ja kloterige is dat pa over een week pas thuis is en ik niet weet of ie die dag kan.quote:
donderdag?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:48 schreef Euc- het volgende:
Ligt eraan voor welke dag, vrijdag en zaterdag kun je vergeten.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:08 schreef Euc- het volgende:
[..]
Nooit geschoten is altijd mis.
(Ik wil mee)
waarom doe je dat dan niet? mijn vader nam mij vroeger ook altijd mee, één keer per jaar naar een mooi restaurant. vanaf een jaar of 12.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:57 schreef TinyPet het volgende:
Zoiets wil ik ook nog eens met mijn vader doen![]()
Jee, wat leuk zeg! Prima onderdeel van je opvoedingquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:58 schreef zoalshetis het volgende:
waarom doe je dat dan niet? mijn vader nam mij vroeger ook altijd mee, één keer per jaar naar een mooi restaurant. vanaf een jaar of 12.
Het zal wel met de leeftijd te maken hebbenquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:04 schreef Bluezz het volgende:
Schopje met een ideetje om 's middags te doen (wij gaan er al 's middags heen)
Bron.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:35 schreef Euc- het volgende:
Het zal wel met de leeftijd te maken hebben
Iets later in jullie vakantie zeker ook met de georganiseerde busreis mee naar Lourdes? Of zijn jullie de die-hards en gaan jullie fietsen?![]()
![]()
's middags ben ik te vinden op de kinderafdeling, dus ik kan nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:04 schreef Bluezz het volgende:
Bron.
S'middags moet ik nog gewoon werkenquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:04 schreef Bluezz het volgende:
Bron.
Ik niet ga dagen sparenquote:
Lees het topic even door en je weet het.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:33 schreef Wereldman het volgende:
wat kost een menuutje daar??
Een tip: kijk op pagina 3 en zoek op mijn naam.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:40 schreef Wereldman het volgende:
ok..enfin tis wel een lap tekst...maar hobby mag tijd kosten..:-)
Je kunt natuurlijk een riksja huren en je lekker door Euc je door Zwolle laten fietsen. Die is nog jong en geeft daar dus niks om, en anders is een paardijzweepje zo geleend..quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:35 schreef Euc- het volgende:
[..]
Het zal wel met de leeftijd te maken hebben
Iets later in jullie vakantie zeker ook met de georganiseerde busreis mee naar Lourdes? Of zijn jullie de die-hards en gaan jullie fietsen?![]()
Ja! Gezelligquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:13 schreef arithaterhorst het volgende:
Weten jullie al wat jullie gaan eten?![]()
Een menu, of a la carte?
Ben zoooo benieuwd hoe jullie het vinden.
Volgende keer gaan we wel mee!![]()
Ik ook.quote:
Ik betwijfel of het mag, mocht je het zonder toestemming willen proberen: de koelcel is als je met je gezicht naar de keuken staat, naar links, door de gordijnen en dan direct rechtsquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:22 schreef Duderinnetje het volgende:
No problemo, ik kruip wel bij Jonnie in de koelkast
Gezellig tussen de visstickies
Heb je nog meer sluipdoorkruipdoor routesquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:49 schreef Euc- het volgende:
Ik betwijfel of het mag, mocht je het zonder toestemming willen proberen: de koelcel is als je met je gezicht naar de keuken staat, naar links, door de gordijnen en dan direct rechts![]()
Jongens, als jullie me kwijt zijn...quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:49 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik betwijfel of het mag, mocht je het zonder toestemming willen proberen: de koelcel is als je met je gezicht naar de keuken staat, naar links, door de gordijnen en dan direct rechts![]()
Gratis bier: in de personeelsruimte: ALLE trappen omhoog, links door het gangetje dan rechts om de hoek staat de beertenderquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je nog meer sluipdoorkruipdoor routes
quote:Beste gasten,
Even een nieuwsflits, waarbij ik u tevens ons zomermenu toe stuur. Moshik heeft weer een fantastisch menu gemaakt, waarbij hij weer veel innovaties toepast.
Moshik heeft, naast Jonnie Boer (LIbrije) en Sergio Hermans (Oud Sluis) een uitnodiging gekregen van directie van " Lo Mejor de la Gastronomia" in San Sebastian (Baskenland, Spanje) om een demonstratie te geven. De Lo Mejor de la Gastronomia is een van de beste horecabeurzen ter wereld. Hier worden de vijftig grootste chefs ter wereld, waaronder natuurlijk Ferran Adria uitgenodigd om demonstratie's te geven. Dit is dus een hele grote eer en bijzonder spannend!
In augustus hebben wij voor het eerst een reservering bij Ferran Adria (El Bulli), daarom hebben wij een week vakantie genomen van dinsdag 15 augustus t/m zaterdag 19 augustus 2006. Vanaf dinsdag 22 augustus zijn wij weer open en kunnen wij u weer, vol nieuwe inspiratie, ontvangen.
Mocht u van de zomer nog met vakantie gaan, dan wensen wij u een heerlijke tijd toe met veel zon.
Met vriendelijke groet,
Els & Moshik Roth
Laten we Jonnie als een stel groupies volgen naar Spanjequote:Op donderdag 6 juli 2006 16:24 schreef Bluezz het volgende:
Mailtje van het Brouwerskolkje waar ook de Librije in voorkomt, dus ik plaats hem even offtopic hier :
[..]
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja![]()
Oeh ik heb d'r zo zin an![]()
Ik doe een jurk an wellicht.
Zal ik dat dan ook doen?quote:
Non!quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:40 schreef Bluezz het volgende:
Wist je dat....
- de Librije in een oud klooster is gevestigd?
[afbeelding]
O jee, als het maar niet zo'n Daphne-Dekkers-ik-kan-heus-wel-wat-anders-dan-in-Richards-schaduw-staan-boek isquote:
-Therèse een boek heeft geschreven?
quote:Voorgerechten
Palet…
Groenten, kruiden, bloemen
Tweeëntwintig euro
Blue-fin tonijn...
Virtuele salade Niçoise
Vijfentwintig euro
Zwarte truffel…
Parmezaanse ‘spaghetti’, truffel
Aardappel-truffel-cappuccino
Vijfenveertig euro
Langoustine 2005…
Dun geplette langoustine, Granny Smith appel, fêtakaas, honingvinaigrette, Vadouvan
Tartaar van langoustine geïmpregneerd met citroengras, crème vinaigrette ‘Toro Albalá reserve 1980’, kaviaar
Gebakken langoustine, op lage temperatuur gegaard roerei
Negenentwintig euro
Ganzenlever...
Nougat van ganzenlever, Venezuelaanse chocolade, Gomasio, citroenboter
Gebakken ganzenlever, kokos-emulsie, maïs, Tahiti vanille
Vijfentwintig euro
Noordzee krab...
Coulant van cacao, krabsalade, mint, doperwtensap
Negenentwintig euro
Kaviaar…
30 Gram Aquitaine kaviaar in drie bereidingen
Vijfenzeventig euro
Hoofdgerechten
Tarbot…
Gebakken tarbotfilet, artisjokken, kwartelei, Ibérico Bellota-ham, olijfolie-espuma
Vijfenveertig euro
Zeebaars…
Op lage temperatuur gegaarde zeebaarsfilet, grapefruit-gelei, aardappel met fenegriek, schaaldierenjus met verveine
Vijfendertig euro
Zeeduivel…
Vacuümbereiding van zeeduivel, spitskool, taugé-’risotto’, gedroogde olijven, geitenkaas met vadouvan
Vijfendertig euro
Ibérico varken…
Presa, 72 uur gegaard, geïmpregneerd met hooi, tuinbonen, abrikozen, luchtige aardappel
Vijfendertig euro
Reebok…
Op lage temperatuur gegaarde reerugfilet, Schwarzwalder kirschtorte, bosbiet geïmpregneerd met zoethout
Negenendertig euro
De visgerechten kunnen eventueel als kleine versie worden besteld met aangepaste prijzen
Wij kunnen bij de gerechten een passend glas wijn schenken
voor zeven euro per glas
I.v.m. de beperkte ruimte is het niet toegestaan sigaar en pijp te roken
Menu Innovative
Virtuele pizza Hawaii, oester met gin-tonic cryo, inkt-macaron met paling, oublie met wilde zalm-crème, tartelette met maïs en Tahiti vanille, pastei met eendenmaagjes en wilde spinazie, haring met zure room en eucalyptus-ijs, perzik-gazpacho met
balsamico-sorbet, ganzenlever-explosie, cryo duivenlever-couscous
Virtuele salade Niçoise
Olijfolie- gnocchi ‘sferificación’, zee-egelpoeder, infusie van duif
Parmezaanse ‘spaghetti’, zwarte truffel
Noordzee krabsalade, mint, cacao, doperwtensap
Palet: groenten, kruiden, bloemen
Op lage temperatuur gegaarde reerugfilet, Schwarzwalder kirschtorte, bosbiet geïmpregneerd met zoethout
Nougat van ganzenlever, Venezuelaanse chocolade, Gomasio, citroenboter
Gekoelde rode koolsoep, roomijs van Chèvre ‘le Cabri-Ariegeois’, dragon
Desserts
¤ 98
Menu Saisonnier
Dun geplette langoustine, Granny Smith appel, fêtakaas, honingvinaigrette, vadouvan
Op lage temperatuur gegaarde zeebaarsfilet, grapefruit-gelei, aardappel met fenegriek, schaaldierenjus met verveine
Zachtgegaarde Anjou duif, maïs, kruidenrisotto
Gekoelde rode koolsoep, roomijs van Chèvre ‘le Cabri-Ariegeois’, dragon
Dessert
¤ 65
De menu’s worden per tafel geserveerd
Lunchmenu 2-gangen ¤ 35
Lunchmenu 3-gangen ¤ 42
Virtuele pizza hawaiquote:
Exclusief uit eten voor nerdsquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat sluit goed aan natuurlijk hier![]()
We seksen niet alleen virtueel, maar eten ook nog eens virtueel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |