quote:Op zondag 4 juni 2006 10:40 schreef RB het volgende:
Mailtje over Faithy's BBQ.........
Hele goeie timing van RB om net dan te gaan posten jaquote:Op zondag 4 juni 2006 10:42 schreef Worldbeater het volgende:
RB is ook een OP aan het maken.Wat is dat voor vlak in de OP, van een voetbalclub toch?
Foppe boys heten die geloof ik.![]()
[..]
![]()
Ja sorry, ik had al gepost dat ik hem klaar had staan. Sterker nog, ik had dit topic al gepost voordat jij de laatste post had gedaanquote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 10:44 schreef Worldbeater het volgende:
Alien eyes. <insert Whaaaah.gif>
[afbeelding]
Die motor rechts.Klein manneke ook...
![]()
Verder zie ik iemand met flaporen een rotonde rondgaan.![]()
Ik had de laatstequote:Op zondag 4 juni 2006 10:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hele goeie timing van RB om net dan te gaan posten ja![]()
Foppe![]()
SC Heerenveen![]()
Friesland![]()
![]()
[..]
Ja sorry, ik had al gepost dat ik hem klaar had staan. Sterker nog, ik had hem al gepost voordat jij de laatste post had gedaan![]()
Ja, zijn inderdaad bijna allemaal ouwe kutmotoren.quote:Op zondag 4 juni 2006 10:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
En die middelste Soes GSXR 750 uit '91...![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 10:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, zijn inderdaad bijna allemaal ouwe kutmotoren.![]()
Geexporteerd uit de Randstad naar het achterland.![]()
quote:
quote:
Niet brutaal worden hè!!!quote:Op zondag 4 juni 2006 10:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, zijn inderdaad bijna allemaal ouwe kutmotoren.![]()
Geexporteerd uit de Randstad naar het achterland.![]()
Nope, helaas geen ritje op de TLR die al een maand stilstaat, laatste (MF)meet pasen etc..quote:Op zondag 4 juni 2006 10:48 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Stap je nog op je motor vandaag Worldbeater?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgend weekend de kleine weer, *de week erop kan ik pas weer scheuren.![]()
![]()
TLR kopen?![]()
* Edit: tenzij de proefrit met hem achterop goed uitvalt.![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door Worldbeater op 04-06-2006 11:02:29 ]
Alleen die kleding past er niet bij hè, dat kan echt nietquote:Op zondag 4 juni 2006 10:54 schreef hicham het volgende:
Hey, de OP doet 't weer
Leuk die elfstedentocht, waar iedereen stapvoets rijdt zeker?![]()
Die Fireblade op de laatste foto is wel mooi, puike kleurstelling
Graag spoiler weg, en de quote aan de edit aanpassen.quote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 10:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Alleen die kleding past er niet bij hè, dat kan echt niet![]()
![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 11:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Graag spoiler weg, en de quote aan de edit aanpassen.![]()
Nu ik er over nadenk, volgend weekend moet Nick die proefrit achterop gewoon leuk vinden.![]()
![]()
![]()
Uhmm het is daar koopavond maar beter ga ik wat eerder bij mijn werk weg. Zal wel weer niet lukken dus ik denk rond 19:00 uur ofzo. Hoezo ga je meequote:
Naja, we zullen zienquote:Op zondag 4 juni 2006 11:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Groen op grijs, kan toch? Blauw/rood op geel niet![]()
Ik zorg wel dat ik er ben als jij weet hoelaat je er kan zijn. Volgens mij zit er een Kentucky Fried Chicken in de buurtquote:Op zondag 4 juni 2006 11:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Uhmm het is daar koopavond maar beter ga ik wat eerder bij mijn werk weg. Zal wel weer niet lukken dus ik denk rond 19:00 uur ofzo. Hoezo ga je mee![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 12:15 schreef bwt het volgende:
ja, maar ....... het was toch zo dat de gene die topic had gesloten een nieuwe moest openen?
of gaan we nu kijkne naar de mooiste OP?
Ik laat de roomboter altijd achterwege.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:57 schreef richardgie het volgende:
Brood met pindakaas met hagelslag er op![]()
.En niet te vergeten een flinke klodder roomboter.
Letten op de linker Suzuki met berijder:quote:Op zondag 4 juni 2006 12:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Welks een puikende OP, met veel nationalistisch vlagvertoon
Waar moet ik morgen op letten als ik foto's ga lopen maken?Kijk, als ik zo'n fiets zie als Makster zijn nieuwe
Dan komt die er heus wel op, en Ducati en de Hayabusa schijnen ook hip te zijn, maar voor de rest?
BMW R1100 S,BMW R1100 S,BMW R1100 S,BMW R1100 Squote:Op zondag 4 juni 2006 12:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Welks een puikende OP, met veel nationalistisch vlagvertoon
Waar moet ik morgen op letten als ik foto's ga lopen maken?Kijk, als ik zo'n fiets zie als Makster zijn nieuwe
Dan komt die er heus wel op, en Ducati en de Hayabusa schijnen ook hip te zijn, maar voor de rest?
Die let maar mooi op mijquote:Op zondag 4 juni 2006 12:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Letten op de linker Suzuki met berijder:
[afbeelding]
![]()
Je kan mij heel makkelijk herkennen, kan bijna niet missenquote:Op zondag 4 juni 2006 12:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die let maar mooi op mij
Kijk, de burton club herken ik wel... Maar hoe herken ik in s hemelsnaam iemand op een motorfiets
Aan de persoon naast je die de hele tijd met de helm aan het prutsen is?quote:Op zondag 4 juni 2006 12:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Je kan mij heel makkelijk herkennen, kan bijna niet missen![]()
Echt super weertje, ik ben zo weg![]()
![]()
![]()
als je het over Fulcrum hebt, die is nooit normaal geweest hoorquote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 12:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Aan de persoon naast je die de hele tijd met de helm aan het prutsen is?
[..]
'normaal' bestaat sowieso nietquote:Op zondag 4 juni 2006 12:35 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
als je het over Fulcrum hebt, die is nooit normaal geweest hoor![]()
[..]
Beetje raar gezegd, je bedoelt de achterste of rechter Suzuki met berijder. Je bent lang niet zo cool als die anderquote:Op zondag 4 juni 2006 12:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Letten op de linker Suzuki met berijder:
[afbeelding]
![]()
Mischien is het wel "links" bij de Friezenquote:Op zondag 4 juni 2006 12:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Beetje raar gezegd, je bedoelt de achterste of rechter Suzuki met berijder. Je bent lang niet zo cool als die ander
Dacht eerst ook dat het een dure sport was maar dat valt reuze mee.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:06 schreef BazzieK het volgende:
Oh dat is heel erg te doen. Zal denk ik wel eens een keer komen proefschieten als ik mijn papiertje heb en als het bevalt hier in de buurt een vereniging zoeken.![]()
Het is hartstikke leuk als je maar enigzins geduld op kan brengen, de eerste paar keren denk je helemaal the man te zijn tot je het kaartje terughaalt.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:58 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
wekt interesse hehad ik ook al last van... maar ja, ik wil te veel, moet toch prioriteiten stellen helaas
Al uren prachtig weer hier.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:45 schreef kratjuh het volgende:
Is het bij jullie zulk mooi weer dat iedereen maar op de fiets stapt ? Hier schijnt de zon nog net ...
quote:Op zondag 4 juni 2006 13:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dacht eerst ook dat het een dure sport was maar dat valt reuze mee.
Veel clubs zijn wel iets duurder overigens maar goed het is allemaal best te doen.
Ook een eigen wapen is minder duur dan je zou denken. Voordeel is dan wel dat je een stuk beter schiet dan met de verenigingswapens waar iedereen constant aan loopt te kloten + je hebt wat minder weigeraars, plat geslagen patronen en andere ongein.![]()
* hollander172 heeft zo de beschikking over een GSP die ik geheel naar eigen wens kan en mag afstellen.![]()
[..]
Het is hartstikke leuk als je maar enigzins geduld op kan brengen, de eerste paar keren denk je helemaal the man te zijn tot je het kaartje terughaalt.![]()
Ook clippies kan je beter groot inslaan bij een groothandel want er gaan er heel wat doorheen alvorens je de kaart wel goed raakt.
Dit in het geval van pistool, geweer cq karabijn gaat heel anders maar goed dat ziet er dusdanig oncomfortabel uit als ik er naar kijk dat ik me er voorlopig maar niet aan waag.![]()
het is hier mooi weerquote:Op zondag 4 juni 2006 13:45 schreef kratjuh het volgende:
Is het bij jullie zulk mooi weer dat iedereen maar op de fiets stapt ? Hier schijnt de zon nog net ...
Die gast is zo geniaalquote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:08 schreef -XX- het volgende:
wtf kom ik tegen
http://www.metricbikes-superstore.com/index05.php?cPath=785
Altijd lekkerquote:
quote:Arg, ik wil rijden
Ik heb wel 3km gereden vandaagquote:
Mijn oprijlaanquote:
Het is puur de berijder die niet spoortquote:
Waar dacht je dat ik het over had danquote:Op zondag 4 juni 2006 16:53 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Het is puur de berijder die niet spoortzelfkennis heerlijk
![]()
Mijn motor,maar ik ga echt niet over het spoorrijden,dat is niet te doen manquote:
Nee hoor, je motor is niks mis mee, das een kawaquote:Op zondag 4 juni 2006 16:59 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Mijn motor,maar ik ga echt niet over het spoorrijden,dat is niet te doen man![]()
Morgen elfstedentochtquote:Op zondag 4 juni 2006 18:34 schreef bwt het volgende:
dan zal ik het nog erger maken....
morgen is er wee reen dag dat al de motor rijders weer op de motor springen
en jij mag nog niet.......................
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:34 schreef bwt het volgende:
dan zal ik het nog erger maken....
morgen is er wee reen dag dat al de motor rijders weer op de motor springen
en jij mag nog niet.......................
Bij mij kriebelt het ook alquote:Op zondag 4 juni 2006 18:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Morgen elfstedentocht![]()
Of had ik dat al gezegd?![]()
![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Morgen elfstedentocht![]()
Of had ik dat al gezegd?![]()
![]()
Maak maar extra veel foto's van Kratje en Fulliequote:Op zondag 4 juni 2006 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij mij kriebelt het ook al
Moet allen nog even 130 bejaarde bouwmachines online knallen zodat ik meteen kan beginnen met uploaden morgen
Was ik wel van plan, maar moet ik julie wel herkennen, of jullie mijquote:Op zondag 4 juni 2006 18:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Maak maar extra veel foto's van Kratje en Fullie![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |