nee.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:06 schreef NJ het volgende:
Terecht slotje.
Done.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:34 schreef RedFever007 het volgende:
Bupatih, je zou de linkjes ook nog even kunnen editten die in diverse quotes staan
HIERRRRRRRRR ==> Post hier vlak voordat je een ban krijgt.
![]()
Hehe, als ONZ mod maak je wat meequote:Op zondag 11 juni 2006 22:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Done.
Ik had die tab alweer gesloten, toen ging ik naar het FA-topic, en toen was ik het alweer vergeten.
Niet echt, op zich. Gezien de user maar gewoon een onlollig topicquote:
Hm. Inderdaad. Ik schoon het topic eerst wel even op dan.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:12 schreef Jordy-B het volgende:
Ik vind hem goed !! omg :D
Dat was wel een erg leuk topic, voor bagger...
Ga klagen in de échte FB. Jij. Zondaar.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:27 schreef Karboenkeltje het volgende:
Die oranje naampjes helpen niet bij mijn oranje-moeheid.
Alsof dat ooit heeft geholpen.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ga klagen in de échte FB. Jij. Zondaar.![]()
![]()
Zoals als de Britse vorst Edward I vast ooit wel gezegd zal hebben: Indeed.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:29 schreef Stofje het volgende:
Die oranje namen zijn wel zwaar irritant. Dat wel.
Dan ga je maar naar KLB om te klagen dat men in FB niet datgene doet met jouw klachten, als wat je gewild had. Maar in ONZ-FB bereik je al helemaal niets.quote:
Een of andere kneus had FOK!-radio een mailtje gestuurd, waarin hij dat indirect beaamde.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:03 schreef Zhenar het volgende:
Bupatih, ik hoorde net op Fok!radio dat je een snikkelsmikkelaar bent. Waarom zeggen ze zoiets?!![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een of andere kneus had FOK!-radio een mailtje gestuurd, waarin hij dat indirect beaamde.
Daarom voel ik ook zo'n vreemd soort mannenliefde voor je.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:36 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik ben meer het soort persoon dat, als het eenmaal gruwelijk mis is gegaan en alles in puin ligt, grijnzend bij de krater staat en; "Zie je? Ik zei het toch." zegt.
Dat mag sinds een tijdje, hoor!quote:Op maandag 12 juni 2006 16:36 schreef Karboenkeltje het volgende:
In Klaagbaak mag je niet klagen over Fok!-beleid. Het is namelijk Fok!-beleid dat je in Klaagbaak niet mag klagen over Fok!-beleid. Stelletje bureaucratische monsters!
Ik was van het weekend in Groningen met den familie trouwens.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:16 schreef BaajGuardian het volgende:
ik voel ook enig mannenliefde.
ik in heerenveen lul, kom daar eens heenquote:Op maandag 12 juni 2006 22:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik was van het weekend in Groningen met den familie trouwens.
Als ik ooit weer een auto heb dan kom ik wel een keer een biertje doen bij je.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik in heerenveen lul, kom daar eens heen
Flikker op man, kutuser, opgesodemieterd met je agressieve kutgezeikquote:Op maandag 12 juni 2006 23:49 schreef Zhenar het volgende:
Snikkelsmikkelaar
WTF?! Hoezo "bagger"?! Jullie ONZ mods herkennen een kwaliteitstopic nog niet als jullie erdoor worden gefistfucked, terwijl er een menigte hoogbejaarde mijnwerkers toekijkt en ijverig over een bolletje samenklevend snot wrijft!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind je lief, hij gaat weer openquote:Hoe dan ook...![]()
Er was al een leuke reactie: "schaamhaarverzamelaar". Dat toonde toch wel de potentie van het topic aan lijkt mij.Dus
mag
ie
weer
open
?
Ik vind jou zó lief.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:56 schreef Bupatih het volgende:
Je had hem gewoon nooit op slot mogen doen, incompe...incontine...inconseque...in...irritante mod!![]()
Ik heb er toch in gepost! Dan is het dus goed!
"Bupatih postte in het topic en zag dat het goed was"
Lees maar terug in de Heilige Maagd Marinus, vers 35, regel 21 ofzo.
Heb ik weer. Een mod met een fistfuck-terwijl-een-menigte-mijnwerkers-aaiend-over-een-bal-snot-toekijkt-traumaquote:Op maandag 12 juni 2006 23:54 schreef Stofje het volgende:
[..]
Flikker op man, kutuser, opgesodemieterd met je agressieve kutgezeik!
Ik vind je lieverquote:
Link ??quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:01 schreef Bupatih het volgende:
Ja, hoi! We hebben hier in ONZ een mooi slowchat-topic. Voor jullie soort mensen!
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:03 schreef Bupatih het volgende:
[HOMO] 1725 - Wat is jouw ideale gewicht?
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Als ik ooit weer een auto heb dan kom ik wel een keer een biertje doen bij je.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:29 schreef Scorp[AM] het volgende:
ik wil de moderators graag attenderen op het grote onrecht dat is aangedaan
Verzoek tot overplaatsing
En gereageerd.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:34 schreef -Bala- het volgende:
Ik wijs de moderators graag op bovenstaande post!
Ging best ver, die feedback.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:53 schreef knowall het volgende:
Tot zover mijn feedback.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |