Hmm. Je gaf me net een doodsverwensing... Op zich wel weer eens leuk om er iemand bij te naaien, natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:23 schreef r8ality het volgende:
Nee ik kijk objectief welke er wel openblijven en die van mij niet. Maar dat had je zelf ook wel door niet? Niet? O. Sorry dat ik aan je twijfel, maar dat is niet zo raar natuurlijk.
quote:4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
Zal ik je nog een lijstje geven?quote:
Dus volgens de bovenstaande regel gaan er meer topics op slot dan er open blijven? Give me a break.quote:
Die 'uitzonderingsregel' slaat op die 'iemand' die iets méér mag dan anderen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:44 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dus volgens de bovenstaande regel gaan er meer topics op slot dan er open blijven? Give me a break.
Over 3 weken ben ik klaar met m'n stage en kan ik weer de hele middag mensen aangeven bij je. Oh, wat zullen wij over 3 weken vaak orgasmes beleven en genieten.quote:
Ik tel de uren afquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Over 3 weken ben ik klaar met m'n stage en kan ik weer de hele middag mensen aangeven bij je. Oh, wat zullen wij over 3 weken vaak orgasmes beleven en genieten.
Definieer "meer". Een gouden randje om z'n topic? Want op mij komt die regel zo over. En dat zal jij vast niet bedoelen dus zou ik graag willen weten welke criteria voor het " iets meer mogen" worden gesteld?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die 'uitzonderingsregel' slaat op die 'iemand' die iets méér mag dan anderen.
LEZEN!
Zeur niet, het is heet, je topic was kut, doei.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:48 schreef r8ality het volgende:
[..]
Definieer "meer". Een gouden randje om z'n topic? Want op mij komt die regel zo over. En dat zal jij vast niet bedoelen dus zou ik graag willen weten welke criteria voor het " iets meer mogen" worden gesteld?
"Sommige mensen" mogen wel eens een "baggertopic" openen. Omdat het dan "meestal" toch nog wel goedkomt met dat "topic"!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:48 schreef r8ality het volgende:
[..]
Definieer "meer". Een gouden randje om z'n topic? Want op mij komt die regel zo over. En dat zal jij vast niet bedoelen dus zou ik graag willen weten welke criteria voor het " iets meer mogen" worden gesteld?
Kut he, verbaal sterker zijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeur niet, het is heet, je topic was kut, doei.
En hoe komt dan dat topic goed? Door posts van andere mensen. En wanneer kunnen mensen posten? Ohja, als een topic open is!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"Sommige mensen" mogen wel eens een "baggertopic" openen. Omdat het dan "meestal" toch nog wel goedkomt met dat "topic"!
Nee. Ook door posts van de TS zelf.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:51 schreef r8ality het volgende:
[..]
En hoe komt dan dat topic goed? Door posts van andere mensen. En wanneer kunnen mensen posten? Ohja, als een topic open is!
Maar dat waren jullie natuurlijk allang vergeten.
Geeft niks hoor. Je wordt natuurlijk niet voor niets modje.
Je bent verbaal inderdaad vrij sterk: Je scheldt mensen uit, wenst ze dood en kunt niet beargumenteren waarom jij gelijk hebt en wij niet. Je schreeuwt zelf dus het hardste, maar eigenlijk kom je erg onintelligent over.quote:
Er zijn alleen maar simpele users toch? Of bestaat er meer tussen user en moderator? Vertel het even dan.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee. Ook door posts van de TS zelf.
En sommige mensen trekken gewoon toffe mensen aan in hun topics!Dan durven anderen niet eens te baggeren!
Geeft niks hoor. Je bent niet voor niks een simpele user.
Ik scheld helemaal niemand uit. Die perceptie heb jij zelf gemaakt. En je mag even een post aanwijzen waarin ik GEEN argumenten geef.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:54 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je bent verbaal inderdaad vrij sterk: Je scheldt mensen uit, wenst ze dood en kunt niet beargumenteren waarom jij gelijk hebt en wij niet. Je schreeuwt zelf dus het hardste, maar eigenlijk kom je erg onintelligent over.
Ja, die zijn er.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:57 schreef r8ality het volgende:
[..]
Er zijn alleen maar simpele users toch? Of bestaat er meer tussen user en moderator? Vertel het even dan.
Maar gelukkig ken jij mijn complete posthistorie.
Dus dat "sterf" neem jij als doodsverwensing. Man, dat is mijn stopwoordje bij frustratie. Maar goed wat jij wil. Dan, de mensen van NSB-partij stonden er om bekend dat ze mensen er bij lapten. Dus hoezo is het een scheldwoord? En mijn argument dat de rest van de baggertopics wel open mag blijven en dat van mij niet lijkt me argument genoeg. Maar dat is natuurlijk mijn compleet subjectieve mening. Het verschil is dat die van mij niet telt en die van jullie wel. Want jullie hebben een blauw kleurtje (of in dit geval oranje, voor de bijdehandjes onder ons).quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:00 schreef Stofje het volgende:
Je hebt me al dood verwenst en me een NSB'er genoemd en werkelijk nog geen enkel argument gegeven waarom jouw topic ten onrechte dicht gegaan is.
Vertel eens, wat is er niet waar aan wat ik hierboven zeg?
Ik noem het een doodsverwensing. Als jij zegt "Loop", wens jij dat een ander gaat lopen. Als jij "Sterf" zegt, wens jij dat een ander sterft. Lijkt me best logisch.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:15 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dus dat "sterf" neem jij als doodsverwensing. Man, dat is mijn stopwoordje bij frustratie. Maar goed wat jij wil.
Dat is een scheldwoord. De NSB lapten er mensen nameljik bij en dat ging om leven op dood. Dit gaat over een forum. Het is dus logisch dat ik het ervaar als een scheldwoord en een overdreven reactie van jouw kant. Dat lijkt me op zich niet zo heel vreemd, toch?quote:Dan, de mensen van NSB-partij stonden er om bekend dat ze mensen er bij lapten. Dus hoezo is het een scheldwoord?
Wij sluiten gemiddeld zo'n 40 topics per dag hier in dit subforum. Het kan dus voorkomen dat een ander topic wat langer openblijft dan de ander. De topics die jij aangaf, zijn intussen al gesloten, omdat het geen goede topics bleken te zijn. Dus wat je loopt te mouwen is mij een raadsel, jouw topic was ruk en is dus dicht.quote:En mijn argument dat de rest van de baggertopics wel open mag blijven en dat van mij niet lijkt me argument genoeg. Maar dat is natuurlijk mijn compleet subjectieve mening.
Onzin, jij kan gewoon niet discussieren en kunt je mening niet beargumenteren. Dat zorgt ervoor dat je niet serieus genomen wordt. Je bent simpelweg niet slim genoeg.quote:Het verschil is dat die van mij niet telt en die van jullie wel. Want jullie hebben een blauw kleurtje (of in dit geval oranje, voor de bijdehandjes onder ons).
I rest my case.
Bij dezequote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:23 schreef Stofje het volgende:
Ik noem het een doodsverwensing. Als jij zegt "Loop", wens jij dat een ander gaat lopen. Als jij "Sterf" zegt, wens jij dat een ander sterft. Lijkt me best logisch.
Dan zal ik het niet vreemd vinden dat je meteen bij oma Yvonne moet gaan huilen om een ban.quote:Dat is een scheldwoord. De NSB lapten er mensen nameljik bij en dat ging om leven op dood. Dit gaat over een forum. Het is dus logisch dat ik het ervaar als een scheldwoord en een overdreven reactie van jouw kant. Dat lijkt me op zich niet zo heel vreemd, toch?
Anders gooi je je eigen ruiten inquote:Wij sluiten gemiddeld zo'n 40 topics per dag hier in dit subforum. Het kan dus voorkomen dat een ander topic wat langer openblijft dan de ander. De topics die jij aangaf, zijn intussen al gesloten, omdat het geen goede topics bleken te zijn. Dus wat je loopt te mouwen is mij een raadsel, jouw topic was ruk en is dus dicht.
Gast, ik noem argumenten en jij zegt simpelweg dat het geen argumenten zijn.quote:Onzin, jij kan gewoon niet discussieren en kunt je mening niet beargumenteren. Dat zorgt ervoor dat je niet serieus genomen wordt. Je bent simpelweg niet slim genoeg.
STOM?!quote:ondanks de wijziging blijft het een stom topic, slotje derhalve
nee.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:06 schreef NJ het volgende:
Terecht slotje.
Done.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:34 schreef RedFever007 het volgende:
Bupatih, je zou de linkjes ook nog even kunnen editten die in diverse quotes staan
HIERRRRRRRRR ==> Post hier vlak voordat je een ban krijgt.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |