Heerlijk om te zien hoe de 3e keeper van Nieuw-Zeeland een schot van de beste spits van Amerikaans Samoa uit het doel houdt.quote:
Waar kan ik dat terugzien?quote:Op zondag 4 juni 2006 17:08 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Heerlijk om te zien hoe de 3e keeper van Nieuw-Zeeland een schot van de beste spits van Amerikaans Samoa uit het doel houdt.
hoe hejt taquote:Op zondag 4 juni 2006 17:31 schreef BB-King het volgende:
0-1 voor Nieuw-Zeeland.
Ik heb er veel geld op gewed dus laat het mijn lucky day zijn.
Oh speelt Ronaldinho ook mee, had zijn naam nog niet horen vallen.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:16 schreef mcyodogg het volgende:
Opnieuw een commentator die geen moment onbenut laat om Brazilie en Ronaldinho de hemel in te prijzen![]()
20 min al zelfsquote:
Dat vraag ik me ook af. Aangezen Australie bij Brazilie in de poule zit zouden ze hun buren een fijne dienst kunnen bewijzen door er een paar uit te trappenquote:Op zondag 4 juni 2006 17:27 schreef Trancelocator het volgende:
Lopen er bij NZ ook veel schoppers rond?
Nee, ik denk dat ze elkaar niet zo liggen. Ze trappen er hooguit een paar uit voor de lol.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:21 schreef Kreupeldicht het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Aangezen Australie bij Brazilie in de poule zit zouden ze hun buren een fijne dienst kunnen bewijzen door er een paar uit te trappen![]()
Cafuquote:Op zondag 4 juni 2006 18:12 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Wie is captain?
Neej, totaal nietquote:Op zondag 4 juni 2006 18:27 schreef Markman het volgende:
wordt brasil dit jaar overgewaardeerd denk je ?
Dat is geen schande.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:30 schreef Chen het volgende:
Ik ken er maar eentje echt van Nieuw Zeeland ?
Ze waren aardig op weg.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:43 schreef wdn het volgende:
Die nummer 2 van NZ was erg teleurgesteld bij die goal
Zou hij echt menen dat ze 0-0 kunnen houden tegen Brasil?
Je kunt het altijd proberen he.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:43 schreef wdn het volgende:
Die nummer 2 van NZ was erg teleurgesteld bij die goal
Zou hij echt menen dat ze 0-0 kunnen houden tegen Brasil?
Meer is het ook niet, beetje de spieren loshouden. In de rust wordt er vrolijk op los getrommeld en dan weer lekker sloffen.quote:
En toch leuk om te zien.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Meer is het ook niet, beetje de spieren loshouden. In de rust wordt er vrolijk op los getrommeld en dan weer lekker sloffen.
Ja, dus?quote:Op zondag 4 juni 2006 18:46 schreef DrDentz het volgende:
dikke bast heeft ie wel
Iedere training van Brazilië wordt daar live op tv getopond. Als er een speler wordt gewisseld staan er reporters klaar om live in de uitzending de spelers te horen verklaren war het pijn deed en waqar het jeukte. Nederland voetbalgek ? Peanuts vergeleken bij Braziliëquote:Op zondag 4 juni 2006 18:48 schreef VoreG het volgende:
ik blijf het apart vinden dat spelers gewoon geinterviewd worden in de rust
Dúh, wist je dat geen eens ?quote:Op zondag 4 juni 2006 19:06 schreef mitt het volgende:
Is Vichelich altijd aanvoerder bij Nieuw Zeeland? Geweldig
Kaka heeft een fantastisch overzicht hoor, hij ziet iemand vrij staan die op 4m van hem af stand met niemand in de buurtquote:Op zondag 4 juni 2006 19:19 schreef golfer het volgende:
Die commentator komt bij bijna elke aktie van Brazilie klaar.
Hij vindt alles wat ze doen even schitterend.
Robben zou niet overspelen hoor.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kaka heeft een fantastisch overzicht hoor, hij ziet iemand vrij staan die op 4m van hem af stand met niemand in de buurt
Dat beweer ik ook nietquote:Op zondag 4 juni 2006 19:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Robben zou niet overspelen hoor.
Halen. Wie dan ook.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:31 schreef venomsnake het volgende:
Goede keeper zeg. die vent heeft niet eens een club zei die verslaggever eerder.
Jammer dat ie niet telt.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:50 schreef Ricky_ het volgende:
Mooie goal van Lucio.
Manchester united toch?quote:Op zondag 4 juni 2006 19:52 schreef Ricky_ het volgende:
Waar speelt Ricardinho eigenlijk?
Nee, dan had ik het wel geweten.quote:
Oke.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:53 schreef Gstyles het volgende:
Ik lees net Santos Fc
Santos toch?quote:Op zondag 4 juni 2006 19:52 schreef Ricky_ het volgende:
Waar speelt Ricardinho eigenlijk?
tering zeg als hij zo op het wk is hoef ik t geeneens meer te zien, stel je toch eens voor dat ronaldinho scoortquote:Op zondag 4 juni 2006 19:54 schreef tong80 het volgende:
Die verslaggever heeft een Brazilaanse zakdoek gekocht om z'n sperma op te vangen.
Jack van Gelder is er niks bij.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:55 schreef Donaldo het volgende:
[..]
tering zeg als hij zo op het wk is hoef ik t geeneens meer te zien, stel je toch eens voor dat ronaldinho scoort![]()
Hij is niet van de NOS, dus daar zullen we geen last van hebben.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:55 schreef Donaldo het volgende:
[..]
tering zeg als hij zo op het wk is hoef ik t geeneens meer te zien, stel je toch eens voor dat ronaldinho scoort![]()
Bij de NOS zitten ook wel Brazil-rukkers.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij is niet van de NOS, dus daar zullen we geen last van hebben.
Dat is inderdaad ook weer waar.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:57 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Bij de NOS zitten ook wel Brazil-rukkers.
Bij het voorspellen wordt de grammatica niet gecontroleerd?quote:
Het wort tijd dat we voor de d of de t kiezen. Wat maakt het nou functioneel uit dat een woord eindigt met d, t of dt. Ik geef zelf de voorkeur voor de t.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Bij het voorspellen wordt de grammatica niet gecontroleerd?
Goed argument... Moet je gebruiken als je gaat solliciterenquote:Op maandag 5 juni 2006 00:34 schreef sampoo het volgende:
[..]
Het wort tijd dat we voor de d of de t kiezen. Wat maakt het nou functioneel uit dat een woord eindigt met d, t of dt. Ik geef zelf de voorkeur voor de t.![]()
Ik vond NZ voor zo'n beperkte ploeg toch nog aardig vaak kansjes krijgen. Zo geweldig vond ik Brazilie helemaal niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:55 schreef kratovsk het volgende:
Hou je er wel even rekening mee dat dit Nieuw Zeeland was, de ploeg die zelfs nog achter de Salomonseilanden geeindigd is in Oceanië? Natuurlijk kun je dan met 11 man gaan aanvallen en de ene na de andere kans creeren. Zo'n wedstrijd zegt me niks.
en dan heb ik pas mijn Nederlands spelling/stijl tentamen gehaald...quote:Op zondag 4 juni 2006 23:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Bij het voorspellen wordt de grammatica niet gecontroleerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |