quote:Op zondag 4 juni 2006 10:40 schreef RB het volgende:
Mailtje over Faithy's BBQ.........
Hele goeie timing van RB om net dan te gaan posten jaquote:Op zondag 4 juni 2006 10:42 schreef Worldbeater het volgende:
RB is ook een OP aan het maken.Wat is dat voor vlak in de OP, van een voetbalclub toch?
Foppe boys heten die geloof ik.![]()
[..]
![]()
Ja sorry, ik had al gepost dat ik hem klaar had staan. Sterker nog, ik had dit topic al gepost voordat jij de laatste post had gedaanquote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 10:44 schreef Worldbeater het volgende:
Alien eyes. <insert Whaaaah.gif>
[afbeelding]
Die motor rechts.Klein manneke ook...
![]()
Verder zie ik iemand met flaporen een rotonde rondgaan.![]()
Ik had de laatstequote:Op zondag 4 juni 2006 10:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hele goeie timing van RB om net dan te gaan posten ja![]()
Foppe![]()
SC Heerenveen![]()
Friesland![]()
![]()
[..]
Ja sorry, ik had al gepost dat ik hem klaar had staan. Sterker nog, ik had hem al gepost voordat jij de laatste post had gedaan![]()
Ja, zijn inderdaad bijna allemaal ouwe kutmotoren.quote:Op zondag 4 juni 2006 10:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
En die middelste Soes GSXR 750 uit '91...![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 10:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, zijn inderdaad bijna allemaal ouwe kutmotoren.![]()
Geexporteerd uit de Randstad naar het achterland.![]()
quote:
quote:
Niet brutaal worden hè!!!quote:Op zondag 4 juni 2006 10:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, zijn inderdaad bijna allemaal ouwe kutmotoren.![]()
Geexporteerd uit de Randstad naar het achterland.![]()
Nope, helaas geen ritje op de TLR die al een maand stilstaat, laatste (MF)meet pasen etc..quote:Op zondag 4 juni 2006 10:48 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Stap je nog op je motor vandaag Worldbeater?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgend weekend de kleine weer, *de week erop kan ik pas weer scheuren.![]()
![]()
TLR kopen?![]()
* Edit: tenzij de proefrit met hem achterop goed uitvalt.![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door Worldbeater op 04-06-2006 11:02:29 ]
Alleen die kleding past er niet bij hè, dat kan echt nietquote:Op zondag 4 juni 2006 10:54 schreef hicham het volgende:
Hey, de OP doet 't weer
Leuk die elfstedentocht, waar iedereen stapvoets rijdt zeker?![]()
Die Fireblade op de laatste foto is wel mooi, puike kleurstelling
Graag spoiler weg, en de quote aan de edit aanpassen.quote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 10:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Alleen die kleding past er niet bij hè, dat kan echt niet![]()
![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 11:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Graag spoiler weg, en de quote aan de edit aanpassen.![]()
Nu ik er over nadenk, volgend weekend moet Nick die proefrit achterop gewoon leuk vinden.![]()
![]()
![]()
Uhmm het is daar koopavond maar beter ga ik wat eerder bij mijn werk weg. Zal wel weer niet lukken dus ik denk rond 19:00 uur ofzo. Hoezo ga je meequote:
Naja, we zullen zienquote:Op zondag 4 juni 2006 11:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Groen op grijs, kan toch? Blauw/rood op geel niet![]()
Ik zorg wel dat ik er ben als jij weet hoelaat je er kan zijn. Volgens mij zit er een Kentucky Fried Chicken in de buurtquote:Op zondag 4 juni 2006 11:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Uhmm het is daar koopavond maar beter ga ik wat eerder bij mijn werk weg. Zal wel weer niet lukken dus ik denk rond 19:00 uur ofzo. Hoezo ga je mee![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 12:15 schreef bwt het volgende:
ja, maar ....... het was toch zo dat de gene die topic had gesloten een nieuwe moest openen?
of gaan we nu kijkne naar de mooiste OP?
Ik laat de roomboter altijd achterwege.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:57 schreef richardgie het volgende:
Brood met pindakaas met hagelslag er op![]()
.En niet te vergeten een flinke klodder roomboter.
Letten op de linker Suzuki met berijder:quote:Op zondag 4 juni 2006 12:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Welks een puikende OP, met veel nationalistisch vlagvertoon
Waar moet ik morgen op letten als ik foto's ga lopen maken?Kijk, als ik zo'n fiets zie als Makster zijn nieuwe
Dan komt die er heus wel op, en Ducati en de Hayabusa schijnen ook hip te zijn, maar voor de rest?
BMW R1100 S,BMW R1100 S,BMW R1100 S,BMW R1100 Squote:Op zondag 4 juni 2006 12:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Welks een puikende OP, met veel nationalistisch vlagvertoon
Waar moet ik morgen op letten als ik foto's ga lopen maken?Kijk, als ik zo'n fiets zie als Makster zijn nieuwe
Dan komt die er heus wel op, en Ducati en de Hayabusa schijnen ook hip te zijn, maar voor de rest?
Die let maar mooi op mijquote:Op zondag 4 juni 2006 12:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Letten op de linker Suzuki met berijder:
[afbeelding]
![]()
Je kan mij heel makkelijk herkennen, kan bijna niet missenquote:Op zondag 4 juni 2006 12:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die let maar mooi op mij
Kijk, de burton club herken ik wel... Maar hoe herken ik in s hemelsnaam iemand op een motorfiets
Aan de persoon naast je die de hele tijd met de helm aan het prutsen is?quote:Op zondag 4 juni 2006 12:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Je kan mij heel makkelijk herkennen, kan bijna niet missen![]()
Echt super weertje, ik ben zo weg![]()
![]()
![]()
als je het over Fulcrum hebt, die is nooit normaal geweest hoorquote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 12:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Aan de persoon naast je die de hele tijd met de helm aan het prutsen is?
[..]
'normaal' bestaat sowieso nietquote:Op zondag 4 juni 2006 12:35 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
als je het over Fulcrum hebt, die is nooit normaal geweest hoor![]()
[..]
Beetje raar gezegd, je bedoelt de achterste of rechter Suzuki met berijder. Je bent lang niet zo cool als die anderquote:Op zondag 4 juni 2006 12:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Letten op de linker Suzuki met berijder:
[afbeelding]
![]()
Mischien is het wel "links" bij de Friezenquote:Op zondag 4 juni 2006 12:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Beetje raar gezegd, je bedoelt de achterste of rechter Suzuki met berijder. Je bent lang niet zo cool als die ander
Dacht eerst ook dat het een dure sport was maar dat valt reuze mee.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:06 schreef BazzieK het volgende:
Oh dat is heel erg te doen. Zal denk ik wel eens een keer komen proefschieten als ik mijn papiertje heb en als het bevalt hier in de buurt een vereniging zoeken.![]()
Het is hartstikke leuk als je maar enigzins geduld op kan brengen, de eerste paar keren denk je helemaal the man te zijn tot je het kaartje terughaalt.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:58 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
wekt interesse hehad ik ook al last van... maar ja, ik wil te veel, moet toch prioriteiten stellen helaas
Al uren prachtig weer hier.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:45 schreef kratjuh het volgende:
Is het bij jullie zulk mooi weer dat iedereen maar op de fiets stapt ? Hier schijnt de zon nog net ...
quote:Op zondag 4 juni 2006 13:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dacht eerst ook dat het een dure sport was maar dat valt reuze mee.
Veel clubs zijn wel iets duurder overigens maar goed het is allemaal best te doen.
Ook een eigen wapen is minder duur dan je zou denken. Voordeel is dan wel dat je een stuk beter schiet dan met de verenigingswapens waar iedereen constant aan loopt te kloten + je hebt wat minder weigeraars, plat geslagen patronen en andere ongein.![]()
* hollander172 heeft zo de beschikking over een GSP die ik geheel naar eigen wens kan en mag afstellen.![]()
[..]
Het is hartstikke leuk als je maar enigzins geduld op kan brengen, de eerste paar keren denk je helemaal the man te zijn tot je het kaartje terughaalt.![]()
Ook clippies kan je beter groot inslaan bij een groothandel want er gaan er heel wat doorheen alvorens je de kaart wel goed raakt.
Dit in het geval van pistool, geweer cq karabijn gaat heel anders maar goed dat ziet er dusdanig oncomfortabel uit als ik er naar kijk dat ik me er voorlopig maar niet aan waag.![]()
het is hier mooi weerquote:Op zondag 4 juni 2006 13:45 schreef kratjuh het volgende:
Is het bij jullie zulk mooi weer dat iedereen maar op de fiets stapt ? Hier schijnt de zon nog net ...
Die gast is zo geniaalquote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:08 schreef -XX- het volgende:
wtf kom ik tegen
http://www.metricbikes-superstore.com/index05.php?cPath=785
Altijd lekkerquote:
quote:Arg, ik wil rijden
Ik heb wel 3km gereden vandaagquote:
Mijn oprijlaanquote:
Het is puur de berijder die niet spoortquote:
Waar dacht je dat ik het over had danquote:Op zondag 4 juni 2006 16:53 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Het is puur de berijder die niet spoortzelfkennis heerlijk
![]()
Mijn motor,maar ik ga echt niet over het spoorrijden,dat is niet te doen manquote:
Nee hoor, je motor is niks mis mee, das een kawaquote:Op zondag 4 juni 2006 16:59 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Mijn motor,maar ik ga echt niet over het spoorrijden,dat is niet te doen man![]()
Morgen elfstedentochtquote:Op zondag 4 juni 2006 18:34 schreef bwt het volgende:
dan zal ik het nog erger maken....
morgen is er wee reen dag dat al de motor rijders weer op de motor springen
en jij mag nog niet.......................
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:34 schreef bwt het volgende:
dan zal ik het nog erger maken....
morgen is er wee reen dag dat al de motor rijders weer op de motor springen
en jij mag nog niet.......................
Bij mij kriebelt het ook alquote:Op zondag 4 juni 2006 18:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Morgen elfstedentocht![]()
Of had ik dat al gezegd?![]()
![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Morgen elfstedentocht![]()
Of had ik dat al gezegd?![]()
![]()
Maak maar extra veel foto's van Kratje en Fulliequote:Op zondag 4 juni 2006 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij mij kriebelt het ook al
Moet allen nog even 130 bejaarde bouwmachines online knallen zodat ik meteen kan beginnen met uploaden morgen
Was ik wel van plan, maar moet ik julie wel herkennen, of jullie mijquote:Op zondag 4 juni 2006 18:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Maak maar extra veel foto's van Kratje en Fullie![]()
![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 13:45 schreef kratjuh het volgende:
Mijn kleur is er al weer bijna af!quote:Op zondag 4 juni 2006 19:01 schreef ikookhier het volgende:
Ik ga morgen ook weer een stukkie rijden ,maar ik heb nu de mogelijkheid om te filmen![]()
daar ben ik vandaag mee bezig geweest,lekker in de zon moet mijn kleur ook een beetje bijhouden.
had vanmorgen proef gereden met een beugel maar die werkte voor geen meter,trilde als een gek!
hoop dat dat nu beter is,morgen de proef op de som![]()
http://www.frieschemotorclub.nl/elfstedentocht.htmquote:Op zondag 4 juni 2006 19:21 schreef Rausdouwer het volgende:
Voordat ik het vergeet... veel plezier tjidens de Elfstedentocht morgen!!Hoe veel motorrijders worden er dit jaar verwacht?
Thxquote:Op zondag 4 juni 2006 19:21 schreef Rausdouwer het volgende:
Voordat ik het vergeet... veel plezier tjidens de Elfstedentocht morgen!!Hoe veel motorrijders worden er dit jaar verwacht?
Wat, waar ben je in Friesland geweest?quote:Op zondag 4 juni 2006 19:24 schreef RB het volgende:
Ook weer thuisna een rondrit door de drie noordelijke provincies en een paarhonderd kilometer
![]()
Van Oosterwolde, Drachten, Kootstertille, Lauwerzijl, Lauwersoog en toen richting Leens, Winsum, Slochterenquote:Op zondag 4 juni 2006 19:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Wat, waar ben je in Friesland geweest?![]()
Ja, de burton club zou tussen 8:30 en 9:00 vertrekken vanaf het FEC, rijden grotendeels dezelfde route als julliequote:Op zondag 4 juni 2006 19:33 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Thx![]()
![]()
En 3600 inderdaad, vast ook nog mensen die zich niet ingeschreven hebben aangezien het maximaal aantal ingeschrevenen altijd bereikt wordt. De fietsers gaan morgen ook de elfstedentocht rijden, maar die starten in Bolsward.
Doen de auto's hem ook niet morgen?![]()
Hmm dan ben je waarschijnlijk voorbij mijn ouderlijk huis gereden, waar ik aanwezig was van 14:45 tot 17:00quote:Op zondag 4 juni 2006 19:47 schreef RB het volgende:
[..]
Van Oosterwolde, Drachten, Kootstertille, Lauwerzijl, Lauwersoog en toen richting Leens, Winsum, Slochteren
Oh great, dan belanden wij daar ook tussen dusquote:Op zondag 4 juni 2006 19:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, de burton club zou tussen 8:30 en 9:00 vertrekken vanaf het FEC, rijden grotendeels dezelfde route als jullie
hoe laat starten jullie btw?
whehehequote:Op zondag 4 juni 2006 19:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oh great, dan belanden wij daar ook tussen dus![]()
Wij starten als laatste, om 9 uur![]()
![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wheheheAch, wie weet kom je nog wat oude bekenden uit je Citroën tijdperk tegen
Wellicht een zwarte pet met de tekst "Het Bildt 500" jaquote:Op zondag 4 juni 2006 19:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Maarre een langharige tekkel die van alles foto's maakt valt wel op? Draag je ook klompen morgen of een Friese pet?![]()
Als ik bij je ouders voor de deur langsgereden was hadden ze nu de glaszetter wel bij de deur gehadquote:Op zondag 4 juni 2006 19:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hmm dan ben je waarschijnlijk voorbij mijn ouderlijk huis gereden, waar ik aanwezig was van 14:45 tot 17:00![]()
Okee nou ik zal erop lettenquote:Op zondag 4 juni 2006 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wellicht een zwarte pet met de tekst "Het Bildt 500" ja
En als ik mn fiets onder mn kont heb, is het eentje met witte, doch verneukte, bezorgfietstassen.. en mn fiets heeft duct tape accenten
Nou als je langs Kootstertille reed, vanaf Drachten.. dan kom je op een gegeven moment bij een rotonde waar je linksaf kunt naar Leeuwarden of rechtsaf richting Groningen. Als je rechtsaf gegaan bent (wat ik vermoed) dan kwam je door _het_ dorpquote:Op zondag 4 juni 2006 20:11 schreef RB het volgende:
[..]
Als ik bij je ouders voor de deur langsgereden was hadden ze nu de glaszetter wel bij de deur gehad![]()
![]()
Gaafquote:Op zondag 4 juni 2006 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://www.frieschemotorclub.nl/elfstedentocht.htm
3600 ?
ja, goddank welquote:Op zondag 4 juni 2006 20:26 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Gaaf![]()
Die fietsers hebben wel een hele andere routeLijkt me anders best een choas worden.
Vandaag hebben we 350 KM gereden en heel wat fietsers en auto's moeten ontwijken. Het was wel te doen, maar het wemelt atlijd van de mensen.
Zijn rotonde rechtdoor gereden bij suawoude langsquote:Op zondag 4 juni 2006 20:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Okee nou ik zal erop letten![]()
[..]
Nou als je langs Kootstertille reed, vanaf Drachten.. dan kom je op een gegeven moment bij een rotonde waar je linksaf kunt naar Leeuwarden of rechtsaf richting Groningen. Als je rechtsaf gegaan bent (wat ik vermoed) dan kwam je door _het_ dorp![]()
En ze zitten aan de hoofdweg, dus dan ben jij waarschijnlijk één van al die motorrijders geweest![]()
Thanksquote:Op zondag 4 juni 2006 20:36 schreef FemaleRebbel het volgende:
@ Makster
[afbeelding]
Errug gave motort heb u daar.
Dat je kunt karten weet ik inmiddels wel, nou maar es ff showen dat je ook kunt motorrijden
![]()
Ben je onderhand al opgeknapt sinds dat incident een tijd geleden dan?quote:Op zondag 4 juni 2006 19:01 schreef ikookhier het volgende:
Ik ga morgen ook weer een stukkie rijden ,maar ik heb nu de mogelijkheid om te filmen![]()
daar ben ik vandaag mee bezig geweest,lekker in de zon moet mijn kleur ook een beetje bijhouden.
had vanmorgen proef gereden met een beugel maar die werkte voor geen meter,trilde als een gek!
hoop dat dat nu beter is,morgen de proef op de som![]()
Waar ga jij ergens foto's maken danquote:Op zondag 4 juni 2006 19:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, de burton club zou tussen 8:30 en 9:00 vertrekken vanaf het FEC, rijden grotendeels dezelfde route als jullie
hoe laat starten jullie btw?
Leuke picsquote:Op zondag 4 juni 2006 20:36 schreef FemaleRebbel het volgende:
@ Makster
[afbeelding]
Errug gave motort heb u daar.
Dat je kunt karten weet ik inmiddels wel, nou maar es ff showen dat je ook kunt motorrijden
![]()
Vandaag een heerlijk dagje in Zuid-Limburg gereden met Mercy en Raus, toppie, een soort van Mini Eifeltje
[afbeelding]
Wie maakt er nu van wie een piccie![]()
[afbeelding]
En 't laatste terrasje in Klimmen![]()
[afbeelding]
Een zéér geslaagd dagje
![]()
Ik ga in de ochtend naar het FEC, wat zowel begin als eindpunt is. En in de middag kmt iedereen weer terug bij het FEC, wellicht dat ik dan een mooie positie langs de weg zoek. Maar ik denk niet dat dat veel nut heeft, want mn zoomlens komt dinsdag pas binnenquote:Op zondag 4 juni 2006 21:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben je onderhand al opgeknapt sinds dat incident een tijd geleden dan?
[..]
Waar ga jij ergens foto's maken danMet je fietsje kun je niet op meerdere plekken foto's maken, beetje lastig om ze voor te blijven, of ga je de route afsnijden ofzo
[..]
Leuke picsZiet er mooi uit daar
Wie's die gozer die een foto van je maakt, pik je dat zomaar
Of hoorde die bij jullie? Zo ja, tell him 'bout Fok!MC
Wat voor camera heb je eigenlijk?quote:Op zondag 4 juni 2006 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga in de ochtend naar het FEC, wat zowel begin als eindpunt is. En in de middag kmt iedereen weer terug bij het FEC, wellicht dat ik dan een mooie positie langs de weg zoek. Maar ik denk niet dat dat veel nut heeft, want mn zoomlens komt dinsdag pas binnenMaar ik zie wel...
het komt er in ieder geval op neer dat zowel de start alks Finish in Leeuwarden is, en ik woon vlak bij Leeuwarden
Canon EOS 300D met powergrip en de gewone kitlens. Dinsdag komt er een Tamron 55-200 lens bijquote:
Mooi spulquote:Op zondag 4 juni 2006 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Canon EOS 300D met powergrip en de gewone kitlens. Dinsdag komt er een Tamron 55-200 lens bij
Staat hoog op mijn lijst van dingen die ik ooit graag zou willen kopen maar waarschijnlijk nooit zal doen omdat ik mijn geld toch ergens anders aan uitgeefquote:
Mwah, als ik straks die lens heb, heb ik voorhet tweedst van mn leven het idee dat ik voorlopig geen nieuwe hoefquote:Op zondag 4 juni 2006 21:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Staat hoog op mijn lijst van dingen die ik ooit graag zou willen kopen maar waarschijnlijk nooit zal doen omdat ik mijn geld toch ergens anders aan uitgeef
Hehe misschien als ik ooit een nieuwe motor heb dat ik er een aanschafquote:Op zondag 4 juni 2006 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mwah, als ik straks die lens heb, heb ik voorhet tweedst van mn leven het idee dat ik voorlopig geen nieuwe hoef(de vroige keer had ik een hele mooie Canon EOS 3000 (analoog) gekocht... en toen brak het digitale tijdperk aan
)
Niet gereden vandaag, om de zelfde reden als jouw laatste alinea. Te lui om m'n reet van de stoel af te trekken. Had een luilekker daggiequote:Op zondag 4 juni 2006 21:20 schreef Roderick2085 het volgende:
bijna iedereen heeft lekker gereden zo te zien... heb ik weer de hele dag binnen moeten zitten
maar ja, volgende week wel lekker rijden
staat hier ook nog een mooie zwarte gsx 1400 in de straat... voor een foto moet ik alleen naar buiten lopen, dankzij die stomme boom van de burenmaar dat is me toch teveel moeite
Mooi, heb het doorgegeven aan pimber. Kun je kennis met 'm makenquote:Op zondag 4 juni 2006 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga in de ochtend naar het FEC, wat zowel begin als eindpunt is. En in de middag kmt iedereen weer terug bij het FEC, wellicht dat ik dan een mooie positie langs de weg zoek. Maar ik denk niet dat dat veel nut heeft, want mn zoomlens komt dinsdag pas binnenMaar ik zie wel...
het komt er in ieder geval op neer dat zowel de start alks Finish in Leeuwarden is, en ik woon vlak bij Leeuwarden
ik heb dinsdag ochtend een toets... moet ik nog dik 200 pagina's voor lezenquote:Op zondag 4 juni 2006 22:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet gereden vandaag, om de zelfde reden als jouw laatste alinea. Te lui om m'n reet van de stoel af te trekken. Had een luilekker daggieMaar morgen is Pinksteren dus je kunt morgen toch rijden
Leren is zóóóóó ouderwets hequote:Op zondag 4 juni 2006 22:12 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik heb dinsdag ochtend een toets... moet ik nog dik 200 pagina's voor lezen![]()
word dus niet rijden voor mij morgen![]()
Ja hoor net van mijn gelimde vriend dat Alexx hem een ban heeft gegeven. Verklaar je nader friese vriend of raap tandenquote:Op zondag 4 juni 2006 22:09 schreef hicham het volgende:
Mooi, heb het doorgegeven aan pimber. Kun je kennis met 'm maken [afbeelding]
Lijkt me gezellig, kan ik hem ook op de foto zettenquote:Op zondag 4 juni 2006 22:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet gereden vandaag, om de zelfde reden als jouw laatste alinea. Te lui om m'n reet van de stoel af te trekken. Had een luilekker daggieMaar morgen is Pinksteren dus je kunt morgen toch rijden
[..]
Mooi, heb het doorgegeven aan pimber. Kun je kennis met 'm maken [afbeelding]
Ik kan geeneens bans gevenquote:Op zondag 4 juni 2006 22:14 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja hoor net van mijn gelimde vriend dat Alexx hem een ban heeft gegeven. Verklaar je nader friese vriend of raap tanden![]()
Ikke heb ook EOS 300Dquote:Op zondag 4 juni 2006 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Canon EOS 300D met powergrip en de gewone kitlens. Dinsdag komt er een Tamron 55-200 lens bij
quote:Op zondag 4 juni 2006 22:15 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ikke heb ook EOS 300D
Met standaardlens idd en ik heb er een Tamron 28-300 lens bij ...
Geweldig ding ..![]()
Hoi trouwens en weltrusten allemaal, leuke berichtjes weer gelezen ..
Geniet er maar van, zolang het nog kan ...quote:Op zondag 4 juni 2006 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig, kan ik hem ook op de foto zetten
Tering Marokaan liegt ook altijd tegen mij hehquote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 22:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Geniet er maar van, zolang het nog kan ...
Ik kan je vertellen dat daar al voor gepleit IS door de PTA mods... maar net zo min als ik kan bannen, kunnen we ook niet unbannen, dat gebeurt door de FA's. En de FA's hebben besilst dat hij voor elke kloon een week ban krijgt.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:24 schreef Makster het volgende:
[..]
Tering Marokaan liegt ook altijd tegen mij heh![]()
![]()
Desalniettemin kan jij wel pleiten voor een spoedig terug keer hier tochZijn inbreng is van noemswaardige grote waarde, snaak bedoel
Dan zijn die FA's wel een stelletje overtrokken jankmongolen zeg.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat daar al voor gepleit IS door de PTA mods... maar net zo min als ik kan bannen, kunnen we ook niet unbannen, dat gebeurt door de FA's. En de FA's hebben besilst dat hij voor elke kloon een week ban krijgt.
Da's dan wel weer lievquote:Op zondag 4 juni 2006 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat daar al voor gepleit IS door de PTA mods... maar net zo min als ik kan bannen, kunnen we ook niet unbannen, dat gebeurt door de FA's. En de FA's hebben besilst dat hij voor elke kloon een week ban krijgt.
9 weken wachtlijst voor mijquote:Op zondag 4 juni 2006 22:35 schreef Macchia_Nera het volgende:
Gezakt voor theorie afgelopen donderdagvolgende week maandag herkansing..
Aankomende woensdag examen voertuigbeheersing, wat wel lukken gaat.![]()
Dan paar lessen op de weg en zo snel mogelijk afrijden, begint te kriebelen bij me moet gewoon rijden..
Mooi kut...theorie had je al toch ?quote:Op zondag 4 juni 2006 22:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
9 weken wachtlijst voor mij![]()
Maarja succes
Ik werk nu 5 uur per dag,dat trek ik net aanquote:Op zondag 4 juni 2006 21:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben je onderhand al opgeknapt sinds dat incident een tijd geleden dan?
[..]
FA'squote:Op zondag 4 juni 2006 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juni 2006 22:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dan zijn die FA's wel een stelletje overtrokken jankmongolen zeg.![]()
Das nie best theorie is ook kut, Zeker als je al een tijdje auto rijdt DENK je dat je weet hoe het zit maar dan is het stiekem toch net ff andersquote:Op zondag 4 juni 2006 22:35 schreef Macchia_Nera het volgende:
Dan paar lessen op de weg en zo snel mogelijk afrijden, begint te kriebelen bij me moet gewoon rijden..
2 uurtjes afgelopen dinsdag, dan komende dinsdag en donderdag en mss ook woensdag 2 uur les maarja als ik over 9 weken pas AVB kan doen dan heeft veel lessen totaal geen zin.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:37 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Mooi kut...theorie had je al toch ?
En hoeveel lessen heb je gehad ondertussen ?![]()
Heb je helemaal goed, dacht er ook te makkelijk over boek keertje doorgelezen en dat was het..nu maar ff serieus lerenquote:[..]
Das nie best theorie is ook kut, Zeker als je al een tijdje auto rijdt DENK je dat je weet hoe het zit maar dan is het stiekem toch net ff anders![]()
Dan is zomaar doorlessen beetje zinloos idd, beetje zonde geld..quote:Op zondag 4 juni 2006 22:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
2 uurtjes afgelopen dinsdag, dan komende dinsdag en donderdag en mss ook woensdag 2 uur les maarja als ik over 9 weken pas AVB kan doen dan heeft veel lessen totaal geen zin.
Theorie had ik idd al.
Wat voel je je dan stom he?quote:Op zondag 4 juni 2006 22:35 schreef Macchia_Nera het volgende:
Tja het geld is niet eens het ergste, ik wil gewoon kunnen rijdenquote:Op zondag 4 juni 2006 22:40 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Dan is zomaar doorlessen beetje zinloos idd, beetje zonde geld..
Was maar 8 man geslaagd van de totale zaal, was gelukkig niet de enigste dusquote:Op zondag 4 juni 2006 22:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat voel je je dan stom he?![]()
Vooral als ze die nummers van de tafels beginnen op te noemen en jij er niet tussen zit [afbeelding]
(maar deze keer zat je er wel bij)
Wat let je...trek je pak aan helm op je kop en rijdenquote:Op zondag 4 juni 2006 22:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja het geld is niet eens het ergste, ik wil gewoon kunnen rijden![]()
Ervaring mee?quote:Op zondag 4 juni 2006 22:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat voel je je dan stom he?![]()
Vooral als ze die nummers van de tafels beginnen op te noemen en jij er niet tussen zit [afbeelding]
(maar deze keer zat je er wel bij)
Heel veel mensen onderschatten het inderdaad.. ik heb nog wel flink moeten studeren, nadat ik 2 jaar rondgereden had in de auto. Viel me tegen, ben blij dat ik het niet onderschat heb.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:40 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Heb je helemaal goed, dacht er ook te makkelijk over boek keertje doorgelezen en dat was het..nu maar ff serieus leren![]()
[..]
Soliciteer bij de politie enzo vinden ze vaak niet zo leukquote:Op zondag 4 juni 2006 22:44 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Wat let je...trek je pak aan helm op je kop en rijden![]()
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 4 juni 2006 22:40 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Heb je helemaal goed, dacht er ook te makkelijk over boek keertje doorgelezen en dat was het..nu maar ff serieus leren![]()
[..]
6 maand geleden autotheorie gedaan, maar ben weer eens te lui geweest...quote:Op zondag 4 juni 2006 22:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Heel veel mensen onderschatten het inderdaad.. ik heb nog wel flink moeten studeren, nadat ik 2 jaar rondgereden had in de auto. Viel me tegen, ben blij dat ik het niet onderschat heb
Idem dito..quote:Op zondag 4 juni 2006 22:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat dacht ik ookmaar de tweede keer was het wel gelukt.
Theorie voor auto had ik in 1x dus dacht dat ik verder niets hoefde te doen.
Veelal positie op de weg en parkeren.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
wat is dan het grote verschil tussen auto en motor theorie?
* Alexxxxx leert nu voor de auto.
Vooral je plaats op de wegquote:Op zondag 4 juni 2006 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Je zit vooral met de plek op de weg waar je dient te rijden.. dat verschilt per bocht, je moet letten op putdeksels en witte strepen/pijlen (vooral bij nat wegdek).quote:Op zondag 4 juni 2006 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Ga als reserve op?quote:Op zondag 4 juni 2006 22:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maarja succes
Brommurtheoriequote:
Gaat vooral om je positie op de wegquote:Op zondag 4 juni 2006 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Geen 25kw gedonder voor jou dan?quote:Op zondag 4 juni 2006 22:49 schreef Macchia_Nera het volgende:
Zat net zo eens te rekeken, hoeveel geld ik het afgelopen jaar weggebracht heb naar rijscholen..conclusie was dat het allemaal te duur is![]()
Had ik een mooie vfr 400 voor gehad, maarjah zonder rijbewijs heb je weer niks aan die motor..
Spuit elfquote:
En weer in koorquote:
Jawel, moet noch 19 worden..beetje jammer dat vfr niet legaal op 25 kw kan, maar dat moet dan maar met uitdraai..quote:
Beetje jammer jaquote:Op zondag 4 juni 2006 22:51 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Jawel, moet noch 19 worden..beetje jammer dat vfr niet legaal op 25 kw kan, maar dat moet dan maar met uitdraai..
Komen we ook wel weer overheen, tis maar 2 jaar.quote:
Oja heb het ook niet over de 25kw periode, dat is geen probleemquote:Op zondag 4 juni 2006 22:52 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Komen we ook wel weer overheen, tis maar 2 jaar.
Kwam er van de week achter dat mijn pa's motor precies 25 kw is..beetje jammer alleen dat ik dat ding met geen vinger aan mag raken![]()
Ze zijn Europees kampioenquote:Op zondag 4 juni 2006 22:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Spelen ze vandaag de finale?![]()
En waarom fopt ie die haan precies
Euhh... met wat andersquote:
Ja wist ik veel, het kleine beetje dat ik had geleerd was uit een boek van 5 jaar oud ofzo. Tussendoor waren er nog wat regels verandertquote:[..]
![]()
Wat dat betreft is 25Kw wel kut..als je het allemaal legaal wilt doen..quote:Op zondag 4 juni 2006 22:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oja heb het ook niet over de 25kw periode, dat is geen probleem![]()
Alleen dat je uitdraai moet gebruikenis misschien een punt.. zit je in het vage gedeelte van de wet enzo![]()
[..]
Bedoelde juist praktijkquote:Op zondag 4 juni 2006 22:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Euhh... met wat andersJuist met theorie ga je gewoon extra vroeg naar het CBR gebouw, zegt dat je als reserve wilt en in de tussentijd ga je leren (gewoon 3 uur van tevoren gaan ofzo, je bent vast niet de enige met dit 'simme' plan
).
GS500 kopuuuuuuuuuuhquote:Op zondag 4 juni 2006 22:56 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Wat dat betreft is 25Kw wel kut..als je het allemaal legaal wilt doen..
Gewoon een ZXR kopenquote:Op zondag 4 juni 2006 22:56 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Wat dat betreft is 25Kw wel kut..als je het allemaal legaal wilt doen..
Wanneer men een Haan fopt kan men er zeker van zijn dat de kip die de haan bevrucht eieren legt me dubbele dooiers, snap iequote:
Ow, leukquote:Op zondag 4 juni 2006 22:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ze zijn Europees kampioen![]()
Oekraïne verslagen met 3-0![]()
Woopsie daisyquote:Op zondag 4 juni 2006 22:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bedoelde juist praktijkFoutje
Maarja daar is dan ook de 9 weken wachtlijst voor.
quote:Op zondag 4 juni 2006 22:58 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
¤5 bied..nee VFR/CBR 400 moet het worden![]()
[..]
Zwijg![]()
![]()
Homoquote:Op zondag 4 juni 2006 22:58 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
[..]
Zwijg![]()
![]()
Als dat technisch goed spul is.. okeequote:Op zondag 4 juni 2006 22:58 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juni 2006 22:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Homo![]()
Honda is emotieloos![]()
ZXR400 is de shit, geloof mij![]()
Ik ben ook emotieloos..wat dat betreft pas honda wel bij mequote:Op zondag 4 juni 2006 22:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Homo![]()
Honda is emotieloos![]()
ZXR400 is de shit, geloof mij![]()
VFR/CBR is gewoon goed spul, zover ik weetquote:Op zondag 4 juni 2006 23:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Als dat technisch goed spul is.. okee![]()
Heb van een monteur eens gehoord dat je de FZR-400 (yammie) beter kunt laten staan. Weet niet hoe het met een VFR of CBR 400 zit, zou het wel even nagaan (iemand anders misschien ervaring mee hiero? Onze wijze WB misschien?)
Niks mis met een VR (behalve dat het Honda isquote:Op zondag 4 juni 2006 23:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Als dat technisch goed spul is.. okee![]()
Heb van een monteur eens gehoord dat je de FZR-400 (yammie) beter kunt laten staan. Weet niet hoe het met een VFR of CBR 400 zit, zou het wel even nagaan (iemand anders misschien ervaring mee hiero? Onze wijze WB misschien?)
Ja, ik snap. Dat ik daar niet zelf op gekomen wasquote:Op zondag 4 juni 2006 22:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Wanneer men een Haan fopt kan men er zeker van zijn dat de kip die de haan bevrucht eieren legt me dubbele dooiers, snap ie
Inderdaad.. die V4'tjes hebben wel een heerlijk geluidjequote:Op zondag 4 juni 2006 23:01 schreef Makster het volgende:
[..]
Niks mis met een VR (behalve dat het Honda is) Technisch goede motoren en het geluid uit die V4 is ook wel
![]()
Ay Yai captain!quote:Op zondag 4 juni 2006 23:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, ik snap. Dat ik daar niet zelf op gekomen was
Nu je toch bezig bent in je profiel (icon), kun je meteen ff je signature veranderen van 'Lake Titikaka, are people are bred without a bunghole....' naar 'Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....'. Zit er al zo lang in en ik erger me eraan
Donnerstag in z'n spijkerbroekkie en T-shirtquote:Op zondag 4 juni 2006 23:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wanneer ga je je Mito eigenlijk ophalen?
dat is minder... suc6 iigquote:Op zondag 4 juni 2006 22:35 schreef Macchia_Nera het volgende:
quote:Op zondag 4 juni 2006 22:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maarja succes
quote:Op zondag 4 juni 2006 23:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Donnerstag in z'n spijkerbroekkie en T-shirt![]()
Donderdagquote:Op zondag 4 juni 2006 23:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wanneer ga je je Mito eigenlijk ophalen?
Damn alweer gelijk. Haastige spoed is zelden goetquote:
Ja, hmm, idd kom ik daaraan in mijn Kawa outfitquote:Op zondag 4 juni 2006 23:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Donnerstag in z'n spijkerbroekkie en T-shirt![]()
Ik niet, sterker nog ik ga pittenquote:Op zondag 4 juni 2006 23:22 schreef BazzieK het volgende:
Volgens mij begin ik ADHD te ontwikkelen zodra ik aan motorrijden denk![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 23:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik niet, sterker nog ik ga pitten![]()
Morgen mijn schutting uit elkaar raggen om mijn poort ingang breder te maken, die Raptor moet wel naar binnen kunnen natuurlijk![]()
Adios
:^ with stupid, motorrijden is toch maar saai. Waar heb je het over BazzieK, stel je niet zo aanquote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 23:33 schreef hicham het volgende:
[..]
:^ with stupid, motorrijden is toch maar saai. Waar heb je het over BazzieK, stel je niet zo aan![]()
![]()
Heb ik ook al gedaan maar die hoeren FA's zijn nog te beroerd een mailtje terug te sturen.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:35 schreef hicham het volgende:
Zal kijken of ik nog voor genade kan pleiten, maar pimber heeft een hard hoofd he
Net ook even een mailtje gestuurd:quote:Op zondag 4 juni 2006 23:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb ik ook al gedaan maar die hoeren FA's zijn nog te beroerd een mailtje terug te sturen.
Mailtje was gewoon erg netjes, kratjuh kan dat bevestigen.![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 00:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Net ook even een mailtje gestuurd:
Ee klote FA's,
Unban worldpimber godverdomme eens dit heeft nou wel lang genoeg geduurd he zeikhonden.
Bazziek
Kijken of het helpt
quote:Op maandag 5 juni 2006 00:24 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik zal je vast uitzwaaien![]()
is weer tijd om te pitten![]()
Kanone zeg, Hadden ze em dan niet net zo makkelijk maar helemaal er uit kunnen knikkeren??quote:Op zondag 4 juni 2006 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zodadelijk ff naar de sportschool.quote:Op maandag 5 juni 2006 08:45 schreef -XX- het volgende:
Iemand wat leuks te vertellen?Wat gaan we vandaag allemaal uitvreten
?
Nice nicequote:Op maandag 5 juni 2006 09:01 schreef bwt het volgende:
[..]
Zodadelijk ff naar de sportschool.
En dan (als het niet meer regent) lekker op de motor ff rond gaan rijden
Alles is mogelijkquote:Op zondag 4 juni 2006 22:51 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Jawel, moet noch 19 worden..beetje jammer dat vfr niet legaal op 25 kw kan, maar dat moet dan maar met uitdraai..
Vrij vlug terug ookquote:Op maandag 5 juni 2006 10:58 schreef Alexxxxx het volgende:
nou, dat was een bijzonder puikend evenementniet zo heel veel tweewielers er op gezet
Fulcrum en kratjuh niet gezien
Als ze zo online staan plemp ik de url wel even hier neer
Wat heb je dan inhemelsnaam er op gezet - als je foto's gaat maken van motoren????quote:Op maandag 5 juni 2006 10:58 schreef Alexxxxx het volgende:
nou, dat was een bijzonder puikend evenementniet zo heel veel tweewielers er op gezet
Fulcrum en kratjuh niet gezien
Als ze zo online staan plemp ik de url wel even hier neer
Hij heeft de start van de ronde van friesland op de gevoelige plaat gezet.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:01 schreef Makster het volgende:
[..]
Vrij vlug terug ook
Wat was de insteek van het evenement dan? Ik heb me er niet echt inverdiept omdat alles wat Fries is heidens is![]()
Ja, ik was alleen bij de start en die was tot 9:00quote:Op maandag 5 juni 2006 11:01 schreef Makster het volgende:
[..]
Vrij vlug terug ook
Wat was de insteek van het evenement dan? Ik heb me er niet echt inverdiept omdat alles wat Fries is heidens is![]()
trikes, zijspannen en auto'squote:Op maandag 5 juni 2006 11:03 schreef bwt het volgende:
[..]
Wat heb je dan inhemelsnaam er op gezet - als je foto's gaat maken van motoren????![]()
Wielrenners?????![]()
Automobilisten???
als je ons dan maar alleen de motoren laat zien hè![]()
geen oowtooww mobielen![]()
11 stedentochtquote:Op maandag 5 juni 2006 11:04 schreef bwt het volgende:
[..]
Hij heeft de start van de ronde van friesland op de gevoelige plaat gezet.
of was het nou de 11 steden tocht?
quote:Op maandag 5 juni 2006 11:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En als ik een motorrijder hoorde zeggen van "ooh kijk die" zette ik de motor op de foto waar naar werd gewezen
Ik heb zonet op alle knopjes gedrukt, dus hij is nu lekker automatisch aan het uploadenquote:Op maandag 5 juni 2006 11:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Jammer dat je Fulcrum en Kratjuh hebt gemist, maar je gaat straks weer weg om bij de finish te staan
Heb je trouwens wel de boel geautomatiseerd of zit je echt alles 1 voor 1 te uploaden, pagina's ervoor te maken, lange posts copy-pasten etc ...
En er staat zelfs een delorean tussenquote:Op maandag 5 juni 2006 11:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Alle 210 foto's die ik vanochtend bij de elfstedentocht heb gemaakt staan hier
Disclaimer: soms zet ik dingen op de foto omdat ik ze extreem lelijk vind.
quote:Op maandag 5 juni 2006 11:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Omfg, die ford Ka's die er tussen staanquote:Op maandag 5 juni 2006 11:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Zelfs de sjonenn van de CRX club en de golf club lachten die Ka's uit jaquote:Op maandag 5 juni 2006 12:19 schreef Makster het volgende:
[..]
Omfg, die ford Ka's die er tussen staan![]()
![]()
![]()
![]()
Paupertuning eerste klas
'kweet, maar dan komen ze niet zomaar op het buzzybee forum terecht. Doe je dat allemaal met de hand of heb je daar een handigheidje voorquote:Op maandag 5 juni 2006 11:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb zonet op alle knopjes gedrukt, dus hij is nu lekker automatisch aan het uploaden
Eigen .com domeintje he?
ik kan maar 900 foto's kwijt op mn schijfjequote:Op maandag 5 juni 2006 12:28 schreef hicham het volgende:
[..]
'kweet, maar dan komen ze niet zomaar op het buzzybee forum terecht. Doe je dat allemaal met de hand of heb je daar een handigheidje voor
Te weinig motoren op de foto, er waren er 3600 toch?Of was dat totale inschrijvingen
Volgens mij ben ik geband op MF ofzo?quote:Op maandag 5 juni 2006 12:59 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/135727/1![]()
![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 12:59 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/135727/1![]()
![]()
Zijn ze daar zo streng dan?quote:Op maandag 5 juni 2006 13:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik geband op MF ofzo?Kan er nog steeds niet op.
![]()
Blijkbaar, heb daar al iets van een half jaar niet meer gepost en tot vorige week kon ik er nog op.quote:
quote:
Ik voelde me niet echt thuis tussen de golfsjonnen neequote:Op maandag 5 juni 2006 14:53 schreef BazzieK het volgende:
Alex wat heb je een lelijke kuthokken op de foto gezet zeg
Maar wel Kratjuh gespot:
[afbeelding]
Ach ja die auto's kijk ik toch niet echt naar maar die motoren en trikesquote:Op maandag 5 juni 2006 14:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik voelde me niet echt thuis tussen de golfsjonnen nee![]()
Maar er staan een heleboel plastic etende bomen langs de weg, dus dat soort auto's moet je altidj zo snel mogelijk op de foto zetten
(of heb je het nu niet over het tupperware party deel van mn foto's?)
had ik graag gewild, maar dan meoten ze wel een beetje behoorlijk opgesteld staan.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja die auto's kijk ik toch niet echt naar maar die motoren en trikesNou is een trike al meer dan genoeg
Maar je had ook best wat minder saaie motoren op de foto mogen zetten
Op mooiheid?quote:Op maandag 5 juni 2006 15:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
had ik graag gewild, maar dan meoten ze wel een beetje behoorlijk opgesteld staan.
Ach ja iets is beter dan niets hoorquote:Op maandag 5 juni 2006 15:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
niet te dicht tegen elkaar aan en niet met het voorwiel tegen een hek aan.
MT5 kopen?quote:Op maandag 5 juni 2006 15:08 schreef Faithy het volgende:
tvp
hele weekend druk geweest, lekker mee gereden achterop gisteren![]()
en nu naar mn ouders, auto ophalen, want mn eigen auto is dood
nu heb ik helemaal niets gemotoriseerds
Inderdaad, waar zijn de motorenquote:Op maandag 5 juni 2006 14:21 schreef Rausdouwer het volgende:
Gave foto's Alexxx.Alleen jammer dat je zo weinig motoren hebt gefotografeerd.
Ik heb jullie dan ook helemaal niet gezienquote:Op maandag 5 juni 2006 15:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Inderdaad, waar zijn de motoren![]()
Ik zie mezelf of Kratje niet eens![]()
Uh we zijn ook niet erg lang voor de start gebleven.. we hebben misschien een kwartiertje gestaan voordat we zijn vertrokken. Geen zin om lang te wachtenquote:Op maandag 5 juni 2006 15:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb jullie dan ook helemaal niet gezien
mja, om 8:15 was ik een beetje heen en weer aan het lopen, dus waarschijnlijk heb jij mij dan ook iet gezienquote:Op maandag 5 juni 2006 15:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Uh we zijn ook niet erg lang voor de start gebleven.. we hebben misschien een kwartiertje gestaan voordat we zijn vertrokken. Geen zin om lang te wachten![]()
Topic Mergequote:Op maandag 5 juni 2006 15:25 schreef Alexxxxx het volgende:
ook voor het eerst dat de PTA SC en de Fok MC over het zelfde onderwerp gaan trouwens![]()
Thank godquote:Op maandag 5 juni 2006 15:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kan niet meer, dan zijn er meer dan 300 berichten
Die sjonnies in hun bakken waren sloom.. reden soms in de wegquote:Op maandag 5 juni 2006 15:25 schreef Alexxxxx het volgende:
ook voor het eerst dat de PTA SC en de Fok MC over het zelfde onderwerp gaan trouwens![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 15:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Die sjonnies in hun bakken waren sloom.. reden soms in de weg![]()
(Wan)smaakpolitiequote:Op maandag 5 juni 2006 15:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Die rooie Ka was al op het terrein van et FEC aangereden door een motor![]()
Zoals een Mazda 323 met een worm in z'n motorkapquote:Op maandag 5 juni 2006 11:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Daar heb ik nog een tijdje achteraan getuft .. Grappig ding wel ..quote:
elke mongool mag meerijden.. deden idd ook gewone burgerbakken met omaatjes er in meequote:Op maandag 5 juni 2006 16:21 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Dat er een motorelfstedentochts was wist ik, maar wat doen die auto's daar? Er staan oldtimers maar ook nieuwe auto's?![]()
Mja, die worm had nogal een magische aantrekkingskracht op de Golfrijders op een of andere manierquote:Op maandag 5 juni 2006 16:22 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zoals een Mazda 323 met een worm in z'n motorkap
[..]
Daar heb ik nog een tijdje achteraan getuft .. Grappig ding wel ..
Overigens: Hoiii allemaal, ook weer thuis van de 11 Friesche Steeden![]()
waarom wist ik dit weer nietquote:Op maandag 5 juni 2006 16:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
elke mongool mag meerijden.. deden idd ook gewone burgerbakken met omaatjes er in mee
Nee alleen Friesland .. Zou wat zijn voor de arme schaatsers ..quote:Op maandag 5 juni 2006 16:29 schreef -XX- het volgende:
Gaan die elfstedentoch door heel nederland? Of bepaald gedeelte?
Jij mag bij mij achteropquote:Op maandag 5 juni 2006 16:29 schreef -XX- het volgende:
Cultuurbarbaarquote:Op maandag 5 juni 2006 16:29 schreef -XX- het volgende:
Foeiquote:Op maandag 5 juni 2006 16:29 schreef -XX- het volgende:
Oh dus jullie zijn toch nog best lang bezig geweest! Alexxxxx was al zo vroeg weer terug.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Maarre Elfstedentocht was erg leuk, we zijn op prachtige dijkjes geweest waarvan ik dacht dat we die niet in Friesland hadden![]()
Alleen jammer dat er dan net een Goldwing in de weg rijdt![]()
Zo geinig, allemaal mensen en kinderen langs de kant van de weg die willen dat je gas geeft, zwaait of handje klapt met de kids.. leuk![]()
We zijn vanochtend om 8:15 vertrokken en waren rond 14:00 uur terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |