ik mail het je wel evenquote:op dinsdag 11 juli 2006 11:21 schreef coolguy het volgende:
even een vraagje/melding. zou een modje even kunnen reageren voor mij in het topic over mijn vader, en dan het 2e deel, dat door iemand is aangemaakt? ik zit nl op mijn werk (laptop), en als ik op sommige topics klik loopt mijn ie vast, en ik weet niet waar dat aan ligt. helaas is dit topic er een van, en ik kan dus (tot mijn grote spijt, want ik ontdek het topic nu net) niet lezen en ook niet reageren, maar ik wil even zeggen dat ik het wel tof vind dat iemand de moeite heeft genomen een nieuw topic te openen.
misschien kan iemand mij de inhoud van het topic tot zo ver mailen?
donequote:op dinsdag 11 juli 2006 11:25 schreef copycat het volgende:
als jij me eerst even jouw mailadres stuurt, that is ...
(copycat @ fok . nl)
en jij hebt mailquote:op dinsdag 11 juli 2006 11:28 schreef coolguy het volgende:
done
was het maar waar... ik heb nietsquote:
strange ...quote:
zie editquote:op dinsdag 11 juli 2006 11:38 schreef copycat het volgende:
[..]
strange ...
bij mij is de mail om 11.33 uur weggegaan zonder te bouncen.
kijk eens naar de synoniem grafitionele interferentie en kijk naar de personen die ik gequot heb... het is slechts een vrije vertaling van wat hen zeggen naar 1 onderwerp toe.. dat is juist hetgeen waardoor mensen vrij kunnen praten. door het om te zetten naar hun eigen gedachtes, net zoals ik nu net heb gedaan met dat topic.. bekijk het maar eens...quote:op woensdag 12 juli 2006 14:00 schreef copycat het volgende:
moet je mij even uitleggen wat het nut is van een vervolgtopic openen over iets waar in r&p geen topic over bestaat, dan wel waar geen enkel r&p raakvlak in zit?
nonsens dus.quote:bedoelde u: graffitionline interferentie
geen standaard-webpagina's met al uw zoektermen gevonden.
uw zoekbewerking - grafitionele interferentie - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
suggestie:
zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
probeer andere zoektermen.
maak de zoektermen algemener.
gebruik minder zoekwoorden.
ja het woord was fictief maar ik gebruik het om dingen aan te geven... het gaat erom om je gedachtes de vrije loop te laten... geef mij maar eens mod rechten dan laat ik zien wat ik bedoelquote:op woensdag 12 juli 2006 14:03 schreef copycat het volgende:
nonsens dus.
larie is een bestaand woord en geeft perfect aan wat jouw topic is ...quote:op woensdag 12 juli 2006 14:06 schreef #ANONIEM het volgende:
ja het woord was fictief maar ik gebruik het om dingen aan te geven... het gaat erom om je gedachtes de vrije loop te laten... geef mij maar eens mod rechten dan laat ik zien wat ik bedoel![]()
joet wannabequote:op woensdag 12 juli 2006 14:06 schreef #ANONIEM het volgende:
geef mij maar eens mod rechten dan laat ik zien wat ik bedoel![]()
alleen cc niet.quote:op woensdag 12 juli 2006 14:11 schreef #ANONIEM het volgende:
jullie modjes zijn ook niet om het tuintje te leiden he![]()
de sollicitatieronde is voorbij, vandaar dat de sticky weg is. de teerling is echter nog niet geworpen.quote:op donderdag 13 juli 2006 08:51 schreef blind_guardian het volgende:
blijft alicey nou toch modik zie ineens nergens meer de topics over "mod gezocht" terug...
alea iacta nog niet estquote:op donderdag 13 juli 2006 08:51 schreef copycat het volgende:
[..]
de sollicitatieronde is voorbij, vandaar dat de sticky weg is. de teerling is echter nog niet geworpen.
de reacties die in dat topic werden gegeven (alsmede in 2 andere topics die tegelijkertijd werden geopend met een soortgelijke insteek) maken dat het beter past in onz. ik zie ook niet helemaal wat de link is tussen baggeren en onz eigenlijk..quote:op dinsdag 18 juli 2006 20:58 schreef arneaux het volgende:
dit topic staat in onzin terwil er niet in gebaggerd word of what so ever. een luchtig topic zou ook wel eens leuk zijn in r&p i.p.v. al die kras/indeknoop/mn-moeder-is-weg-gelopen-topics.
aangezien we nog niets besloten hebben, mag je nog wel een sollicitatiemail sturen hoor.quote:op donderdag 20 juli 2006 16:12 schreef coolguy het volgende:
had ik nou maar geweten dat er een positie vrij kwam, want dan had ik me ook ingeschreven voor mod-ship
streng hoor, scorpquote:op donderdag 20 juli 2006 16:38 schreef sc0rpi0n het volgende:
maar dan wil ik hem wel vandaag hebben
ja, als ik het echt wil, kan ik dat dan ook nog vanavond doen? ik zit nl nu nog op mijn werk, en ga dalijk naar mijn hotel, en dan wil ik even eten en zo, maar dan kun je de mail wel tussen 21u en 22u verwachten denk ik?quote:op donderdag 20 juli 2006 16:38 schreef sc0rpi0n het volgende:
[..]
aangezien we nog niets besloten hebben, mag je nog wel een sollicitatiemail sturen hoor.
maar dan wil ik hem wel vandaag hebben (omdat de soll datum al verstreken is)
doe maar naar alle r&p mods, dus alicey@fok.nl sc0rpi0n@fok.nl en copycat@fok.nl.quote:op donderdag 20 juli 2006 17:32 schreef coolguy het volgende:
[..]
ja, als ik het echt wil, kan ik dat dan ook nog vanavond doen? ik zit nl nu nog op mijn werk, en ga dalijk naar mijn hotel, en dan wil ik even eten en zo, maar dan kun je de mail wel tussen 21u en 22u verwachten denk ik?
naar welk e-mailadres?
done.quote:op donderdag 20 juli 2006 18:28 schreef alicey het volgende:
[..]
doe maar naar alle r&p mods, dus alicey@fok.nl sc0rpi0n@fok.nl en copycat@fok.nl.
vanavond is in orde.
wanneer we er uit zijn.quote:op donderdag 20 juli 2006 21:40 schreef coolguy het volgende:
[..]
wanneer wordt de uitslag bekend gemaakt eigenlijk?
ik hoop op iets minder welquote:op donderdag 20 juli 2006 21:47 schreef alicey het volgende:
[..]
wanneer we er uit zijn.ik verwacht dat het niet al te lang meer gaat duren, een week of 2 weken of zoiets.
hij is faquote:
quote:op vrijdag 21 juli 2006 10:10 schreef copycat het volgende:
dit gaat 'm ook niet worden, hè?
google is your friend.
el googlo!quote:op vrijdag 21 juli 2006 10:12 schreef manu82 het volgende:
daar staan geen sms gedichten in het portugees
![]()
omdat we er nog niet uit zien. wanneer we er uit zijn zie je het vanzelf hier en in med.quote:op vrijdag 21 juli 2006 19:03 schreef bob-b het volgende:
even een meer algemene vraag, maar waarom is de sollicitatie voor mod hier met een sisser afgelopen? heb iig niks meer gehoord.
true! maar dan moet het in de op, of zo!quote:op vrijdag 21 juli 2006 23:03 schreef alicey het volgende:
past allebei wel in hetzelfde topic.
vraag het brunette.quote:op vrijdag 21 juli 2006 23:05 schreef ovidius het volgende:
[..]
true! maar dan moet het in de op, of zo!![]()
quote:op vrijdag 21 juli 2006 23:24 schreef muus het volgende:
wat voor zoener ben jij?
die is niet dubbel, die is anders, want het gaat hier om zoenen met tong terwijl de ander over wangzoenen gaat.
het één doe je wel met je opa en de ander niet, degodenzijngedankt.
quote:op vrijdag 21 juli 2006 23:02 schreef ovidius het volgende:
wat voor zoener ben jij? is toch niet dúbbel!
in dat ene gaat het over zoenen op de wang! en in de mijne over zoenen op de mond!
quote:op vrijdag 21 juli 2006 23:03 schreef alicey het volgende:
past allebei wel in hetzelfde topic.
quote:op vrijdag 21 juli 2006 23:05 schreef ovidius het volgende:
[..]
true! maar dan moet het in de op, of zo!![]()
maar dat laatste heb ik niet gedaan omdat ik het niet helemaal in hetzelfde topic vind passen, hihi!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |