ZEKER!quote:Op maandag 5 juni 2006 17:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nice hewas op mijn oude motor
Ik was alleen bij de start, en die was om 9:00 afgelopenquote:Op maandag 5 juni 2006 17:00 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Oh dus jullie zijn toch nog best lang bezig geweest! Alexxxxx was al zo vroeg weer terug.Klinkt erg leuk allemaal.
Enne je hebt nu dus nog wel wat opgedaan voor de nodige routes bij jou in de buurt?![]()
Ja maar die Alex heeft alleen bij het vertrek wat foto's gemaaktquote:Op maandag 5 juni 2006 17:00 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Oh dus jullie zijn toch nog best lang bezig geweest! Alexxxxx was al zo vroeg weer terug.Klinkt erg leuk allemaal.
Enne je hebt nu dus nog wel wat opgedaan voor de nodige routes bij jou in de buurt?![]()
Nóg trager?quote:Op maandag 5 juni 2006 17:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja maar die Alex heeft alleen bij het vertrek wat foto's gemaakt
De mooie dijkjes zijn niet echt in de buurt te noemen helaas, vandaar dat ik ze nog niet gevonden had
Maar ik heb de hele route op papier staan, dus ik kan zo nog eens een gedeelte eruit pakken en overdoen.. op eigen tempo
Ik had idd ook niet verwacht dat het echt naast de deur zou zijn, maar misschien wel iets voor jou als je een langere route wilt rijden?quote:Op maandag 5 juni 2006 17:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja maar die Alex heeft alleen bij het vertrek wat foto's gemaakt
De mooie dijkjes zijn niet echt in de buurt te noemen helaas, vandaar dat ik ze nog niet gevonden had
Maar ik heb de hele route op papier staan, dus ik kan zo nog eens een gedeelte eruit pakken en overdoen.. op eigen tempo
Ik dacht even hetzelfdequote:Op maandag 5 juni 2006 17:24 schreef hicham het volgende:
Ja, dacht eerst dat je op OPM's pic reageerde dus kon het niet helemaal plaatsen
quote:Op maandag 5 juni 2006 17:25 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik had idd ook niet verwacht dat het echt naast de deur zou zijn, maar misschien wel iets voor jou als je een langere route wilt rijden?![]()
Wanneer gaan we dat beleven ?quote:Op maandag 5 juni 2006 17:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
En een leuke route voor FokMC Friesland Meeting![]()
Mja .. Zoals het er staat .. geen zin in, maar moet wel weer 's een examen gaan doen binnenkort ...quote:
Cursus van het een of het ander ?quote:Op maandag 5 juni 2006 17:52 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mja .. Zoals het er staat .. geen zin in, maar moet wel weer 's een examen gaan doen binnenkort ...
Nee inderdaad, karig.. ik zat ook al even te kijken op MF, maar het valt tegenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:47 schreef kratjuh het volgende:
Zijn er nog niet meer foto's te vinden van de EST ?
zowel op het 2cvkitcarforum, BuzzyBee, het crxclubfourm (quote:Op maandag 5 juni 2006 18:47 schreef kratjuh het volgende:
Zijn er nog niet meer foto's te vinden van de EST ?
Ja maar .. Ja maar .. En de motoren dan ... ?quote:Op maandag 5 juni 2006 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zowel op het 2cvkitcarforum, BuzzyBee, het crxclubfourm () als ook op MF nog geen foto's gezien
Behalve mn eigen dan
sytzecat (die op Buzzybee het draadje over de elfstedentocht is gestart) kennende heeft hij allen zichzelf op de foto gezetquote:Op maandag 5 juni 2006 18:54 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ja maar .. Ja maar .. En de motoren dan ... ?
Tief op met je ongeresizede foto'squote:Op maandag 5 juni 2006 18:59 schreef BazzieK het volgende:
FF wat foto's van de verbouwde tuin, schuur moet vanbinnen nog ff geverd worden en verlichting doorgetrokken naar de nieuwe lamp en dan kunnen de motoren er in
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:02 schreef kratjuh het volgende:
Waren niet helemaal de foto's die ik in gedachten had maar handig tuintje Bazzie
Ach laat die knul.. bier drinken is tenminste iets wat ie wel magquote:Op maandag 5 juni 2006 19:05 schreef -XX- het volgende:
En dat heineken blikje moet er persee weer op he![]()
De rest was al opgeruimdquote:Op maandag 5 juni 2006 19:05 schreef -XX- het volgende:
speciaal één blikje heineken gekocht in de winkel, de lege blikjes Hollandia staan net buiten beeldquote:Op maandag 5 juni 2006 19:05 schreef -XX- het volgende:
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ach laat die knul.. bier drinken is tenminste iets wat ie wel mag![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
speciaal één blikje heineken gekocht in de winkel, de lege blikjes Hollandia staan net buiten beeld
Lolquote:Op maandag 5 juni 2006 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
speciaal één blikje heineken gekocht in de winkel, de lege blikjes Hollandia staan net buiten beeld
Hollandia.. mijn fiets is ook van het merk Hollandiaquote:Op maandag 5 juni 2006 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die GS ziet er idd ook nogal goedkoop uit jaquote:Op maandag 5 juni 2006 19:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hollandia.. mijn fiets is ook van het merk Hollandia![]()
Staan wel recht............toch?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:10 schreef hicham het volgende:
Ah, dat verklaart meteen waarom die deuren schots en scheef staan
Zal ie zelf waarschijnlijk niets eens doorhebben, merkt ie morgen wel
Meen je dat nou serieus, volgens mij staan ze gewoon rechtquote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die heb je hartstikke mooi recht gezet hoor![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:15 schreef kratjuh het volgende:
Lidl heeft lekkere naar cola smakende frisdrank voor heel wènag ...
Waar heb je die vandaan??quote:Op maandag 5 juni 2006 19:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oh trouwens.. ik zit de Motorspecial van blik op de weg te kijken, zie ik nu een fragment van een motorrijder die een aanrijding heeft gehad op een dijkje. Maarrrrr, dan zie je die camera auto rijden op een dijkje en langs een stenen huisje te rijden waarna je een scherp bochtje naar rechts krijgt.. volgens mij hebben we dat dijkje gereden met die meet van vorig jaar waar ik bij was![]()
Dat huisje met die geniepige scherpe bocht is één van de dingen die ik zeker onthouden heb, en daar lijkt deze wel erg veel op
Naamquote:Op maandag 5 juni 2006 19:15 schreef kratjuh het volgende:
Lidl heeft lekkere naar cola smakende frisdrank voor heel wènag ...
Lidl eigen merk ... Volgens mij iets van American Cola ofzo .. ?quote:
Of klik hier voor het specifieke fragmentquote:
Dat is dan weer totaal onlogischquote:Op maandag 5 juni 2006 19:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
edit![]()
[..]
Jij was gewoon langzaam, want ik had hem al heel snel geedit![]()
Ben al ff de hele aflevering aan het downloaden maar toch bedanktquote:Op maandag 5 juni 2006 19:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Of klik hier voor het specifieke fragment
Zou 't niet weten eigenlijk, kan het me toch niet herinneren
Als ik deze thread moet geloven heet het Freeway cola. (zou best kunnen maar ik dacht dat het eerst anders heette ..quote:
Dan niet, scheelt je 400 MB nutteloze data pompenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ben al ff de hele aflevering aan het downloaden maar toch bedankt
Enige wat ik doe is de hele dag nutteloos pompenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan niet, scheelt je 400 MB nutteloze data pompen
Met je Zweedse Penis Pomp ?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Enige wat ik doe is de hele dag nutteloos pompen![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof hij dat dijkje zal herkennenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan niet, scheelt je 400 MB nutteloze data pompen
dat is emquote:Op maandag 5 juni 2006 19:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Zou 't niet weten eigenlijk, kan het me toch niet herinneren
wtf man, get a lifequote:Op maandag 5 juni 2006 19:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee die is van de Aldi... die American zooi van de Lidl is ranzigquote:Op maandag 5 juni 2006 19:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
* Fullie kijkt even onder zijn bureau
Volgens mij is het River Cola![]()
Hebben ze tegenwoordig ook supermarkten in fryslan dan?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee die is van de Aldi... die American zooi van de Lidl is ranzig
* Alexxxxx is een expert op het gebied van paupercola
Ook dieren hebben liefde nodig ..quote:Op maandag 5 juni 2006 19:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hebben ze tegenwoordig ook supermarkten in fryslan dan?
Poieszquote:Op maandag 5 juni 2006 19:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hebben ze tegenwoordig ook supermarkten in fryslan dan?
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:47 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ook dieren hebben liefde nodig ..
Of was het ook in de 3e wereld hebben ze honger .. ?
8quote:Op maandag 5 juni 2006 19:50 schreef -XX- het volgende:
Ben ik weer![]()
Nog mensen met goeie nummers?ben toe aan een flinke update in me playlist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |