Omdat je ze zelf niet hebt?quote:Op zondag 4 juni 2006 15:17 schreef TehRockstar het volgende:
Zúlke buikspieren maken mij over het algemeen bang.
Ik heb ze niet, maar ze maken me bang omdat het zo opgezwollen en bah is.quote:
Je gaat liever voor annorexiamannekes?quote:Op zondag 4 juni 2006 15:21 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb ze niet, maar ze maken me bang omdat het zo opgezwollen en bah is.
Zoals dikke mensen.
Dat is dan ook weer een extreem. Ik ga iets zoeken.quote:
Foto's van je eigen buik als voorbeeld?quote:Op zondag 4 juni 2006 15:24 schreef TehRockstar het volgende:
Dat is dan ook weer een extreem. Ik ga iets zoeken.
Boris neem een haarmaskerquote:Op zondag 4 juni 2006 13:42 schreef LuQas het volgende:
[..]
Boris zonder haar, is als Tori Amos zonder piano, als een stukje appeltaart zonder slagroom, als Pinksteren zonder Heilige Geest!![]()
Ik ben gelukkig niet opgezwollen.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb ze niet, maar ze maken me bang omdat het zo opgezwollen en bah is.
Zoals dikke mensen.
Nouquote:Op zondag 4 juni 2006 15:26 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
Kijk, geen abnormale zwellingen.
Wat? Dat ik niet opgezwollen ben?quote:
sssssst richt er geen extra aandacht opquote:
Je bent zo ook al om op te eten, toch?quote:Op zondag 4 juni 2006 15:34 schreef LuQas het volgende:
Ik ga even eieren en olie in mijn haren stoppen.
(Sorry)quote:Op zondag 4 juni 2006 15:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
sssssst richt er geen extra aandacht op
Niet héél de nachtquote:Op zondag 4 juni 2006 15:38 schreef NathaN het volgende:
[..]
Heb je de hele nacht op geoefend, of niet?
gaat wel iets beter geloof ikquote:Op zondag 4 juni 2006 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
(Sorry)
Maar hoe is't met het pootje?
Toffe woordspeling, huh![]()
nee moet je goed laten intrekkenquote:Op zondag 4 juni 2006 15:46 schreef LuQas het volgende:
Mijn haar krijgt er een soort erectie van, het staat helemaal stijf.
Ik was het er maar weer uit.
Jah, dan nemen we de zonnige ehvn culinair dag maar voor liefquote:Op zondag 4 juni 2006 15:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
gaat wel iets beter geloof ik
ik wil zaterdag al weer kunnen vlammen
dat wordt dus piza vanavond.....quote:Op zondag 4 juni 2006 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, dan nemen we de zonnige ehvn culinair dag maar voor liefals we zaterdag maar los kunnn he
Ik wist dat eieren neukpatronen werden genoemd, maar op deze manier had ik dat nog niet opgevat.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:46 schreef LuQas het volgende:
Mijn haar krijgt er een soort erectie van, het staat helemaal stijf.
Ik was het er maar weer uit.
Als wat, natuurramp?quote:Op zondag 4 juni 2006 16:19 schreef Vlarp het volgende:
[afbeelding]
Speelt hij niet in diverse natuurfilms?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Dat zou jij moeten wetenquote:Op zondag 4 juni 2006 16:19 schreef Vlarp het volgende:
[afbeelding]
*brrr*quote:Op zondag 4 juni 2006 16:19 schreef Vlarp het volgende:
[afbeelding]
Ontdek je plekje?quote:Op zondag 4 juni 2006 16:19 schreef Vlarp het volgende:
[afbeelding]
Ja maar JIJ bent de expert op natuurfilmgebiedquote:
Doet mijn leed jullie dan niksquote:Op zondag 4 juni 2006 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn rechterwenkbrauw heeft een grote bult(opgezwollen
). Maar tof is 't niet. Hopelijk snel weer weg
.
En wij jou ook.quote:
Was je weg?quote:
Tis 18:00uquote:
Mallerd, ik was gewoon een paar dagen niet achter de pcquote:
Ach schatje, you say the sweetest thingsquote:Op zondag 4 juni 2006 18:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mallerd, ik was gewoon een paar dagen niet achter de pc
(Ik heb jou t meest gemist![]()
![]()
)
![]()
quote:
je mag er wel eentje van mijquote:Op zondag 4 juni 2006 18:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb brood, ik heb kaas.... ik heb geen ham
Kan ik dus alleen mar BB-tosti's maken... o nee, stremsel
Ik ga wel even langs de Turk hier, dan breng ik wel kaas zonder stremsel voor jequote:Op zondag 4 juni 2006 18:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaan we dan samen tosti's maken en vlechten?quote:Op zondag 4 juni 2006 18:13 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ga wel even langs de Turk hier, dan breng ik wel kaas zonder stremsel voor jeen voor mij
voor ons
![]()
![]()
Jij gaat vlechten, bij jou valt er niks te vlechten, ik aai jou wel gewoonquote:Op zondag 4 juni 2006 18:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaan we dan samen tosti's maken en vlechten?
We waren om 9 uur al wakker *wink*quote:Op zondag 4 juni 2006 18:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis 18:00u
Wat ben jij laat uit je bed?(ook MET tijdverschil)
Nou, bedanktquote:Op zondag 4 juni 2006 18:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mallerd, ik was gewoon een paar dagen niet achter de pc
(Ik heb jou t meest gemist![]()
![]()
)
![]()
Ik had het over de mensen van de topic die zich op Nederlands grondgebied bevindenquote:
Ga je m'n veren strijken of zo?quote:Op zondag 4 juni 2006 18:18 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jij gaat vlechten, bij jou valt er niks te vlechten, ik aai jou wel gewoon![]()
Hetfeit dat ik vanaf zaterdag een oven heb maakt me blijquote:Op zondag 4 juni 2006 18:25 schreef TehRockstar het volgende:
Pizza in de oven maakt me blij.
kaas salami blijkt ook prima te werkenquote:Op zondag 4 juni 2006 18:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen vleeswaren in huis.quote:
Slechte voorbereiding, foei!quote:Op zondag 4 juni 2006 18:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen vleeswaren in huis.
Ja, kip en schnitzel, maar da's zo dik op de tosti
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:42 schreef davidov het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gelijk, een tosti zonder vlees is geen ECHTE tosti....
Of kaas en ananasquote:
zongedroogde tomaatjesquote:
Tosti HAM/kaas/tomaatquote:
Tosti HAM/kaas/ananasquote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:46 schreef davidov het volgende:
[..]
Tosti HAM/kaas/tomaat
[..]
Tosti HAM/kaas/ananas
Ik vind een drumstick altijd op een afgerukt been van een kip lijkenquote:Op zondag 4 juni 2006 18:47 schreef LuQas het volgende:
Ik vind ham altijd net alsof iemand een kaasschaaf langs een varken heeft gehaald.
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:49 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik vind een drumstick altijd op een afgerukt been van een kip lijken![]()
Dan wil ik niet weten waar je aan denkt bij een kroket of frikandel of hamburger of ....quote:Op zondag 4 juni 2006 18:47 schreef LuQas het volgende:
Ik vind ham altijd net alsof iemand een kaasschaaf langs een varken heeft gehaald.
Dat is een hertje.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:56 schreef LuQas het volgende:
Hier wordt een kalfskroket van gemaakt:
[afbeelding]
Verdorie, weet je hoe lang ik al naar de kinderboerderij wil!quote:Op zondag 4 juni 2006 18:56 schreef LuQas het volgende:
Hier wordt een kalfskroket van gemaakt:
[afbeelding]
Van kalfje naar kroket?quote:Op zondag 4 juni 2006 18:59 schreef LuQas het volgende:
[..]
Niet, dat is een kalfje. Ik heb de hele serie.
vanaf het moment dat ze geboren is tot het moment dat ze op een broodje beland?quote:Op zondag 4 juni 2006 18:59 schreef LuQas het volgende:
[..]
Niet, dat is een kalfje. Ik heb de hele serie.
voor een vegetarier houdt jij toch nog van goede muziekquote:
Maar waar is Mathilde?quote:
O. Dit is niet de naakte Ludwig?quote:
Ik heb momenteel een privé-Rus.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:23 schreef Ang3l het volgende:
Gister met een Rus wezen stappen. Die praat dus echt zo Engels zoals ze dat in de films doenKlinkt erg grappig. "Doe joe wohnt ennietink toe drrrrrink?"
quote:
ik ben bang dat ik de draad helemaal kwijt benquote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 19:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik de draad helemaal kwijt ben
Denk aan Onno en Noet!!!quote:
Mensen die hun kinderen zo noemen moeten ernstig dood.quote:
Ik ga morgen met Tim als het goed is.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:49 schreef Manias het volgende:
iemand silent hill al gezien?
maggikmee?quote:Op zondag 4 juni 2006 19:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga morgen met Tim als het goed is.
En nu ga ik eten
Er zitten boontjs in
Ze worden donderdag pas in Amerika uitgezondenquote:
kan je parkeren bij de trut dan :|quote:Op zondag 4 juni 2006 19:57 schreef Jerruh het volgende:
nou!
ik had zin om met auke en benjamin mee naar de trut te gaan, mag ik de auto niet mee EN moet ik morgen vroeg opstaan....
Ze zijn gister opgenomen in LA en worden meestal later uitgezonden omdat al die filmpjes er nog in moeten enzoquote:Op zondag 4 juni 2006 19:59 schreef Manias het volgende:
[..]
hmm oh nee toch niet.. vaag en wel vantevoren best kiss bekend maken
waaaat zo nep!quote:Op zondag 4 juni 2006 20:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze zijn gister opgenomen in LA en worden meestal later uitgezonden omdat al die filmpjes er nog in moeten enzo
nouuu... moet ik jou ook nog gaan missenquote:Op zondag 4 juni 2006 20:00 schreef LuQas het volgende:
Ik ga wel naar de Trut vanavond, en ik krijg mijn trui terug van Benjamin.
Is elk jaar zoquote:
We zullen een wodka op je drinken.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nouuu... moet ik jou ook nog gaan missen.
Helemaal de andere kant opquote:Op zondag 4 juni 2006 20:06 schreef petre86 het volgende:
waar zit de trut trouwens ergens?
bij de Rdwars in dde buurt?
of de you II?
Nee, niet in het centrum, in Oud-West.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:06 schreef petre86 het volgende:
waar zit de trut trouwens ergens?
bij de Rdwars in dde buurt?
of de you II?
]quote:Op zondag 4 juni 2006 20:06 schreef LuQas het volgende:
Ik ben al 3,5 jaar lid.
hoe zie je da?quote:Op zondag 4 juni 2006 20:11 schreef LuQas het volgende:
Ik zit op 6000 posts als ik al mijn accounts bij elkaar optel.
triest... ik heb er veel meer als ik al mijn klonen optel.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:11 schreef LuQas het volgende:
Ik zit op 6000 posts als ik al mijn accounts bij elkaar optel.
Bilderdijkstraat.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:09 schreef Manias het volgende:
rozengracht toch is de trut?
Wie is er dan triest.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:11 schreef Cairon het volgende:
[..]
triest... ik heb er veel meer als ik al mijn klonen optel.
quote:Op zondag 4 juni 2006 20:14 schreef Jerruh het volgende:
alleen al dit profiel heeft er meer dan 50.000.
back in the ol' days...
ja hela, ik ben twee jaar crew geweest...quote:
jij, omdat je je er blijkbaar drukker om maakt dan ik?quote:Op zondag 4 juni 2006 20:15 schreef Cairon het volgende:
50.000 haal ik nooit, dus Luqas, wie is er nu triest?
touché, zal ik ons vleselijk samenzijn nu dan maar regelen?quote:Op zondag 4 juni 2006 20:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jij, omdat je je er blijkbaar drukker om maakt dan ik?.
nee.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:18 schreef Cairon het volgende:
[..]
touché, zal ik ons vleselijk samenzijn nu dan maar regelen?
Jullie gaan gourmetten?quote:Op zondag 4 juni 2006 20:18 schreef Cairon het volgende:
touché, zal ik ons vleselijk samenzijn nu dan maar regelen?
je hebt teveel xyz's filmpjes gedldquote:Op zondag 4 juni 2006 20:21 schreef Cairon het volgende:
Nee, we gaan geslachtsgemeenschap hebben.
Jullie hebben jullie geslacht toch al gemeen?quote:Op zondag 4 juni 2006 20:21 schreef Cairon het volgende:
Nee, we gaan geslachtsgemeenschap hebben.
kijk, dat is duidelijke taal.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:25 schreef Cairon het volgende:
dan gaan we copuleren
leg uit.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:27 schreef Jerruh het volgende:
ik vind dat mijn smaak en zicht op schoonheid in dit topic schromelijk tekort wordt gedaan....
ik vind dat je ook weinig doet om ons van je smaak en zicht te overtuigen.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:27 schreef Jerruh het volgende:
ik vind dat mijn smaak en zicht op schoonheid in dit topic schromelijk tekort wordt gedaan....
Dat wordt toch de tondeuse...quote:Op zondag 4 juni 2006 20:32 schreef LuQas het volgende:
Theatermama: Ik wil even dat je goed weet dat je eiertips mijn haar nog verder geruineerd hebben. Ik moet nu voor de vierde keer vandaag douchen.
je hebt ze toch niet eerst gebakken alvorens ze in je haar te doen?quote:Op zondag 4 juni 2006 20:32 schreef LuQas het volgende:
Theatermama: Ik wil even dat je goed weet dat je eiertips mijn haar nog verder geruineerd hebben. Ik moet nu voor de vierde keer vandaag douchen.
dat ik geen moeite meer doe om cairon voor de 1000ste keer teleur te stellen met een "nee" is toch niet meteen een smaaktwister?quote:Op zondag 4 juni 2006 20:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
ik vind dat je ook weinig doet om ons van je smaak en zicht te overtuigen.
Waarom vertrouw je dan ook een kaal persoon op dat gebied?quote:Op zondag 4 juni 2006 20:32 schreef LuQas het volgende:
Dat maak je er zelf van door in twijfel te trekken dat wij daar niet doorheen zouden kijken.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:34 schreef Jerruh het volgende:
dat ik geen moeite meer doe om cairon voor de 1000ste keer teleur te stellen met een "nee" is toch niet meteen een smaaktwister?.
Tuurlijkjijwelhoorquote:
D'rop zelfs.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:36 schreef Cairon het volgende:
maar Jerruh, je woont zo dicht bij het Wokparadijs!
Hij heeft borsten!quote:Op zondag 4 juni 2006 20:50 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Zal ik nou wel of niet gaan.... moet morgen werken, maar wel "pas" om 9:00u op.
En bobbels op z'n buikquote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 20:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
D'rop zelfs.
Tis die ene studio met dat ingeslagen ruitje en zo'n halve keukentrap met 7 treedjes er doorheen
Ja ja ja, nodig me dan een keer uit, patserquote:Op zondag 4 juni 2006 20:53 schreef Jerruh het volgende:
[..].
je ziet m niet want ik zit aan de achterkant!
en het wordt zoooo mooi!!!
Gelukkig heb je smaak.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:53 schreef Jerruh het volgende:
en het wordt zoooo mooi!!!
quote:
Zouden het ook silliconen zijn?quote:Op zondag 4 juni 2006 20:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, deze heeft echt enorme tieten.
Ik vraag me nog steeds af wat een CO2 canon is... please laat het geen schuimkanon zijn.... dat ken ik nog van 't vorige schuimfeest in de Pecheurquote:Op zondag 4 juni 2006 20:55 schreef LuQas het volgende:
Heet het Pinksterbang omdat het een Gangbang is?
Zonder haar is hij lelijk.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hierzo: http://www.apple.com/trailers/independent/threetimes/trailer/
Maar zij is mooi en de film lijkt me mooiquote:
Is dat een nieuwe rage in Ehv dan?quote:
Zal ik 't ook laten doen?quote:Op zondag 4 juni 2006 21:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe rage in Ehv dan?
Hij heeft een leuke release datequote:Op zondag 4 juni 2006 21:01 schreef Manias het volgende:
ik wil naar the omen!
Nee, dat lijkt me een rotfilm.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar zij is mooi en de film lijkt me mooi
Ja die's te moeilijk voor jequote:
Incl tanden alsof je net uit een kernreactor komt?quote:
CO2, koolstof-di-oxide (broertje van koolstof-mono-oxide aka uitlaat/broeikasgas als ik het goed heb.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wat een CO2 canon is... please laat het geen schuimkanon zijn.... dat ken ik nog van 't vorige schuimfeest in de Pecheur
Er stond een fijn stukje over in de dinges, VPRO-gids.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:03 schreef LuQas het volgende:
http://www.contactfilm.nl/html/f-06.html
Ik ga binnnenkort hiernaartoe.
Als ik glow in the dark tanden pak ben ik echt eng! Ik heb nl bijna geen afgeplatte tanden, vrijwel al mijn tanden zijn snijtanden (van die spitsen scherpe). Volgens mij lijk ik dan net 1 of andre crazy weerwolf of vampierquote:Op zondag 4 juni 2006 21:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Incl tanden alsof je net uit een kernreactor komt?
Oooow ok, kijk, da's fijn, want het is vaak erg warm daar.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
CO2, koolstof-di-oxide (broertje van koolstof-mono-oxide aka uitlaat/broeikasgas als ik het goed heb.
CO2 is een koelgas.. krijg je de hele zaal in ene een aantal graden kouder mee, als ik me niet vergis
Engeltje liet een flyer zien. Ga daar heen?quote:Op zondag 4 juni 2006 21:13 schreef Cairon het volgende:
ik verveel me!
Verdomde paupers! Entertain me!
Ik heb ze toch maar even genomen, die implantaatjes (kleintjes dan)quote:Op zondag 4 juni 2006 21:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe rage in Ehv dan?
Stomme zonnebankslet.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die's te moeilijk voor je
En hij gaat niet over Beethoven
Ja nou, het is alleen maar om die meklfleswitte bijna doorschijnende huid van mij iets op t pimpenquote:
nicequote:Op zondag 4 juni 2006 21:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ze toch maar even genomen, die implantaatjes (kleintjes dan)
[afbeelding]
en ik moet stoppen met de zonnebankstraks word ik bruin
Wit is mooi.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nou, het is alleen maar om die meklfleswitte bijna doorschijnende huid van mij iets op t pimpenIk wil niet bruin worden, zonnebankbruin is eng
Ja ik denk wat Joep kan dat kan ik ook, maar om dan gelijk enorme te laten implantren vond ik ook weer zo overdrevenquote:
Op wit zie je iedere oneffenheid, iedere ader, haarm pukkel, schrammetj, littekentjequote:
Ik wacht nog steeds tot Joep's Dirty Laundry naar buiten komtquote:Op zondag 4 juni 2006 21:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik denk wat Joep kan dat kan ik ook, maar om dan gelijk enorme te laten implantren vond ik ook weer zo overdreven
Jezus, beheers jezelf eens!quote:Op zondag 4 juni 2006 21:21 schreef Jerruh het volgende:
heeft joep echt tietimplantaten?
Mooi.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op wit zie je iedere oneffenheid, iedere ader, haarm pukkel, schrammetj, littekentje
Tiet, buik, ik weet niet meer wat het was, en of het nu roddels zijn of niet.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:21 schreef Jerruh het volgende:
heeft joep echt tietimplantaten?
Egnie. Flawless!!! En om nou heel je lichaam onder de foundation te smerenquote:
Waarom zou je dat als man doenquote:Op zondag 4 juni 2006 21:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tiet, buik, ik weet niet meer wat het was, en of het nu roddels zijn of niet.
Maar iemand hier zegt dat ze't first hand heeft gehoord. Kan het wel eens aan m'n beste vriendin vragen, die kent Joep al vanaf de kleuterklas (qua echte leeftijd dan he, niet qua IQ leeftijd)
Wat wou je gaan doen dan?quote:Op zondag 4 juni 2006 21:26 schreef Cairon het volgende:
weet je als ik niet snel wat aandacht krijg, gaan er een aantal mailtjes naar Boebiedoe's neuklijstje...
Hij heeft een beetje een obsessie. Hij was vroeger altijd het lelijke gepeste eendje en nu wil ie echt er alles aan doen om dat niet meer te zijn. Denk ik (ken het gevoel)quote:Op zondag 4 juni 2006 21:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Waarom zou je dat als man doen?
Hij werd gevraagd waarom hij Mr Gay moest wordenquote:Op zondag 4 juni 2006 21:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje een obsessie. Hij was vroeger altijd het lelijke gepeste eendje en nu wil ie echt er alles aan doen om dat niet meer te zijn. Denk ik (ken het gevoel)
Finale onder de 21 ofzo toch?quote:Op zondag 4 juni 2006 21:30 schreef TehRockstar het volgende:
Is het WK begonnen?!
He once WAS very uglyquote:Op zondag 4 juni 2006 21:30 schreef Cairon het volgende:
dat soort mensen zijn over het algemeen scherpen dan dat die Joep ooit hoopt te zijn. Omdat die de werkelijke waarde herkent die de maatschappij op uiterlijke schoonheid legt.
Only ugly people know how cruel society is.
Geen idee, maar er is iets op van NED tegen OEKquote:Op zondag 4 juni 2006 21:30 schreef TehRockstar het volgende:
Is het WK begonnen?!
Tja je kunt kiezen tussen een oppervlakkig leuk sociaal leven en een leven in een hoek met een boek.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:34 schreef Cairon het volgende:
niet om heel erg hard en kil te zijn...
maar over het algemeen zijn homo's onaards dom en oppervlakkig, met geen enkel besef van de lange termijn. Ze leven een inhoudsloos bestaan waarbij alles draait om uiterlijk en sex, alsof er niets anders bestaat dan geld hebben en uitgeven, om op weg naar het volgende gay-feest weer iemand te scoren.
Het lijkt verdomme wel alsof het overgrote deel rechtstreeks uit een boek van Bret Easton Ellis is komen stappen.
waar het niet dat de meeste homos zo zwakzinnig zijn dat de laatste keer dat ze een boek gelezen hebben ergens in de jaren negentig was, of als het gevolg van een of andere modieuze hype.
Show some proof..i need some laughter.quote:
En in hoeverre verschillen ze daarin van hetero's?quote:Op zondag 4 juni 2006 21:34 schreef Cairon het volgende:
maar over het algemeen zijn homo's onaards dom en oppervlakkig, met geen enkel besef van de lange termijn.
Heb zelf geen foto's van hem hierstaan, maar zal Eef eens een keer lief aankijkenquote:Op zondag 4 juni 2006 21:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Show some proof..i need some laughter.
Dank u.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb zelf geen foto's van hem hierstaan, maar zal Eef eens een keer lief aankijken
dune is retecoolquote:Op zondag 4 juni 2006 21:35 schreef Ang3l het volgende:
*dance revival bui heeft*
I was sent to outer space to find another happy place, now I'm left here all alone, million miles away from home
Mijn Pann outfit hangt te drogenquote:Op zondag 4 juni 2006 21:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dank u.
Ging je nog vanavond en is het goed gekomen met je Pann outfit?
Ja, verder zijn er geen andere opties hé.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tja je kunt kiezen tussen een oppervlakkig leuk sociaal leven en een leven in een hoek met een boek.
Ik doe gewoon een beetje van beide. Ieder z'n "keus".
Wat doe je af en toe toch heerlijk semi-elitair arrogant schat, je lijkt wel een nichtquote:Op zondag 4 juni 2006 21:40 schreef Cairon het volgende:
ten tijde van Oscar Wilde was een homo een eeuwig vrijgezel, en een heer, iemand die goede inhoudelijke conversaties kon houden in hogere kringen. Toen waren er nog geen pauper-homo's, toen had je alleen nog maar intellectuele homofielen, niet van dat oppervlakkige klootjesvolk dat van de ene hype naar de andere springt en zich voornamelijk identificeert met een merk broek en teveel hoofdletters in een slecht verzonnen nickname.
Ik zette het bewust zo zwartwit neer aangezien sommige mensen de wereld wel erg rechtlijnig zwartwit zien hier. Mutskequote:Op zondag 4 juni 2006 21:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, verder zijn er geen andere opties hé.Nee, dit zijn de enige keuzes die je kunt maken in je leven, lekker makkelijk zeg.
Shut yo mouth!quote:
mieperd.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:42 schreef Cairon het volgende:
[..]
Shut yo mouth!
Lees het boek, lees alle zes de oorspronkelijke boeken, lees de Dune Encyclopedia, desnoods kijk je naar de David Lynch film, of naar de twee mini-series... maar nooit NOOIT associeer je Dune met die miezerig kutte smaakloze galbakken uit Duitsland.
homo!
En de klootjesvolk-homo's zaten diep in de kast, en konden het zich niet veroorloven daaruit te komen.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:40 schreef Cairon het volgende:
ten tijde van Oscar Wilde was een homo een eeuwig vrijgezel, en een heer, iemand die goede inhoudelijke conversaties kon houden in hogere kringen. Toen waren er nog geen pauper-homo's, toen had je alleen nog maar intellectuele homofielen, niet van dat oppervlakkige klootjesvolk dat van de ene hype naar de andere springt en zich voornamelijk identificeert met een merk broek en teveel hoofdletters in een slecht verzonnen nickname.
Is dat jou buik?quote:Op zondag 4 juni 2006 21:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ze toch maar even genomen, die implantaatjes (kleintjes dan)
[afbeelding]
en ik moet stoppen met de zonnebankstraks word ik bruin
waarom ben jij de enige die er serieus op ingaat?quote:Op zondag 4 juni 2006 21:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En de klootjesvolk-homo's zaten diep in de kast, en konden het zich niet veroorloven daaruit te komen.
Geez, als je dan toch wil generaliseren, probeer het dan een beetje intelligenter te doen, en met minder dedain.
Oh oké.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zette het bewust zo zwartwit neer aangezien sommige mensen de wereld wel erg rechtlijnig zwartwit zien hier. Mutske
I can't stop raving staat nu hier opquote:Op zondag 4 juni 2006 21:45 schreef DennisMoore het volgende:
* DennisMoore playing: Dune - Who Wants To Live Forever (Trance Remix).mp3
zeg commentarrieer ik met cairon over JOUW muzieksmaak back je mij niet eens up tskquote:
Omdat ik me verveel... en de halve middag de slechteriken heb bestreden met mijn Freedom Force.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:45 schreef Jerruh het volgende:
waarom ben jij de enige die er serieus op ingaat?.
Jah. Met de nieuwe implantaatjesquote:
Hij weet hoe ik over de dune bagger denk (en dan bedoel ik NIET de muziek). Te serieus genomen pseudo-filosofisch nerderig scifi gewauwel. Kitsch.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:46 schreef Manias het volgende:
[..]
zeg commentarrieer ik met cairon over JOUW muzieksmaak back je mij niet eens up tsk
Mwoah... Dune2000 had 't voordeel dat units veel specifieker inzetbaar waren tegen andere.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:45 schreef Manias het volgende:
dune2000 = aftreksel van dune2, de eerste echte goede RTS.
Ik had liever dat ze in de kast waren blijven zitten. Dat soort volk is als een smet op het collectieve bewustzijn en imago.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En de klootjesvolk-homo's zaten diep in de kast, en konden het zich niet veroorloven daaruit te komen.
Geez, als je dan toch wil generaliseren, probeer het dan een beetje intelligenter te doen, en met minder dedain.
Alsof jij die nodig hebtquote:
Aww. sorry poepjequote:
Dune 2000 is een re-makequote:Op zondag 4 juni 2006 21:45 schreef Manias het volgende:
dune2000 = aftreksel van dune2, de eerste echte goede RTS.
en toch was dune2 de eerstequote:Op zondag 4 juni 2006 21:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mwoah... Dune2000 had 't voordeel dat units veel specifieker inzetbaar waren tegen andere.
Rocket-mannetjes waren zo ineens prima tegen tanks..
Stom is het.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aww. sorry poepje
(valt nou niemand op dat wij de laatste tijd haske lief doen tegen elkaar?)
En daarom wil ik nu niets meer met je te maken hebben.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:47 schreef Ang3l het volgende:
Hij weet hoe ik over de dune bagger denk (en dan bedoel ik NIET de muziek).
quote:Op zondag 4 juni 2006 21:48 schreef Cairon het volgende:
Ik mag dan wel dedain overkomen, maar ik maak in ieder geval niet deel uit van die Nouveau Riche homootjes.
Jah, kei stom!quote:
Ik zal maar in 't midden laten wat ik persoonlijk irritanter vind... gefrustreerde negatieve minachtende mensen of 'domme homootjes'.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:48 schreef Cairon het volgende:
Ik had liever dat ze in de kast waren blijven zitten. Dat soort volk is als een smet op het collectieve bewustzijn en imago.
Ik mag dan wel dedain overkomen, maar ik maak in ieder geval niet deel uit van die Nouveau Riche homootjes.
technisch gezien is Dune 1 gewoon de eerste, en dat combineerde RPG/Adventure met RTSquote:
Kom hier dan, krijg je een kusje, da's pas liefquote:Op zondag 4 juni 2006 21:51 schreef Jerruh het volgende:
lief zijn!
Laat dat inderdaad maar in het midden!quote:Op zondag 4 juni 2006 21:51 schreef DennisMoore het volgende:
Ik zal maar in 't midden laten wat ik persoonlijk irritanter vind... gefrustreerde negatieve minachtende mensen of 'domme homootjes'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |