meerendeel van de FokMc ers.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:01 schreef ikookhier het volgende:
[..]
met zoeen sub kan ze wel wat hebben lijkt mij
[..]
![]()
je hebt ze in het rijlestopic gezegd waar mn huis woont?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Aangereden door een colonne lesauto's?
Weltrustenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:07 schreef Faithy het volgende:
[..]
voor dood op de bank gaan liggen, en ik sleep mezelf nu even naar bed![]()
![]()
De meeste zakken toch drie keer voor ze hebben ontdekt waar dat nu precies isquote:Op maandag 5 juni 2006 23:09 schreef Faithy het volgende:
[..]
je hebt ze in het rijlestopic gezegd waar mn huis woont?
one step too far !quote:
ik heb lang blond haar en blauwe ogen, vrouwelijk genoeg?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:13 schreef richardgie het volgende:
[..]
Je lijkt me best een aardige vent,maar ik heb dan toch liever een orgie met alleen vrouwen.
Alex...quote:Op maandag 5 juni 2006 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb lang blond haar en blauwe ogen, vrouwelijk genoeg?
Is alleen maar geil manquote:Op maandag 5 juni 2006 22:58 schreef richardgie het volgende:
Je gaat toch niet in je leren pak op de fiets naar je rijles he?Voor je het weet heb je de Village people achter je aan.
Heb geen keus hequote:Op maandag 5 juni 2006 22:59 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dat is leuk als het tegen het eind van de week 25 graden is
heb ik ook gedaan, alleen dat in textiel
quote:
Zal mijn ma wel ff vragenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:02 schreef ikookhier het volgende:
[..]
dit roep om een foto momentultimeposerpic
![]()
quote:
Doe ik morgen ook gewoon op de fiets, is het handigstquote:Op maandag 5 juni 2006 23:05 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dan wel met helm op en handschoenen aan![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:05 schreef Worldbeater het volgende:
En weer thuis na een romantisch weekendje Belgie
, alles goed hier?
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:07 schreef Faithy het volgende:
[..]
voor dood op de bank gaan liggen, en ik sleep mezelf nu even naar bed![]()
![]()
Demnd,ik val op kort/halflang donker harig en blauwe ogenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb lang blond haar en blauwe ogen, vrouwelijk genoeg?
Die heb ik ook, besteld voor de fighter alleen nog nieuw in de verpakking zittenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:05 schreef Worldbeater het volgende:
, alles goed hier?
Leuke meet zag ik van Raus, Martie en Rebbel.Frieslandspics.
![]()
Alexxxx op MF..............![]()
Net nog een paddockstand besteld via een reply op mail.![]()
[afbeelding]
Ik val op vrouwenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:22 schreef richardgie het volgende:
[..]
Demnd,ik val op kort/halflang donker harig en blauwe ogen.
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:23 schreef Makster het volgende:
Avond
[..]
Die heb ik ook, besteld voor de fighter alleen nog nieuw in de verpakking zitten![]()
En ik ga gelijk neer
Mezelf rond gegeten bij de chinees met mijn familie en morgen weer werken![]()
OPM Mail mij is ff hoe het ervoor staat met de verkoop van je 7Wil de fighter nog wel ff houden maar anders gaat ie op MP.
Adios compadres
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:26 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hoe dacht je dat ik het bedoelde dan![]()
.
Pffquote:Op maandag 5 juni 2006 23:37 schreef bwt het volgende:
hallo zeg
6 pagina's
die ga ik echt niet meer na lezen hoor
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:38 schreef richardgie het volgende:
richardgie gaat z'n bed maar eens opzoeken.Weltrusten iedereen.
![]()
![]()
![]()
Vindt haar man dat ookquote:Op maandag 5 juni 2006 23:05 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
:^quote:Leuke meet zag ik van Raus, Martie en Rebbel.Frieslandspics.
![]()
zo, als je niet op past ga je nog een keer vroeg opstaan ookquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:20 schreef BazzieK het volgende:
Bossche Bollen morgen tussen 9:30 en 11:30 alle ramen en deuren sluiten en radio of televisie aanzetten, ongeleid projectiel op de weg![]()
![]()
Moet nog ff een eigen verklaring halen voor examenaanvraag. Morgen half 8 opquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:23 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
zo, als je niet op past ga je nog een keer vroeg opstaan ook![]()
superhandig zo een standquote:Op maandag 5 juni 2006 23:05 schreef Worldbeater het volgende:
Net nog een paddockstand besteld via een reply op mail.![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |