Het is gewoon een 8 gangen menu, alleen zetten ze er bij de Librije ook de amuses op, de "mondvermaakjes"quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga nu misschien een domme vraag stellen, bij deze zijn jullie gewaarschuwd
Krijg je al die gerechten op dat menu??
Neequote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:31 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:33 schreef Euc- het volgende:
[..]
Het is gewoon een 8 gangen menu, alleen zetten ze er bij de Librije ook de amuses op, de "mondvermaakjes"
Ik heb trouwens nog wat meer foto's gemaakt, van de menukaart van Parkheuvel, boek van parkheuvel, en de menukaart van de Librije. Ga ze nu uploaden.
Ja, wat is het nou: ja of neequote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:31 schreef Isabeau het volgende:
Over drie minuten zitten we er over een maandquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
NA !
Ik hoop toch wel dat we alle mondversmaakjes krijgen
We gaan nu echt aftellen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Over drie minuten zitten we er over een maand![]()
en nogmaals mijn excusses als ik je ooit onaardig bejegend heb.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:23 schreef zoalshetis het volgende:
[overtuigd]
goed zo!quote:
Het is geen FOK! meet waarbij je de vrijheid hebt om gewoon weg te blijven o.i.d.quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:09 schreef zoalshetis het volgende:
ik hoop maar dat er niemand 'vlak van te voren' niet mee wil gaan.
Die ervaring en die herinnering, daar gaat het mij ook vooral om.quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:28 schreef Isabeau het volgende:
Dat heb ik nou ook, golferIk had het erover met collega's en die zeiden dat ze het véél te duur vonden. En ik zei dat een avondje naar de Japanner ook ruim boven de 100 euro uitkwam (nou ja eh, dat is dan voor 2 man
) en dat we zo vaak uit eten gaan en dan minstens 50 euro betalen dat dit toch ook een keer moet kunnen. Daarbij koop ik gewoon voor dit geld een ervaring, een herinnering
(en hopenlijk heel erg lekker eten
)
Dennis is een ouwe sjacho, gierige Schot aan het worden.quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:42 schreef Isabeau het volgende:
Dennis vindt het te duur. Tsja. En in je eentje is wel een beetje ongezellig
Jullie zijn mijn ideale excuusOh, ik ben zo blij met deze exclusieve Fokmeeting
Ik ook nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 03:42 schreef Isabeau het volgende:
Het gaat absoluut leuk worden, ik kan bijna niet wachten!
Oops wilde ik een typefoutje editen werd het een quote LOLquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:44 schreef TinyPet het volgende:
Oh mijn familie/omgeving denkt ook dat ik gek geworden ben maar ergens zijn ze ook wel een beetje jaloers![]()
Herkenbaarquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:12 schreef Bluezz het volgende:
En alle redenen die hierboven genoemd zijn doen het ook voor mij. En niemand in mijn omgeving/familie die het begrijpt. Sterker nog, die blik als je de prijs noemt
Juist wel vertellen als je daar gegeten hebt ben je juist weer een arme studentquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
HerkenbaarIk vertel m'n ouders maar niet dat ik naar De Librije ga
Anders begrijpen ze dat 'arme student' niet meer zo goed.
quote:Tarbot...
Drieduizend euro
Patatjes...
Tweeënveertig euro en zevenenveertig cent
quote:Op zondag 18 juni 2006 10:23 schreef Horsemen77 het volgende:
die menukaart van de librije is wel een beetje zielig...
heel de tijd die puntjes...
[..]
quote:Op zondag 18 juni 2006 10:23 schreef Horsemen77 het volgende:
die menukaart van de librije is wel een beetje zielig...
heel de tijd die puntjes...
[..]
Tja....quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:07 schreef Euc- het volgende:
Nog maar 3 weekjes mensen
Arg wat was ik graag met jullie mee gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |