Manchester united toch?quote:Op zondag 4 juni 2006 19:52 schreef Ricky_ het volgende:
Waar speelt Ricardinho eigenlijk?
Nee, dan had ik het wel geweten.quote:
Oke.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:53 schreef Gstyles het volgende:
Ik lees net Santos Fc
Santos toch?quote:Op zondag 4 juni 2006 19:52 schreef Ricky_ het volgende:
Waar speelt Ricardinho eigenlijk?
tering zeg als hij zo op het wk is hoef ik t geeneens meer te zien, stel je toch eens voor dat ronaldinho scoortquote:Op zondag 4 juni 2006 19:54 schreef tong80 het volgende:
Die verslaggever heeft een Brazilaanse zakdoek gekocht om z'n sperma op te vangen.
Jack van Gelder is er niks bij.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:55 schreef Donaldo het volgende:
[..]
tering zeg als hij zo op het wk is hoef ik t geeneens meer te zien, stel je toch eens voor dat ronaldinho scoort![]()
Hij is niet van de NOS, dus daar zullen we geen last van hebben.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:55 schreef Donaldo het volgende:
[..]
tering zeg als hij zo op het wk is hoef ik t geeneens meer te zien, stel je toch eens voor dat ronaldinho scoort![]()
Bij de NOS zitten ook wel Brazil-rukkers.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij is niet van de NOS, dus daar zullen we geen last van hebben.
Dat is inderdaad ook weer waar.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:57 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Bij de NOS zitten ook wel Brazil-rukkers.
Bij het voorspellen wordt de grammatica niet gecontroleerd?quote:
Het wort tijd dat we voor de d of de t kiezen. Wat maakt het nou functioneel uit dat een woord eindigt met d, t of dt. Ik geef zelf de voorkeur voor de t.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Bij het voorspellen wordt de grammatica niet gecontroleerd?
Goed argument... Moet je gebruiken als je gaat solliciterenquote:Op maandag 5 juni 2006 00:34 schreef sampoo het volgende:
[..]
Het wort tijd dat we voor de d of de t kiezen. Wat maakt het nou functioneel uit dat een woord eindigt met d, t of dt. Ik geef zelf de voorkeur voor de t.![]()
Ik vond NZ voor zo'n beperkte ploeg toch nog aardig vaak kansjes krijgen. Zo geweldig vond ik Brazilie helemaal niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:55 schreef kratovsk het volgende:
Hou je er wel even rekening mee dat dit Nieuw Zeeland was, de ploeg die zelfs nog achter de Salomonseilanden geeindigd is in Oceanië? Natuurlijk kun je dan met 11 man gaan aanvallen en de ene na de andere kans creeren. Zo'n wedstrijd zegt me niks.
en dan heb ik pas mijn Nederlands spelling/stijl tentamen gehaald...quote:Op zondag 4 juni 2006 23:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Bij het voorspellen wordt de grammatica niet gecontroleerd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |