Dan kun je lachen... denk dat er dan héél snel mensen bij zijn, die je er niet bij wil hebben...quote:Op maandag 5 juni 2006 00:57 schreef Bloody_Hell het volgende:
Misschien wil hij juist zorgen dat niemand het terrein af komt?
83.147.132.99quote:Op maandag 5 juni 2006 01:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:
100 euro voor het ip-adres? Dat zou ik toch eens in overweging moeten nemen.![]()
Ja ik vind dat je een beetje een bij je nick passend karakter aan je online persoon moet geven, of iets van die strekking. In het echt ben ik (een beetje) vriendelijkerquote:Op maandag 5 juni 2006 15:02 schreef ThE_ED het volgende:
Lol, ik zat de hele tijd met een andere Bloodyhell in mijn hoofd, kon me het taalgebruik al niet voorstellen.
Anyway, voor degenen die ermee bezig zijn is het een kleine moeite op de zelfde plek verder te gaan met stok 2 toch? Ik denk dat het voor de rest allemaal weinig boeit. Of is nu ineens de jacht op de stok toch een stuk leuker? In that case zie ik het probleem niet behalve dat een stokje jatten een wat zielige actie is.
Repeatquote:
Wie zeurt krijgt een beurt (en een ban)quote:Op maandag 5 juni 2006 18:17 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik denk niet dat ik ga luisteren (laat hè) maar ik neem aan dat het op radio538.nl na te luisteren is. Anders neemt een FOK!ker het wel op, maar ik wil in ieder geval horen wat er gebeurt/gebeurd is!
En dat aggressieve/bedreigende gedrag van Bloody_Hell zou ik eigenlijk wel een 48-uurs ban waard vinden. Dat is extra leuk, want dan kan hij niet reageren op de radio-uitzending. Maar ja, dit is mijn bescheiden mening hè.
Ok, bedankt. Ik sprak mijn afschuw voor Bloody_Hell wellicht op een iets verkeerde manier uit.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:24 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Wie zeurt krijgt een beurt (en een ban)
Door users geplaatste verzoeken om bans voor anderen zijn niet welkom en kunnen dan ook leiden tot een ban van de 'verzoeker' zelf.
Foei![]()
Gast, jouw reactie zegt meer over jou dan al mijn reactie's in dit topic over mij zeggenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:17 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
En dat aggressieve/bedreigende gedrag van Bloody_Hell zou ik eigenlijk wel een 48-uurs ban waard vinden. Dat is extra leuk, want dan kan hij niet reageren op de radio-uitzending. Maar ja, dit is mijn bescheiden mening hè.
Ach, ik heb mezelf al gecencureerd, waarmee ik laat weten dat ik het niet meenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:34 schreef Webcrowler het volgende:
Maakt mij niet uit hoor, maar voordat een gefrusteerd modje dat bericht las en je een ban oplegt
Oh, ben ik goed inquote:Op maandag 5 juni 2006 18:14 schreef yvonne het volgende:
Hopelijk krijgen ze me wakker gebeld, ALS ik eenmaal slaap kan WO3 beginnen, maar ik merk niks
Dat zou maar zo kunnen.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:44 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Gast, jouw reactie zegt meer over jou dan al mijn reactie's in dit topic over mij zeggen![]()
Nee, helaas niks terug te luisteren op die paupersite.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:17 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik denk niet dat ik ga luisteren (laat hè) maar ik neem aan dat het op radio538.nl na te luisteren is. Anders neemt een FOK!ker het wel op, maar ik wil in ieder geval horen wat er gebeurt/gebeurd is!
Top, bedankt!quote:Op maandag 5 juni 2006 18:49 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Nee, helaas niks terug te luisteren op die paupersite.
Het kan wel via een onofficiële website: http://www.midnr.eu/
Whehehe, aangepastquote:Op maandag 5 juni 2006 19:25 schreef r00tie het volgende:
Bloody_Hell, waar blijft trouwens de scan van die aangifte?
Hoevelaken_kaper: Geniale actie dit! Driewerf hulde voor deze mooie wending!
Oh en Bloody_Hell, mijn isp is XS4ALL en mijn ip= 80.126.99.180 (Krijg ik nu ¤100,-?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |