Fuck. Ik had altijd gedacht dat canada een land was met weliswaar mallotige politici, maar met normale burgers. Al was het alleen maar omdat ze voldoende idioterie aan hun zuidgrens zien. Maar ze doen daar dus net zulke stomme dingen als hier.quote:***************************************
Vernielingen aan moskee in Toronto
` Vandalen hebben in de Canadese stad
Toronto dertig ramen ingeslagen van een
grote moskee.Ook werden vijf auto's in
een garage naast de moskee vernield.
Het incident heeft mogelijk te maken
met de arrestatie afgelopen vrijdag van
17 moslims.Zij zouden van plan zijn
geweest aanslagen te plegen in Canada.
Bij de arrestatie zijn grondstoffen
voor bommen in beslag genomen.Volgens
de politie was het drie keer zoveel als
werd gebruikt bij de aanslag in 1995 in
Oklahoma,waarbij 168 doden vielen.
Canadese moslims vrezen dat het voorval
bij de moskee in Toronto slechts een
eerste wraakactie is.
quote:Op maandag 5 juni 2006 00:22 schreef NorthernStar het volgende:
Canadese media, met name de CBC (Canadian Broadcast Corporation) is bijkans nog erger dan Fox.
Is in handen van Robert Rabinovitch van the Canadian Jewish Congress, maar dat zeggen zal wel weer controversieel zijn.
dan weten we genoegquote:Op maandag 5 juni 2006 00:37 schreef rival het volgende:
hallo, veel hollanders emigreren naar canada!
dus die candezen zullen wel zeggen dat het die buitenlanders weer zijn
Het enige juiste antwoordquote:Op maandag 5 juni 2006 00:49 schreef Castor het volgende:
Idioten heb je helaas overal.
Behalve jou heb ik het nog niemand over het "Joodse complet" horen hebben.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:43 schreef Timmehhh het volgende:
Het zijn steevast dezelfde users die het weer over het "Joodse complet" hebben![]()
he! een verstandige opmerking, je kunt het wel!quote:Op maandag 5 juni 2006 00:45 schreef Meki het volgende:
beiden zijn verkeerd bezig
* flame *quote:Op maandag 5 juni 2006 00:22 schreef NorthernStar het volgende:
Maar lang genoeg bespelen via de media, dan krijg je dit.
Canadese media, met name de CBC (Canadian Broadcast Corporation) is bijkans nog erger dan Fox.
Is in handen van Robert Rabinovitch van the Canadian Jewish Congress, maar dat zeggen zal wel weer controversieel zijn.
Ja, eigenlijk vind ik trouwens ook wel dat ik een beetje moet terugkomen op mijn ironische reactie hierboven.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:36 schreef zoalshetis het volgende:
* flame *
Die wet wordt alleen maar gebruikt om conflicten tussen moslims onderling te herstellen. Praktisch gezien staat die wet ook onder de Canadese wet omdat deze altijd kan ingrijpen in situaties.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:42 schreef Clourhide het volgende:
Ja, eigenlijk vind ik trouwens ook wel dat ik een beetje moet terugkomen op mijn ironische reactie hierboven.
Uiteindelijk kan je Canada als land moeilijk beschuldigen anti-islamitisch te zijn. Het is het enige westerse land waar de sharia (alleen voor moslims) gedeeltelijk is doorgevoerd (hoe dat precies wettelijk in elkaar zit, weet ik nog steeds niet, maar het is wel een feit).
Ik hoorde zelfs in Kopenhagen een Pakistaanse uitbater van een nachtwinkel vertellen dat hij naar Canada wilde verhuizen, dat was zowat het "beloofde land" voor hem blijkbaar.
http://www.youmeworks.com/sharia_canada.htmlquote:The province of Ontario has authorized the use of sharia law in civil arbitrations, if both parties consent. The arbitrations will deal with such matters as property, marriage, divorce, custody and inheritance.
Ik vind jouw post ook behoorlijk onfris. Jij probeert te stellen dat er dankzij Joodse invloeden er zoveel aandacht is voor deze kwestie. Het lijkt mij niet meer dan logisch dat er grote media- aandacht is voor deze kwestie, aangezien een stel verachterlijke idioten vanuit een bepaalde achtergrond vergaande voorbereidingen heeft getroffen om onschuldige burgers te vermoorden.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:46 schreef NorthernStar het volgende:
* deleted *
Mja, ik had inderdaad gehoord dat dit voornamelijk ging om kwesties rond huwelijken, erfrecht, enzovoort. Maar dan nog lijkt het me best ingewikkeld...quote:Op maandag 5 juni 2006 01:54 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
Die wet wordt alleen maar gebruikt om conflicten tussen moslims onderling te herstellen. Praktisch gezien staat die wet ook onder de Canadese wet omdat deze altijd kan ingrijpen in situaties.
whoohoow dude, tel ff tot 10 voordat je reageert op iemand waar je boos op bentquote:Op maandag 5 juni 2006 01:49 schreef zoalshetis het volgende:
* deleted *
Helemaal mee eens. Wat ik alleen niet begrijp is waarom de 'Joods gecontroleerde media', als die al zou bestaan, ermee gebaat zou zijn om dit zo uitvergroot uit te drukken, als dat al zo gebeurt. Of denk ik nu heel erg ingewikkeld?quote:Op maandag 5 juni 2006 01:58 schreef rutger05 het volgende:
Ik vind jouw post ook behoorlijk onfris. Jij probeert te stellen dat er dankzij Joodse invloeden er zoveel aandacht is voor deze kwestie. Het lijkt mij niet meer dan logisch dat er grote media- aandacht is voor deze kwestie, aangezien een stel verachterlijke idioten vanuit een bepaalde achtergrond vergaande voorbereidingen heeft getroffen om onschuldige burgers te vermoorden.
Dat stel ik niet, dat haal jij er uit. Ik stel dat de Canadeese media polariserend bezig is en daarmee dit soort reacties mede in de hand werkt. En ik noem een van grootste nationale nieuwsverzorgers als voorbeeld met iemand van het Joods Congress aan het hoofd. En daarmee wil ik idd zeggen dat ìk het iig niet verbazingwekkend vind dat CBC daarmee niet bepaald 'fair and balanced' is als het over moslims, het Midden Oosten of de Islam in zijn geheel gaat. Ik had ook een van de grootste kranten de National Post als voorbeeld kunnen noemen.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:58 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik vind jouw post ook behoorlijk onfris. Jij probeert te stellen dat er dankzij Joodse invloeden er zoveel aandacht is voor deze kwestie. Het lijkt mij niet meer dan logisch dat er grote media- aandacht is voor deze kwestie, aangezien een stel verachterlijke idioten vanuit een bepaalde achtergrond vergaande voorbereidingen heeft getroffen om onschuldige burgers te vermoorden.
Misschien niet dat ze ermee gebaat zijn, het is alleen wél zo dat in westerse landen er vaak een grote moslimpopulatie is die tot de onderklasse behoort en een heleboel joden die juist veel geld verdienen.quote:Op maandag 5 juni 2006 02:12 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Wat ik alleen niet begrijp is waarom de 'Joods gecontroleerde media', als die al zou bestaan, ermee gebaat zou zijn om dit zo uitvergroot uit te drukken, als dat al zo gebeurt. Of denk ik nu heel erg ingewikkeld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |