Omdat je ze zelf niet hebt?quote:Op zondag 4 juni 2006 15:17 schreef TehRockstar het volgende:
Zúlke buikspieren maken mij over het algemeen bang.
Ik heb ze niet, maar ze maken me bang omdat het zo opgezwollen en bah is.quote:
Je gaat liever voor annorexiamannekes?quote:Op zondag 4 juni 2006 15:21 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb ze niet, maar ze maken me bang omdat het zo opgezwollen en bah is.
Zoals dikke mensen.
Dat is dan ook weer een extreem. Ik ga iets zoeken.quote:
Foto's van je eigen buik als voorbeeld?quote:Op zondag 4 juni 2006 15:24 schreef TehRockstar het volgende:
Dat is dan ook weer een extreem. Ik ga iets zoeken.
Boris neem een haarmaskerquote:Op zondag 4 juni 2006 13:42 schreef LuQas het volgende:
[..]
Boris zonder haar, is als Tori Amos zonder piano, als een stukje appeltaart zonder slagroom, als Pinksteren zonder Heilige Geest!![]()
Ik ben gelukkig niet opgezwollen.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb ze niet, maar ze maken me bang omdat het zo opgezwollen en bah is.
Zoals dikke mensen.
Nouquote:Op zondag 4 juni 2006 15:26 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
Kijk, geen abnormale zwellingen.
Wat? Dat ik niet opgezwollen ben?quote:
sssssst richt er geen extra aandacht opquote:
Je bent zo ook al om op te eten, toch?quote:Op zondag 4 juni 2006 15:34 schreef LuQas het volgende:
Ik ga even eieren en olie in mijn haren stoppen.
(Sorry)quote:Op zondag 4 juni 2006 15:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
sssssst richt er geen extra aandacht op
Niet héél de nachtquote:Op zondag 4 juni 2006 15:38 schreef NathaN het volgende:
[..]
Heb je de hele nacht op geoefend, of niet?
gaat wel iets beter geloof ikquote:Op zondag 4 juni 2006 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
(Sorry)
Maar hoe is't met het pootje?
Toffe woordspeling, huh![]()
nee moet je goed laten intrekkenquote:Op zondag 4 juni 2006 15:46 schreef LuQas het volgende:
Mijn haar krijgt er een soort erectie van, het staat helemaal stijf.
Ik was het er maar weer uit.
Jah, dan nemen we de zonnige ehvn culinair dag maar voor liefquote:Op zondag 4 juni 2006 15:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
gaat wel iets beter geloof ik
ik wil zaterdag al weer kunnen vlammen
dat wordt dus piza vanavond.....quote:Op zondag 4 juni 2006 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, dan nemen we de zonnige ehvn culinair dag maar voor liefals we zaterdag maar los kunnn he
Ik wist dat eieren neukpatronen werden genoemd, maar op deze manier had ik dat nog niet opgevat.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:46 schreef LuQas het volgende:
Mijn haar krijgt er een soort erectie van, het staat helemaal stijf.
Ik was het er maar weer uit.
Als wat, natuurramp?quote:Op zondag 4 juni 2006 16:19 schreef Vlarp het volgende:
[afbeelding]
Speelt hij niet in diverse natuurfilms?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Dat zou jij moeten wetenquote:Op zondag 4 juni 2006 16:19 schreef Vlarp het volgende:
[afbeelding]
*brrr*quote:Op zondag 4 juni 2006 16:19 schreef Vlarp het volgende:
[afbeelding]
Ontdek je plekje?quote:Op zondag 4 juni 2006 16:19 schreef Vlarp het volgende:
[afbeelding]
Ja maar JIJ bent de expert op natuurfilmgebiedquote:
Doet mijn leed jullie dan niksquote:Op zondag 4 juni 2006 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn rechterwenkbrauw heeft een grote bult(opgezwollen
). Maar tof is 't niet. Hopelijk snel weer weg
.
En wij jou ook.quote:
Was je weg?quote:
Tis 18:00uquote:
Mallerd, ik was gewoon een paar dagen niet achter de pcquote:
Ach schatje, you say the sweetest thingsquote:Op zondag 4 juni 2006 18:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mallerd, ik was gewoon een paar dagen niet achter de pc
(Ik heb jou t meest gemist![]()
![]()
)
![]()
quote:
je mag er wel eentje van mijquote:Op zondag 4 juni 2006 18:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb brood, ik heb kaas.... ik heb geen ham
Kan ik dus alleen mar BB-tosti's maken... o nee, stremsel
Ik ga wel even langs de Turk hier, dan breng ik wel kaas zonder stremsel voor jequote:Op zondag 4 juni 2006 18:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaan we dan samen tosti's maken en vlechten?quote:Op zondag 4 juni 2006 18:13 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ga wel even langs de Turk hier, dan breng ik wel kaas zonder stremsel voor jeen voor mij
voor ons
![]()
![]()
Jij gaat vlechten, bij jou valt er niks te vlechten, ik aai jou wel gewoonquote:Op zondag 4 juni 2006 18:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaan we dan samen tosti's maken en vlechten?
We waren om 9 uur al wakker *wink*quote:Op zondag 4 juni 2006 18:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis 18:00u
Wat ben jij laat uit je bed?(ook MET tijdverschil)
Nou, bedanktquote:Op zondag 4 juni 2006 18:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mallerd, ik was gewoon een paar dagen niet achter de pc
(Ik heb jou t meest gemist![]()
![]()
)
![]()
Ik had het over de mensen van de topic die zich op Nederlands grondgebied bevindenquote:
Ga je m'n veren strijken of zo?quote:Op zondag 4 juni 2006 18:18 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jij gaat vlechten, bij jou valt er niks te vlechten, ik aai jou wel gewoon![]()
Hetfeit dat ik vanaf zaterdag een oven heb maakt me blijquote:Op zondag 4 juni 2006 18:25 schreef TehRockstar het volgende:
Pizza in de oven maakt me blij.
kaas salami blijkt ook prima te werkenquote:Op zondag 4 juni 2006 18:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen vleeswaren in huis.quote:
Slechte voorbereiding, foei!quote:Op zondag 4 juni 2006 18:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen vleeswaren in huis.
Ja, kip en schnitzel, maar da's zo dik op de tosti
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:42 schreef davidov het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gelijk, een tosti zonder vlees is geen ECHTE tosti....
Of kaas en ananasquote:
zongedroogde tomaatjesquote:
Tosti HAM/kaas/tomaatquote:
Tosti HAM/kaas/ananasquote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:46 schreef davidov het volgende:
[..]
Tosti HAM/kaas/tomaat
[..]
Tosti HAM/kaas/ananas
Ik vind een drumstick altijd op een afgerukt been van een kip lijkenquote:Op zondag 4 juni 2006 18:47 schreef LuQas het volgende:
Ik vind ham altijd net alsof iemand een kaasschaaf langs een varken heeft gehaald.
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:49 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik vind een drumstick altijd op een afgerukt been van een kip lijken![]()
Dan wil ik niet weten waar je aan denkt bij een kroket of frikandel of hamburger of ....quote:Op zondag 4 juni 2006 18:47 schreef LuQas het volgende:
Ik vind ham altijd net alsof iemand een kaasschaaf langs een varken heeft gehaald.
Dat is een hertje.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:56 schreef LuQas het volgende:
Hier wordt een kalfskroket van gemaakt:
[afbeelding]
Verdorie, weet je hoe lang ik al naar de kinderboerderij wil!quote:Op zondag 4 juni 2006 18:56 schreef LuQas het volgende:
Hier wordt een kalfskroket van gemaakt:
[afbeelding]
Van kalfje naar kroket?quote:Op zondag 4 juni 2006 18:59 schreef LuQas het volgende:
[..]
Niet, dat is een kalfje. Ik heb de hele serie.
vanaf het moment dat ze geboren is tot het moment dat ze op een broodje beland?quote:Op zondag 4 juni 2006 18:59 schreef LuQas het volgende:
[..]
Niet, dat is een kalfje. Ik heb de hele serie.
voor een vegetarier houdt jij toch nog van goede muziekquote:
Maar waar is Mathilde?quote:
O. Dit is niet de naakte Ludwig?quote:
Ik heb momenteel een privé-Rus.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:23 schreef Ang3l het volgende:
Gister met een Rus wezen stappen. Die praat dus echt zo Engels zoals ze dat in de films doenKlinkt erg grappig. "Doe joe wohnt ennietink toe drrrrrink?"
quote:
ik ben bang dat ik de draad helemaal kwijt benquote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 19:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik de draad helemaal kwijt ben
Denk aan Onno en Noet!!!quote:
Mensen die hun kinderen zo noemen moeten ernstig dood.quote:
Ik ga morgen met Tim als het goed is.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:49 schreef Manias het volgende:
iemand silent hill al gezien?
maggikmee?quote:Op zondag 4 juni 2006 19:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga morgen met Tim als het goed is.
En nu ga ik eten
Er zitten boontjs in
Ze worden donderdag pas in Amerika uitgezondenquote:
kan je parkeren bij de trut dan :|quote:Op zondag 4 juni 2006 19:57 schreef Jerruh het volgende:
nou!
ik had zin om met auke en benjamin mee naar de trut te gaan, mag ik de auto niet mee EN moet ik morgen vroeg opstaan....
Ze zijn gister opgenomen in LA en worden meestal later uitgezonden omdat al die filmpjes er nog in moeten enzoquote:Op zondag 4 juni 2006 19:59 schreef Manias het volgende:
[..]
hmm oh nee toch niet.. vaag en wel vantevoren best kiss bekend maken
waaaat zo nep!quote:Op zondag 4 juni 2006 20:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze zijn gister opgenomen in LA en worden meestal later uitgezonden omdat al die filmpjes er nog in moeten enzo
nouuu... moet ik jou ook nog gaan missenquote:Op zondag 4 juni 2006 20:00 schreef LuQas het volgende:
Ik ga wel naar de Trut vanavond, en ik krijg mijn trui terug van Benjamin.
Is elk jaar zoquote:
We zullen een wodka op je drinken.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nouuu... moet ik jou ook nog gaan missen.
Helemaal de andere kant opquote:Op zondag 4 juni 2006 20:06 schreef petre86 het volgende:
waar zit de trut trouwens ergens?
bij de Rdwars in dde buurt?
of de you II?
Nee, niet in het centrum, in Oud-West.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:06 schreef petre86 het volgende:
waar zit de trut trouwens ergens?
bij de Rdwars in dde buurt?
of de you II?
]quote:Op zondag 4 juni 2006 20:06 schreef LuQas het volgende:
Ik ben al 3,5 jaar lid.
hoe zie je da?quote:Op zondag 4 juni 2006 20:11 schreef LuQas het volgende:
Ik zit op 6000 posts als ik al mijn accounts bij elkaar optel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |