quote:Op zondag 4 juni 2006 23:54 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
Na het optreden vanavond op Pinkpop heeft Jan Smeets gezegd dat de vvk voor de HMH a.s. zaterdag begint![]()
*is er donderdag in Düsseldorf bij*
quote:Op maandag 5 juni 2006 01:29 schreef ImPrEzA het volgende:
Om mezelf te quoten uit t vorige topic:
[..]
Jammer.quote:Op maandag 5 juni 2006 02:04 schreef guitarist.nl het volgende:
De afgemeten alt.metal rock van Tool is de grote uitsmijter op de Pinkpopzondag. "Van Tool mag absoluut niks", zegt Fokker. "Maar dat hoort een beetje bij die band. Het zijn jongens die een half jaar in de studio zitten en constant bezig zijn met mixen en herstellen. Je weet eignlijk al wanneer je het album hoort dat ze geen toestemming zullen geven. Ze streven het perfecte geluidsspectrum na en zullen dat nooit kunnen benaderen op het podium. Alles staat bij hun show van tevoren ook vast. Eigenlijk is het geen band voor een festival. Zij moeten het hebben van lange soundchecks."
Geen Tool op radio, tv en 3VOOR12 dus.
BRON
http://www.podiuminfo.nl/news_detail.php?news_id=2613quote:Op maandag 5 juni 2006 09:15 schreef Morrigun99 het volgende:
Maar goed, een vvk datum voor HMH zou veel goedmaken he?![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 01:22 schreef WasQ het volgende:
jep... En op Toolshed staat dit:
http://toolnavy.com/showthread.php?t=48994
Check de laatste reactie
quote:Op zondag 4 juni 2006 13:26 schreef Mark het volgende:
[..]
Was er een voorprogramma? Weet ik wat ik in Dusseldorf kan verwachten
141000.gifquote:Op maandag 5 juni 2006 10:08 schreef Kiff het volgende:
[..]
http://www.podiuminfo.nl/news_detail.php?news_id=2613
Waarschijnlijk dat men zich genaaid voelde dat ze nu nog een keer in de buidel moeten tasten om naar de HMH te kunnen. Ook al ben je echte fan, je kunt je geld maar 1keer uitgeven.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:56 schreef super-muffin het volgende:
Ja het is zeker. Ik heb het Jan Smeets horen zeggen
Viel me op trouwens hoe weinig mensen er juichten toen hij het bekend maakte.
Dus je hoeft niet de hele nacht voor een GWK te hangen?quote:Op maandag 5 juni 2006 13:40 schreef Venugopalan het volgende:
Vorige twee keer (Oosterpoort en 013) was ik er een half uurtje van te voren en dat was geen probleem.![]()
Dank je voor de infoquote:Op maandag 5 juni 2006 13:40 schreef Venugopalan het volgende:
Vorige twee keer (Oosterpoort en 013) was ik er een half uurtje van te voren en dat was geen probleem.![]()
SETLIST --quote:Op maandag 5 juni 2006 17:04 schreef Hoolaa het volgende:
eindelijk een eigen show van tool. weet iemand trouwens de setlist van gister?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op maandag 5 juni 2006 16:44 schreef super-muffin het volgende:
Wat gaat een kaartje kosten?
Ik denk dat als hij 45¤ gaat kosten je niet raar op mag kijkenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:54 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar
Denk niet zo heel goedkoop...ik schat rond de 40 euro (maar das een gok). Hoeveel waren de andere Europese concerten?quote:Op maandag 5 juni 2006 16:44 schreef super-muffin het volgende:
Wat gaat een kaartje kosten?
Ik zat zelf inderdaad ook al aan ongeveer zo'n prijs te denken. Boeit niet! Ik heb het er voor overquote:Op maandag 5 juni 2006 19:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik denk dat als hij 45¤ gaat kosten je niet raar op mag kijken
Ja, maar wat wil je er tegen doen? Niet naar concerten gaan? Ze weten dat je het toch wel gaat betalen als het één van je favo bands isquote:
Nee er was geen voorprogramma. op het kaartje stond ISIS als voorshow, maar die is uiteindelijk niet doorgegaan (weet niet waarom) dus alleen Tool gehad van 21.00 tot ca 22.45quote:Op zondag 4 juni 2006 13:26 schreef Mark het volgende:
[..]
Was er een voorprogramma? Weet ik wat ik in Dusseldorf kan verwachten
Wie staat er op het shirt eigenlijk?quote:
We hebben het over de prijzen van het kaartje,quote:Op maandag 5 juni 2006 21:52 schreef ImPrEzA het volgende:
Duh, ik volg dit topic.. maar er is nogal wat onduidelijkheid, dus misschien dat iemand het nu wel wist
Vertelquote:Op maandag 5 juni 2006 22:30 schreef LintuxCx het volgende:
En Pinkpop publiek is wel een beetje jammer. Daarvan kreeg ik wel heimwee naar Lowlands...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |