Nee, je vergeet het geweldige Kameo, Perfect Dark Zero & ghoullies.. Ze zijn namelijk van een zelfde kwaliteit als eerdere werken van Rare.. Goldeneye, Perfect dark, Conker's bad fur day, Donkey Kong Country, banjo Kazooie etc etc.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, hebben ze daar nu 4 jaar over gedaan
Ja, dat zeg ikquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Nee, je vergeet het geweldige Kameo, Perfect Dark Zero & ghoullies.. Ze zijn namelijk van een zelfde kwaliteit als eerdere werken van Rare.. Goldeneye, Perfect dark, Conker's bad fur day, Donkey Kong Country, banjo Kazooie etc etc.
Niet mis met Goldeneye, Perfect Dark en de Banjo gamesquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op de N64 suckte Rare al, toen gingen ze 3D
Banjo Kazooiequote:Op woensdag 7 juni 2006 19:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Niet mis met Goldeneye, Perfect Dark en de Banjo games
Het is ook een Stadium, allang bekend. Get over it...quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:14 schreef SocialDisorder het volgende:
ziet eruit als een stadium/colosseum-kloon, met die verbinding met de DS versies. En vergeleken met Zelda, nog een lelijke kloon ook.
Goldeneye is echtquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Niet mis met Goldeneye, Perfect Dark en de Banjo games
ik bedoel met lelijke kloon het volgende:quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het is ook een Stadium, allang bekend. Get over it...
En wat bedoel je met lelijke kloon?
Steeven Turbo?
Die heb je van mij gejat!quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:19 schreef Tomasso het volgende:
Steeven Turbo?
Jij hebt een ongelooflijk uitvergroot filmpje gezien op YouTube, is het niet?quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik bedoel met lelijke kloon het volgende:
- plastic shimmer of doom
- graphics die makkelijk veel beter kunnen, gezien het lage aantal karakters on screen op een moment, leg Super Smash Bros Melee er eens naast, veel mooier
Euh... neequote:Op woensdag 7 juni 2006 21:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik bedoel met lelijke kloon het volgende:
- plastic shimmer of doom
- graphics die makkelijk veel beter kunnen, gezien het lage aantal karakters on screen op een moment, leg Super Smash Bros Melee er eens naast, veel mooier
Komop man gedraag je ff zoals objectieve crew dat hoort te doenquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:14 schreef SocialDisorder het volgende:
ziet eruit als een stadium/colosseum-kloon, met die verbinding met de DS versies. En vergeleken met Zelda, nog een lelijke kloon ook.
nope, de screen op Fok!Games.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij hebt een ongelooflijk uitvergroot filmpje gezien op YouTube, is het niet?
JA BAH LELIJK JOH!!quote:
Ik vind het toch raar hoor, iedereen is verbaasd over hoe mooi het eruit ziet en jij zegt dat het lelijk is.quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:26 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik vind het toch raar hoor, iedereen is verbaasd over hoe mooi het eruit ziet en jij zegt dat het lelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |