Heerlijk om te zien hoe de 3e keeper van Nieuw-Zeeland een schot van de beste spits van Amerikaans Samoa uit het doel houdt.quote:
Waar kan ik dat terugzien?quote:Op zondag 4 juni 2006 17:08 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Heerlijk om te zien hoe de 3e keeper van Nieuw-Zeeland een schot van de beste spits van Amerikaans Samoa uit het doel houdt.
hoe hejt taquote:Op zondag 4 juni 2006 17:31 schreef BB-King het volgende:
0-1 voor Nieuw-Zeeland.
Ik heb er veel geld op gewed dus laat het mijn lucky day zijn.
Oh speelt Ronaldinho ook mee, had zijn naam nog niet horen vallen.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:16 schreef mcyodogg het volgende:
Opnieuw een commentator die geen moment onbenut laat om Brazilie en Ronaldinho de hemel in te prijzen![]()
20 min al zelfsquote:
Dat vraag ik me ook af. Aangezen Australie bij Brazilie in de poule zit zouden ze hun buren een fijne dienst kunnen bewijzen door er een paar uit te trappenquote:Op zondag 4 juni 2006 17:27 schreef Trancelocator het volgende:
Lopen er bij NZ ook veel schoppers rond?
Nee, ik denk dat ze elkaar niet zo liggen. Ze trappen er hooguit een paar uit voor de lol.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:21 schreef Kreupeldicht het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Aangezen Australie bij Brazilie in de poule zit zouden ze hun buren een fijne dienst kunnen bewijzen door er een paar uit te trappen![]()
Cafuquote:Op zondag 4 juni 2006 18:12 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Wie is captain?
Neej, totaal nietquote:Op zondag 4 juni 2006 18:27 schreef Markman het volgende:
wordt brasil dit jaar overgewaardeerd denk je ?
Dat is geen schande.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:30 schreef Chen het volgende:
Ik ken er maar eentje echt van Nieuw Zeeland ?
Ze waren aardig op weg.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:43 schreef wdn het volgende:
Die nummer 2 van NZ was erg teleurgesteld bij die goal
Zou hij echt menen dat ze 0-0 kunnen houden tegen Brasil?
Je kunt het altijd proberen he.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:43 schreef wdn het volgende:
Die nummer 2 van NZ was erg teleurgesteld bij die goal
Zou hij echt menen dat ze 0-0 kunnen houden tegen Brasil?
Meer is het ook niet, beetje de spieren loshouden. In de rust wordt er vrolijk op los getrommeld en dan weer lekker sloffen.quote:
En toch leuk om te zien.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Meer is het ook niet, beetje de spieren loshouden. In de rust wordt er vrolijk op los getrommeld en dan weer lekker sloffen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |