Ah die hebben wel meer van die acties. Eens kijken hoe het met de beveiliging is gesteld ter plaatse.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:21 schreef Bubblicious het volgende:
[..]
Oh je wil zijn adres? Ga je gezellig een kopje koffie doen?
Koninginneweg 31 in Hilversum (das 538 dus)![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 17:26 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Ah die hebben wel meer van die acties. Eens kijken hoe het met de beveiliging is gesteld ter plaatse.
Je snapt natuurlijk wel dat ik dit niet zomaar klakkeloos aanneem, dus, bronnen?
quote:Op zondag 4 juni 2006 17:16 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Ik zal voor jouw gezondheid maar effe rustig gaan zitten en afwachten![]()
Telefoongids?quote:Op zondag 4 juni 2006 17:26 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Ah die hebben wel meer van die acties. Eens kijken hoe het met de beveiliging is gesteld ter plaatse.
Je snapt natuurlijk wel dat ik dit niet zomaar klakkeloos aanneem, dus, bronnen?
Wat? Ik mag toch zeker wel mijn mening uitenquote:
Ik denk niet dat in de telefoongids staat dat die kapert van 538 is, maar toch bedankt voor het inspannende denkwerk.quote:
Gaaaaf! Dan ga ik er een treinreis aan spenderen om hem te halen.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:58 schreef thaduck het volgende:
Misschien stopt Giel zijn mobiel er wel in!![]()
Dat is heel mooi, jij weet trouwens nog wel meer volgens mij he zou je me kunnen mailen op fokverkoop@gmail.com? Voor gegevens waar ik wat aan heb krijg je een leuke beloning!quote:Op zondag 4 juni 2006 19:01 schreef dennistd het volgende:
Het IP is van t-mobile GPRS/UMTS
Dit is wat ik na kon kijken via de irc-log van #fokquote:Op zondag 4 juni 2006 19:10 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Dat is heel mooi, jij weet trouwens nog wel meer volgens mij he zou je me kunnen mailen op fokverkoop@gmail.com? Voor gegevens waar ik wat aan heb krijg je een leuke beloning!
Mag ik het woord aanstellen prefereren.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ben erg benieuwd
Iedereen die nu al aan het drammen is, hou toch opWacht gewoon even af
Ok, in ieder geval bedankt voor het mededelen. Ik kom nu al een stuk verder nu ik het ip uit de logs heb....quote:Op zondag 4 juni 2006 19:31 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dit is wat ik na kon kijken via de irc-log van #fok
meer kan ik niet vinden (nou ja, het ip dan, ook via de irc-log)
Neuh ik ga net lekkerquote:Op zondag 4 juni 2006 21:24 schreef DaMook het volgende:
OmgWat een gerel van Bloody_Hell
. Doe toch eens rustig zeg
.
Welnee, zie het deze keer nou eens niet zo zwart wit.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:48 schreef Bloody_Hell het volgende:
Dan heb je geluk rené, ik ben nu gezellig met hem aan het mailen.
Maar mij gaat het gewoon om het principe. Iedere keer als dit spel een beetje op gang komt is er wel weer een of ander figuur dat meent leuk te zijn en de stok kaapt. En dan maar lollig doen.
Jaloers op andermans plezier, een andere verklaring heb ik er niet voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |