Nee, je vergeet het geweldige Kameo, Perfect Dark Zero & ghoullies.. Ze zijn namelijk van een zelfde kwaliteit als eerdere werken van Rare.. Goldeneye, Perfect dark, Conker's bad fur day, Donkey Kong Country, banjo Kazooie etc etc.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, hebben ze daar nu 4 jaar over gedaan
Ja, dat zeg ikquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Nee, je vergeet het geweldige Kameo, Perfect Dark Zero & ghoullies.. Ze zijn namelijk van een zelfde kwaliteit als eerdere werken van Rare.. Goldeneye, Perfect dark, Conker's bad fur day, Donkey Kong Country, banjo Kazooie etc etc.
Niet mis met Goldeneye, Perfect Dark en de Banjo gamesquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op de N64 suckte Rare al, toen gingen ze 3D
Banjo Kazooiequote:Op woensdag 7 juni 2006 19:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Niet mis met Goldeneye, Perfect Dark en de Banjo games
Het is ook een Stadium, allang bekend. Get over it...quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:14 schreef SocialDisorder het volgende:
ziet eruit als een stadium/colosseum-kloon, met die verbinding met de DS versies. En vergeleken met Zelda, nog een lelijke kloon ook.
Goldeneye is echtquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Niet mis met Goldeneye, Perfect Dark en de Banjo games
ik bedoel met lelijke kloon het volgende:quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het is ook een Stadium, allang bekend. Get over it...
En wat bedoel je met lelijke kloon?
Steeven Turbo?
Die heb je van mij gejat!quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:19 schreef Tomasso het volgende:
Steeven Turbo?
Jij hebt een ongelooflijk uitvergroot filmpje gezien op YouTube, is het niet?quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik bedoel met lelijke kloon het volgende:
- plastic shimmer of doom
- graphics die makkelijk veel beter kunnen, gezien het lage aantal karakters on screen op een moment, leg Super Smash Bros Melee er eens naast, veel mooier
Euh... neequote:Op woensdag 7 juni 2006 21:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
- graphics die makkelijk veel beter kunnen, gezien het lage aantal karakters on screen op een moment, leg Super Smash Bros Melee er eens naast, veel mooier
Komop man gedraag je ff zoals objectieve crew dat hoort te doenquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:14 schreef SocialDisorder het volgende:
ziet eruit als een stadium/colosseum-kloon, met die verbinding met de DS versies. En vergeleken met Zelda, nog een lelijke kloon ook.
nope, de screen op Fok!Games.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij hebt een ongelooflijk uitvergroot filmpje gezien op YouTube, is het niet?
JA BAH LELIJK JOH!!quote:
Ik vind het toch raar hoor, iedereen is verbaasd over hoe mooi het eruit ziet en jij zegt dat het lelijk is.quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:26 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik vind het toch raar hoor, iedereen is verbaasd over hoe mooi het eruit ziet en jij zegt dat het lelijk is.
Mja dat was in het begin van de DS ook zo Stroliequote:Op woensdag 7 juni 2006 22:44 schreef Strolie75 het volgende:
Zal ik eens iets objectief over de Wii posten? Er komen best coole games uit, maar er zijn er maar een paar die echt goed gebruik maken van de mogelijkheden. Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3, Super Monkey Ball. Bij de rest is het gewoon een gimmick en/of slecht geimplementeerd.
De console heeft veel potentieel, maar het gevoel dat ik aan de E3 overhield was dat het vooralsnog een iets krachtigere gamecube is met een leuke add-on dat in het rijtje Eyetoy en Guitar Hero past.
Uiteraard, maar dat zal de Ps3 net zo goed moetenquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:51 schreef Strolie75 het volgende:
Jawel, mee eens. Maar net als de DS zal ook de Wii zichzelf moeten bewijzen.
geldt dat niet voor zeg maar, alles wat op de markt gebracht wordt?quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:51 schreef Strolie75 het volgende:
Jawel, mee eens. Maar net als de DS zal ook de Wii zichzelf moeten bewijzen.
Hey ga jij lekker met Megahand-spelen op je Ps3quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
agh, lelijk is niet de term die ik zou gebruiken, maar ja, ik durf het bijna niet te zeggen, ik vind het niet echt prachtig of zo.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:26 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik vind het toch raar hoor, iedereen is verbaasd over hoe mooi het eruit ziet en jij zegt dat het lelijk is.
Met een klein, echter heel belangrijk verschil lijkt me. In tegenstelling tot bij de Eyetoy of de gitaar controller van Guitar Hero, betreft het bij de Wii geen losse add-on, die maar door een beperkt gedeelte van de console bezitters wordt aangeschaft. Voor die 2 genoemde, zullen nooit massaal spellen geproduceerd worden, omdat de userbase van de console gewoon niet volledig benut kan worden.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:44 schreef Strolie75 het volgende:
Zal ik eens iets objectief over de Wii posten? Er komen best coole games uit, maar er zijn er maar een paar die echt goed gebruik maken van de mogelijkheden. Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3, Super Monkey Ball. Bij de rest is het gewoon een gimmick en/of slecht geimplementeerd.
De console heeft veel potentieel, maar het gevoel dat ik aan de E3 overhield was dat het vooralsnog een iets krachtigere gamecube is met een leuke add-on dat in het rijtje Eyetoy en Guitar Hero past.
Ik vind Zelda een stuk mooier dan dit, maar technisch gezien steekt dit er toch wel ver bovenuit.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
agh, lelijk is niet de term die ik zou gebruiken, maar ja, ik durf het bijna niet te zeggen, ik vind het niet echt prachtig of zo.
dat doe ik wel in de review van Pokemon Battle Revolution. Hier mag ik gewoon mijn mening gevenquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Komop man gedraag je ff zoals objectieve crew dat hoort te doen
Tsja het is dan ook maar een speeltje voor de makers om te laten zien wat de wiimote kan doen. Dat is elke keer zo met een mario spel. Kijk wat voor nieuwe dingen je uit de console kan halen en laat het zien. Dat heeft zo uitgepakt dat een mario 64 een grondlegger is van de 3d games. Super mario world een van de beste 2d platvormers is geworden en een super mario bros (3) de uitverkorenen beste was van de beginnende 2d platvormers.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:55 schreef speknek het volgende:
Ik vind het bij Mario eigenlijk ook wel een beetje gimmicky, dat heen en weer zwiepen zou je net zo goed een knopje voor in kunnen drukken. Spellen als Wii Sports, daar voegt het echt wat aan toe.
Zie DSquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat doe ik wel in de review van Pokemon Battle Revolution. Hier mag ik gewoon mijn mening geven
I LOVE MY JOB!
Serieus; ik heb niets tegen Pokemon, Nintendo, Wii of Mario, maar ik wil gewoon eens wat anders zien. Die Wiimote is geinig en alles, maar alleen Mario Galaxy heb ik gezien die echt op een manier gebruik maakt van de Wiimote dat ik denk: "JA! Een werkelijke toevoeging aan het game-arsenaal!"
Verder is het een gimmick, een gimmick die zich zal moeten bewijzen. En misschien dat devs werkelijk innovatief genoeg zijn om games om de Wiimote te bouwen. Maar als ze niet verder komen dan de voorspelbare dingen als een lightsabre, dan voorspel ik grote toekomst voor de classic controller.
want daar komen zoveel games op uit die op een goede manier gebruik maken van het touchscreen? (dus niet een map of zoiets simpels)quote:
Hetgeen wat je nu vooral met de ds ziet is dat er games uitkomen die bepaalde mensen overhalen om een ds te halen door die spellen die juist vernieuwende functionaliteit en controle hebben. De oude gamer hebben dan nog hun bekende bak met spellen die toch wel uitkomen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:07 schreef kepler het volgende:
[..]
tuurlijk komen er een aantal goede games uit op de Wii die goed gebruik maken van de controller, maar ik denk dat de meerderheid hier geen goed gebruik van zal maken
http://www.jeux-france.co(...)ttle-revolution.htmlquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:49 schreef Tomasso het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=apHSA8iQizI
Bekijk het in een klein venster, aangezien het oorspronkelijke filmpje ook een minimale resolutie had. Daarnaast verkracht Youtube de kwaliteit.
Edit: Voor de duidelijkheid, dit is alleen het Pokemon gedeelte.
quote:Sakurai announced Bowser Jr., the "Celda" version of Link, and Ridely, the archenemies of Samus, would all be joining the cast of characters for the Wii release.
This makes sense considering Bowser Jr. has had more prominent placement in various Mario sports titles, as well as being his dad's right hand man in New Super Mario Bros., and the "Celda" version of Link was seen on GameCube and now on the Nintendo DS in The Legend of Zelda: Phantom Hourglass. Plus, with both Samus and Zero Suit Samus appearaning in SSBB, it makes sense her foe would get a chance to fight back.
We've also, unfortunately, learned of three current characters that will not be returning: The Ice Climbers, Mr. Game & Watch, and Young Link have no home in SSBB. We don't know who exactly will take their place just yet, but Sakurai stated he wants a roster 40 deep, with 1-2 more non-Nintendo characters.
Maar wat verwacht je nu dan van de Wii? want Wii sports is ook voorspelbaar, en op de DS was Trauma Center in dat opzicht ook wel voorspelbaar. Toch is die laatste een fantastische game. Het maakt mij niet echt veel uit of het gebruik maakt van de vernieuwende besturing die het apparaat biedt, als de game maar tof is.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat doe ik wel in de review van Pokemon Battle Revolution. Hier mag ik gewoon mijn mening geven
I LOVE MY JOB!
Serieus; ik heb niets tegen Pokemon, Nintendo, Wii of Mario, maar ik wil gewoon eens wat anders zien. Die Wiimote is geinig en alles, maar alleen Mario Galaxy heb ik gezien die echt op een manier gebruik maakt van de Wiimote dat ik denk: "JA! Een werkelijke toevoeging aan het game-arsenaal!"
Verder is het een gimmick, een gimmick die zich zal moeten bewijzen. En misschien dat devs werkelijk innovatief genoeg zijn om games om de Wiimote te bouwen. Maar als ze niet verder komen dan de voorspelbare dingen als een lightsabre, dan voorspel ik grote toekomst voor de classic controller.
Ik zie de Wii momenteel voornamelijk als een vervanging van m'n Cube. Ik krijg daar ook nog eens een N64, SNES, NES en Megadrive bij.quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar wat verwacht je nu dan van de Wii? want Wii sports is ook voorspelbaar, en op de DS was Trauma Center in dat opzicht ook wel voorspelbaar. Toch is die laatste een fantastische game. Het maakt mij niet echt veel uit of het gebruik maakt van de vernieuwende besturing die het apparaat biedt, als de game maar tof is.
De kans op matige games is net zo groot als anders, kijk maar wat voor bagger er nu allemaal uitkomt. De Wiimote zorgt er iig voor dat developers wat meer moeten nadenken over de gamequote:Op donderdag 8 juni 2006 09:35 schreef moomoo het volgende:
mja, developers zullen zich in ieder geval in het begin wel gedwongen worden zo veel mogelijk gebruik te maken van de wiimote. dan heb je kans dat er matige games 'met revolutionaire besturing' uitkomen in plaats van gewoon goeie games met ouderwetse besturing. natuurlijk zullen we met de wii ook goeie games krijgen die de wiimote functies gebruiken, maar ik vrees dat devs bepaalde leuke ideeen gaan laten schieten, of ernstig veranderen(of naar een andere console brengen, indien mogelijk), omdat het geen gebruik maakt van de wiimote.
Eensch, de game industrie begint steeds meer op hollywood te lijken. Als je als fervent gamer op zoek bent naar goede games, zul je constant de pareltjes er tussenuit moeten vissen. Net zoals je dat nu moet doen als filmliefhebber.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Alleen van de Wii-mote verwacht ik van 3rd party devs niet veel meer dan van de light-guns, dansmatten, gitaren, fightpoles en Eye-Toys. Nintendo zal wel met een paar interessante toepassingen komen, maar 3rd party devs lijken de creativiteit te ontberen die nodig is om van de Wii-mote een definitief en onweerlegbaar succes te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |